Probleem had ik eerst ook. Je hebt als je een pokestop aanklikt zo'n Wit balkje boven, als je daarop klikt kan je Lure aanzettenquote:Op donderdag 14 juli 2016 12:15 schreef YokiKater het volgende:
Kutzooi, ik dacht ik ga even een lure uitzetten en 30 minuten chillen op een bankje. Werkt het niet!
"this item can't be used here" .. dus naar de volgende pokestop, idem dito, next stop.. same.. WTF?!
En weer terug bij het bankje, want het is toch al mijn vaste pokestop loop rondje.. en het lukt gewoon niet. Zie ik een jochie van een jaar of 10 lopen met zijn telefoon, ik vraag of hij Pokemon aan het spelen is en hij zegt ja, dus ik aan hem vragen of hij weet hoe of wat. Vraagt hij of ik het kan laten zien op mijn foon, ik laat het zien.. zegt ie "oh u bent best al een hoog level".
Maar hij wist ook niet hoe of wat, dus ik heb hem veel succes gewenst met vangen; "Ja, u ook!"![]()
Vraag blijft echter waarom ik geen lure kan zetten.
Je kan weer inloggen en verder.quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:54 schreef geitenbrei het volgende:
Ff een vraagje tussendoor. Mijn app heeft een nogal lastige bug: hij loopt telkens vast. Ik wacht dus op de officiële release. Ik vraag me af of je met die versie helemaal opnieuw zou moeten beginnen of dat je met je account gewoon verder kunt gaan waar je bent gebleven. Iemand die dit weet?
Ja dat doet de pokemon, dan moet je met tegeneffect gooien.quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hebben jullie ook als je van die berries gebruikt dat de bal helemaal scheef gaat?
Ja maar welke kant op dan? Want de volgende worp gaat hij ineens de andere kant op.quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:59 schreef ForzaMilan het volgende:
Ja dat doet de pokemon, dan moet je met tegeneffect gooien.
Gokken.quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja maar welke kant op dan? Want de volgende worp gaat hij ineens de andere kant op.
Wow zit dus geen skill bij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, ik ging gisteren het centrum in. Bleek er markt te zijn, dus vet veel mensen. Ik had het idee dat iedereen kon zien dat ik Pokemon Go aan het spelen was en ik had het idee dat er maar vrij weinig andere mensen zichtbaar aan het spelen warenquote:Op donderdag 14 juli 2016 13:04 schreef Lonaa het volgende:
Blijkbaar ben ik niet de enige die nogal beschaamd af en toe ergens langsloopt oid.
Ik heb gewoon schijt aan wat mensen denken. Ik doe het voor m'n plezier en laat het niet verpesten door wat anderen ervan denken.quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:04 schreef Lonaa het volgende:
Blijkbaar ben ik niet de enige die nogal beschaamd af en toe ergens langsloopt oid.
Er komt een pokemon iedere 5 minuten.quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:31 schreef YokiKater het volgende:
Iemand een idee waarom die lure bij mij niet werkt? Of is het een bug en had ik die app opnieuw moeten opstarten?
Dit ja,quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:05 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik heb gewoon schijt aan wat mensen denken. Ik doe het voor m'n plezier en laat het niet verpesten door wat anderen ervan denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |