Oh dus je kan alleen uitbreiden, niet vervangen?quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:19 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
De gym beter maken zodat er een plek vrijkomt. Dit doe je door te vechten.
Niet anders krijg je dus van die praktijken dat je alleen vriendjes in de gym hebquote:Op donderdag 14 juli 2016 12:19 schreef Reemi het volgende:
Hoe gooi je iemand uit een gym van jouw team als zijn Pokémon slechter is dan die van jou?
Ach. Pokemon zijn belangrijkerquote:Op donderdag 14 juli 2016 12:19 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Heb ik ook al over nagedacht. Maar rekeningen moeten ook betaald worden
ERACHTERAANquote:
quote:
NL server draait al gewoon.. Het spel komt uit in NLquote:Op donderdag 14 juli 2016 12:31 schreef videonatic het volgende:
Wat is het verschil dat deze NL server gaat maken? Is het alleen load ondersteuning vanuit Groningen en Amazon of komen er hier lokale features mee vrij?
Minder overbelastingquote:Op donderdag 14 juli 2016 12:31 schreef videonatic het volgende:
Wat is het verschil dat deze NL server gaat maken? Is het alleen load ondersteuning vanuit Groningen en Amazon of komen er hier lokale features mee vrij?
Hoe gebruik je de lurequote:Op donderdag 14 juli 2016 12:31 schreef YokiKater het volgende:
Iemand een idee waarom die lure bij mij niet werkt? Of is het een bug en had ik die app opnieuw moeten opstarten?
App opnieuw opstarten. Met een beetje pech heb je ze daadwerkelijk wel gebruikt. Gebeurt soms ook met een Pokéstop. Dan swipe ik em, gebeurt er niks, reboot ik de app, staat in logboek dat ik items kreeg.quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:31 schreef YokiKater het volgende:
Iemand een idee waarom die lure bij mij niet werkt? Of is het een bug en had ik die app opnieuw moeten opstarten?
Ik ben op 3 pokestops geweest, dan ga ik naar items en klik ik op die lure module. Maar dan krijg ik dus een melding 'this item can't be used here'quote:
In een vacature op hun site vragen ze kennis over AWS of Google services, aangezien Werner Vogels riep dat ze beter naar AWS kunnen komen, vermoed ik niet dat ze daar nu al zittenquote:Op donderdag 14 juli 2016 12:11 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Waar zal Pokemon op draaien op Google servers?
Omdat hun ook geld in hebben gepompt
Dat ga ik straks even checken dan.. ik heb nu een incence draaien.quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:32 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
App opnieuw opstarten. Met een beetje pech heb je ze daadwerkelijk wel gebruikt. Gebeurt soms ook met een Pokéstop. Dan swipe ik em, gebeurt er niks, reboot ik de app, staat in logboek dat ik items kreeg.
Als je op de pokestop klikt zie je een rechthoekig vakje boven de coin.. Via daar moet je de lure gebruikenquote:Op donderdag 14 juli 2016 12:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben op 3 pokestops geweest, dan ga ik naar items en klik ik op die lure module. Maar dan krijg ik dus een melding 'this item can't be used here'
FUUUUUUUUUUquote:Op donderdag 14 juli 2016 12:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je op de pokestop klikt zie je een rechthoekig vakje boven de coin.. Via daar moet je de lure gebruiken
Ja, al twee.quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Is er al een update? Geen zin om de Australische shop te checken.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:29 schreef Shadowkid053 het volgende:
De NL server is online op dit moment. App is net gelanceerd in de UK. Ik verwacht Nederland vandaag of morgen.
Die Caterpie en Psyduck wil ik nog wel hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:46 schreef Myraela het volgende:
Bijna een uur gelopen, slechtste vangst ooit
Pidgey 5
Rattata 3
Weedle 2
Psyduck 1
Drowsee 1
Caterpie 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |