True, true!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:25 schreef knokkels het volgende:
[..]En jij hebt de OP zelfs nog veranderd
Zelfde bij mij.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Stoppen met blowen is nog nooit in mij opgekomen, zou niet weten waarvoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Nee joh, ben ook tevreden met mezelf als ik geblowd heb.quote:
Ik ben al meerdere malen langere tijd (lees; jaren) gestopt met blowen... pas zodra je een tijdje stopt merk je t verschil wel. Dat werkt bij mij iig zo... ik krijg weer motivatie voor dingen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Stoppen met blowen is nog nooit in mij opgekomen, zou niet weten waarvoor.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zelfde bij mij.Je kunt altijd beginnen natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
idd lekker, deze!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:27 schreef EggsTC het volgende:
Bazenplaat men.. deze heb ik lang niet gehoord.
Komt van de Eggs GOA/PSY Top 100quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:27 schreef EggsTC het volgende:
Na bijna 40 jaar blowen sta je daar niet meer bij stil, ik tenminste niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik ben al meerdere malen langere tijd (lees; jaren) gestopt met blowen... pas zodra je een tijdje stopt merk je t verschil wel. Dat werkt bij mij iig zo... ik krijg weer motivatie voor dingen.
quote:
The Mary Had A Little Lamb is strong in this onequote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:27 schreef EggsTC het volgende:
Ja een oude kameraad van me wilde het liefst 24 uur per dag blowend op de bank zitten, tv kijken. Dat is natuurlijk wel een extreem geval, maar zoals Bill Hicks al zei: "People say that people who smoke pot can't work as well as others. LIES!!!! You just don't care enough anymore to try." of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik ben al meerdere malen langere tijd (lees; jaren) gestopt met blowen... pas zodra je een tijdje stopt merk je t verschil wel. Dat werkt bij mij iig zo... ik krijg weer motivatie voor dingen.
Zo extreem was ik vroeger ook, bij mij is het altijd uitersten opzoeken.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja een oude kameraad van me wilde het liefst 24 uur per dag blowend op de bank zitten, tv kijken. Dat is natuurlijk wel een extreem geval, maar zoals Bill Hicks al zei: "People say that people who smoke pot can't work as well as others. LIES!!!! You just don't care enough anymore to try." of iets dergelijks.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zo extreem was ik vroeger ook, bij mij is het altijd uitersten opzoeken.
Die vriend waar ik het over had, kwam dagelijks stoned op het werk aan. Pas rond lunchtijd was hij redelijk aanspreekbaar. Men wist ook dat ze hem 's ochtends met rust moesten laten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik rookte (blowde) toen ik nog werkte ook, voor ik ging werken een dosis en zodra ik thuiskwam bijtanken, mijn werk had daar geen last van.
Ik ben wel aanspreekbaar hoor, ik functioneer verder normaal.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Die vriend waar ik het over had, kwam dagelijks stoned op het werk aan. Pas rond lunchtijd was hij redelijk aanspreekbaar. Men wist ook dat ze hem 's ochtends met rust moesten laten.
quote:
Ik blow eens in de zoveel tijd, relatief weinig wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik rookte (blowde) toen ik nog werkte ook, voor ik ging werken een dosis en zodra ik thuiskwam bijtanken, mijn werk had daar geen last van.
Dit is commerciële crap, radio hardcore, een lachertje.quote:
Ja, ik reageerde ook op dat sample van dat andere nummer.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit is commerciële crap, radio hardcore, een lachertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |