Het is inderdaad ongelooflijk dat mensen niet even naar het grote plaatje kijken. Hetzelfde met haaien.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, gezellig naar een festival wat beveiligd is door het leger! En een festival wat honderden miljoenen kost om te beveiligen! Zodat mijn kaartje 600 euro gaat kosten!
En dat allemaal omdat er een miniscule kans is dat je festival wordt verstoord door een aanslagpleger.
Afgelopen zomer zijn er al heel veel mensen op festivals geraakt door de bliksem. Het is verstandiger om te investeren in bliksemafleiders om je publiek te beveiligen, dan tegen dit soort terreur. Je bent in meer gevaar op een festivalterrein als het gaat onweren, dan dat je dat bent wanneer er een getinte man in het publiek loopt.
Maar ja, de hypocrisie, hè?
Ik heb geen last van de islam, eigenlijk. Christenen vallen mij vaker lastig.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:16 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Dit dus
Die wilders shaming moet ook maar eens ophouden, hij is tenminste de enige die zich echt uit spreekt tegen deze ellende. Het zijn niet alleen de terroristen die zorgen voor narigheid het is die hele islam in het algemeen
Hier stopte ik met lezenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:19 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Volgens mij kun je beter in Amerika leven,
Het zijn bijna altijd eenmansacties, zodat de goedgelovigen onder ons zich weer in slaap laten sussen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:18 schreef Vlaggenroof het volgende:
Als ze willen inderdaad komen ze er toch wel doorheen.
Maar dit lijkt een eenmansactie a la Karst T.
Jij woont op Urk?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb geen last van de islam, eigenlijk. Christenen vallen mij vaker lastig.
Nee ze zijn de oorzaak van deze mongolen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Doe maar gewoon het terrorisme weg. Moslims zijn net zo goed slachtoffer van deze mongolen.
Dit probleem was er al lang voordat Wilders de politiek in ging.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wilders' haat zorgt er alleen maar voor dat er meer jongeren bekeerd zullen worden naar het salafisme/terrorisme omdat zij steeds minder kansen zullen hebben en ook de haat van het westen tegen zich zulln voelen.
... maar dat geldt toch ook voor radicalisering aan de andere zijde?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wilders' haat zorgt er alleen maar voor dat er meer jongeren bekeerd zullen worden naar het salafisme/terrorisme omdat zij steeds minder kansen zullen hebben en ook de haat van het westen tegen zich zulln voelen. Op Wilders stemmen is het slechtste wat je kunt doen. Geef radicalisering lekker een kans door de minderheden zich compleet ongewenst en gediscrimineerd te voelen.
Precies, door Wilders haten zij het westen en willen zij aanslagen plegen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wilders' haat zorgt er alleen maar voor dat er meer jongeren bekeerd zullen worden naar het salafisme/terrorisme omdat zij steeds minder kansen zullen hebben en ook de haat van het westen tegen zich zulln voelen. Op Wilders stemmen is het slechtste wat je kunt doen. Geef radicalisering lekker een kans door de minderheden zich compleet ongewenst en gediscrimineerd te voelen.
En correct me if I'm wrong, maar de radicalen die aanslagen pleegden in Frankrijk waren grotendeels jonge mannen die daar al woonden. Die zijn niet allemaal binnen gekomen als asielzoeker oid.
Ga je nu echt vrachtwagens met automatische wapens vergelijken?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:19 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Volgens mij kun je beter in Amerika leven, daar geloven zij ook in dat de wapens niet de probleem zijn maar de mensen, dan kun je zonder al te veel problemen een vol automatische wapen kopen bij de vriendelijke buurtsuper. Maar dan moet je het geweldsspiraal wel voor lief nemen.
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:16 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Karst T deed precies hetzelfde. Ik zag gister een staatje van alle aanslagen. Valt wel mee.
Het lijkt erger omdat we geïndoctrineerd worden door media en politiek. Ja, er is een probleem als het gaat om integratie, dat moeten we oplossen. Dat doen we niet door vluchtelingen de stempel IS terrorist te geven, aangezien die terroristen de reden zijn van hun vlucht.
Denk na voordat je dit soort dingen zegt. Als we dit lang genoeg blijven roepen dan is onze westerse maatschappij straks net zo geïndoctrineerd jegens moslims als IS terroristen jegens de westerse wereld.
Nee, dat kun je niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:19 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Volgens mij kun je beter in Amerika leven, daar geloven zij ook in dat de wapens niet de probleem zijn maar de mensen, dan kun je zonder al te veel problemen een vol automatische wapen kopen bij de vriendelijke buurtsuper. Maar dan moet je het geweldsspiraal wel voor lief nemen.
Hoe zie jij voor je dat de braderie in Grootegast wordt beveiligd dan? Of megaevenementen als Pinkpop?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Deze aanslagen en de vele die gaan volgen mogen we nooit, maar dan ook nooit accepteren! En dit vergelijken met een ziekte waar je niets tegen kan doen slaat nergens op.
Je kunt hier wat aan doen. Of in elk geval zo veel mogelijk vermijden dat dit in de toekomst gebeurt. Preventieve acties.
Je gaat hem echt hier met een haatimam vergelijken? Veel haatimams pleiten voor geweld en ongelovigen doden, en om dictaturen te steunen. Dat heb ik Wilders niet zien doen...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik heb niets aan een proteststem. Dode onschuldige slachtoffers hebben al helemaal niets aan mijn proteststem op een achterlijke geblondeerde mongool die precies hetzelfde preekt als die achterlijke haatimams.
ja maar het is toch onlogisch hem bij zich te hebben?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze 'm na hun daad nog nodig hebben.
Klopt. Het is tijd dat er een keer moeite gestoken gaat worden in het probleem oplossen ipv de oplossingen van elkaar afkraken.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ze platknuffelen helpt ook niet echt
Verzonnen statistieken mag je ook voor je houden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hoeveel procent van de moslims keurden de aanslagen in Parijs goed? 60% ofzo?
Dit.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt. Het is tijd dat er een keer moeite gestoken gaat worden in het probleem oplossen ipv de oplossingen van elkaar afkraken.
Prijs jezelf gelukkig, dan ben je een van de weinige die geen last van islam of arabische cultuur heeft.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Radicalisering komt inderdaad vaak voort uit het gevoel gemarginaliseerd te zijn, en ergens bij willen horen waar je wél geaccepteerd wordt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja hoor, het antwoord is haat.Tweederangsburgers maken, een lekkere voedingsbodem voor radicalen. Wat fijn toch dat het die kant op zal gaan omdat gevoel en niet verstand regeert. Dan wordt alles beter.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja hoor, het antwoord is haat.Tweederangsburgers maken, een lekkere voedingsbodem voor radicalen. Wat fijn toch dat het die kant op zal gaan omdat gevoel en niet verstand regeert. Dan wordt alles beter.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:16 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Karst T deed precies hetzelfde. Ik zag gister een staatje van alle aanslagen. Valt wel mee.
Het lijkt erger omdat we geïndoctrineerd worden door media en politiek. Ja, er is een probleem als het gaat om integratie, dat moeten we oplossen. Dat doen we niet door vluchtelingen de stempel IS terrorist te geven, aangezien die terroristen de reden zijn van hun vlucht.
Denk na voordat je dit soort dingen zegt. Als we dit lang genoeg blijven roepen dan is onze westerse maatschappij straks net zo geïndoctrineerd jegens moslims als IS terroristen jegens de westerse wereld.
Last? Door een refo verkrachte dochter? Geïntimideerd door een wijk vol christengekkies? Haaks om gekankerd door een atheist? Onveilig voelen door kerkgangers op zondagmorgen? Je lult.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Randstad. En ook veel meer last van Atheïsten of christenen dan van moslims.
Als je wordt aangehouden zonder papieren voor je de daad pleegt wordt je gewoon staande gehouden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:22 schreef drakin het volgende:
[..]
ja maar het is toch onlogisch hem bij zich te hebben?
Ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je gaat hem echt hier met een haatimam vergelijken?
Enkel tijdens evenementen natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan wil je zo'n boulevard permanent afsluiten omdat er eens per jaar een evenement is?
Want moslims verkrachten je dochter? Intimideren je altijd? Geven je een onveilig gevoel als ze naar hun kerk gaan?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:24 schreef warhamstr het volgende:
[..]
Last? Door een refo verkrachte dochter? Geïntimideerd door een wijk vol christengekkies? Haaks om gekankerd door een atheist? Onveilig voelen door kerkgangers op zondagmorgen? Je lult.
Het probleem is dat oplossingen vragen om mensen die kunnen kijken naar de nuance in de integratieproblematiek, en die zijn verdomd schaars. Als je denkt dat de Koran verbieden deze problemen oplost, heb je absoluut geen kaas gegeten van hoe de mensheid in elkaar zit.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt. Het is tijd dat er een keer moeite gestoken gaat worden in het probleem oplossen ipv de oplossingen van elkaar afkraken.
quote:'Following this we will show real force and military action in Iraq and Syria.
Leven op microniveau.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Punt een misschien niet. Punt 2 en drie wel degelijk. Viezerikken met hun rotzooibaarden en witte jurken. Die brengen meer kwaad dan goed.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Want moslims verkrachten je dochter? Intimideren je altijd? Geven je een onveilig gevoel als ze naar hun kerk gaan?
Ja, dat voorkomt ook echt dat er mensen zijn die geloven in rare sprookjes en daarom mensen in Frankrijk willen vermoordenquote:
Laatst wilden er nog drie christenen bidden voor mijn lichamelijke problemenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het soort blokkades dat een vrachtwagen tegenhoudt zet je niet even tijdelijk neer.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:25 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Enkel tijdens evenementen natuurlijk.
Treurige reactie weer. Hoewel ik het bombarderen van IS steun is dit natuurlijk niet de oplossing voor in Frankrijk geboren aanslagplegers. De echte haatimams komen uit Saudi Arabie en Qatar.quote:
Dat jij geïntimideerd bent als je een moslim in een jurk ziet zegt meer over jou dan over de moslims, denk ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:27 schreef warhamstr het volgende:
[..]
Punt een misschien niet. Punt 2 en drie wel degelijk. Viezerikken met hun rotzooibaarden en witte jurken. Die brengen meer kwaad dan goed.
Ik vind jou eng en wereldvreemd.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:27 schreef warhamstr het volgende:
[..]
Punt een misschien niet. Punt 2 en drie wel degelijk. Viezerikken met hun rotzooibaarden en witte jurken. Die brengen meer kwaad dan goed.
Topidee. In plaats van de problematiek in z'n eigen achterbuurten aan te pakken, waardoor de homegrown terroristen in eerste instantie zijn ontstaan, geef je mensen in het Oosten nog meer reden om je te haten.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:16 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ik vind deze ook erg rot
[ afbeelding ]
Gaat weinig uithalen ben ik bang, beetje stoere taal op de bühne.quote:
Ligt eraan wie de meeste kogels heeft.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:27 schreef MakkieR het volgende:
[..]
werkt altijd, Geweld met geweld bestrijden
Dit dus..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Topidee. In plaats van de problematiek in z'n eigen achterbuurten aan te pakken, waardoor de homegrown terroristen in eerste instantie zijn ontstaan, geef je mensen in het Oosten nog meer reden om je te haten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |