Hier zelfs meerderequote:Op donderdag 14 juli 2016 16:23 schreef Bienelientjee het volgende:
Een kleine lokale kerk hier verderop in de buurt is een pokestop![]()
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En na 2 uur ben ik er ook wel weer even klaar mee dus dat scheelt. En als ik echt een stuk van huis ga en daar ook blijf dan neem ik mijn oplader wel mee in vervolg
quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:12 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
1 selecteer pokemon uit het menu met de stapjes.
2 draai telefoon todat dat vakje rechts onderin gaat 'pulsen' dan moet je die richting oplopen.
Dat zou wel vet zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Straks met je 2000cp Beedrill op pad gaan en alle gyms pesten
quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken voor een nieuw huis maar moet nu toch ook de pokestops in de gaten houden vlakbij het nieuwe huis. Hopelijk kan ik op Funda dadelijk filteren.
< 15km/uquote:
hier ook en gym ook nog eens. Maar die kerk zit hier in een doodlopende staart.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:23 schreef Bienelientjee het volgende:
Een kleine lokale kerk hier verderop in de buurt is een pokestop![]()
Hmm ik zal het zo eens proberen, het systeem lijkt niet echt consequentquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
< 15km/u
net 8km (blijkbaar weer te hard) gefietst heeft er nog net geen 1km van geregistreerd.
Bedankt, ik wist dit nog niet, handig ook dat ze het uitleggen in het spel (not).quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Naar de shop gaan en op het schildje drukken rechtsboven.
Ik loop teminste geen blauwtje bij pokeboys.quote:
Ja, kanquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:37 schreef 0906 het volgende:
Ik zag vanmiddag allemaal vage figuren met hun smartphone rondjes lopen op het pleintje, zou het kunnen dat ze opzoek waren geweest naar een Pokemon?
Dat of ze waren bezig met iets anders.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:37 schreef 0906 het volgende:
Ik zag vanmiddag allemaal vage figuren met hun smartphone rondjes lopen op het pleintje, zou het kunnen dat ze opzoek waren geweest naar een Pokemon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |