#14juillet Suite à un incident technique un camion avec des artifices est en feu pont d'Iéna. Evitez la zone. Intervention des pompiers.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:27 schreef Infection het volgende:
Video in de tweet. Er is wel degelijk wat aan de hand bij de eiffeltoren, zelfs een brandje te zien op de stream.twitter:RT_com twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 00:26:48BREAKING VIDEO: Smoke over #EiffelTower – reports https://t.co/OU0IFAweiM https://t.co/9lIc6JEz4F reageer retweet
Die circuleren nu toch alquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:29 schreef Infection het volgende:
Komen ze nu pas mee...twitter:volkskrant twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 00:29:10Live - Gendarmerie roept op geen schokkende beelden te delen van gebeurtenissen in #Nice https://t.co/Nd7R6F0JLG reageer retweet
Hollande met een nieuw kapsel?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:30 schreef Infection het volgende:
twitter:ADnl twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 00:30:38Naar schattig 60 doden bij aanslag Nice. Politie beveelt iedereen binnen te blijven. President Hollande is onderweg https://t.co/5oSROZ4Aq4 reageer retweet
Waarom eigenlijk. De waarheid mag toch gezien worden..?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:29 schreef Infection het volgende:
Komen ze nu pas mee...twitter:volkskrant twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 00:29:10Live - Gendarmerie roept op geen schokkende beelden te delen van gebeurtenissen in #Nice https://t.co/Nd7R6F0JLG reageer retweet
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
#14juillet Suite à un incident technique un camion avec des artifices est en feu pont d'Iéna. Evitez la zone. Intervention des pompiers.
niksquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:31 schreef SteelDogg het volgende:
Wat is daar aan de hand bij de eiffeltoren?
Alsof die aap van een Hollande enigszins een verschil kan maken aan de situatie!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:30 schreef Infection het volgende:
twitter:ADnl twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 00:30:38Naar schattig 60 doden bij aanslag Nice. Politie beveelt iedereen binnen te blijven. President Hollande is onderweg https://t.co/5oSROZ4Aq4 reageer retweet
Ik zou er een vermogen op wedden dat er nieuwsberichten voorbij gaan komen met dat de relevante groep een bekende was van de inlichtingendiensten, zoals gewoonlijk, daarom ben ik een beetje sceptisch over dat het niet voorkomen kon worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er is zo enorm veel onvrede in Franrkijk. Wij hebben geen idee. Daar valt weinig tegen te doen
Hoewel, geen aanslag tijdens het EK...
HR-afbeeldingen van drie mannen en een autoquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:31 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Hoge resolutie:
[ [url=http://s-www.ledauphine.com/images(...)34232.jpg]afbeelding[/url] ]
Om nabestaanden te beschermen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk. De waarheid mag toch gezien worden..?
Ik kijk gewoon verder dan mijn neus lang is en wat mij voorgeschoteld wordt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Bij dezen. En ja, mensen die de realiteit ontkennen zijn zeer gevaarlijk.
Hetzelfde doen ze hier in NL ook door de koninklijke aapjes te sturen. Het verhoogt het moraal schijnbaar.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:31 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Alsof die aap van een Hollande enigszins een verschil kan maken aan de situatie!
Kijk je wel goed?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:32 schreef Dven het volgende:
[..]
HR-afbeeldingen van drie mannen en een auto
Die twitterde zelf..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat ze zo snel Nederlandse ooggetuigen aan de lijn krijgen
Toch wel een van de belachelijkste Franse presidenten ooit, die man.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:31 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Alsof die aap van een Hollande enigszins een verschil kan maken aan de situatie!
Ehhh... klinkt raar. Maar vaak willen ze dat juist wel zien (uit ervaring).quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:30 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ik denk dat familieleden en andere nabestaanden niet zitten te wachten op beelden van hun kapotgereden naasten. Een beetje respect voor die mensen mag wel. Het voegt ook helemaal niets toe aan de nieuwsvoorziening.
Gathering of Tweakers?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu ineens aan GoT denken
Neuh. Je hebt daar mensen op de grond liggen die nog geen 2 uur dood zijn. Die zou je dan maar even fotograferen en filmen, terwijl sommige mensen er dood en sommige halfnaakt op straat liggen, en vervolgens op social media gooien. En dan gaat het de hele wereld rond. Ik mag toch wel hopen dat mensen kunnen begrijpen dat dat naar is.quote:
Thuisblijven is hem ook niet voor de president. Dat is gewoon zijn taak.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:31 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Hij moet wel. Anders krijgt hij verwijten naar zijn hoofd geslingerd zoals: WAAR WAS JE TIJDENS DE AANSLAG?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:31 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Ja, hij kan beter naar bed gaan en morgenochtend gewoon de krant even openslaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:31 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Dat doen mensen die de waarheid voorgeschoteld krijgen die ze niet aanstaat inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon verder dan mijn neus lang is en wat mij voorgeschoteld wordt.
Mensen mogen de waarheid niet zien, vanwege het gevaar dat extreem-rechts groter word,quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dus jij zou bv je zus graag zo op een filmpje willen zienquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed stoppen met nieuws brengen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:30 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ik denk dat familieleden en andere nabestaanden niet zitten te wachten op beelden van hun kapotgereden naasten. Een beetje respect voor die mensen mag wel. Het voegt ook helemaal niets toe aan de nieuwsvoorziening.
Jij zou het ook niet leuk vinden als iemand een foto van je dode moeder/vader/dochter/zoon/zus/broer/whatever zou posten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Even de handjes uit de mouwen en meesjouwen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:31 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
True, als we het over 'nationale' aanslagen hebben dan spreken we vooral over de moord op Theo van Gogh, ik ben bijna trots op de patriottische 'NL-jihadisten dat ze NL toch links laten liggen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind dat "we" het hier nog steeds goed doen. Ik vrees dat met het imploderen van IS we dit soort zaken nog veel vaker gaan zien.
Tering.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:33 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ [url=http://s-www.ledauphine.com/images(...)35250.jpg]afbeelding[/url] ]
Ge motte mij dan ook nie te hoog inschattuuh.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:30 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ja in Dexter ja in La France niet.
Nog serieus happen ookquote:
Scheer je baard, opgelost.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Je zou morgen maar wat Nederlandse klanten moeten servicen met je Islamitische baardje. Ziekmelden dan maar?²
Ik tel al 11quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:33 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ [url=http://s-www.ledauphine.com/images(...)35250.jpg]afbeelding[/url] ]
Dit dus,quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Meest moslims die de waarheid niet kunnen onderkennen.
Je bent er misschien een beetje jong voor maar zelfs met de meest autoritaire Presidenten stond Frankrijk vol van de aanslagen, niet nieuw, voor de Fransen in de afgelopen Eeuw er.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Toch wel een van de belachelijkste Franse presidenten ooit, die man.
Je hebt ervaring met een aanslag waarbij er foto's en filmpjes zijn van een dode of gewonde bekende van jou die heel de wereld overgaan? Ik denk dat het per persoon verschillend is hoe het wordt ervaren, maar kan me wel voorstellen dat het niet helemaal oké is.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:32 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ehhh... klinkt raar. Maar vaak willen ze dat juist wel zien (uit ervaring).
En de familie weet wellicht nog van niets.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:32 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Neuh. Je hebt daar mensen op de grond liggen die nog geen 2 uur dood zijn. Die zou je dan maar even fotograferen en filmen, terwijl sommige mensen er dood en sommige halfnaakt op straat liggen, en vervolgens op social media gooien. En dan gaat het de hele wereld rond. Ik mag toch wel hopen dat mensen kunnen begrijpen dat dat naar is.
Ow deze weddenschap durf ik niet aan. Ik vrees dat je gelijk krijgt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zou er een vermogen op wedden dat er nieuwsberichten voorbij gaan komen met dat de relevante groep een bekende was van de inlichtingendiensten, zoals gewoonlijk, daarom ben ik een beetje sceptisch over dat het niet voorkomen kon worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |