abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163752680
Bron met alle informatie op een rij

quote:
NICE - In de cabine van de vrachtwagen die donderdagavond inreed op een mensenmenigte in Nice is een identiteitsbewijs gevonden op naam van een 31-jarige man die de Franse en Tunesische nationaliteit heeft. Of het ook van de dader was, wordt nagetrokken, melden Franse media.

Volgens BFMTV was de vrachtwagen waarmee de aanslag werd gepleegd enkele dagen geleden verhuurd aan degene op wiens naam het identiteitsbewijs stond. De man was hij bij de politie bekend voor geweldsmisdrijven en vuurwapengebruik, maar stond niet te boek als geradicaliseerd. Bij de inlichtingendiensten was hij niet bekend.

Franse media meldden op basis van bronnen bij de politie dat in de vrachtwagen ook een pistool, een niet-werkende granaat en nep vuurwapens lagen.
quote:
Lokale justitie spreekt van zeker 60 doden na aanslag Nice

In het Franse Nice is donderdagavond een vrachtwagen op het publiek ingereden. Autoriteiten spreken van minstens zestig doden en honderd gewonden.
De inzittende in de vrachtwagen zou daarna in een vuurgevecht zijn geraakt met Franse anti-terreureenheden. De chauffeur van het voertuig is daarbij mogelijk gedood. Een tweede inzittende is mogelijk op de vlucht geslagen, melden verschillende media, maar officieel is dit nog niet bevestigd.

Na het incident, dat plaatsvond op het Promenade des Anglais, de boulevard van Nice, brak paniek uit en sloegen mensen op de vlucht. Op de boulevard waren veel mensen bijeen om te kijken naar een vuurwerkshow.

In de stad zijn veel mensen op de been vanwege Quatorze Juillet, de nationale feestdag van Frankrijk.

De autoriteiten hebben mensen opgeroepen om binnen te blijven. Op Twitter bieden verschillende inwoners uit Nice toeristen onderdak aan. Het Nederlandse ministerie van Buitenlandse Zaken zoekt uit of er Nederlanders betrokken zijn geraakt bij de aanslag.

De Franse president Francois Hollande is op weg naar Parijs voor een crisisoverleg.
http://www.nu.nl/buitenla(...)en-aanslag-nice.html
http://news.sky.com/watch-live

[ Bericht 20% gewijzigd door Frutsel op 15-07-2016 09:52:51 ]
Ja doei.
pi_163752690
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 09:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Zonder zeis is het lastig oogsten. Dan kan je boer zijn en je land hebben bezaaid, maar die zeis is toch essentieel.
Dat klopt. Maar er is niet één zeis.

Ik bedoel ze zeggen dat je islam zeker op moet ruimen zodat het niet als zeis gebruikt kan worden, maar er zijn nog wel andere manieren om onvrede onder kanslozen te oogsten. Je zult dus ook zeker een meersporenbeleid moeten volgen om én islam aan te pakken, én om te zorgen dat de kanslozen zich niet op een andere manier tegen hun leefomgeving gaan richten.
pi_163752696
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 09:35 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Omdat arrogander peggold een volslagen idiote malloot is.
Het enige wat de beste man zegt is dat het verschrikkelijk is wat er is gebeurd. Wat is daar nou in vredesnaam weer mis mee?

[ Bericht 0% gewijzigd door yvonne op 15-07-2016 09:50:25 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 15 juli 2016 @ 09:48:17 #4
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_163752711
Verschrikkelijk
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  Admin vrijdag 15 juli 2016 @ 09:50:11 #5
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_163752746
Nu heb ik 7 topics door kunnen worstelen en nergens kom ik updates tegen.
Wel kom ik dingen tegen die a) hier niet horen
b) me geen zak interesseren

Joden niet, Palestijnen niet , arabieren niet, noem ieder volk ter wereld maar op niet, pechtold niet, niets en niemand niet.
Ik wil hier over de aanslag in Nice lezen, is er geen nieuws post dan niet, maak elkaar het leven niet zuur, ga koffie drinken of ga in de sc tegen elkaar aan zitten pissen.

Niet hier.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 09:50:36 #6
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_163752752
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 09:50 schreef yvonne het volgende:

Joden niet, Palestijnen niet , arabieren niet, noem ieder volk ter wereld maar op niet, pechtold niet, niets en niemand niet.
Ik wil hier over de aanslag in Nice lezen, is er geen nieuws post dan niet, maak elkaar het leven niet zuur, ga koffie drinken of ga in de sc tegen elkaar aan zitten pissen.

Niet hier.

^O^
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  vrijdag 15 juli 2016 @ 09:51:24 #7
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_163752764
Lijkt me goed denkbaar dat het doel van de aanslag was om de noodverordening te moeten/kunnen verlengen.

Een staat van beleg is erg duur, bij de EK finale waren 30000 agenten ingezet. Er is toen niets gebeurd. Deze aanslag verplicht de Franse overheid veel meer beveiliging in te zetten op elk evenement.

Ben benieuwd of ze dat financieel kunnen dragen.

Wie daar het meest belang bij heeft is me nog niet helder. Vooralsnog ga ik van IS uit. Het is strategisch een erg slimme aanslag helaas. :N
  Admin vrijdag 15 juli 2016 @ 09:52:39 #8
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_163752788

Niet hier.

Open een topic over Pechtold,
open er een over weetikveelwat,
blijf )(*&(*&*(&^eindelijk eens ontopic.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_163752793
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 09:50 schreef yvonne het volgende:

Niet hier.

Misschien slim om dit beleid overal te hanteren. Want dit is wel de toon van de muziek die hier jarenlang gemaakt mócht worden. Door de hogere legerleiding van Fok.
pi_163752800
Van de nos liveblog

Duitse schoolklas
Het Duitse Ministerie van Buitenlandse Zaken sluit Duitse slachtoffers niet uit. De regionale omroep van Berlijn en Brandenburg meldt dat er mogelijk een Duitse schoolklas getroffen is. Een lerares en twee leerlingen van een school uit Berlijn zouden om het leven gekomen zijn. Maar die informatie is nog niet bevestigd.
  Admin vrijdag 15 juli 2016 @ 09:53:21 #11
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_163752802
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 09:52 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Misschien slim om dit beleid overal te hanteren. Want dit is wel de toon van de muziek die hier jarenlang gemaakt mócht worden. Door de hogere legerleiding van Fok.
Ik heb kanker, ik kan 1 ding tegelijk, dit speelt nu.

pi_163752804
Zou de gevonden ID daadwerkelijk van de dader zijn?
Iedereen die mij quote, krijgt een DM van mij :)
pi_163752811
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 09:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Ook al is het offtopic.

Ik mis een beetje wat er mis is met de tweet van Pechtold?
Met die tweet niks, wel met de reacties erop.
Net of hij er wat aan kan doen
pi_163752819
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 09:51 schreef BarryOSeven het volgende:
Lijkt me goed denkbaar dat het doel van de aanslag was om de noodverordening te moeten/kunnen verlengen.

Een staat van beleg is erg duur, bij de EK finale waren 30000 agenten ingezet. Er is toen niets gebeurd. Deze aanslag verplicht de Franse overheid veel meer beveiliging in te zetten op elk evenement.

Ben benieuwd of ze dat financieel kunnen dragen.

Wie daar het meest belang bij heeft is me nog niet helder. Vooralsnog ga ik van IS uit. Het is strategisch een erg slimme aanslag helaas. :N
BNW is een paar deuren verderop.

[ Bericht % gewijzigd door yvonne op 15-07-2016 09:56:40 ]
pi_163752822
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 09:53 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik heb kanker, ik kan 1 ding tegelijk, dit speelt nu.
Wat zeg je nou weer?
  vrijdag 15 juli 2016 @ 09:55:11 #17
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_163752836
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 09:54 schreef Vluchteling het volgende:

[..]

Wat zeg je nou weer?
Wat ze net schreef...
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  vrijdag 15 juli 2016 @ 09:55:16 #18
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_163752838
Deze aanslag staat in direct verband met de problematiek die we al decennia lang zien in West-Europa, het is gewoon ontopic. Die reacties verwijderen slaat helemaal nergens op.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator vrijdag 15 juli 2016 @ 09:55:31 #19
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_163752841
Ik moet inderdaad zeggen dat er maar weinig nieuw nieuws naar buiten komt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_163752855
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 09:55 schreef onlogisch het volgende:
Wat valt er eigenlijk nog meer te vertellen?
Nu komen waarschijnlijk snel de verhalen van de slachtoffers en hun nabestaanden en dan verdwijnt het weer naar de achtergrond.
Tap tap tap
pi_163752870
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 09:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Wat valt er eigenlijk nog meer te vertellen?
Nu komen waarschijnlijk snel de verhalen van de slachtoffers en hun nabestaanden en dan verdwijnt het weer naar de achtergrond.
Of het daadwerkelijk een terroristische aanslag gepleegd door moslim extremisten was. Waarschijnlijk wel, maar feitelijk nog niet bekend.
  Admin vrijdag 15 juli 2016 @ 09:57:39 #23
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_163752877
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 09:55 schreef Harvest89 het volgende:
Deze aanslag staat in direct verband met de problematiek die we al decennia lang zien in West-Europa, het is gewoon ontopic. Die reacties verwijderen slaat helemaal nergens op.
TT is Nice, andere onderwerpen horen in andere topics, die je zelf kunt openen, succes ^O^

Admin vrijdag 15 juli 2016 @ 09:58:08 #24
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_163752885
quote:
Dan hoeft er ook niks gepost te worden en kan men in de sc's elkaar het leven zuur maken ;)

Moderator vrijdag 15 juli 2016 @ 09:58:46 #25
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_163752896
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 09:57 schreef Vluchteling het volgende:

[..]

Of het daadwerkelijk een terroristische aanslag gepleegd door moslim extremisten was. Waarschijnlijk wel, maar feitelijk nog niet bekend.
Het zal toch wel opgeëist worden door een terroristische organisatie, ongeacht de daadwerkelijke motieven van de dader
pi_163752900
quote:
Het is ook niets nieuws dat moslims aanslagen plegen, hueueue
Lambo of Rekt
  vrijdag 15 juli 2016 @ 09:59:06 #27
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_163752903
En inmiddels zeker 84 doden. Gvd. ;(
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_163752914
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 09:58 schreef noodgang het volgende:

[..]

Het zal toch wel opgeëist worden door een terroristische organisatie, ongeacht de daadwerkelijke motieven van de dader
Dat sowieso, ook als ze niet achter zitten. Dat hebben ze ook gedaan bij die aanslag in de VS.
pi_163752921
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 09:53 schreef Vluchteling het volgende:
Zou de gevonden ID daadwerkelijk van de dader zijn?
Ik denk het wel. Het punt met een ID is dat je dit nu eenmaal nodig hebt voor (politie)controles, zeker tijdens een dergelijk festival. Anderzijds is het ook de (enige?) manier om actief naamsbekendheid te krijgen als terrorist, gezien er altijd wel iemand naam en toenaam zal benoemen op deze manier.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_163752923
Conflicts twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 09:58:33 FRANCE: 54 children have been brought to the Lenval Hospital after the #NiceAttack https://t.co/Wyuv2cph87 reageer retweet
  Moderator vrijdag 15 juli 2016 @ 10:00:23 #31
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_163752930
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 09:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dan hoeft er ook niks gepost te worden en kan men in de sc's elkaar het leven zuur maken ;)
Ach ja. Je kent je minions na een goeie 15 jaar toch wel een beetje? :+
Maar eens hoor.
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 09:58 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het is ook niets nieuws dat moslims aanslagen plegen, hueueue
7/10
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 15 juli 2016 @ 10:00:44 #32
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_163752939
quote:
The White House

Office of the Press Secretary
July 14, 2016

Statement by the President on the Attack in Nice, France

On behalf of the American people, I condemn in the strongest terms what appears to be a horrific terrorist attack in Nice, France, which killed and wounded dozens of innocent civilians. Our thoughts and prayers are with the families and other loved ones of those killed, and we wish a full recovery for the many wounded. I have directed my team to be in touch with French officials, and we have offered any assistance that they may need to investigate this attack and bring those responsible to justice. We stand in solidarity and partnership with France, our oldest ally, as they respond to and recover from this attack.

On this Bastille Day, we are reminded of the extraordinary resilience and democratic values that have made France an inspiration to the entire world, and we know that the character of the French Republic will endure long after this devastating and tragic loss of life.
Wat klinken al die statements toch altijd weer hetzelfde.... een herhaling van zetten..

wel grappig dat hij our oldest ally zegt.. steekje onder water naar Groot Brittanie?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_163752954
quote:
Jesuss die had ik nog niet voorbij zien komen. Kippenvel. Je weet toch niet wat je overkomt zeg, damn.
pi_163752955
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 09:52 schreef yvonne het volgende:

Niet hier.

Open een topic over Pechtold,
open er een over weetikveelwat,
blijf )(*&(*&*(&^eindelijk eens ontopic.
Je zou ook enige coulance kunnen toepassen voor mensen die na zoiets als dit op zoek zijn naar antwoorden. Als je het laatste nieuws wilt #nice op twitter.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_163752959
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 10:00 schreef nixxx het volgende:

[..]

Wat klinken al die statements toch altijd weer hetzelfde.... een herhaling van zetten..

wel grappig dat hij our oldest ally zegt.. steekje onder water naar Groot Brittanie?
nee, het is gewoon zo... zonder alle Franse soldaten had de VS nooit de Onafhankelijkheidsoorlog gewonnen van de Britten.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 10:02:13 #36
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_163752966
quote:

[..]

Frankrijk hielp de VS in hun onafhankelijkheidsoorlog, toen de Amerikanen tegen de Britten vochten.
pi_163753011
edit: het gaat over Nice, niet over Pechtold

[ Bericht 75% gewijzigd door Frutsel op 15-07-2016 10:05:30 ]
  Admin vrijdag 15 juli 2016 @ 10:05:02 #38
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_163753016
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 10:01 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Je zou ook enige coulance kunnen toepassen voor mensen die na zoiets als dit op zoek zijn naar antwoorden. Als je het laatste nieuws wilt #nice op twitter.
Jij hebt vast de afgelopen 7 topics niet gelezen, ik wel :)

vrijdag 15 juli 2016 @ 10:05:54 #39
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_163753030
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 10:01 schreef Nielsch het volgende:

[..]

nee, het is gewoon zo... zonder alle Franse soldaten had de VS nooit de Onafhankelijkheidsoorlog gewonnen van de Britten.
Wist ik, heb net even gechecked, bij de Paris attacks zegt hij het niet zo expliciet.. Zal wel niets betekenen...
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_163753046
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 10:05 schreef nixxx het volgende:

[..]

Wist ik, heb net even gechecked, bij de Paris attacks zegt hij het niet zo expliciet.. Zal wel niets betekenen...
Hij wil ze gewoon een hart onder de riem steken, thats all.
Lambo of Rekt
pi_163753048
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 10:01 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Jesuss die had ik nog niet voorbij zien komen. Kippenvel. Je weet toch niet wat je overkomt zeg, damn.
Ik zie echt helemaal niks :@
Tap tap tap
pi_163753055

oasiria is een zwemparadijs in Marrakech (Marokko), ik was daar onlangs op vakantie in Marokko, en in eerste instantie zagen we ze niet staan, maar bij de achterdeur stond een een groep militairen.

Een beetje uit het zicht zodat toeristen het niet zagen om geen angst te veroorzaken.

Wil je daar naar de aankomsthal zelfs dan moet je al door een scan + je koffers.
Bij alle toegangswegen naar de steden hebben ze wegversmallingen met politie posten.

Bij elk winkelcentrum metaaldetectors waar je eerst door heen moet.
Voor alle hotels ook metaaldetectors, misschien een idee om dat in Frankrijk ook in te voeren, in Frankrijk gebeuren veel vaker aanslagen als Marokko maar toen we in Frankrijk een hotel hadden waren er geen metaaldetectors en beveiliging voor het hotel...
  vrijdag 15 juli 2016 @ 10:07:10 #43
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_163753058
Werd de aanslag ondertussen al opgeeist?
pi_163753078
quote:

[..]

Nee hoor, historisch feit.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_163753084
quote:

[..]

Wat moet je dan vertellen?
Dit soort dingen komen puur naar buiten voor de bevolking om wat puntjes te scoren, verder 0,0 toegevoegde waarde.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_163753101
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 10:07 schreef banaantjeEE het volgende:
Nog niet. Best raar, IS is er meestal snel bij.

Misschien toch gepleegd door iemand die geen stageplek kon krijgen.
pi_163753109
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 10:07 schreef banaantjeEE het volgende:
Nee, maar kwestie van tijd tot IS het doet, of ze er nou daadwerkelijk iets mee te maken hebben of niet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_163753114
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 10:09 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Nog niet. Best raar, IS is er meestal snel bij.

Misschien toch gepleegd door iemand die geen stageplek kon krijgen.
Boko haram scheen ook een aanslag te willen plegen in de Cote du azur
pi_163753126
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 10:14:23 #50
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_163753171
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 10:10 schreef aloa het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogelijk een tweede schutter dus...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')