Last? Door een refo verkrachte dochter? Geïntimideerd door een wijk vol christengekkies? Haaks om gekankerd door een atheist? Onveilig voelen door kerkgangers op zondagmorgen? Je lult.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Randstad. En ook veel meer last van Atheïsten of christenen dan van moslims.
Als je wordt aangehouden zonder papieren voor je de daad pleegt wordt je gewoon staande gehouden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:22 schreef drakin het volgende:
[..]
ja maar het is toch onlogisch hem bij zich te hebben?
Ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je gaat hem echt hier met een haatimam vergelijken?
Enkel tijdens evenementen natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan wil je zo'n boulevard permanent afsluiten omdat er eens per jaar een evenement is?
Want moslims verkrachten je dochter? Intimideren je altijd? Geven je een onveilig gevoel als ze naar hun kerk gaan?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:24 schreef warhamstr het volgende:
[..]
Last? Door een refo verkrachte dochter? Geïntimideerd door een wijk vol christengekkies? Haaks om gekankerd door een atheist? Onveilig voelen door kerkgangers op zondagmorgen? Je lult.
Het probleem is dat oplossingen vragen om mensen die kunnen kijken naar de nuance in de integratieproblematiek, en die zijn verdomd schaars. Als je denkt dat de Koran verbieden deze problemen oplost, heb je absoluut geen kaas gegeten van hoe de mensheid in elkaar zit.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt. Het is tijd dat er een keer moeite gestoken gaat worden in het probleem oplossen ipv de oplossingen van elkaar afkraken.
quote:'Following this we will show real force and military action in Iraq and Syria.
Leven op microniveau.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb geen last van de islam, eigenlijk. Christenen vallen mij vaker lastig.
Punt een misschien niet. Punt 2 en drie wel degelijk. Viezerikken met hun rotzooibaarden en witte jurken. Die brengen meer kwaad dan goed.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Want moslims verkrachten je dochter? Intimideren je altijd? Geven je een onveilig gevoel als ze naar hun kerk gaan?
Ja, dat voorkomt ook echt dat er mensen zijn die geloven in rare sprookjes en daarom mensen in Frankrijk willen vermoordenquote:
Laatst wilden er nog drie christenen bidden voor mijn lichamelijke problemenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb geen last van de islam, eigenlijk. Christenen vallen mij vaker lastig.
Het soort blokkades dat een vrachtwagen tegenhoudt zet je niet even tijdelijk neer.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:25 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Enkel tijdens evenementen natuurlijk.
Treurige reactie weer. Hoewel ik het bombarderen van IS steun is dit natuurlijk niet de oplossing voor in Frankrijk geboren aanslagplegers. De echte haatimams komen uit Saudi Arabie en Qatar.quote:
Dat jij geïntimideerd bent als je een moslim in een jurk ziet zegt meer over jou dan over de moslims, denk ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:27 schreef warhamstr het volgende:
[..]
Punt een misschien niet. Punt 2 en drie wel degelijk. Viezerikken met hun rotzooibaarden en witte jurken. Die brengen meer kwaad dan goed.
Ik vind jou eng en wereldvreemd.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:27 schreef warhamstr het volgende:
[..]
Punt een misschien niet. Punt 2 en drie wel degelijk. Viezerikken met hun rotzooibaarden en witte jurken. Die brengen meer kwaad dan goed.
Topidee. In plaats van de problematiek in z'n eigen achterbuurten aan te pakken, waardoor de homegrown terroristen in eerste instantie zijn ontstaan, geef je mensen in het Oosten nog meer reden om je te haten.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:16 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ik vind deze ook erg rot
[ afbeelding ]
Gaat weinig uithalen ben ik bang, beetje stoere taal op de bühne.quote:
Ligt eraan wie de meeste kogels heeft.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:27 schreef MakkieR het volgende:
[..]
werkt altijd, Geweld met geweld bestrijden
Dit dus..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Topidee. In plaats van de problematiek in z'n eigen achterbuurten aan te pakken, waardoor de homegrown terroristen in eerste instantie zijn ontstaan, geef je mensen in het Oosten nog meer reden om je te haten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |