Wij doen dat meestal in de trein.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:54 schreef badschaap het volgende:
Is in je eentje indrinken wel goed dan?
quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
In je eentje drinken is veel beter, niemand ziet dan je rode wangen.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hebben ze zeker het water weer vergiftigd
irritantquote:
Ik denk dat het andersom is als ze elkaar uberhaupt zouden beinvloedenquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft Toot weer een meisje?
Wat een sletje is het ook.
Pax heeft geen goede invloed op hem.
Hopelijk blijven de armen van Pax puur.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk dat het andersom is als ze elkaar uberhaupt zouden beinvloeden
hoe laat ga je uit?quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:08 schreef badschaap het volgende:
Ik heb witte rum, kraken, tequila, vodka, whisky en bacardi pineapple. Wat zal ik drinken
Vodka-fruitsalade maken.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:08 schreef badschaap het volgende:
Ik heb witte rum, kraken, tequila, vodka, whisky en bacardi pineapple. Wat zal ik drinken
Wat een homoquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:12 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ach ja, hij wilt zn spiertjes kweken he
huhquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hopelijk blijven de armen van Pax puur.
Als man dat zelf niet zijnquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:15 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ach heb ik wel mijn eigen persoonlijke bodyguard
Gewoon zelf mensen klappen tog?quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:15 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ach heb ik wel mijn eigen persoonlijke bodyguard
stoerquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:18 schreef badschaap het volgende:
[..]
Hee als je mij probeert te klappen lig je zelf eerder op de grond
dan zorg ik wel dat iemand anders jou op de grond klaptquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:18 schreef badschaap het volgende:
[..]
Hee als je mij probeert te klappen lig je zelf eerder op de grond
Nee, ik heb nooit problemen in een Club, loop liever weg dan dat ik ga vechten ofzoquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
dan zorg ik wel dat iemand anders jou op de grond klapt
mietjequote:Op donderdag 14 juli 2016 22:26 schreef badschaap het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit problemen in een Club, loop liever weg dan dat ik ga vechten ofzo
Waarom zit je dan nog niet onder de blauwe plekken?quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:27 schreef badschaap het volgende:
[..]
Hee vechten is voor lageropgeleiden.
Ben ik een mocro/ lageropgeleide/ tokkie?quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zit je dan nog niet onder de blauwe plekken?
Ben je hoogopgeleid dan?quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:29 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ben ik een mocro/ lageropgeleide/ tokkie?
Nou een mocro ben je denk ik niet gezien je politieke uitspraken maar die laatste twee vind ik wel wat passender jaquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:29 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ben ik een mocro/ lageropgeleide/ tokkie?
Jij weet mijn recentelijke politieke uitspraken helemaal nietquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou een mocro ben je denk ik niet gezien je politieke uitspraken maar die laatste twee vind ik wel wat passender ja
Oh ben je opeens een linkse boomknuffelaar geworden?quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:31 schreef badschaap het volgende:
[..]
Jij weet mijn recentelijke politieke uitspraken helemaal niet
Nou dat ook weer niet, totaal niet zelfs, maar mijn mening is wel een stuk genuanceerder gewordenquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ben je opeens een linkse boomknuffelaar geworden?
Dus hoogopgeleiden verdedigen hun land niet?quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:27 schreef badschaap het volgende:
[..]
Hee vechten is voor lageropgeleiden.
slaap lekkerquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:34 schreef supersof het volgende:
slaap lekker heren en eventuele dames
kusje van sof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |