peggodquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:15 schreef superniger het volgende:
twitter:APechtold twitterde op donderdag 14-07-2016 om 23:40:46Afschuwelijk nieuws uit Nice... Wat een onzekerheid #quatorzejuillet reageer retweet
Putin trad louter op tegen de FSA en niet de IS..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Op Putin ja?
Die werd op het matje geroepen toen hij op ging treden tegen de terroristen, niets meer dan lof voor de Russen.
Ik moet zeggen dat we hier een pak meer moslims hebben dan in Nederland maar er toch behoorlijk minder last van hebben.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:15 schreef Odaiba het volgende:
Moslims in Europa zijn net zo goed een target voor dit soort radicale moslims, maar jullie maken je niet geliefd door vervolgens ook een slachtoffer rol in te gaan nemen.
Verder moeten anderen eens kappen met dit te koppelen aan de islam. Het mag nu toch wel duidelijk zijn dat dit niet de ware islam is. Maar je kunt gerust zeggen dat je de verdere islamisering van Europa zat bent. Dat is vrijheid van meningsuiting.
Helaas zijn de meningen daar nogal over verdeeld. Wat precies het probleem is...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:15 schreef Odaiba het volgende:
Het mag nu toch wel duidelijk zijn dat dit niet de ware islam is.
De Russen vernietigde alle inkomstenbronnen van IS en maakte bekend wie hun financierde met het kopen van olie, de Amerikanen zijn daar heel erg stil over.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:15 schreef Nintex het volgende:
[..]
Putin laat Hezbollah net zo goed de gang gaan, als dat de Amerikanen ISIS laten rondrennen.
Nee, daar hoor je niemand over. En terecht.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:16 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
En per jaar 10 duizenden vluchtelingen, daar hoor je niemand over.
Gooi je zelf weg.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:15 schreef Odaiba het volgende:
En dat bepaal jij even als buitenstaanderquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:15 schreef Odaiba het volgende:
Je quote er net 1, hij vindt alle doden van de aanslagen in Istanbul fantastisch en 'terecht' zei hij net.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:14 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik zie in dit topic ook wat extremisten. Die acht ik net zo gevaarlijk.
Bedankt Hans.quote:
Lekker in bed waarschijnlijk?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Waar is Drank Timmermans nu eigenlijk ?
Thee drinken ?
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:16 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
En per jaar 10 duizenden vluchtelingenmigranten gelukzoekers, daar hoor je niemand over.
Een van de weinige momenten dat ik deze meme niet grappig vind.quote:
Goed, ik ben een insider.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:17 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
En dat bepaal jij even als buitenstaander
Ik ben wel benieuwd wat dat OTHER is dan... want ze noemen in die grafieken meestal ook "US military" aanslagen... beetje HEEL erg vertekend beeld dus.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:15 schreef xminator het volgende:
Ennuh wat statistieken:
http://www.datagraver.com(...)ern-europe-1970-2015
Het zijn mensen...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat het geen vluchtelingen zijn maar illegale migranten.
Eten. En slapen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Waar is Drank Timmermans nu eigenlijk ?
Thee drinken ?
Ja, over een laag IQ gesproken. Met 100 man in een rubberbootquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:16 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
En per jaar 10 duizenden vluchtelingen, daar hoor je niemand over.
Ik zou er niet mijn bed voor uit komen als ik hem was in ieder geval.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |