Als je een heel mooie maakt hang ik 'm aan mijn koelkast. Voor de wedstrijd zal je toch het spel even moeten proberenquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:56 schreef Zolderkamer het volgende:
Ja zeg.. ik heb heul geen pokemon... is een mooie paint ook goed?
Oei, daar kom ik nog op terug. Lijkt me geen probleem hoor, maar ik laat de experts dat even uitzoeken.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:59 schreef Bienelientjee het volgende:
Mag je ook meedoen als je in Engeland woonachtig bent? Of alleen met een Nederlands woon adres?
Alstu..!quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:58 schreef picodealion het volgende:
[..]
Als je een heel mooie maakt hang ik 'm aan mijn koelkast. Voor de wedstrijd zal je toch het spel even moeten proberen.
Eens! Ik eis dat deze prijsvraag wordt teruggetrokken totdat hij legaal te downloaden is.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:27 schreef Frag_adder het volgende:
een prijsvraag op een spel dat nog niet officieel uit isjammer. Kan niet eens legaal meedoen...
De prijsvraag loopt een week, we gaan er vanuit dat het tegen die tijd al wel uit is in Nederland.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:27 schreef Frag_adder het volgende:
een prijsvraag op een spel dat nog niet officieel uit isjammer. Kan niet eens legaal meedoen...
Geen probleem!quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:59 schreef Bienelientjee het volgende:
Mag je ook meedoen als je in Engeland woonachtig bent? Of alleen met een Nederlands woon adres?
Is goed gelukt toch ?quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:01 schreef 5an5an het volgende:
Hele toffe actie! Ik wil toch wel graag mijn geweldige Fearow met jullie delen.
http://imgur.com/a/OQj6U
Ik heb nog nooit een foto geplaatst dus ik hoop dat het goed gaat.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:42 schreef Furdinand het volgende:
[ afbeelding ]
Gevangen in luxemburgstad
Offer je nu je starter op? respect broquote:
Is dit Kore.?quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:48 schreef picodealion het volgende:
Oh, TS begint natuurlijk.
[ afbeelding ]
Als je onderstaande zelf post zie je direct de foto en hoef je niet op een link te klikken om hem te zien: Alleen zelf even de spatie tussen de [i mg] weglaten in het eerste stukjequote:Op donderdag 14 juli 2016 21:01 schreef 5an5an het volgende:
Hele toffe actie! Ik wil toch wel graag mijn geweldige Fearow met jullie delen.
http://imgur.com/a/OQj6U
Ik heb nog nooit een foto geplaatst dus ik hoop dat het goed gaat.
Ja hoezo niet?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:00 schreef avotar het volgende:
Ja maar, is het spel uberhaupt eigenlijk al wel legaal te spelen in Nederland?
Nee, alleen via een minder legale omweg. Of dat dan daadwerkelijk illegaal is, is een tweede.quote:
Het is FOK!quote:
Uploaden bij iets als imgur.com en de link hier plaatsen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:12 schreef turboramin het volgende:
hoe kun je een plaatje uploaden kan iemand dat uitleggen?
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:17 schreef TostiTijd het volgende:
Leuke actie!
Hier mijn drowzeee
[ afbeelding ]
Die van jullie doen het nietquote:
Poging 2:quote:Op zaterdag 16 juli 2016 16:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
[..]
Die van jullie doen het niet
Heb dezelfde vraag, Ik woon in Belgiëquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:59 schreef Bienelientjee het volgende:
Heb een imgur account aangemaakt, maar ik krijg m hier niet in need....quote:Op zaterdag 16 juli 2016 16:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
[..]
Die van jullie doen het niet
Je bent een engel! 💋quote:Op zondag 17 juli 2016 10:45 schreef picodealion het volgende:
[..]
Heb 'm voor je gefixed, doet het nu.
Het is een link naar de pagina op imgur waar je het plaatje kan zien. Als je de extensie erachter zet werkt het wel. Ik zet het even on de OP, want je bent niet de eerstequote:Op zondag 17 juli 2016 10:54 schreef nikky het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom werkt dat niet? Ik heb een link en plaats hem bij afbeeldingen onder aan fok.
Wtf?
Inmiddels gelukt.quote:Op zondag 17 juli 2016 10:57 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het is een link naar de pagina op imgur waar je het plaatje kan zien. Als je de extensie erachter zet werkt het wel. Ik zet het even on de OP, want je bent niet de eerste.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk lukt dit via FB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |