Het precedent is geschapen, het vat van Pandora kan open.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 06:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Misschien moeten ze voor sprinters die in de sprint worden benadeeld door het publiek dan in het vervolg ook maar de punten corrigeren op basis van de positie waar ze op dat moment in liggen. Is al vaak genoeg gebeurd dat een sprinter in de sprint met publiek in aanraking komt waardoor zijn sprint verkloot wordt of hij valt.
Uitslag van de streep? Wauw dat zou pas onrechtvaardig zijn zeg.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:45 schreef hhh38 het volgende:
Die gps komt van de motor en daar zijn er maar een paar van. En ze zijn ook nog eens zeer onbetrouwbaar.
Gewoon de uitslag aan de streep aanhouden.
Niet goed genoeg.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:44 schreef Wespensteek het volgende:
Als ik een etappe niet kan volgen wordt het altijd spectaculair. Was Quintana gewoon niet goed genoeg dat hij op achterstand kwam?
Wat een stel jankers van anti-Sky figuren hier zegquote:Op vrijdag 15 juli 2016 07:40 schreef Montagui het volgende:
Het precedent is geschapen, het vat van Pandora kan open.
Het is wachten op de eerste ploeg die de klasse justitie niet meer pikt.
Wat een aanfluiting is dit weer.
Hele andere situatie dan dit. Kun je niet vergelijken.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 06:01 schreef Wombcat het volgende:
Misschien moeten ze voor sprinters die in de sprint worden benadeeld door het publiek dan in het vervolg ook maar de punten corrigeren op basis van de positie waar ze op dat moment in liggen. Is al vaak genoeg gebeurd dat een sprinter in de sprint met publiek in aanraking komt waardoor zijn sprint verkloot wordt of hij valt.
Jawel: door een externe oorzaak wordt je positie in een klassement verneukt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hele andere situatie dan dit. Kun je niet vergelijken.
Ik ben niet tegen Sky, ik ben niet anti-Froome, ik ben wel tegen ongelijkheid.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat een stel jankers van anti-Sky figuren hier zeg
Wat is dit nou voor doms?
Aanfluiting? Wat had de jury dan moeten doen? Oh leuk Froome dat je door andermans fout (en niet door iets binnen de koers) zoveel tijd verliest dan verlies je maar lekker de koers zo.
Buiten de seconden van Mollema heeft de jury het prima opgelost.
En de vergelijking met de sprint slaat gewoon nergens op.
Goed ideequote:Op vrijdag 15 juli 2016 06:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Eh nee, dat lijkt me werkelijk verschrikkelijk saai. En extreem gevaarlijk op het vlakke. En dan wordt gewoon de verhouding sprint etappes vs bergetappes doorslaggevend.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:41 schreef 99.999 het volgende:
Sowieso zijn tijdsverschillen natuurlijk niet echt eerlijk. We moeten de uitslagen in etappewedstrijden gewoon heel anders gaan benaderen. Gewoon de daguitslagen optellen en dan degene die na drie weken gemiddeld het hoogste is geëindigd, die wint. Maakt en Sagan ook eens serieus kans.
Weer gelachen, echt fantastisch.quote:
Ik zou denken dat het een grap was, een of andere schijtlollige meerenner die op Froome leek ofzoquote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:10 schreef Ericr het volgende:
Je zou er maar staan en je ziet opeens de gele trui voorbij komen rennen. Zeker degenen die niet in de buurt van de val stonden moeten echt een WTF-momentje gehad hebben.
Hij krijgt toch wel de tijd van De Gendt zeker?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het echte drama van deze etappe is wel Stef Clement. Die heeft niet helemaal onterecht dat vandaag het verschil had kunnen zijn tussen een wel of niet gelukte carrière. Te hard gewerkt in de afgelopen dagen en in de laatste kilometers wat opgehouden. Die had echt kunnen winnen.
Zelfs kort na die val zie je nog mafkezen met bordjes meerennen tussen de chaos door......wat een mafkezenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:16 schreef Pino112 het volgende:
https://twitter.com/assekevin/status/753720450551836673
Zie Quintana zich vasthouden aan dat wiel
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:16 schreef Pino112 het volgende:
En dan nog tijdsvoordeel krijgen ookquote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:16 schreef Pino112 het volgende:
Gewoon Froome en Quintana DSQquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En dan nog tijdsvoordeel krijgen ook
Dat zou wel het beste zijn. Nu is het een gekochte tour.quote:
https://docs.google.com/s(...)t?pref=2&pli=1#gid=0quote:Op vrijdag 15 juli 2016 10:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik neem aan dat er geen betrouwbaar gemeten tijdsverschillen beschikbaar waren? Toen met die boog namen ze de verschillen op 3km van de finish, blijkbaar was er tussendoor geen meting meer.
De beste manier om dit op te lossen is wat mij betreft veel vaker een tijdmeting doen. Dan hadden ze prima de tijden op 1400meter van de streep kunnen doen. Krijg je alsnog geklaag overigens, want wat doe je bijvoorbeeld met mensen die in de laatste km gelost worden? Misschien wat strafseconden? Ingewikkelde kwesties.
Maar laten we eerlijk zijn: Quintana die gister tijd zou pakken op Froome (zonder aanpassingen) is gekkigheid, dat is nóg minder rechtvaardig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |