Die heb ik gisteren gevangen! Plots!quote:
In principe kunnen die Pokémon overal verschijnen, jaquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:39 schreef 0906 het volgende:
[..]
Hype is groter dan ik dacht dat zelfs hier in the middle of nowhere dat zulke dingen kunnen.
Systeem zuigt, blijft regelmatige honderden meters hangen terwijl je wandelt... 4.97/5km en 1.97/2km heb ik gedurende mijn middagwandeling minutenlang zien staan.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:36 schreef BobW het volgende:
[..]
Hmm ik zal het zo eens proberen, het systeem lijkt niet echt consequent
Dit is al zovaak gerebuked dat het eigenlijk niet elke keer aangehaald moet worden. Het pulserend vakje verhaal is bullshit.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:23 schreef 44rdbei het volgende:
[..]Maar ik heb dit ook niet zelf bedacht, is al eerder op Fok! gepost.
Zit op een of andere manier een fikse vertraging in.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Systeem zuigt, blijft regelmatige honderden meters hangen terwijl je wandelt... 4.97/5km en 1.97/2km heb ik gedurende mijn middagwandeling minutenlang zien staan.
Lijkt wel of het systeem dan blijft hangen op de laatste afhandelig (net als die 1HP bug bij de Gyms).
Afgezien van dat is de afstandsmeting gewoon ruk.
Welk cp? Hoeveel candy?quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:45 schreef Azpilicueta het volgende:
Krijg ik potverdikkeme een Eevee uit mijn 10k ei
Bij mij ook maar 346 lekker puh!quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:32 schreef Oberkullie het volgende:
Zat ineens een Goldeen op het bureau, 117 CP
Dat moet je zelf doorgeven.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:36 schreef Myraela het volgende:
Hier is een kerk die ze aan het slopen zijn een gym. Zou die gym dan ook weggaan als ze erachter komen dat het gebouw weg is?
Ik heb gisteren 1 keer geprobeerd en leek te werken, kan ook toeval zijn geweest.Ik kan lang niet alles teruglezen, zou kunnen dat het al ontkracht is.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:43 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dit is al zovaak gerebuked dat het eigenlijk niet elke keer aangehaald moet worden. Het pulserend vakje verhaal is bullshit.
Dat pulserende lichtje er omheen is dat de lijst een refresh krijgtquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:49 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 1 keer geprobeerd en leek te werken. Ik kan lang niet alles teruglezen, zou kunnen dat het al ontkracht is.
Wat een anticlimax, sorry voor de dooie pidgey dan.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:49 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat pulserende lichtje er omheen is dat de lijst een refresh krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |