mijn special 50. Maar die base attack is zo snel dus de charge is ook snelquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga mijne zo uittesten op de gym. Er zijn 4 categorieen snelheden aanval en hij heeft de 2e snelste categorie aanval dus dat is iig goed. Zijn special heeft 60 dus dat is ook goed en zn hp is niet normaal : 170.
er staat een getal achter, wandel dat aantal kilometer en het ei komt uit. Hoe verder, hoe beter de pokemon.quote:
Precies, veel dingen om rekenngen mee te houden. Zo zei iemand al een paar reeksen geleden dat raticates heel sterk kunnen zijn omdat zij de snelste aanval kunnen hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mijn special 50. Maar die base attack is zo snel dus de charge is ook snel
Golbats kunnen ook goed zijnquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Precies, veel dingen om rekenngen mee te houden. Zo zei iemand al een paar reeksen geleden dat raticates heel sterk kunnen zijn omdat zij de snelste aanval kunnen hebben.
Kan er met m'n hoofd nog steeds niet bij. 10-15 jaar geleden droomde ik van Pokemon in de echte wereld, nu zijn we er zo dichtbijquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:08 schreef KingRadler het volgende:
ik haat het als mensen zeggen dat Pokemon Go een hype is. We zijn er de komende jaren niet vanaf. Microsoft, Magic Leap en Google willen het spel in een AR bril stoppen. Spel word alleen maar beter.
No shit. Dat is echt heel erg vet!quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:08 schreef KingRadler het volgende:
ik haat het als mensen zeggen dat Pokemon Go een hype is. We zijn er de komende jaren niet vanaf. Microsoft, Magic Leap en Google willen het spel in een AR bril stoppen. Spel word alleen maar beter.
bijna 21quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:19 schreef probeer het volgende:
Welk lvl zijn jullie, dat je cp500+ pokemon tegenkomt? Ik zit op 16, en het maximale wat ik tegenkom is 250-300.
Exeggutorquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:17 schreef Oberkullie het volgende:
Zat een soort driehoofdige ananas op Centraal maar toen ik hem had liep de app vast en hij is niet opgeslagen
Waar staat je gymquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:28 schreef Redbullkid het volgende:
Mijn Golduck staat al 15 uur in een gym
Helemaal eensquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:30 schreef Friday12 het volgende:
Ze moeten nu doen dat je personal buffs wachten tot je weer in de game zit
sterker nog, bij officiele release zouden ze 1000 coins aan iedereen moeten geven als symbool.quote:
Yup..quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
sterker nog, bij officiele release zouden ze 1000 coins aan iedereen moeten geven als symbool.
tja.. het is nog niet uit in Nederland dus de serverarchitectuur is er ook nog niet helemaalquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:34 schreef Schuimpjes het volgende:
Avondje door de stad gelopen, maar wat een drama weer met die servers, iedere Pokemon die ik wilde vangen bleef hij wel op vastlopen. Hitmonlee en Gloom daardoor gemist
quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:35 schreef Friday12 het volgende:
nja net mijn lucky egg van 16 naar bijna 18 gegaan
Volgens mij staat er al een server in NLquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tja.. het is nog niet uit in Nederland dus de serverarchitectuur is er ook nog niet helemaal.
Het is net Ajax.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maak je niet druk, team rood zit vol met scrubs dus dat valt niet op.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maak je niet druk, team rood zit vol met scrubs dus dat valt niet op.
maar het upscalen etc gaat nog lastig daar gok ikquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Volgens mij staat er al een server in NL
Squirterquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:39 schreef picodealion het volgende:
Flink zitten evolven met een lucky egg, level 20 gehaald en deze joekels erbij:
[ afbeelding ]
(eerste twee zijn nieuw)
Squirterquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:39 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
(eerste twee zijn nieuw)
Welke kleur ben je dan?quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wacht maar kom ik ff rotterdam sweepen.
Flareon.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:39 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
(eerste twee zijn nieuw)
Het loont zowiezo niet, naar beedril evolven. Heb net al mn weedles, pidgies, ratatas en catterpies geevolved met een lucky egg aan. Nu lv 17quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |