Wij doen dat meestal in de trein.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:54 schreef badschaap het volgende:
Is in je eentje indrinken wel goed dan?
quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
In je eentje drinken is veel beter, niemand ziet dan je rode wangen.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hebben ze zeker het water weer vergiftigd
irritantquote:
Ik denk dat het andersom is als ze elkaar uberhaupt zouden beinvloedenquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft Toot weer een meisje?
Wat een sletje is het ook.
Pax heeft geen goede invloed op hem.
Hopelijk blijven de armen van Pax puur.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk dat het andersom is als ze elkaar uberhaupt zouden beinvloeden
hoe laat ga je uit?quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:08 schreef badschaap het volgende:
Ik heb witte rum, kraken, tequila, vodka, whisky en bacardi pineapple. Wat zal ik drinken
Vodka-fruitsalade maken.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:08 schreef badschaap het volgende:
Ik heb witte rum, kraken, tequila, vodka, whisky en bacardi pineapple. Wat zal ik drinken
Wat een homoquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:12 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ach ja, hij wilt zn spiertjes kweken he
huhquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hopelijk blijven de armen van Pax puur.
Als man dat zelf niet zijnquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:15 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ach heb ik wel mijn eigen persoonlijke bodyguard
Gewoon zelf mensen klappen tog?quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:15 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ach heb ik wel mijn eigen persoonlijke bodyguard
stoerquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:18 schreef badschaap het volgende:
[..]
Hee als je mij probeert te klappen lig je zelf eerder op de grond
dan zorg ik wel dat iemand anders jou op de grond klaptquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:18 schreef badschaap het volgende:
[..]
Hee als je mij probeert te klappen lig je zelf eerder op de grond
Nee, ik heb nooit problemen in een Club, loop liever weg dan dat ik ga vechten ofzoquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
dan zorg ik wel dat iemand anders jou op de grond klapt
mietjequote:Op donderdag 14 juli 2016 22:26 schreef badschaap het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit problemen in een Club, loop liever weg dan dat ik ga vechten ofzo
Waarom zit je dan nog niet onder de blauwe plekken?quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:27 schreef badschaap het volgende:
[..]
Hee vechten is voor lageropgeleiden.
Ben ik een mocro/ lageropgeleide/ tokkie?quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zit je dan nog niet onder de blauwe plekken?
Ben je hoogopgeleid dan?quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:29 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ben ik een mocro/ lageropgeleide/ tokkie?
Nou een mocro ben je denk ik niet gezien je politieke uitspraken maar die laatste twee vind ik wel wat passender jaquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:29 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ben ik een mocro/ lageropgeleide/ tokkie?
Jij weet mijn recentelijke politieke uitspraken helemaal nietquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou een mocro ben je denk ik niet gezien je politieke uitspraken maar die laatste twee vind ik wel wat passender ja
Oh ben je opeens een linkse boomknuffelaar geworden?quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:31 schreef badschaap het volgende:
[..]
Jij weet mijn recentelijke politieke uitspraken helemaal niet
Nou dat ook weer niet, totaal niet zelfs, maar mijn mening is wel een stuk genuanceerder gewordenquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ben je opeens een linkse boomknuffelaar geworden?
Dus hoogopgeleiden verdedigen hun land niet?quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:27 schreef badschaap het volgende:
[..]
Hee vechten is voor lageropgeleiden.
slaap lekkerquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:34 schreef supersof het volgende:
slaap lekker heren en eventuele dames
kusje van sof
kusje terugquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:34 schreef supersof het volgende:
kusje van sof
Dag sofquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:34 schreef supersof het volgende:
kusje van sof
Talkpoeder? Creme?quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
kaolo kaolo tering jeuk
wat za ik er op gooien
zoutzuurquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
kaolo kaolo tering jeuk
wat za ik er op gooien
lekker fokken toch xdquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:39 schreef Flippiee het volgende:
Ik verveel me echt de tyfusBeter gaat mijn omgeving nooit meer tegelijk op de vakantie. Man man man man
ja voelde er ook niets van makkelijke plekquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Das niet goed genoeg meer.
Wel blij met je tat?
ik ookquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:39 schreef Flippiee het volgende:
Ik verveel me echt de tyfusBeter gaat mijn omgeving nooit meer tegelijkertijd op de vakantie. Man man man man
Oh chill dat valt mooi mee op de jeuk na danquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja voelde er ook niets van makkelijke plek
Ik denk niet dat dat zo fijn was geweest.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat heb je laten zetten, Inso?
Een olifant boven je penis?
slaap lekkerquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:34 schreef supersof het volgende:
kusje van sof
Pics van je tattooquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
denk niet dat ik nog een tat neem wat een drama weer
lolololquote:Op donderdag 14 juli 2016 23:00 schreef badschaap het volgende:
Mensen vragen of ik wat meeneem voor de vluchtelingen, omdat ik morgen op vakantie ga naar griekenland![]()
Ik bedoel ten eerste die vluchtelingen, das niet mijn probleem.quote:
kloptquote:
zo warm is het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka is naar mij toe aan het fietsen.
Ik hoop dat ze niet verbrandt zo
de zon schijnt gewoon hoor, kan je altijd verbrandenquote:
ja okee maar denk dat je nu niet zo snel verbrand dan wanneer het 28 graden was geweestquote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:14 schreef supersof het volgende:
[..]
de zon schijnt gewoon hoor, kan je altijd verbranden
dat heeft er nou niets mee te makenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja okee maar denk dat je nu niet zo snel verbrand dan wanneer het 28 graden was geweest
Demon Knights was wel stoer.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee nog niet
ben nu bezig met demon knights
pff bijna 100 euroquote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Demon Knights was wel stoer.
Ik zie op MP een Absolute versie staan van Kingdom Come. Ik wil die wel enorm graag hebben, maar is zo duur.
Absolute versie is hardcover, heeft een hoesje en komt in een doos.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
pff bijna 100 euro
maar wat is het verschil tussen een normale paperback en de absolute versie dan precies?
artwork ofzo?
Hailee heeft een nieuw nummerquote:
Love itquote:
Vind 'm niet zo leukquote:
ohhh ik word er echt blij van hahaquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind 'm niet zo leuk
Maar dankje voor het delen
Sinds ze in Pitch Perfect 2 heeft gespeeld denk ikquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:43 schreef JimmyDean het volgende:
Sinds wanneer is dat meisje een entertainmentsletje?
Luister naar die tekst danquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Sinds ze in Pitch Perfect 2 heeft gespeeld denk ik
en niks sletje
Niks sletterigs aan tochquote:
hou opquote:
Nee.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
hou op
ik heb vandaag genoten van rachel in the notebook
Best wel jaquote:
is ze nog single?quote:
oh ja dan maar een lookalike ja. wordt nog moeilijkquote:
Denk dat ik maar oproepjes ga plaatsen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:02 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ja dan maar een lookalike ja. wordt nog moeilijk
Straks vind je er een en heeft ze een onuitstaanbaar karakterquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk dat ik maar oproepjes ga plaatsen.
Dat breek ik dan wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Straks vind je er een en heeft ze een onuitstaanbaar karakter
succesquote:
rot ventquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb redelijk wat afleveringen van de Dog whisperer gezien. Zal niet veel anders zijn.
veel plezierquote:
jaquote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is dat wat ja
kan niet wachten op nieuwe voetbalseizoen
Nog ruzie gemaakt?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:34 schreef Tjacka het volgende:
jr ik was donderdag uit in het gooi
het was echt verschrikkelijk
kakkers en Marokkanen bij elkaar wow #teerg
ik maak nooit ruziequote:
het is GGMM zijn lievelingsseriequote:
Meisjes houden wel van geplaagd worden tochquote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik maak nooit ruzie
had wel van een chick haar pet afgepakt
ze was een beetje boos
dit helpt echt niet neequote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het is GGMM zijn lievelingsserie
ja ik weet het, het helpt allemaal niet mee om je te overtuigen.
zeg dat je geen tijd hebtquote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb afgesproken met een vriendin maar heb er nu al geen zin meer in want madame wil naar elk soort winkel gaan en mn enkel is dood gvd help mij met smoesje
Ik weet niet of GoT iets voor jou isquote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit helpt echt niet nee
zou ik dan toch maar met got beginnen
of gewoon derde seizoen van peaky blinders downloaden pfff
dat weet ik wel zeker van nietquote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet niet of GoT iets voor jou is
Ze weet dat ik vandaag niks hebquote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zeg dat je geen tijd hebt
dat smoesje heb je voor kauai ook altijd
Zeg dat je enkel dood is en je daardoor geen zin hebt om "WINKELTJE IN WINKELTJE UIT JE HEBT GEEN SCHOENEN NODIG MAAR RUPSBANDEN" te doen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb afgesproken met een vriendin maar heb er nu al geen zin meer in want madame wil naar elk soort winkel gaan en mn enkel is dood gvd help mij met smoesje
Je kan het altijd nog een kans geven.quote:
zeg dat je neef is omgekomen in ankara en dat je nu een beetje melancholisch bentquote:
ja mja ik weet nietquote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan het altijd nog een kans geven.
Maar het duurt een paar afleveringen voor je goed in het verhaal zit, en veel mensen haken daarvoor al af
Als je criminaliteit en politie erbij boeiend vind is The Wire wel goed hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja mja ik weet niet
merk wel dat ik series als peaky blinders en pb en bb wel leuker vind om te kijken dan elke andere serie
ik vind echt kut dat seizoen 3 van peaky blinders niet op netflix staat
Soa al afquote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je criminaliteit en politie erbij boeiend vind is The Wire wel goed hoor.
Of je kan gaan voor Sons of Anarchy, staat ook op Netflix
ligt eraan hoe laat je naar huis gaat.quote:
Heyyy ksquote:
Ja, prima.quote:
Wel goed. Had rond zes uur even geslapen en daarna voel ik me altijd zo beroerdquote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, prima.
Lig lekker beetje uit te buiken na heerlijk eten en een dagje markt.
En met jou?
Nee, voel me dan altijd erg rozig en uitgerust.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Wel goed. Had rond zes uur even geslapen en daarna voel ik me altijd zo beroerdHeb jij dat niet als je overdag slaapt?
Oh had ik dat maar. Volgens mij word ik elke keer midden in een cyclus wakkerquote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, voel me dan altijd erg rozig en uitgerust.
Ik heb dat ook altijd. Echt vreselijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Wel goed. Had rond zes uur even geslapen en daarna voel ik me altijd zo beroerdHeb jij dat niet als je overdag slaapt?
Ja, dan heb ik er spijt van dat ik ben gaan slapenquote:
Hmm, dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh had ik dat maar. Volgens mij word ik elke keer midden in een cyclus wakkerNog leuke dingen op de markt gehaald of alleen eten?
Nee ik word dan altijd wakker van iets, erg irritant.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, dat zou kunnen.
Heb je dan een wekker gezet, of werd je wakker van iets?
Ik geloof alleen eten. Aardappeltjes, spinazie, perziken, tomaten, Parmezaanse kaas en pesto. Overal even hapje proeven, erg leuk.
Ik vind het te leuk om de hele markt over te lopen. Liefst 2 keer.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik word dan altijd wakker van iets, erg irritant.
Lekker hoor, ik loop altijd alleen naar mijn standaard kraampje voor groente en fruit en soms een portie kibbeling
Ik word altijd een beetje gek van die mensen die dan zo langzaam lopen en in de weg staan. Als ik met iemand ben vind ik het wel leuk om dat te doen ja. Zeker in het buitenlandquote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het te leuk om de hele markt over te lopen. Liefst 2 keer.
Alleen het visgedeelte sla ik over.
Waren dat geen Erdogan supporters?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:24 schreef supersof het volgende:
Vannacht om half vier drie jongens voor mijn huis die pokemon go aan het spelen waren en aan het schreeuwen waren. Fucking irritant
Nee niet echtquote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waren dat geen Erdogan supporters?
Matige climax wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:27 schreef JimmyDean het volgende:
Hele nacht opgebleven gisteren om de Turkse coup te volgen. Heerlijk, beter dan een film.
Ik volg het nieuws niet meer zo. Maar was het Turkse leger niet veel groter dan die 5000? Of hoeveel mensen het ook warenquote:
Het is een false flag van Erdogan om zijn positie te verstevigen en zijn rivalen in kwaad daglicht te zetten.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik volg het nieuws niet meer zo. Maar was het Turkse leger niet veel groter dan die 5000? Of hoeveel mensen het ook warenEn volgens mij sowieso ook te veel anti coup mensen.
Het was een klein gedeelte van het leger.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik volg het nieuws niet meer zo. Maar was het Turkse leger niet veel groter dan die 5000? Of hoeveel mensen het ook warenEn volgens mij sowieso ook te veel anti coup mensen.
Neuquote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een false flag van Erdogan om zijn positie te verstevigen en zijn rivalen in kwaad daglicht te zetten.
Nichtje van Serena is er in gg. Ik vind haar nog niet zo irritant eigelijk. Meer die baas van haar en Nate, Diana.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tsja. Of Erdogan er wel of niet mee te maken heeft, hij kan wel zijn positie verstevigen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een false flag van Erdogan om zijn positie te verstevigen en zijn rivalen in kwaad daglicht te zetten.
Dat bedoelde ik eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het was een klein gedeelte van het leger.
Oh god Diana. Zij was ook niet fantastischquote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Nichtje van Serena is er in gg. Ik vind haar nog niet zo irritant eigelijk. Meer die baas van haar en Nate, Diana.
Jaa klopt. Ik kijk echt te veel op een dag, maar ja, niet voor niets vakantie.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tsja. Of Erdogan er wel of niet mee te maken heeft, hij kan wel zijn positie verstevigen.
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk.
[..]
Oh god Diana. Zij was ook niet fantastisch. Die nicht bedoel je die Ivy mee toch?
Ik had toch al gespoilt wie GG is?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa klopt. Ik kijk echt te veel op een dag, maar ja, niet voor niets vakantie.
Ja maar dat geloofde ik niet en toen had ik per ongeluk een artikel gelezen waar het ook in stond dus nogal kutquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik had toch al gespoilt wie GG is?
Ik zou uitgaan vanavond.quote:
ik heb volgende week elke avond wat te doen, maar dit weekend dus helemaal niksquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou uitgaan vanavond.
Maar ik heb dus echt helemaal geen zin
dan ga je toch nietquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb zo weinig zin dat ik er echt woede van binnen over heb
Hm ohquote:
ja anders had ik weer nieuwe moeten kopen in 2 wekenquote:
oh is die net nieuwquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja anders had ik weer nieuwe moeten kopen in 2 weken
kon hij die niet makenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja 2 weken terug had mn vriendin mijnes gesloopt
uitquote:
het proberen waardquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
misschien krijg ik netflix n chill er nog doorheen
mooi argumentquote:
gelukkigquote:
valt tegen datquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mwah het weer bedoel je? Ja beetje Hollands weer maar wel droog en soms ook wel zon.
oquote:
jammerquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Na dit liedje ga ik helaas freshen
beter helaas kan ik in augustus niet meerquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:43 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Omdat we 5 augustus na mijn verjaardag nog een keer ga.
Nou zegquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:44 schreef supersof het volgende:
[..]
jammer
hopelijk komt er nog iemand anders dan fokker101 online
het is nou niet dat wij altijd aardig doen tegen elkaarquote:
sorry doe niet veel de foks meer eigenlijk de laatste 2 weekquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:44 schreef supersof het volgende:
[..]
jammer
hopelijk komt er nog iemand anders dan fokker101 online
is niet erg,quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sorry doe niet veel de foks meer eigenlijk de laatste 2 week
ik hoef je niet te missenquote:
omg elanquote:
Ik ben altijd aardig tegen jouquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
het is nou niet dat wij altijd aardig doen tegen elkaar
niet waarquote:
ook uitstekend toevallig ff op fok maar ben zo wegquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker G
FF in Nederland morgen open dagje met m'n neefje
Jij dan
Toen ik las dat een meisje uit Arnhem dood was in Turkije moest ik aan jou denkenquote:
Goede levenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ook uitstekend toevallig ff op fok maar ben zo weg
ben polen, dus lekker rustig aan beetje chilling met zusje en broertjes
ahh nee ik leef nogquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Toen ik las dat een meisje uit Arnhem dood was in Turkije moest ik aan jou denken
Waar ben je in Polenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ook uitstekend toevallig ff op fok maar ben zo weg
ben polen, dus lekker rustig aan beetje chilling met zusje en broertjes
nee bij oudersquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Goede leven![]()
Ben je bij je oma gegaan weer
Ik jou en Inso ook wel een beetje maar druk johquote:
dobranocquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ga er weer vandoor.
Fijne avond heren en dame
dacht dat je niet meer wilde praten omdat je nooit op mijn pm's had geantwoordquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik jou en Inso ook wel een beetje maar druk joh![]()
Ga je nog wat leuks doen, op vakantie?
Sterktequote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ga er weer vandoor.
Fijne avond heren en dame
He dan ben ik ook in Nijmegen..quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:53 schreef supersof het volgende:
[..]
dacht dat je niet meer wilde praten omdat je nooit op mijn pm's had geantwoord
nee niet echt, in augustus alleen op de hond passen, verder beetje chillen en uit. volgende week zomerfeesten in nijmegen, dat is wel nice
quote:
Oh ik sowieso dinsdag en vrijdagquote:
Leuk leukquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik sowieso dinsdag en vrijdag
En misschien ook nog maandag, woensdag en donderdag
zekerquote:
Ik woon in Drenthe en nee blijf bij een vriend van mij in Nijmegen slapen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:57 schreef supersof het volgende:
[..]
zeker
je woont toch helemaal in groningen
ga je in een hotel ofzo?
aardig van fylaxquote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:32 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik woon in Drenthe en nee blijf bij een vriend van mij in Nijmegen slapen.
wilde net gaan slapenquote:
hoi lesboquote:
quote:Op zondag 17 juli 2016 10:57 schreef supersof het volgende:
Vannacht telkens weer van die debielen die voor mijn huis pokemon zaten te spelen
beetje agressief zoquote:
dat wel jaquote:
minor detailquote:Op zondag 17 juli 2016 11:04 schreef supersof het volgende:
[..]
dat wel ja
maar heb geen geweer dus zal vast niet zo duidelijk zijn als ik het zou doen
ahhhh zo cutequote:
jaaa leukquote:
Meid toch.quote:Op zondag 17 juli 2016 11:15 schreef supersof het volgende:
Ik heb net mijn nagel gebroken en nu zijn alle nagels mooi lang en heb ik zo'n lelijke mannennagel er tussen![]()
![]()
![]()
dat is echt lelijkquote:
Nep nagels zijn al helemaal lelijkquote:Op zondag 17 juli 2016 13:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zet je er toch een nieuwe op.
quote:Op zondag 17 juli 2016 13:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij komt uit den Haag.
Hij weet niet beter.
den Haagquote:Op zondag 17 juli 2016 13:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij komt uit den Haag.
Hij weet niet beter.
Forum Opties | |
---|---|