Pics van je tattooquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
denk niet dat ik nog een tat neem wat een drama weer
lolololquote:Op donderdag 14 juli 2016 23:00 schreef badschaap het volgende:
Mensen vragen of ik wat meeneem voor de vluchtelingen, omdat ik morgen op vakantie ga naar griekenland![]()
Ik bedoel ten eerste die vluchtelingen, das niet mijn probleem.quote:
kloptquote:
zo warm is het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka is naar mij toe aan het fietsen.
Ik hoop dat ze niet verbrandt zo
de zon schijnt gewoon hoor, kan je altijd verbrandenquote:
ja okee maar denk dat je nu niet zo snel verbrand dan wanneer het 28 graden was geweestquote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:14 schreef supersof het volgende:
[..]
de zon schijnt gewoon hoor, kan je altijd verbranden
dat heeft er nou niets mee te makenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja okee maar denk dat je nu niet zo snel verbrand dan wanneer het 28 graden was geweest
Demon Knights was wel stoer.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee nog niet
ben nu bezig met demon knights
pff bijna 100 euroquote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Demon Knights was wel stoer.
Ik zie op MP een Absolute versie staan van Kingdom Come. Ik wil die wel enorm graag hebben, maar is zo duur.
Absolute versie is hardcover, heeft een hoesje en komt in een doos.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
pff bijna 100 euro
maar wat is het verschil tussen een normale paperback en de absolute versie dan precies?
artwork ofzo?
Hailee heeft een nieuw nummerquote:
Love itquote:
Vind 'm niet zo leukquote:
ohhh ik word er echt blij van hahaquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind 'm niet zo leuk
Maar dankje voor het delen
Sinds ze in Pitch Perfect 2 heeft gespeeld denk ikquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:43 schreef JimmyDean het volgende:
Sinds wanneer is dat meisje een entertainmentsletje?
Luister naar die tekst danquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Sinds ze in Pitch Perfect 2 heeft gespeeld denk ik
en niks sletje
Niks sletterigs aan tochquote:
hou opquote:
Nee.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
hou op
ik heb vandaag genoten van rachel in the notebook
Best wel jaquote:
is ze nog single?quote:
oh ja dan maar een lookalike ja. wordt nog moeilijkquote:
Denk dat ik maar oproepjes ga plaatsen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:02 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ja dan maar een lookalike ja. wordt nog moeilijk
Straks vind je er een en heeft ze een onuitstaanbaar karakterquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk dat ik maar oproepjes ga plaatsen.
Dat breek ik dan wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Straks vind je er een en heeft ze een onuitstaanbaar karakter
succesquote:
rot ventquote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb redelijk wat afleveringen van de Dog whisperer gezien. Zal niet veel anders zijn.
veel plezierquote:
jaquote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is dat wat ja
kan niet wachten op nieuwe voetbalseizoen
Nog ruzie gemaakt?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:34 schreef Tjacka het volgende:
jr ik was donderdag uit in het gooi
het was echt verschrikkelijk
kakkers en Marokkanen bij elkaar wow #teerg
ik maak nooit ruziequote:
het is GGMM zijn lievelingsseriequote:
Meisjes houden wel van geplaagd worden tochquote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik maak nooit ruzie
had wel van een chick haar pet afgepakt
ze was een beetje boos
dit helpt echt niet neequote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het is GGMM zijn lievelingsserie
ja ik weet het, het helpt allemaal niet mee om je te overtuigen.
zeg dat je geen tijd hebtquote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb afgesproken met een vriendin maar heb er nu al geen zin meer in want madame wil naar elk soort winkel gaan en mn enkel is dood gvd help mij met smoesje
Ik weet niet of GoT iets voor jou isquote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit helpt echt niet nee
zou ik dan toch maar met got beginnen
of gewoon derde seizoen van peaky blinders downloaden pfff
dat weet ik wel zeker van nietquote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet niet of GoT iets voor jou is
Ze weet dat ik vandaag niks hebquote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zeg dat je geen tijd hebt
dat smoesje heb je voor kauai ook altijd
Zeg dat je enkel dood is en je daardoor geen zin hebt om "WINKELTJE IN WINKELTJE UIT JE HEBT GEEN SCHOENEN NODIG MAAR RUPSBANDEN" te doen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb afgesproken met een vriendin maar heb er nu al geen zin meer in want madame wil naar elk soort winkel gaan en mn enkel is dood gvd help mij met smoesje
Je kan het altijd nog een kans geven.quote:
zeg dat je neef is omgekomen in ankara en dat je nu een beetje melancholisch bentquote:
ja mja ik weet nietquote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan het altijd nog een kans geven.
Maar het duurt een paar afleveringen voor je goed in het verhaal zit, en veel mensen haken daarvoor al af
Als je criminaliteit en politie erbij boeiend vind is The Wire wel goed hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja mja ik weet niet
merk wel dat ik series als peaky blinders en pb en bb wel leuker vind om te kijken dan elke andere serie
ik vind echt kut dat seizoen 3 van peaky blinders niet op netflix staat
Soa al afquote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je criminaliteit en politie erbij boeiend vind is The Wire wel goed hoor.
Of je kan gaan voor Sons of Anarchy, staat ook op Netflix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |