SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Valor (rood/Moltres)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Mystic (blauw/Articuno)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Instinct (geel/Zapdos)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pokémon GO Plus
Te koop voor ¤39,99 bij de officiële Nintendo webwinkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veelgestelde vragen in dit topic
Wat doet item X en hoe krijg ik deze?
Hier staat een volledige lijst met items in het spel inclusief vanaf welk level je ze kan krijgen, waar je ze kan krijgen en wat je er mee kunt. In de spoiler staat een Nederlandse incomplete lijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke Pokémon kan ik niet krijgen?
Je kan elke generatie 1 Pokémon in het spel tot nu toe verkrijgen behalve Ditto, Farfetch'd (alleen nog gezien in Zuid-Korea) en legendarische/mythische Pokémon (Articuno, Zapdos, Moltres, Mew en Mewtwo). Andere generaties zullen later toegevoegd worden.
Hoe kan ik een team kiezen?
Hiervoor moet je eerst level 5 zijn. Dan klik je op een willekeurige gym (hij hoeft alleen zichtbaar te zijn op je kaart) en krijg je een verhaaltje van professor Willow. Hij geeft je de mogelijkheid om een team te kiezen.
Waarvoor krijg ik Experience (XP) en hoeveel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan ik beďnvloeden welke Eeveelution ik krijg?
Voor zover we weten niet. Een reddituser heeft de volgende data verzameld: Eeveelutions
Wat betekenen die pootjes rechts onderin mijn scherm?
De pootjes geven de afstand aan tot de pokemon die erbij staat. 3 pootjes betekent dat je in de buurt bent maar nog even moet wandelen, 2 betekent dat je er bijna bent, bij 1 ben je heel warm en als er geen pootjes meer onder staan moet de pokémon in je cirkel te vinden zijn.
Wat zijn Pokémon eieren en wat kan ik ermee?
Pokémon eieren zijn te vinden door Pokéstops te doen. De eieren zijn te verkrijgen in 3 verschillende soorten: 2km, 5km en 10km. Dat betekend dat je 2, 5 óf 10 kilometers moet lopen (of sloom fietsen, in de auto/bus/trein werkt het niet) voor ze uitkomen. Een '2km Pokémon' kan ook in een 10km ei zitten maar niet andersom. Houd er rekening mee dat de teller pas begint wanneer je ze in een incubator stopt. De 2km eieren kun je het beste in de oneindig houdbare incubator doen en de 10km eieren kun je het beste in de gelimiteerde incubator stoppen. Des te hoger het km aantal, des te zeldzamer de pokémon, zie de lijst ter indicatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke type Pokémon zijn sterk en zwak tegen elkaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zeldzaam is Pokémon X?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe lang duurt het tot ik level X bereik en wat krijg ik dan?
Een lijst: http://bulbapedia.bulbaga(...)mon_GO#Player_levels
Als die in Nederland uitkomt kan ik dan gewoon verder waar ik was gebleven?/Kan ik switchen tussen Android en iOS of andersom?
Ja, dat kan gewoon zodra je inlogt met je Google/Pokemon Trainer Club account.
Zitten er voordelen aan een Pokémon Trainer Club account tegenover een Google account?
Nee.
[ Bericht 0% gewijzigd door Delibird op 15-07-2016 15:33:11 ]![]()
Is er ook een andere manier om aan die Egg incubators te komen buiten de shop om?vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars![]()
Bij bepaalde levels krijg je hem.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:57 schreef Pensylvania het volgende:
Is er ook een andere manier om aan die Egg incubators te komen buiten de shop om?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Level uppenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:57 schreef Pensylvania het volgende:
Is er ook een andere manier om aan die Egg incubators te komen buiten de shop om?![]()
Bij sommigen levels krijg je er een als reward: http://bulbapedia.bulbaga(...)mon_GO#Player_levelsquote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:57 schreef Pensylvania het volgende:
Is er ook een andere manier om aan die Egg incubators te komen buiten de shop om?![]()
Dus mensen in het buitengebied worden gestraft om daar te wonen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:41 schreef bagpiper001 het volgende:
[..]
Heeft inderdaad te maken met de hoeveelheid mensen die er wonen volgens mij.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Sure? Gisteren nog niet hoor.. Stond er een rood kruisje bij.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:59 schreef Delibird het volgende:
[..]
Helaas, zo stond het er al vanaf het begin.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dan zal die op dat moment offline zijn geweest, want ik heb hem daar al vanaf het begin in het groen gezien.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 10:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sure? Gisteren nog niet hoor.. Stond er een rood kruisje bij.![]()
Ja, dat is inderdaad wel jammer. Had het liever andersom gezien, verlaten plekken opzoeken voor pokemon.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus mensen in het buitengebied worden gestraft om daar te wonen.![]()
Ik heb gisteren geprobeerd mijn kat in een balletje te proppen. Helaas lukte dat niet en hij werd daar nogal pissig om.
Misschien moet ik hem beter trainen en anders ga ik wel op zoek naar een kitten en deze laten evolueren naar een kat. Kost wel een jaar maar dan heb je ook wat.Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene![]()
kquote:Op vrijdag 15 juli 2016 10:06 schreef xeromorphic het volgende:
zucht, zoveel landen en wij nog niet![]()
https://twitter.com/PokemonGoApp/status/753843221491355648
Die reacties eronder zijn leuk.![]()
Iemand bezwaar als die lijst met namen van wie bij welk team hoort in een spoiler komt? De OP is nogal lang zo wat vooral op de mobiel niet zo fijn is.![]()
Ah jammer. Ik heb nog wat tegoed op mijn Itunes account staan die ik wel wil gebruiken voor incubators.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 10:02 schreef Delibird het volgende:
[..]
Dan zal die op dat moment offline zijn geweest, want ik heb hem daar al vanaf het begin in het groen gezien.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Lijkt me prima. Ik wil ook een deel van de FAQ uit de OP halen en in een apart topic zetten, dat scheelt ook een boel ruimte. Ik ga even een opzetje maken!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 10:21 schreef Delibird het volgende:
Iemand bezwaar als die lijst met namen van wie bij welk team hoort in een spoiler komt? De OP is nogal lang zo wat vooral op de mobiel niet zo fijn is.![]()
Waarom krijgen de spaghettivreters Go eerder dan West-Europa?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 10:06 schreef xeromorphic het volgende:
zucht, zoveel landen en wij nog niet![]()
https://twitter.com/PokemonGoApp/status/753843221491355648![]()
![]()
Strak plan. Mobiel is het telkens flink scrollen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 10:24 schreef picodealion het volgende:
[..]
Lijkt me prima. Ik wil ook een deel van de FAQ uit de OP halen en in een apart topic zetten, dat scheelt ook een boel ruimte. Ik ga even een opzetje maken!
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:03 schreef Matip het volgende:
[..]
Dan ben je bijna een buurman van mij. Die Slowbro is zeker van jou bij de parel van zuilen?Die zit nu een gym verderop, de gyms om me heen worden door twee groepjes constant gewisseld
![]()
Helaas is het niet mijn Slowbro, die op de gyms staat is cp 1400 ofzo.. ik kom nog niet boven de 1000 met mijn slowbro
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Level 7 Valor gym in Utrecht, bij het Rabobank hoofdkantoor. Heb nog niet eerder zo'n hoge gym gezien, eens kijken of ik er level 8 van kan maken.![]()
Ook in de dorpen merk ik dat het wat minder is, we zullen het maar een extra uitdaging noemen héquote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus mensen in het buitengebied worden gestraft om daar te wonen.![]()
![]()
Come to the cityquote:Op vrijdag 15 juli 2016 10:45 schreef bagpiper001 het volgende:
[..]
Ook in de dorpen merk ik dat het wat minder is, we zullen het maar een extra uitdaging noemen héwe have candy
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Bij mij ook niet, vond het al vreemd dat er geen pokemon meer warenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:02 schreef Helsinki het volgende:
Dat Nearby gebeuren doet het hier niet. Pffff.
![]()
weet niet of het al gemeld is
Pokemon Go Plus is weer in voorraad
https://nos.nintendo-europe.com/products/pokemon-go-plus-175![]()
Ah, "blij" dat het niet aan mij ligtquote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:04 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, vond het al vreemd dat er geen pokemon meer waren. Loop nu ergens waar ik al een paar dagen een zeldzame pokemon zag, maar geen idee waar en welke kant ik op moet en of hij er nog zit
.
![]()
Dat 'nearby' is ook wel heel ruim genomen hoor. Ik woon in een gemeente met veel dorpjes, als ik vijf kilometer fiets naar het volgende dorpje staat zo'n pokemon nog steeds op mijn radar.![]()
Dan zou ik even pokemon go opnieuw opstarten. Dan is het gewoon vast gelopen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:07 schreef Bananenpap het volgende:
Dat 'nearby' is ook wel heel ruim genomen hoor. Ik woon in een gemeente met veel dorpjes, als ik vijf kilometer fiets naar het volgende dorpje staat zo'n pokemon nog steeds op mijn radar.![]()
"De Pokémon GO Plus zal compatibel zijn met de iPhone® 5/5c/5s/SE/6/6s/6 Plus/6s Plus en iOS 8 – 9.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:05 schreef KingRadler het volgende:
https://nos.nintendo-europe.com/products/pokemon-go-plus-175
Aan de compatibiliteit van de Pokémon GO Plus met Android-telefoons wordt in juli 2016 nog gewerkt."
Ehh... Que?!
Your opinion of me is none of my business.![]()
Nee hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:10 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Dan zou ik even pokemon go opnieuw opstarten. Dan is het gewoon vast gelopen.![]()
Ik heb al een halfuur lang helemaal geen nearby pokemon? Terwijl er op mijn werk normaal 100.000 pidgeys/ratatas zijn![]()
Gek, werkt hier best ok. Maar helemaal geen pokemon klopt natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:07 schreef Bananenpap het volgende:
Je bent niet de enige dusquote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:11 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik heb al een halfuur lang helemaal geen nearby pokemon? Terwijl er op mijn werk normaal 100.000 pidgeys/ratatas zijn.
![]()
levering helaas pas 31 augustus; Ik kijk het dan nog wel even aan, de kans is groot dat ik het tegen die tijd wel weer zat ben.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:05 schreef KingRadler het volgende:
https://nos.nintendo-europe.com/products/pokemon-go-plus-175
Als ze het nu al hadden uitgegeven dan weet ik zeker dat ik hem al had, voor nu wacht ik nog even
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.![]()
Ik wou net pokemons vangen, doet bij mij de nearby ook niet.
Maandag naar Schiphol. Ik hoop dat daar veel pokestops zitten.![]()
Morgen een dag naar limburg (niet speciaal voor pokemon go). Zeer benieuwd wat ik daar aan ga treffen. Hoop dat het beter is dan hier in de achterhoek, het is om te janken.![]()
Ben net wezen hardlopen in het park alleen deed mijn gps het niet. Van 7 kilometer heeft hij er maar 1 geregistreerd daarnaast ook amper pokemon gevangen![]()
![]()
Al deed je gps het wel dan zou hij net zoveel geregistreerd hebben, systeem werkt nog rukquote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:22 schreef 44rdbei het volgende:
Ben net wezen hardlopen in het park alleen deed mijn gps het niet. Van 7 kilometer heeft hij er maar 1 geregistreerd daarnaast ook amper pokemon gevangen
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Goede tip trouwens, je evoluties sparen voor als je een lucky egg hebt..
Gister meteen nadat ik level 9 was geworden al mijn opgespaarde evoluties gedaan samen met de lucky egg die je bij 9 krijgt.. Ging meteen door naar level 11
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Dat is zuur. Ik had gisteren mijn eerst egg (2km). Heb denk ik 3 a 4 kilometer gelopen voordat ie 2 km had geregistreerdquote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:22 schreef 44rdbei het volgende:
Ben net wezen hardlopen in het park alleen deed mijn gps het niet. Van 7 kilometer heeft hij er maar 1 geregistreerd daarnaast ook amper pokemon gevangen![]()
![]()
omdat er zoveel verschil zit met Android telefoons.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:10 schreef Sarasi het volgende:
[..]
"De Pokémon GO Plus zal compatibel zijn met de iPhone® 5/5c/5s/SE/6/6s/6 Plus/6s Plus en iOS 8 – 9.
Aan de compatibiliteit van de Pokémon GO Plus met Android-telefoons wordt in juli 2016 nog gewerkt."
Ehh... Que?!![]()
Onzin, bluetooth is bluetooth. Ze hebben maar een paar Bluetooth-stacks om te ondersteunen in Android. Maar je ziet nu ook dat de iPhone releases uitgebracht worden voor de Android releases, dus zal wel aan de grootte van het dev.team liggen ofzo.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:28 schreef KingRadler het volgende:
[..]
omdat er zoveel verschil zit met Android telefoons."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Ga ze vangen!quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Hoeveel CP heeft die evee dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:36 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik lees wel dat ik gruwelijke pech heb gehad met mijn eevee uit een 10kmRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Snel vang hitmonlee.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:37 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Die ene, iets met tong, is net ontsnapt.
![]()
Kut CP, maar was dus omdat ik toen nog een laag level had (denk ik). Ik had wel gelijk genoeg voor een evolutie, maar een 346 Flareon met lage potentie is niet echt de moeite waardquote:![]()
Dit. En je kunt al wel pre-orderen, dan vind ik persoonlijk dat je je compatibiliteit gewoon duidelijk moet hebben.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Onzin, bluetooth is bluetooth. Ze hebben maar een paar Bluetooth-stacks om te ondersteunen in Android. Maar je ziet nu ook dat de iPhone releases uitgebracht worden voor de Android releases, dus zal wel aan de grootte van het dev.team liggen ofzo.Your opinion of me is none of my business.![]()
Bouwt je XP ook op als je in een gym zit? Ik zit al 3 dagen in dezelfde.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Volgens mij vang je alleen XP in gyms door er pokemons te verslaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:48 schreef dimmak het volgende:
Bouwt je XP ook op als je in een gym zit? Ik zit al 3 dagen in dezelfde.And what rough beast, its hour come round at last,
Vanmiddag maar eens een rondje op de fiets... Gisteravond aan het lopen geweest en het was niet veel soeps. Fietsend worden de kilometers misschien niet geteld maar dat zij dan maar zo.
Tijd voor de echte pokemons ipv de ratata's, weedles en pidgey's.![]()
Toen ik ging fietsen kreeg ik rhydon en abra etc. Het helpt meer dan lopen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:51 schreef DuW2 het volgende:
Vanmiddag maar eens een rondje op de fiets... Gisteravond aan het lopen geweest en het was niet veel soeps. Fietsend worden de kilometers misschien niet geteld maar dat zij dan maar zo.
Tijd voor de echte pokemons ipv de ratata's, weedles en pidgey's.![]()
Ook een beetje de plek onthouden waar je zeldzame vindt.. Grote kans om op een ander moment op die plek weer wat zeldzaams te vinden.And what rough beast, its hour come round at last,
http://www.nu.nl/games/42(...)elen-pokemon-go.htmlquote:Het populaire spel Pokémon Go is nog niet officieel uitgebracht in Nederland, maar wordt toch al door zeker 1,3 miljoen Nederlanders gespeeld.
Uit representatief onderzoek van Multiscope onder ruim duizend Nederlanders blijkt dat 10 procent van de mensen boven de 18 jaar Pokémon Go speelt. Hoeveel tieners van onder de 18 jaar het spel spelen, is niet bekend.
Lijkt me een beetje veel.![]()
Maak ik per direct een notitie van zodra dat gebeurd. Eerst maar eens een zeldzame tegenkomenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:53 schreef Perrin het volgende:
Ook een beetje de plek onthouden waar je zeldzame vindt.. Grote kans om op een ander moment op die plek weer wat zeldzaams te vinden.![]()
was bij mij ook het geval.. inmiddels verholpenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:04 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, vond het al vreemd dat er geen pokemon meer warenvor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars![]()
Tof! Waar heb je die gevonden?quote:Squirrle en Hitmonlee en Abra....ga ze zoeken! Mocht het in Rotterdam zijn, dan wil ik wel helpenquote:![]()
![]()
25% van mijn afdeling speelt het en die zijn 25-35quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:53 schreef Tweek het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/games/42(...)elen-pokemon-go.html
Lijkt me een beetje veel.
En ik heb er nog geen kinderen mee zien lopen eigenlijk, alleen middelbare scholieren (en wij dan)"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Hier in het dorp heb ik veel kinderen zien lopen (leeftijd 10 - 14). Verder niet echt het idee gehad dat er 18+ rondlopen hier behalve ikquote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:53 schreef Tweek het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/games/42(...)elen-pokemon-go.html
Lijkt me een beetje veel.![]()
Hier niet veel speciaals. Heerlen is wel een hemel voor farmers. Iedere dag 200/300 jongeren in het centrum. Misschien wel meer. Alle pokestops zijn ook een Lure.constant.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:21 schreef DuW2 het volgende:
Morgen een dag naar limburg (niet speciaal voor pokemon go). Zeer benieuwd wat ik daar aan ga treffen. Hoop dat het beter is dan hier in de achterhoek, het is om te janken.De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
Hm dat is balen. Ik ga naar Arcen (verjaardag). Klein dorpje, wel toeristisch dus qua pokestops misschien wel mazzel.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:58 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Hier niet veel speciaals. Heerlen is wel een hemel voor farmers. Iedere dag 200/300 jongeren in het centrum. Misschien wel meer. Alle pokestops zijn ook een Lure.constant.![]()
Beidequote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:02 schreef DuW2 het volgende:
[..]
vannacht? Met pokemon go... of iets anders?![]()
![]()
Hier op werk ook. Iedereen heeft zijn mobiel op de tafel aan de lader. Er zitten 4 pokestops heel dichtbij. 1 is vanuit kantoor te benaderen en daar mikken we steeds lures op.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
25% van mijn afdeling speelt het en die zijn 25-35
En ik heb er nog geen kinderen mee zien lopen eigenlijk, alleen middelbare scholieren (en wij dan)
Andere kantoren doen ook mee want om de haverklap zien we rozenblaadjes uit de stops komen.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:55 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Tof! Waar heb je die gevonden?
[..]
Squirrle en Hitmonlee en Abra....ga ze zoeken! Mocht het in Rotterdam zijn, dan wil ik wel helpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De andere kantoren hier op het industrieterrein spelen ook fanatiek. Alle kleuren zijn wel vertegenwoordigd dus dat houdt het wel spannend.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:05 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Hier op werk ook. Iedereen heeft zijn mobiel op de tafel aan de lader. Er zitten 4 pokestops heel dichtbij. 1 is vanuit kantoor te benaderen en daar mikken we steeds lures op.
Andere kantoren doen ook mee want om de haverklap zien we rozenblaadjes uit de stops komen."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Jammer dat je scyther niet kan evolven in zo'n rode scyther. Ik dacht dat dat zijn evolutie was Maas is blijkbaar andere generatie. Die rode waren super snel herinner ik me nog.![]()
Yup, hier veranderd de dichtsbijzinde gym steeds van kleur, maar we zitten ook niet allemaal in hetzelfde team. Wat voor mooie sneren naar elkaar zorgt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:06 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De andere kantoren hier op het industrieterrein spelen ook fanatiek. Alle kleuren zijn wel vertegenwoordigd dus dat houdt het wel spannend.
Pakt een collega trots de gym voor zijn team, ga ik een peuk doen en kaap hem weer.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Hahaha, precies!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:08 schreef DuW2 het volgende:
Werk is nogal tijdrovend helaas:( anders was ik al lang pokemon master geweest uiteraard![]()
![]()
Wie weetquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:02 schreef DuW2 het volgende:
[..]
vannacht? Met pokemon go... of iets anders?
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Uitkijken dat je niet wordt aangevallen door een wilde Rattata, die kunnen misselijk hard en gemeen bijten als ze willen!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:19 schreef DuW2 het volgende:
Ik ga langzaam aan afsluiten op kantoor en de wijde wereld in! Wish me luck![]()
Gewoon aan de staart pakken en heen en weer slingerenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:21 schreef Unites het volgende:
[..]
Uitkijken dat je niet wordt aangevallen door een wilde Rattata, die kunnen misselijk hard en gemeen bijten als ze willen!De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
I know... Heb gisteren al een tetanus prik moeten halenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:21 schreef Unites het volgende:
[..]
Uitkijken dat je niet wordt aangevallen door een wilde Rattata, die kunnen misselijk hard en gemeen bijten als ze willen!![]()
![]()
je kan zonder lag precies 60 evoluties doen in een half uurquote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:23 schreef Perrin het volgende:
Goede tip trouwens, je evoluties sparen voor als je een lucky egg hebt..
Gister meteen nadat ik level 9 was geworden al mijn opgespaarde evoluties gedaan samen met de lucky egg die je bij 9 krijgt.. Ging meteen door naar level 11![]()
dikke xp boost inderdaad![]()
Huisgenoot van mij heeft een vaporeon gevangen met 689 cp.
Jaloers!
Your beauty never ever scared me.![]()
Hier in de gym zit er een van 1200quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:25 schreef Amarantha het volgende:
Huisgenoot van mij heeft een vaporeon gevangen met 689 cp.
Jaloers!![]()
Is het alleen makkelijker gooien met een klein rondje, of heb je dan ook meer kans om een pokemon te vangen?
Verder weet ik wel dat je de bal kunt draaien en een besje kunt gooien voor een grotere kans.![]()
Klein rondje is juist moeilijker, want klein rondje. Kans als je hem vangt is het groter dat ie niet uit de bal komt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Is het alleen makkelijker gooien met een klein rondje, of heb je dan ook meer kans om een pokemon te vangen?
Verder weet ik wel dat je de bal kunt draaien en een besje kunt gooien voor een grotere kans.
Volgens mij is het draaien alleen voor meer exp, maar dat weet ik niet zeker.![]()
Zojuist mijn 4e magikarp in mijn huis gevangen.
Je zou verwachten dat er dan ook een hoop meowths op af komen maar mijn eigen kat heeft ook nog geen magikarp gevangen.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Als je om 5 uur niks te doen heb kan ik wel samen zoekenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:55 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Tof! Waar heb je die gevonden?
[..]
Squirrle en Hitmonlee en Abra....ga ze zoeken! Mocht het in Rotterdam zijn, dan wil ik wel helpen![]()
. Ik weet alleen geen hotspots voor zeldzame
![]()
![]()
Maar je hoeft hem niet in het rondje te raken om 'm te vangen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Klein rondje is juist moeilijker, want klein rondje. Kans als je hem vangt is het groter dat ie niet uit de bal komt.
Volgens mij is het draaien alleen voor meer exp, maar dat weet ik niet zeker.![]()
Niet precies nee, beetje er buiten kan ook. Als je hem precies in het rondje krijgt krijg je wel meer exp vanwege : "nice" "great" "excellent"quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar je hoeft hem niet in het rondje te raken om 'm te vangen.![]()
2,5 uur gewandeld. Electabuzz, Bellsprout en een Shellder gevangen. En er kwam een Scyther uit m'n 10km ei.![]()
Ben er ook.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:44 schreef focal het volgende:
Eindelijk lvl 21 bereikt. 75000 xp voor next level -_-![]()
Ja dat is echt kut. Gelukkig heb ik al 22819 exp en een hele zooi evoluties klaar om te evolueren (wil er nog een paar meerquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:44 schreef focal het volgende:
Eindelijk lvl 21 bereikt. 75000 xp voor next level -_-).
Voor 23 heb je 90K nodig![]()
![]()
Vraagje, ik had gister een gym overgenomen en toen gelijk reward geclaimd. Zo juist ben ik naar een andere gym gegaan en die ook gewonnen, maar nu kon ik niet op het schildje klikken omdat de tijd nog niet voorbij was. Maar krijg je nog wel een reward hiervoor? Want de gym was nog geen 2 minuten later alweer voor team rood
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2016 12:47:23 ]![]()
Wat zijn oudere collega's toch ooit schattig
Ik zei: Gister zat er een pokemon op de receptie desk. heb ik ff gevangen.
Zij: Huh? maar,..... hoe komt ie daar dan?
Ik: ja iemand zal wel de deur opengelaten hebben
Zij: O, nou maar goed dat je hem hebt gevangen
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.![]()
Je moet ook pidgys weedles en catterpies bewaren. Die moet je laten evolueren en transferen als je een lucky egg aan hebt staanquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:16 schreef redboyke het volgende:
[..]
die egg in incubator steken.
pokemons vangen
pokemons sorteren op CP
en de dubbele pokemons met een lager CP transferen
pokestop ballen looten en eiren in icubator steken
wandelen en hatchen
verder geen idee welk lvl het beste is om eens wat te laten evolueren maar vind alles voor 12 te vroeg.Wel doen als je er meer dan 30 hebt en genoeg candies hebt natuurlijk.
![]()
30 ballen op een 588cp Pidgeotto verneukt.
Zoals mod spelen inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:07 schreef Unites het volgende:
Ik wil ook Pokémon GO gaan spelen, maar heb eigenlijk andere verplichtingen
ZUCHT
Goed bezig!![]()
Precies de reactie van mijn omaquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:47 schreef Ang3l het volgende:
Wat zijn oudere collega's toch ooit schattig
Ik zei: Gister zat er een pokemon op de receptie desk. heb ik ff gevangen.
Zij: Huh? maar,..... hoe komt ie daar dan?
Ik: ja iemand zal wel de deur opengelaten hebben
Zij: O, nou maar goed dat je hem hebt gevangen![]()
![]()
Zonder berries?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
30 ballen op een 588cp Pidgeotto verneukt.![]()
Klopt. Exp zegt alleen niets over de vangkans.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet precies nee, beetje er buiten kan ook. Als je hem precies in het rondje krijgt krijg je wel meer exp vanwege : "nice" "great" "excellent"![]()
Wow, Scytherquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:41 schreef Helsinki het volgende:
2,5 uur gewandeld. Electabuzz, Bellsprout en een Shellder gevangen. En er kwam een Scyther uit m'n 10km ei.And what rough beast, its hour come round at last,
Ik vang sowieso nooit pidgeottos, veel te lastig en vaak valt het CP wel mee. Deze is nog best hoog, maar vanaf lvl 19 ongeveer kan je die ook makkelij krijgen door een pidgey die je ziet te evolueren.quote:![]()
Ik laat ze vanaf nu ook gaan.. Ben net level 14.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vang sowieso nooit pidgeottos, veel te lastig en vaak valt het CP wel mee. Deze is nog best hoog, maar vanaf lvl 19 ongeveer kan je die ook makkelij krijgen door een pidgey die je ziet te evolueren.
2 levels omhoog gegaan net door insence, lucky egg, evolueren en lure module.
Same here. En flink sterke Pokemon ookquote:
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Beste team ook gewoon ja tochquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Same here. En flink sterke Pokemon ook![]()
Wow! Die is vetquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:59 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Vangt iemand net in de oude dierentuin (hier in Emmen)![]()
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.![]()
Rondje centrum Maastricht gedaan. Naast een paar Pidgey's, Rattata's en een Zubat ook een Slowpoke (CP170) en Nidoran (CP33) gevangen. Vond er weinig zitten.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
iemand?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:46 schreef Azpilicueta het volgende:
Vraagje, ik had gister een gym overgenomen en toen gelijk reward geclaimd. Zo juist ben ik naar een andere gym gegaan en die ook gewonnen, maar nu kon ik niet op het schildje klikken omdat de tijd nog niet voorbij was. Maar krijg je nog wel een reward hiervoor? Want de gym was nog geen 2 minuten later alweer voor team rood![]()
![]()
Dan krijg je niks helaas. Ik was van de week te laat met claimen, dus toen kreeg ik ook niks.quote:❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Hier in de omgeving is het juist de strijd geel tegen rood. Blauw is nergens te vindenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:13 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Had je kunnen verwachten natuurlijk
Geel en rood
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Geel tegen Blauw hier, rood zijn toeristenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hier in de omgeving is het juist de strijd geel tegen rood. Blauw is nergens te vinden![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:13 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Had je kunnen verwachten natuurlijk
Geel en rood__!
![]()
Dus als ik het goed begrijp dan krijg je dus geen rewards als je niet direct kan claimen en de gym binnen 21 uur wordt overgenomen?![]()
389CP Evee uit mijn 10k ei.
Zal ik hem evolven of komen er betere Evee's voorbij?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als een gym over level 6 is dan is het toch bijna onnmogelijk om die te verslaan.De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
Jup. Helaas.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:26 schreef Azpilicueta het volgende:
Dus als ik het goed begrijp dan krijg je dus geen rewards als je niet direct kan claimen en de gym binnen 21 uur wordt overgenomen?❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Fuck, daar moet 'k heen dusquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:59 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
Wordt ongeveer 950 als je hm evolved.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zal ik hem evolven of komen er betere Evee's voorbij?![]()
Je kan gewoon elke 21 uur reward claimen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:26 schreef Azpilicueta het volgende:
Dus als ik het goed begrijp dan krijg je dus geen rewards als je niet direct kan claimen en de gym binnen 21 uur wordt overgenomen?
Voorwaarde is dat je op het moment dat je een claim doet minimaal 1 en maximaal 10 pokémons in gyms hebt.![]()
Wachten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
zodra je een pokemon in een gym hebt zitten, dan kan je in de shop rechtsboven op het groene schildje je reward claimen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:26 schreef Azpilicueta het volgende:
Dus als ik het goed begrijp dan krijg je dus geen rewards als je niet direct kan claimen en de gym binnen 21 uur wordt overgenomen?
Je krijgt per pokemon 500 dust en 10 coins wat maximaal is bij 10 pokemons en resulteert in 5000 dust en 100 coins.
De Cooldown van de skill is 21 uur, dus als je hem nu gebruikt kan je hem over 21 uur nog een keer gebruiken.
Er is dus niks gelinkt aan de gym minimaal zoveel tijd behouden. Zolang je maar minimaal 1 gym hebt, en je geen cooldown hebt, dan kan je je bonus claimen![]()
Check even mijn telefoon, zit er een Onix naast me. Snel even naar de wc gelopen en gevangen. Maar 215 CP, maar wel eentje die ik nog niet had.
![]()
Ik heb een 407 Eevee gevangen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zal ik hem evolven of komen er betere Evee's voorbij?
Maar ik evolve gewoon, omdat ik meer verzamel dan gym battles doe."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
dat is niet waar. Zolang jij de gym lang genoeg onder controle hebt om je CD te gebruiken dan krijg je een reward.quote:
Het binnen 21 uur worden overgenomen maakt niet uit.![]()
Dat word wel een goede evolutiequote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
![]()
Zitten er trouwens ook Stops in de oude Dierentuin?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:59 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Vangt iemand net in de oude dierentuin (hier in Emmen)
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
Je kan 1x per 21 uur die prijs claimen. Op dat moment krijg je een reward voor elke pokemon die je in een gym hebt (max weet ik ff niet meer). Dus op dat moment moet je meerdere gyms hebben.quote:
Best een kut systeem imo![]()
Mwuah. Ik zou mn candy bewaren tot je hoger lvl bent. Rond 20 kom je een hoop eevees boven de 450 tegen.quote:![]()
Hopelijk kom ik nog wat Evee's tegen dan.. 950 is wel zwak want ik zie om me heen Vaporeons van boven de 1200quote:
Waar was mijn reward dan toen ik binnen 4 minuten overgenomen werd?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:30 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
dat is niet waar. Zolang jij de gym lang genoeg onder controle hebt om je CD te gebruiken dan krijg je een reward.
Het binnen 21 uur worden overgenomen maakt niet uit.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Die moet je claimen in de shop..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waar was mijn reward dan toen ik binnen 4 minuten overgenomen werd?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hallo ik speel dit ook al bijna een week, er was geen reward in de shop nadat hij overgenomen was... daarvoor was ik vergeten te kijken, op aanraden van hier keek ik toen en er was niks.quote:❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Dus ik kan beter mijn pokemon bij een vriendschappelijke gym bijzetten aangezien die moeilijker over te nemen is dan dat ik een gym overneem en 1 pokemon achter laat. Of ik zou met meerdere team blauw moeten spelen zodat ze direct hun pokemon kunnen toevoegen. Want ik liep net Arnhem in, nam de gym over en toen ik weer terug was op mijn werk was hij alweer overgenomenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:29 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
zodra je een pokemon in een gym hebt zitten, dan kan je in de shop rechtsboven op het groene schildje je reward claimen.
Je krijgt per pokemon 500 dust en 10 coins wat maximaal is bij 10 pokemons en resulteert in 5000 dust en 100 coins.
De Cooldown van de skill is 21 uur, dus als je hem nu gebruikt kan je hem over 21 uur nog een keer gebruiken.
Er is dus niks gelinkt aan de gym minimaal zoveel tijd behouden. Zolang je maar minimaal 1 gym hebt, en je geen cooldown hebt, dan kan je je bonus claimen![]()
![]()
Als jij GÉÉN gym hebt, of geen pokemon in de gym, dan geen rewards. Als je na 4 minuten wordt gehit en je hebt reward niet geďnd, dan heb je pech.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hallo ik speel dit ook al bijna een week, er was geen reward in de shop nadat hij overgenomen was... daarvoor was ik vergeten te kijken, op aanraden van hier keek ik toen en er was niks.![]()
Ja, dat zeg ik toch ook. Als je hem niet claimt voordat ie is overgenomen dan is hij weg.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:37 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Als jij GÉÉN gym hebt, of geen pokemon in de gym, dan geen rewards. Als je na 4 minuten wordt gehit en je hebt reward niet geďnd, dan heb je pech.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Het makkelijkste is een route vinden waar weinig mensen komen rond bepaalde tijden en er dan 4-5 overnemen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dus ik kan beter mijn pokemon bij een vriendschappelijke gym bijzetten aangezien die moeilijker over te nemen is dan dat ik een gym overneem en 1 pokemon achter laat. Of ik zou met meerdere team blauw moeten spelen zodat ze direct hun pokemon kunnen toevoegen. Want ik liep net Arnhem in, nam de gym over en toen ik weer terug was op mijn werk was hij alweer overgenomen
Wat ook kan is bij vriendelijke gyms zoveel mogelijk pokemons neerzetten. Alleen als de gym lvl omlaag gaat wordt elke keer de laagste cp-lvl pokemon eruit gekickt.
je ziet in je overzicht bij je pokemons een logo van jouw team staan bij de pokemons die nog steeds in een gym zitten. Als je denkt dat je je max hebt gehaald voor de dag dan kan je snel je reward claimen![]()
Ja, ik ga dat wel doen. Als je een pokemon in een gym hebt, dan krijg je ook reward toch? Je hoeft niet per se de hoogste te hebben?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:38 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
Het makkelijkste is een route vinden waar weinig mensen komen rond bepaalde tijden en er dan 4-5 overnemen.
Wat ook kan is bij vriendelijke gyms zoveel mogelijk pokemons neerzetten
je ziet in je overzicht bij je pokemons een logo van jouw team staan bij de pokemons die nog steeds in een gym zitten. Als je denkt dat je je max hebt gehaald voor de dag dan kan je snel je reward claimen![]()
Nee dat hoeft niet perse.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, ik ga dat wel doen. Als je een pokemon in een gym hebt, dan krijg je ook reward toch? Je hoeft niet per se de hoogste te hebben?
Maar let er wel op dat de pokemon met het laagste cp-lvl als eerste uit de gym gekickt wordt als de gym een lvl omlaag gaat![]()
Duidelijk, bedankt voor de antwoorden, ook van de restquote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:41 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet perse.
Maar let er wel op dat de pokemon met het laagste cp-lvl als eerste uit de gym gekickt wordt als de gym een lvl omlaag gaat![]()
![]()
Gister weer n rondje gedaan met vrienden, kwamen veel goede shit tegen, ik heb alleen sinds gister dat hij echt bij 3 van de 4 Pokémon vastloopt, heeft iemand dit probleem ook ineens zo vaak? De dagen ervoor heb ik hier niks van gemerkt.![]()
Ik heb m'n baas zojuist de android link gegeven en hij heft t geinstalleerd.
Hij gaat team rood spelen (ik ben blauw), dus THIS MEANS WAR at the office!!!!L'Amour menaçant:
Zet je battery save aan?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:56 schreef FreekVonk het volgende:
Gister weer n rondje gedaan met vrienden, kwamen veel goede shit tegen, ik heb alleen sinds gister dat hij echt bij 3 van de 4 Pokémon vastloopt, heeft iemand dit probleem ook ineens zo vaak? De dagen ervoor heb ik hier niks van gemerkt.And what rough beast, its hour come round at last,
Ik had t gisteravond ook heel vaak ja. Dat ie in de pokeball zit, maar dat die niet begint te knipperen maar het beeld stil blijft staan. gevolg: opnieuw opstarten (wat al niet heel snel is) en hopen dat je hem toch nog hebt gevangen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:56 schreef FreekVonk het volgende:
Gister weer n rondje gedaan met vrienden, kwamen veel goede shit tegen, ik heb alleen sinds gister dat hij echt bij 3 van de 4 Pokémon vastloopt, heeft iemand dit probleem ook ineens zo vaak? De dagen ervoor heb ik hier niks van gemerkt.L'Amour menaçant:
Hehe hier zat een rode gym van level 3, met maar twee pokemon. Even snel mijn pokemon erin gedaan en de prijs geclaimed.Easy peasy.
![]()
de hp is goed maar damn een bite van 6 is wel ergquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:59 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dat had ik met mijn 10km ei.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had t gisteravond ook heel vaak ja. Dat ie in de pokeball zit, maar dat die niet begint te knipperen maar het beeld stil blijft staan. gevolg: opnieuw opstarten (wat al niet heel snel is) en hopen dat je hem toch nog hebt gevangen.Dus ik kijken bij mijn Pokemon, staat er ineens een Jynx CP 325
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
gaat wel maar iis makkelijker met groepje vrienden. er staan 3 pokemons in en de eerste is altijd makkelijk te verslaan, dus voor elke pokemon die je verslaatt in het begin gaat er 500 prestige af kan je echt wel naar beneden krijgen in je eentje hoor maar dat die lvl 8 is wil ook zeggen dat veel mensen van dat team daar dagelijks komen. dus of het de moeite waard is? gaat je veel revive en potions kosten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:28 schreef MichelWuyts het volgende:
Als een gym over level 6 is dan is het toch bijna onnmogelijk om die te verslaan.![]()
Ik heb er hier eentje van lv8. Alleen maar 1000cp+ Snorlaxen erin.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:08 schreef redboyke het volgende:
[..]
gaat wel maar iis makkelijker met groepje vrienden. er staan 3 pokemons in en de eerste is altijd makkelijk te verslaan, dus voor elke pokemon die je verslaatt in het begin gaat er 500 prestige af kan je echt wel naar beneden krijgen in je eentje hoor maar dat die lvl 8 is wil ook zeggen dat veel mensen van dat team daar dagelijks komen. dus of het de moeite waard is? gaat je veel revive en potions kosten.![]()
weet je wat ik ook kut vind dat je na een gym battle en je wint die en je wilt de gym claimen je eerst nog je pokemon moet healen voor je hem erin kunt zetten.. in die tijddat je aan het healen bent kan iemand anders rustig zijn pokemon erin gooien en weglopen.![]()
Ik doe dit zooooovaak. Gisteren 7x op rij. Lui werden gek. WIE DE FCK IS SCHADUWKNUL. WAAROM STEEDS DIE MAGIKARP.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:17 schreef redboyke het volgende:
weet je wat ik ook kut vind dat je na een gym battle en je wint die en je wilt de gym claimen je eerst nog je pokemon moet healen voor je hem erin kunt zetten.. in die tijddat je aan het healen bent kan iemand anders rustig zijn pokemon erin gooien en weglopen.![]()
Had ik toen straks ookquote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:17 schreef redboyke het volgende:
weet je wat ik ook kut vind dat je na een gym battle en je wint die en je wilt de gym claimen je eerst nog je pokemon moet healen voor je hem erin kunt zetten.. in die tijddat je aan het healen bent kan iemand anders rustig zijn pokemon erin gooien en weglopen.
Gym was wit, ik heal mijn pokemon en vervolgens was de gym weer geel met twee andere Pokemon![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:18 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik doe dit zooooovaak. Gisteren 7x op rij. Lui werden gek. WIE DE FCK IS SCHADUWKNUL. WAAROM STEEDS DIE MAGIKARP.
Dat is best wel briljant.![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:21 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik heb er 4. De namen.
PWNT
OWNED
GOTREKT
UMADBRO
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
[..]
Ik heb er 4. De namen.
PWNT
OWNED
GOTREKT
UMADBRO![]()
![]()
Ik loop hier 10 topics achter ofzo, dus geen idee of dit al bekend is hier, maar vind dit een erg leuke actie!!
https://www.facebook.com/(...)06285131?pnref=storyGoedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Ik fiets elke dag even langs de grote straat hier en pak 5 gyms. Gooi dan die magikarp erin voor gym bonusquote:Daarna gaan ze in de blender voor candies als ze dood zijn.
![]()
[..]
Ik heb er 4. De namen.
PWNT
OWNED
GOTREKT
UMADBRO![]()
![]()
Dat gymbattlen heb ik nog niet veel gedaan, hoe gebruik je de special attack eigenlijk?
Heb wel begrepen dat je moeten swipen als er een gele flash is om de aanval te dodgen.![]()
Ik zit de hele tijd met salvagen(diablo 3) in mijn hoofd als ik die pokemon sloop voor candyquote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:22 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik fiets elke dag even langs de grote straat hier en pak 5 gyms. Gooi dan die magikarp erin voor gym bonusDaarna gaan ze in de blender voor candies als ze dood zijn.
![]()
![]()
Wat een kut attacks.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:59 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Hmmz, dat zal in de stad nou niet vaak gebeuren :'quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Hehe hier zat een rode gym van level 3, met maar twee pokemon. Even snel mijn pokemon erin gedaan en de prijs geclaimed.Easy peasy.
Alles is hier super hoog. Heb pas 2x uberhaubt een gym battle gedaan, maar ik word met de grond, t plafond en de muren gelijk gemaaktGeen beginnen aan.
L'Amour menaçant:
Links boven die blauwe balk(kunnen er meerdere zijn) als er eentje vol is je scherm ingedrukt houden tot je de special doetquote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:23 schreef Tweek het volgende:
Dat gymbattlen heb ik nog niet veel gedaan, hoe gebruik je de special attack eigenlijk?
Heb wel begrepen dat je moeten swipen als er een gele flash is om de aanval te dodgen.![]()
Ongeveer 1 seconde je vinger op de pokemon drukken. Krijg je 2 zwarte balken en een tekst in je schermquote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:23 schreef Tweek het volgende:
Top, bedankt!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Links boven die blauwe balk(kunnen er meerdere zijn) als er eentje vol is je scherm ingedrukt houden tot je de special doet![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:24 schreef Perrin het volgende:
Morgen Pokédag bij Media Markt
https://www.facebook.com/events/597924420367680/![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:24 schreef Perrin het volgende:
![]()
Ik heb een oude fietscomputer gevonden in de schuur
Als ik precies 14 km/u fietsen, dan zou de app dat moeten registreren toch?![]()
Is mij al 3x gebeurd -_-quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:17 schreef redboyke het volgende:
Echt fantastischquote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:24 schreef Perrin het volgende:
https://www.facebook.com/events/597924420367680/De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:26 schreef 44rdbei het volgende:
Als ik precies 14 km/u fietsen, dan zou de app dat moeten registreren toch?
pokefans:quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:24 schreef Perrin het volgende:
![]()
voorbijgangers:![]()
![]()
![]()
Ik heb gisteren ook langzaam gefietst, maar die kilometerteller is helemaal ruk... Zeker 5 km gefietst waarvan er maar 1,5 geregistreerd werd.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:26 schreef 44rdbei het volgende:
Als ik precies 14 km/u fietsen, dan zou de app dat moeten registreren toch?
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
dat is jammer, maar ik ga het toch proberen. of ik nu 5 km fiets of 1 kilometer wandel komt toch op hetzelfde neer.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:29 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook langzaam gefietst, maar die kilometerteller is helemaal ruk... Zeker 5 km gefietst waarvan er maar 1,5 geregistreerd werd.![]()
Vandaag al 2 10k eggs uitgekomen door mijn gare GPS op de iPhone
Ik bedacht me net dat iedereen hier last van heeft, dus eigenlijk zijn 10 kilometer eieren eigelijk 15 tot 25 kilometer eieren.![]()
die infinite incubator telt ook trager dan die van de store vind ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:29 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook langzaam gefietst, maar die kilometerteller is helemaal ruk... Zeker 5 km gefietst waarvan er maar 1,5 geregistreerd werd.![]()
hmm registreert hier hetzelfde; net in de pauze 2.5Km gewandeld maar er is maar 800m geregistreerd bij beiden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:33 schreef redboyke het volgende:
[..]
die infinite incubator telt ook trager dan die van de store vind ik.
bij de ene collega wat meer, bij de andere nog wat minder."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Is dit spel eigenlijk wel getest voordat het uitkwamquote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
hmm registreert hier hetzelfde; net in de pauze 2.5Km gewandeld maar er is maar 800m geregistreerd bij beiden.
bij de ene collega wat meer, bij de andere nog wat minder.
Gok dat daarom de versie op android nog maar 0.29.2 is terwijl dat op de iPhone op 1.02 staat. Ding is nog gewoon puur beta.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:39 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Is dit spel eigenlijk wel getest voordat het uitkwam 8)"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Jup er was een closed beta.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:39 schreef Zelfscanner het volgende:
Is dit spel eigenlijk wel getest voordat het uitkwamRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vandaag een Eevee en een Bulbasaur uit eieren gekregen."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
fakequote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://nintendonews.com/n(...)ught-mew-pokemon-go/![]()
ALS HET ECHT EEN MEW IS DAN GA IK ER NU HEEN!!11!1!1quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://nintendonews.com/n(...)ught-mew-pokemon-go/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://nintendonews.com/b(...)y-images-pokemon-go/quote:
In de gamefiles zit hij ook dus wil het best geloven.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Level 27? Dude what the fuckquote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:45 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Hoppaaaaaa
[ [url=
http://i.imgur.com/pv1iG0K.jpg]afbeelding[/url] ]
Jij hebt zeker vakantie?![]()
Hier op iOS geeft 'ie ook v0.29.2 aanquote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gok dat daarom de versie op android nog maar 0.29.2 is terwijl dat op de iPhone op 1.02 staat. Ding is nog gewoon puur beta.![]()
![]()
Ja genoeg.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zitten er trouwens ook Stops in de oude Dierentuin?Your beauty never ever scared me.![]()
Misschien dat het al eens gevraagd is, maar het is mogelijk om een Pokemon te transferren naar de professor. Weet iemand wat dat betekend en wat daar het nut van is?GNU Terry Pratchett![]()
Klopt....quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:46 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Level 27? Dude what the fuck
Jij hebt zeker vakantie?
250.000 XP voor level 28 zie ik nu![]()
![]()
Je krijgt 1 candy per pokemon die je transferred. Handig voor evolve/power upquote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:48 schreef Lod het volgende:
Misschien dat het al eens gevraagd is, maar het is mogelijk om een Pokemon te transferren naar de professor. Weet iemand wat dat betekend en wat daar het nut van is?![]()
Krijg je een candy voor, die je weer kan gebruiken om een andere te evoluren.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:48 schreef Lod het volgende:
Misschien dat het al eens gevraagd is, maar het is mogelijk om een Pokemon te transferren naar de professor. Weet iemand wat dat betekend en wat daar het nut van is?![]()
En het is in de oude dierentuin telkens één groot Lure feest haha. Er stonden er net 6 aan.Your beauty never ever scared me.![]()
Alle pokemon zitten erin maar de rare waren alleen event werd mij verteldquote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://nintendonews.com/b(...)y-images-pokemon-go/
In de gamefiles zit hij ook dus wil het best geloven.![]()
In de officieele play store krijg ik melding dat mijn device niet elligble is....
Ik heb een HTC one a9, vrij nieuw.....🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Ik las dat op de Gamescom in Keulen nog Poke Legendaries te krijgen zullen zijn...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Alle pokemon zitten erin maar de rare waren alleen event werd mij verteld
Gelukkig heb ik wildcards voor de woensdag 😄![]()
Spel is nog niet uit.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:51 schreef raptorix het volgende:
In de officieele play store krijg ik melding dat mijn device niet elligble is....
Ik heb een HTC one a9, vrij nieuw.....![]()
Tsja net als bij andere games gaat er wel eens wat mis.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Alle pokemon zitten erin maar de rare waren alleen event werd mij verteld
Nee joh... Hij komt vandaag in de store waarschijnlijk... Via Safari zie ik m al staan bij Apple dus zal niet lang meer durenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hu, hij is toch officieel released in Nederland?![]()
Ah ok.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:54 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Nee joh... Hij komt vandaag in de store waarschijnlijk... Via Safari zie ik m al staan bij Apple dus zal niet lang meer duren🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Jeej heb een Jynx van 410 cpVoor de meeste mensen is dat wrs heel laag maar ik ben er blij mee. Het is de hoogste die ik nu heb.
Hij staat bij de iPhone zo omdat je van Apple moet beginnen bij 1.0, de in-game versie toont wel 0.29.2: http://bulbapedia.bulbaga(...)n_GO#Version_historyquote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gok dat daarom de versie op android nog maar 0.29.2 is terwijl dat op de iPhone op 1.02 staat. Ding is nog gewoon puur beta.![]()
https://play.google.com/s(...)ianticlabs.pokemongo 'Deze app is compatibel met geen van je apparaten.'Your beauty never ever scared me.![]()
helder, heb nog nooit van m'n leven een apple-device gebruikt dus ken al die regels daar niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:01 schreef Delibird het volgende:
[..]
Hij staat bij de iPhone zo omdat je van Apple moet beginnen bij 1.0, de in-game versie toont wel 0.29.2: http://bulbapedia.bulbaga(...)n_GO#Version_history"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
App version is lang niet altijd gelijk wanneer je 2 platformen hebt. Sterker nog, het zou verre van slim zijn om dat te doen.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Omdat die nog niet officeel uit is, hier is die te downloaden:quote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:01 schreef Amarantha het volgende:
https://play.google.com/s(...)ianticlabs.pokemongo 'Deze app is compatibel met geen van je apparaten.'
http://www.apkmirror.com/(...)ndroid-apk-download/![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:57 schreef Amarantha het volgende:
Jeej heb een Jynx van 410 cpVoor de meeste mensen is dat wrs heel laag maar ik ben er blij mee. Het is de hoogste die ik nu heb.
Hoogste wat ik tot nu toe heb gehaald. ☺![]()
Best wel... De truuk is echter om zo weinig mogelijk te evolven en zoveel mogelijk candies te verzamelen. Vervolgens pak je een lucky egg (double XP) en dan ga je 30 minuten lang al je pokemons evolven. Zo heb ik vanaf level 20 een enorme boost gekregen en gigantisch sterke Pokemons gecreerd.quote:![]()
zelfde als jou, alleen dan zonder die 2.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:45 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Hoppaaaaaa
[ afbeelding ]
Welk level zitten jullie?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
hier waar ik zit is echt nooit iets in de buurtquote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:08 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Best wel... De truuk is echter om zo weinig mogelijk te evolven en zoveel mogelijk candies te verzamelen. Vervolgens pak je een lucky egg (double XP) en dan ga je 30 minuten lang al je pokemons evolven. Zo heb ik vanaf level 20 een enorme boost gekregen en gigantisch sterke Pokemons gecreerd.ik krijg niet elk uureen pokemon vangen
![]()
https://github.com/kahopoon/Pokemon-Go-Controller/tree/master
Voor mensen met mac of mac vm op de pc.
Vanavond even proberen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja dat wou ik ook doenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:08 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Best wel... De truuk is echter om zo weinig mogelijk te evolven en zoveel mogelijk candies te verzamelen. Vervolgens pak je een lucky egg (double XP) en dan ga je 30 minuten lang al je pokemons evolven. Zo heb ik vanaf level 20 een enorme boost gekregen en gigantisch sterke Pokemons gecreerd.Gisteren nog heel wat Pokémon weg gedaan voor candy. Heb al een lucky egg maar ik wacht nog.
Wij zitten in een park bij een grote vijver. Op zulke locaties vang je t meest.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:10 schreef redboyke het volgende:
[..]
hier waar ik zit is echt nooit iets in de buurtik krijg niet elk uureen pokemon vangen
Ik krijg elke minuut ongeveer 3-4 pokemons te pakken. Wij zetten wel op alle Pokestops die Lure Modules aan, zodat de Pokemons naar ons toe komen.![]()
Als je gebant wil worden...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Vanavond even proberen.![]()
Nou dan zal ik het vanavond even proberen met mijn PTC-account en je laten weten of ik in de volgende weken een ban heb gekregen.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die heb ik gister dus voor het eerst gebruikt, maar toen ik dat deed begon ie juist met vastlopen enzo. Hij bleef dit nog steeds doen toen ik hem weer had uit gezet, dit lijkt me niet de oorzaak.quote:![]()
Als je op 4G zit en op pad gaat, kun je beter je WIFI even uitzetten. Anders blijft je telefoon voortdurend zoeken naar je Wifi signaal en dat kost batterij.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:15 schreef FreekVonk het volgende:
[..]
Die heb ik gister dus voor het eerst gebruikt, maar toen ik dat deed begon ie juist met vastlopen enzo. Hij bleef dit nog steeds doen toen ik hem weer had uit gezet, dit lijkt me niet de oorzaak.![]()
Het gaat hier om het feit dat de app vaak vastloopt he, niet om hoe ik batterij kan besparenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:17 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Als je op 4G zit en op pad gaat, kun je beter je WIFI even uitzetten. Anders blijft je telefoon voortdurend zoeken naar je Wifi signaal en dat kost batterij.thanks voor de tip tho
![]()
Gisteren op bezoek bij een vriend van me. Vanaf de bank in bereik van een Pokestop en er spawnen daar aan de lopende band Pokemon in z'n huiskamer
Wel geinig om uit het raam te kijken en constant mensen voorbij te zien lopen
No amount of money ever bought a second of time.![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Vanavond even proberen.![]()
![]()
Spel wilde gister niet verbinden en vandaag is het al niet anders, dus zit nog steeds vast op lvl 5 met slappe pokemon
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
servers werken best goed op het moment dusd aar ligt het niet aanquote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spel wilde gister niet verbinden en vandaag is het al niet anders, dus zit nog steeds vast op lvl 5 met slappe pokemon![]()
![]()
In mijn lunchpauze een mooie loopronde gevonden van 5 km wat me binnen 45 min wel lukt, waarbij ik langs 15 pokestops kom
Dus nu elke werkdag twee eieren laten hatchen, stuk of 40 nieuwe pokeballs en een hoop andere shit
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Vang net een Porygon met great ball, loopt dat ding vast!
Single father | Aviation enthousiast | Gamer![]()
Als je 30 seconde wacht en dan de app afsluit heb je hem zeer waarschijnlijk alsnog.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:53 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Vang net een Porygon met great ball, loopt dat ding vast!![]()
Spel opnieuw gestart, gelukkig spawnt ie direct weer. Dit keer wel kunnen vangen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:53 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Vang net een Porygon met great ball, loopt dat ding vast!
Single father | Aviation enthousiast | Gamer![]()
Ik zie niks in de nearby en mijn lijst met pokemon is leegquote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
servers werken best goed op het moment dusd aar ligt het niet aan
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Jeuj, hij doet het weer
Welke kleur ben je?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:08 schreef Oberkullie het volgende:
Wat is nou precies de bedoeling bij een gym? Ik heb heel hard op de tegenstander zitten rammen![]()
quote:
Moet je ook echt gebouwen en parken inlopen om bepaalde Pokemon te zien verschijnen? Met alleen langs de weg lopen, fietsen, rijden etc ga je dus niks bijzonders vinden? Tot nu toe zie ik alleen maar Pidgeys, Rattata en alle andere standaard Pokemon.![]()
Nope je bent blauwquote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:16 schreef Oberkullie het volgende:
Oh wacht nou krijg ik een troll advies zeker![]()
- Ik ram altijd zoveel mogelijk op de tegenstander zo snel mogelijk, dit helpt voor mij altijd wel goed.
- Het schijnt dat een XS pokemon sneller aanvalt en een XL langzamer maar sterker.
- Je kan even op de tegenstanders pokemon klikken om een sterkere aanval te doen, maar naar mijn mening is los gaan met tikken op de tegenstander sneller
Helpt dat![]()
![]()
Dit is het slimst:quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:16 schreef Oberkullie het volgende:
Oh wacht nou krijg ik een troll advies zeker
![]()
Ja dank je wel!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:21 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Nope je bent blauw![]()
- Ik ram altijd zoveel mogelijk op de tegenstander zo snel mogelijk, dit helpt voor mij altijd wel goed.
- Het schijnt dat een XS pokemon sneller aanvalt en een XL langzamer maar sterker.
- Je kan even op de tegenstanders pokemon klikken om een sterkere aanval te doen, maar naar mijn mening is los gaan met tikken op de tegenstander sneller
Helpt dat![]()
![]()
Moet wel toegeven dat ik geen expert ben, ik denk dat het filmpje 2 posts hierboven misschien wel helpt (ken hem zelf niet zien omdat mijn werkcomputer geen filmpjes speeltquote:)
![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
https://gfycat.com/AnotherGrandAntarcticfurseal![]()
![]()
![]()
Dus normale pokemon zijn dus daartussenin?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:21 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Nope je bent blauw![]()
Helpt dat![]()
![]()
Bij de lunchpauze eindelijk een Polliwhirl kunnen vangen. Kreng sprong zes keer uit de pokeballquote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:02 schreef raptorix het volgende:
Door die crash dus een Tentacool en een PoliWhirl gemistTentacool en vele andere moet ik nog vinden
mag het weten![]()
Geen idee of anderen het ook ervaren, maar ik heb elke dag op dezelfde plek Pokemon zitten. En op een van die plekken heb ik elke dag een Pokemon gehad die ik nog niet eerder had.![]()
Waar vang ik vuur pokemon? Ik kan ze maar nergens vinden. Alleen 1 charmander maar die smeerde hem.De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
eitjesquote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:35 schreef Zelfscanner het volgende:
Waar vang ik vuur pokemon? Ik kan ze maar nergens vinden. Alleen 1 charmander maar die smeerde hem.![]()
De barbecue buiten zetten. Daar komen ze op af...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:35 schreef Zelfscanner het volgende:
Waar vang ik vuur pokemon? Ik kan ze maar nergens vinden. Alleen 1 charmander maar die smeerde hem.
Maar serieus... ze zitten in de buurt van vulkanen en komen uit eieren.![]()
Hopelijk komt er in de toekomst nog turn-based gevechten tegen vrienden. Vind die Gym battles maar saaiIf I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
Nonnom, BBQquote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
De barbecue buiten zetten. Daar komen ze op af...
Maar serieus... ze zitten in de buurt van vulkanen en komen uit eieren.
Vulkanen. Dat is leuk in NL
Limburg, heuvelsquote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:37 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Nonnom, BBQ
Vulkanen. Dat is leuk in NL![]()
![]()
Open haard aanstekenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:35 schreef Zelfscanner het volgende:
Waar vang ik vuur pokemon? Ik kan ze maar nergens vinden. Alleen 1 charmander maar die smeerde hem.Naar het park waar iedereen gaat barbecuen.
mag het weten![]()
Een vriend zit op dit moment in Praag. Die heeft inderdaad andere Pokemon.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:37 schreef KingRadler het volgende:
mooie aan het spel is dat je veel moet reizen om aan alle Pokemons te komen.![]()
Heb ik ook, hier op mijn werk alleen zubats, ratatas en pidgeys. Soms een pidgeotto tussendoor maar dan is het ook wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:34 schreef iBenny het volgende:
Geen idee of anderen het ook ervaren, maar ik heb elke dag op dezelfde plek Pokemon zitten. En op een van die plekken heb ik elke dag een Pokemon gehad die ik nog niet eerder had.
Maar ik denk dat locatie hierin wel van belang is![]()
Ik heb elke dag wel 1 of 2 Squirtles die rond mijn kamer spawnen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:34 schreef iBenny het volgende:
Geen idee of anderen het ook ervaren, maar ik heb elke dag op dezelfde plek Pokemon zitten. En op een van die plekken heb ik elke dag een Pokemon gehad die ik nog niet eerder had.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: