SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Valor (rood/Moltres)
44rdbei
AldoTheApache
Blobje
cherrycoke
DaCybrSrfr
De-Hamster
Delibird
DjUntzUntz
Fe2O3
Fera
Friday12
Funzel
Hawaii_Tim
houdjemond
Inaithnir
Jaytje07
K0fferbak
LastPost
Lenny_Leonard
Leonos
Lijnloos
OscarMopperkont
PeeJie_
Pensylvania
picodealion
Rabieluh
RichardRichard
Rockiejj
Sarasi
schuimpjes
Syntos
Tomasso
Xummon
Team Mystic (blauw/Articuno)
AF_
Ang3l
Badr_Harry
Bootje84
Brammetjuh94 - Nawty94
Ceased2Be
Cici - Ceci2580
Dimachaerus
dimmak
Divje
douche-eendje
Franknfurter
FreekVonk
Fylax
GekkeGerrit-
Hans1988
Helsinki
Ieniminimuis - ufjfsgsy
iBenny
IJsdraakje
Ivw88 - Elveewee88
Joosie200
Koettie
LompeHork
Molurus
MrvanTrapZ
Narcotical
o43blondiee
PerryVogelbekdier
Poekie1993 - Linn93
Redbullkid
Reemi
Rruben
Sked
Slimpleton
sweetlady-o
Tjik
Typisch
Voszje
YokiKater
zatoichi
Team Instinct (geel/Zapdos)
borisz
DaMSWer2
DeLuna
deuk.in.een.pakje.boter
Drizzt_DoUrden
D.U.M.A.N.
esv7
Gesloten
Gutanoth
iRemco
KaBuf
Kwaitnait
MaxC
Mortaxx
nikky
PrisTheShiz
pussycatdoll
rubensanti
rulerofdeath
SebbeSwensje
Shadowkid053
Skysherrif
ThePlaneteer
toekito
Items
Hier staat een volledige lijst met items in het spel inclusief vanaf welk level je ze kan krijgen, waar je ze kan krijgen en wat je er mee kunt.
Experience
Pokémon
Je kan elke generatie 1 Pokémon in het spel tot nu toe verkrijgen behalve Ditto en legendarische/mythische Pokémon (Articuno, Zapdos, Moltres, Mew en Mewtwo). Andere generaties zullen later toegevoegd worden.
Pokémon GO Plus
Te koop voor ¤39,99 bij de officiële Nintendo webwinkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veelgestelde vragen in dit topic
Wat doet item X en hoe krijg ik deze??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik een team kiezen?
Hiervoor moet je eerst level 5 zijn. Dan klik je op een willekeurige gym (hij hoeft alleen zichtbaar te zijn op je kaart) en krijg je een verhaaltje van professor Willow. Hij geeft je de mogelijkheid om een team te kiezen.
Kan ik beďnvloeden welke Eeveelution ik krijg?
Voor zover we weten niet. Een reddituser heeft de volgende data verzameld: Eeveelutions
Wat betekenen die pootjes rechts onderin mijn scherm?
De pootjes geven de afstand aan tot de pokemon die erbij staat. 3 pootjes betekent dat je in de buurt bent maar nog even moet wandelen, 2 betekent dat je er bijna bent, bij 1 ben je heel warm en als er geen pootjes meer onder staan moet de pokémon in je cirkel te vinden zijn.
Wat zijn Pokémon eieren en wat kan ik ermee?
Pokémon Eieren zijn te vinden door Pokéstops te doen. De eieren zijn te verkrijgen in 3 verschillende soorten: 2km, 5km en 10km. Dat betekend dat je 2, 5 óf 10 (pokemon) kilometers moet lopen voor ze uitkomen. Houd er rekening mee dat de teller pas begint wanneer je ze in een incubator stopt. De 2km eieren kun je het beste in de oneindig houdbare incubator doen en de 10km eieren kun je het beste in de gelimiteerde incubator stoppen. Des te hoger het km aantal, des te zeldzamer de pokémon, zie de lijst ter indicatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke type Pokémon zijn sterk en zwak tegen elkaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zeldzaam is Pokémon X?
[ Bericht 0% gewijzigd door picodealion op 13-07-2016 16:47:02 ]And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Ik zie dat er een Mankey in de buurt zit, toch maar even gaan kijken
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Als je een pokémon op de 'dichtbij' lijst ziet met 3 stappen kan je er zeker niet achter komen welke kant je op moet lopen? Dat is waarschijnlijk te makkelijk, of kijk ik er overheen?.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Team blauw hierquote:Op woensdag 13 juli 2016 14:39 schreef picodealion het volgende:
Quote mij even als je in de OP wilt, dan is de kansgl groter dat ik het zieFeyenoord Rotterdam![]()
Gewoon een kant op lopen en als het er geen twee worden dan loop je dus de verkeerde kant opquote:Op woensdag 13 juli 2016 14:39 schreef jogy het volgende:
Als je een pokémon op de 'dichtbij' lijst ziet met 3 stappen kan je er zeker niet achter komen welke kant je op moet lopen? Dat is waarschijnlijk te makkelijk, of kijk ik er overheen?.
Feyenoord Rotterdam![]()
Je zou met level-ups ook Eggs moeten krijgen en een incubator hoor je zeker al te hebben.quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Level 5 heb ik intussen bereikt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Team geel!quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:39 schreef picodealion het volgende:
Quote mij even als je in de OP wilt, dan is de kansgl groter dat ik het zieIf I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
Logisch wel, maar tochquote:Op woensdag 13 juli 2016 14:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Gewoon een kant op lopen en als het er geen twee worden dan loop je dus de verkeerde kant op. Vanmorgen stond er gewoon een Hypno voor de deur van mijn kantoor en gisteravond een Jynx in mijn woonkamer.
.
Vrijheid![]()
Dit. Maar eerlijk gezegd kun je ook goed kijken naar de positie (want 900m is lang lopen om erachter te komen dat je verkeerd loopt). Als hij dichter bij komt te staan in je Nearby list (plek 3 tov plek 9 bijvoorbeeld kom je dichterbij.quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Gewoon een kant op lopen en als het er geen twee worden dan loop je dus de verkeerde kant opNobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Woohooo. Dat is echt heel chill.quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Logisch wel, maar toch. Vanmorgen stond er gewoon een Hypno voor de deur van mijn kantoor en gisteravond een Jynx in mijn woonkamer.
.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Ik wel, niet in mijn huis, maar kon hem vangen vanaf mijn huis. Maar dat is ook hier vrij uniek.quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:42 schreef Molurus het volgende:
Ik heb echt nog nooit een beestje in mijn huis aangetroffen.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Nice, goed advies. Bedanktquote:Op woensdag 13 juli 2016 14:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dit. Maar eerlijk gezegd kun je ook goed kijken naar de positie (want 900m is lang lopen om erachter te komen dat je verkeerd loopt). Als hij dichter bij komt te staan in je Nearby list (plek 3 tov plek 9 bijvoorbeeld kom je dichterbij..
Vrijheid![]()
Ik vind het wel mooi dat je nu om 3:30 's nachts door van die stoere Mocro boys met petjes op de scooter aangesproken wordt met de vraag of je Magnamite al hebt gevonden.![]()
Gelukkig niet meer of je problemen zoekt...quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:44 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik vind het wel mooi dat je nu om 3:30 's nachts door van die stoere Mocro boys met petjes op de scooter aangesproken wordt met de vraag of je Magnamite al hebt gevonden.(she/her)![]()
Normaal word ik enkel uitgescholden voor "kk flikker"quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:44 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik vind het wel mooi dat je nu om 3:30 's nachts door van die stoere Mocro boys met petjes op de scooter aangesproken wordt met de vraag of je Magnamite al hebt gevonden.Gisteren stopte er eentje: DAAR ACHTER IS EEN GANGAR G
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Net een gym overgenomen en nu zijn er nog twee anderen bijgekomenIk heb het idee dat rood geel en blauw aardig gelijk zijn hier
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
haha door/voor Pokémon ga je dan eindelijk dingen doen die je al tijden uitstelt.quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:45 schreef Helsinki het volgende:
Morgen even m'n fiets weer bij mijn moeder ophalen. Makkelijker zoeken.
Met level-ups heb ik nog geen eieren gekregen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je zou met level-ups ook Eggs moeten krijgen en een incubator hoor je zeker al te hebben.![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
In drukkere delen is dat sowieso volgens mij. In Den Bosch ook, namelijk.quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:46 schreef DeLuna het volgende:
Net een gym overgenomen en nu zijn er nog twee anderen bijgekomenIk heb het idee dat rood geel en blauw aardig gelijk zijn hier
Hoe zit het eigenlijk precies met die gym levels?
Er zitten hier in het winkelcentrum 3 gyms bij elkaar... 1 level 5, 2 keer level 3. Wat houdt dat in? Aantal beestjes dat erin kan ofzo?Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Wow... Raaaaaaaaaaaaaaar! Ik zou zeggen, Pokéstops blijven spammen. Ik heb nog nooit zonder eieren gezeten.quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met level-ups heb ik nog geen eieren gekregen.
Ik heb ook ruim meer eieren dan ik kan uitbroeden ja. Ik ben geen kip.
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Jaquote:Op woensdag 13 juli 2016 14:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
haha door/voor Pokémon ga je dan eindelijk dingen doen die je al tijden uitstelt..
Maar het is echt leuk!![]()
ik moet mijn eerste bezoek aan een pokestop nog brengen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wow... Raaaaaaaaaaaaaaar! Ik zou zeggen, Pokéstops blijven spammen. Ik heb nog nooit zonder eieren gezeten.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik in team Mystic aubquote:Op woensdag 13 juli 2016 14:39 schreef picodealion het volgende:
Quote mij even als je in de OP wilt, dan is de kansgl groter dat ik het zie![]()
Level 5 en level 3 zegt iets over het aantal pokeman wat erin kan.quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:48 schreef Molurus het volgende:
Hoe zit het eigenlijk precies met die gym levels?
Er zitten hier in het winkelcentrum 3 gyms bij elkaar... 1 level 5, 2 keer level 3. Wat houdt dat in? Aantal beestjes dat erin kan ofzo?
Het level gaat omhoog wanneer jij of iemand anders van hetzelfde team als de Gym eigenaren de gym traint. Dit gaat in Presteige. Standaard heb je 2000 prestige en 2 slots. 4000 prestige is 3 slots. 8000 is 4 slots, etc.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Dit ja, heb gewoon 9 eierenquote:Op woensdag 13 juli 2016 14:49 schreef Molurus het volgende:
Ik heb ook ruim meer eieren dan ik kan uitbroeden ja. Ik ben geen kip.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Vandaar. Waarschijnlijk krijg jij deze direct.quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik moet mijn eerste bezoek aan een pokestop nog brengen.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Ok. Weet niet helemaal zeker of ik dit volg, maar ik ga er in de praktijk wel achterkomen. Sofar heb ik alleen twee (mislukte) pogingen gedaan om te knokken in de gym.quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Level 5 en level 3 zegt iets over het aantal pokeman wat erin kan.
Het level gaat omhoog wanneer jij of iemand anders van hetzelfde team als de Gym eigenaren de gym traint. Dit gaat in Presteige. Standaard heb je 2000 prestige en 2 slots. 4000 prestige is 3 slots. 8000 is 4 slots, etc.
In elk geval dank voor de info, dit verheldert wel iets.
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Boodschappen doen was nog nooit zo leuk geweest.quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:53 schreef Mortaxx het volgende:
Level omhoog, aantal nieuwe gevangen en eitje is uitgekomen. Productief tripje naar de ah
inb4 klacht naar de AH:
"Ik zag een Ratata door de supermarkt lopen!"
"Er zat een Caterpie tussen mijn salade!"
"Wij eisen enkel biologische Pidgeys!"Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Voor iedere pokemon van een ander team die je verslaat verliest de Gym prestige. Als hij onder 8000 komt en er staan 3 pokemons op, dan gaat de slapste er vanaf.quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:56 schreef Molurus het volgende:
Ok. Weet niet helemaal zeker of ik dit volg, maar ik ga er in de praktijk wel achterkomen. Sofar heb ik alleen twee (mislukte) pogingen gedaan om te knokken in de gym.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Zal morgen eens een rondje doen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Vandaar. Waarschijnlijk krijg jij deze direct.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Heb er ook 10 ofzo uit de AH. Stond wel een beetje voor schut toen er een op de band bij de kassa zatquote:Op woensdag 13 juli 2016 14:53 schreef Mortaxx het volgende:
Level omhoog, aantal nieuwe gevangen en eitje is uitgekomen. Productief tripje naar de ah
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2016 15:04:46 ]![]()
Pidgeot van 469 CP, zelf getraind en geëvolueerd vanaf een pidgey
zet je ar uitquote:Op woensdag 13 juli 2016 15:04 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb er ook 10 ofzo uit de AH. Stond wel een beetje voor schut toen er een op de band bij de kassa zat![]()
Heb dat ook, maar langzamerhand betwijfel ik of ik nog verder wil investeren want het is wel een doorsnee pokemon. Misschien dat ik liever de pokemon uit mijn 10k egg wil verder trainenquote:Op woensdag 13 juli 2016 15:04 schreef DeLuna het volgende:
Pidgeot van 469 CP, zelf getraind en geëvolueerd vanaf een pidgey![]()
Dit is een goede inschatting. De pidgeot die je nu hebt is waarschijnlijk 300-500, over een paar levels kom je pidgeys tegen van dat kaliber. Daarbij kost het minder candy om opnieuw te evolven en kost het je geen stardust. Stardust is echt de bottleneck voor het sterk houden van je pokemon. Gebruik het dus echt enkel op speciale pokemon.quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb dat ook, maar langzamerhand betwijfel ik of ik nog verder wil investeren want het is wel een doorsnee pokemon. Misschien dat ik liever de pokemon uit mijn 10k egg wil verder trainenNobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Nicequote:Op woensdag 13 juli 2016 15:04 schreef DeLuna het volgende:
Pidgeot van 469 CP, zelf getraind en geëvolueerd vanaf een pidgey
Ik zit met Pidgeot op 370
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.![]()
Pidgeycandy (en al die andere lage rommel pokemoncandy) kan je beter uitgeven aan evoluties van normale pidgeys. XP farmen en als je dan een hoger level bent, dan kom je pidgeots van 500CP tegen die je zo kunt vangen ipv zelf boosten e.d.![]()
Bij welk level kom je wat betere pokemons tegen?quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dit is een goede inschatting. De pidgeot die je nu hebt is waarschijnlijk 300-500, over een paar levels kom je pidgeys tegen van dat kaliber. Daarbij kost het minder candy om opnieuw te evolven en kost het je geen stardust. Stardust is echt de bottleneck voor het sterk houden van je pokemon. Gebruik het dus echt enkel op speciale pokemon.![]()
Ja maar goed, in het begin wil je wel wat sterkere pokemon hebben. Heb pas een "zeldzame" Pokemon, om die nu onbeperkt te trainen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dit is een goede inschatting. De pidgeot die je nu hebt is waarschijnlijk 300-500, over een paar levels kom je pidgeys tegen van dat kaliber. Daarbij kost het minder candy om opnieuw te evolven en kost het je geen stardust. Stardust is echt de bottleneck voor het sterk houden van je pokemon. Gebruik het dus echt enkel op speciale pokemon.
Goede tip. Had ik misschien eerder kunnen bedenken. Nu heb ik zelf mijn Pidgeot boven 500 geboost.quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:11 schreef Jerro het volgende:
Pidgeycandy (en al die andere lage rommel pokemoncandy) kan je beter uitgeven aan evoluties van normale pidgeys. XP farmen en als je dan een hoger level bent, dan kom je pidgeots van 500CP tegen die je zo kunt vangen ipv zelf boosten e.d.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Waarom pidgeys evolueren dan?quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:11 schreef Jerro het volgende:
Pidgeycandy (en al die andere lage rommel pokemoncandy) kan je beter uitgeven aan evoluties van normale pidgeys. XP farmen en als je dan een hoger level bent, dan kom je pidgeots van 500CP tegen die je zo kunt vangen ipv zelf boosten e.d.Please consider the environment before printing this post.
Oh zo, tuurlijk. Thanks.quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Krijg je 500xp voor... Level hoger, meer kans op betere Pokemon
Heel geleidelijk. Ieder level gaat het max CP omhoog. Jij vangt altijd iets onder die max marge. De marge gaat met je level omhoog. Bij mij zit de max van een pidgey rond de 400.quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:12 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Bij welk level kom je wat betere pokemons tegen?Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
https://www.facebook.com/(...)1073741830.834545410quote:John raised $25 million from Google, Nintendo, the Pokémon Company and other investors from Dec 2015 to Feb 2016 to grow a team of 40+ to launch Pokémon Go this year.
John and his team launched Pokémon Go on July 6th in USA, Australia and New Zealand. Since its launch, Nintendo’s share price has risen $12 billion, and the app is already generating over $2 million daily in in-app purchases, making it an overnight phenomenon.![]()
![]()
![]()
![]()
Kost 50 candy ipv 12 en geeft evenveel expquote:Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Het wordt vanaf dan sowieso lastiger vangenquote:Op woensdag 13 juli 2016 15:15 schreef Jerro het volgende:
Vanaf lvl12 krijg je Greatballs.. dan komen de wat grotere jongens ook langs had ik het gevoel.
Ah, top. Ik zit nu op level 11, maar heb wel het 1 en ander aan pidgeys/ratatas gespaard en nog wat zubats voor een nieuwe evolutie in combinatie met een ei. Dan zou ik wel redelijk snel wat hoger moeten komenquote:Op woensdag 13 juli 2016 15:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Heel geleidelijk. Ieder level gaat het max CP omhoog. Jij vangt altijd iets onder die max marge. De marge gaat met je level omhoog. Bij mij zit de max van een pidgey rond de 400.![]()
Auto rijden en Pokemon Go spelen is nog best lastig. Wel efficiënt en snel van pokestop naar pokestap cruisen.![]()
wow. Overnight miljonair met een simpel spelletjequote:Op woensdag 13 juli 2016 15:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)1073741830.834545410![]()
![]()
![]()
Mag ik ook in de OP? Team Blauw.quote:
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Dat kom je ook zeker al, maar gaat maar met 10-30 CP per level oid.quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:16 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ah, top. Ik zit nu op level 11, maar heb wel het 1 en ander aan pidgeys/ratatas gespaard en nog wat zubats voor een nieuwe evolutie in combinatie met een ei. Dan zou ik wel redelijk snel wat hoger moeten komenNobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Don't play and drive!quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:17 schreef MCH het volgende:
Auto rijden en Pokemon Go spelen is nog best lastig. Wel efficiënt en snel van pokestop naar pokestap cruisen.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Braaf!quote:Foei!quote:Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Sukkelquote:Op woensdag 13 juli 2016 15:17 schreef MCH het volgende:
Auto rijden en Pokemon Go spelen is nog best lastig. Wel efficiënt en snel van pokestop naar pokestap cruisen.Net ook twee van die mafkezen in de auto, stapvoets rijdend.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.![]()
Het was me gisteren toch gelukt om in één dag level 5 te halen, had gisteren al gevraagd of ik in de OP mocht, maar gaat allemaal beetje te snel denk ik.quote:
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:19 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee ik doe alleen nog maar Team Valor.
done
Iedereen speelt het hč?quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:19 schreef MPC60 het volgende:
[..]
SukkelNet ook twee van die mafkezen in de auto, stapvoets rijdend.
![]()
![]()
Ik had je toch niet gemist?quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:19 schreef Voszje het volgende:
[..]
Het was me gisteren toch gelukt om in één dag level 5 te halen, had gisteren al gevraagd of ik in de OP mocht, maar gaat allemaal beetje te snel denk ik.Of was het na 17:30? Dan verlaat ik namelijk kantoor en zag dat ik toen TS was.... Maar dan ben ik te laat
Lekker rustig baantje heb je dan, als ik kijk naar hoe snel je hier telkens reageertquote:Op woensdag 13 juli 2016 15:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik had je toch niet gemist?Of was het na 17:30? Dan verlaat ik namelijk kantoor en zag dat ik toen TS was.... Maar dan ben ik te laat
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:21 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Lekker rustig baantje heb je dan, als ik kijk naar hoe snel je hier telkens reageert![]()
Is niet altijd zo hoor. Maar ik type erg snel
Het was inderdaad denk ik net toen je het kantoor het verlaten, want je had inderdaad de lapo maar Atak had het nieuwe deel al geopend... Dus het was niet jouw fout.quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik had je toch niet gemist?Of was het na 17:30? Dan verlaat ik namelijk kantoor en zag dat ik toen TS was.... Maar dan ben ik te laat
Autorijden en pokémon vangen..twitter:TAMUPolice twitterde op woensdag 13-07-2016 om 03:24:517/11-Traffic accident: Illegally parked car struck from behind (*Airbags deployed in 2nd car). 1st driver had exited to catch a Pokémon. reageer retweet
And what rough beast, its hour come round at last,
de bestuurder was juist uitgestaptquote:Op woensdag 13 juli 2016 15:26 schreef Perrin het volgende:
Autorijden en pokémon vangen..twitter:TAMUPolice twitterde op woensdag 13-07-2016 om 03:24:517/11-Traffic accident: Illegally parked car struck from behind (*Airbags deployed in 2nd car). 1st driver had exited to catch a Pokémon. reageer retweet
![]()
Wat gebeurd er eigenlijk als je de #1 van een Gym beat (van je eigen kleur) maar hij heeft een hogere CP Pokemon? Word je dan zelf #2 of word hij dan #2 en jij met een (in theorie) mindere pokemon #1?![]()
Autorijden en met iets anders bezig zijn dat autorijdenquote:Op woensdag 13 juli 2016 15:26 schreef Perrin het volgende:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja maar was wel met de auto op stap om pokemon te vangen..quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Dan krijgt de gym in kwestie prestige.quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:27 schreef Jerro het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk als je de #1 van een Gym beat (van je eigen kleur) maar hij heeft een hogere CP Pokemon? Word je dan zelf #2 of word hij dan #2 en jij met een (in theorie) mindere pokemon #1?
Bij genoeg prestige kan jij je pokemon erbij zetten.![]()
Dit vind ik nog niet eens zo er, zolang men maar tijdens het autorijden niet met hun mobiel bezig zijn en vervolgens op een veilige, legale plaats parkeren op het moment dat ze een Pokémon willen vangen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja maar was wel met de auto op stap om pokemon te vangen..Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik zit dus al een paar dagen op de telefoon van mijn vriendin te spelen,
En nu wil het toeval dat mijn Windows phone zojuist de geest heeft geven.
Alsof het zo moest zijn..They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat is klote. Per ongeluk onder een autoband gekomen?quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zit dus al een paar dagen op de telefoon van mijn vriendin te spelen,
En nu wil het toeval dat mijn Windows phone zojuist de geest heeft geven.
Alsof het zo moest zijn..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Stuk of 3 had ik gisteren.quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:33 schreef Oberkullie het volgende:
Hoeveel Pokemon komt er op jullie af als je een incent dropt?![]()
3 maxquote:Op woensdag 13 juli 2016 15:33 schreef Oberkullie het volgende:
Hoeveel Pokemon komt er op jullie af als je een incent dropt?Pidgey etc..fml
![]()
Hij was al een tijdje behoorlijkg bugy met apps etc afsluiten maar nu valt hij gewoon om de 2 minuten uit.quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is klote. Per ongeluk onder een autoband gekomen?
Van Gobbel
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Elke vijf minuten eentje ofzo.quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:33 schreef Oberkullie het volgende:
Hoeveel Pokemon komt er op jullie af als je een incent dropt?![]()
Ik had even kunnen teruglezen vandaag maar dat kost weer zo veel tijd.quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:25 schreef Voszje het volgende:
[..]
Het was inderdaad denk ik net toen je het kantoor het verlaten, want je had inderdaad de lapo maar Atak had het nieuwe deel al geopend... Dus het was niet jouw fout.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Als het goed is heb je er standaard al 1.quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:34 schreef MCH het volgende:
Ik heb geen egg incubator. Kan hem niet selecteren. Level 4.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Oh dat zeker, ik mis meer dan de helft hier denk ik.quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:34 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik had even kunnen teruglezen vandaag maar dat kost weer zo veel tijd.Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
De hoogste pokemon is dan altijd de gymleader neem ik aan.quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:30 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dan krijgt de gym in kwestie prestige.
Bij genoeg prestige kan jij je pokemon erbij zetten.De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
Dan krijg je er prestige bij en kan je zo je eigen pokemon plaatsen bij 4000, 8000 of 16000, etc prestige.quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:27 schreef Jerro het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk als je de #1 van een Gym beat (van je eigen kleur) maar hij heeft een hogere CP Pokemon? Word je dan zelf #2 of word hij dan #2 en jij met een (in theorie) mindere pokemon #1?Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
yessquote:Op woensdag 13 juli 2016 15:36 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
De hoogste pokemon is dan altijd de gymleader neem ik aan.Single father | Aviation enthousiast | Gamer![]()
Als het goed is voor 30 minuten een per 5 minuten.quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:33 schreef Oberkullie het volgende:
Hoeveel Pokemon komt er op jullie af als je een incent dropt?
30, 25, 20, 15, 10, 5.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Als het goed is voor 30 minuten een per 5 minuten.
30, 25, 20, 15, 10, 5.Misschien moet ik maar wat minder negatief doen dan..
![]()
Heb het al gevonden. Helaas alleen 5 km eggs.quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:35 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als het goed is heb je er standaard al 1.![]()
Als aanvaller heb je ook altijd voordeel bij gymgevechten lijkt het. Je kunt zelfs met pidheys van 40 pokemons van 400 flink beschadigen.De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
3 waarvan 1tje in de Lidl.quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:39 schreef Unites het volgende:
Hoeveel hebben jullie d'r vandaag al gevangen?![]()
![]()
Kan je dat ergens zien?quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:39 schreef Unites het volgende:
Hoeveel hebben jullie d'r vandaag al gevangen?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik mis ook wel wat ;Pquote:Op woensdag 13 juli 2016 15:36 schreef Voszje het volgende:
[..]
Oh dat zeker, ik mis meer dan de helft hier denk ik.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Juist, het gaat hoe dan ook van laag naar hoog.quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:36 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
De hoogste pokemon is dan altijd de gymleader neem ik aan.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Veel te weinig.quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:39 schreef Unites het volgende:
Hoeveel hebben jullie d'r vandaag al gevangen?Best wat gelopen, maar weinig nieuws gezien.
![]()
3 Weedles, 3 Pidgeys, 2 Venomats, 1 Evee, 2 Rattatasquote:Op woensdag 13 juli 2016 15:39 schreef Unites het volgende:
DIe zijn best fijn.quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb het al gevonden. Helaas alleen 5 km eggs.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Same here... straks nog even een shellder zoekenquote:Op woensdag 13 juli 2016 15:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Veel te weinig.Best wat gelopen, maar weinig nieuws gezien.
Single father | Aviation enthousiast | Gamer![]()
Volgens mij zijn daar geen statistiekgegevens van beschikbaar. Wel kun je de datum waarop je een Pokémon gevangen hebt zien als je erop klikt.quote:![]()
Nou gelijk naar de winkel gaan dan.quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij was al een tijdje behoorlijkg bugy met apps etc afsluiten maar nu valt hij gewoon om de 2 minuten uit.
Van Gobbel![]()
Held ja. Ik moet nog een pokemon naar hem vernoemen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
3 Rattata, 7 Weedle, 3 Pidgey and 1 Drowzeequote:Op woensdag 13 juli 2016 15:39 schreef Unites het volgende:
Hoeveel hebben jullie d'r vandaag al gevangen?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Herkenbaar!quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Veel te weinig.Best wat gelopen, maar weinig nieuws gezien.
Het is vandaag niet zo'n succesvol dagje qua vangst. Maar dat kan altijd nog komen natuurlijk!![]()
![]()
Op de journal kan je zien wanneer je welke Pokémon gevangen hebt. Hoorde ik ook net van MCH.quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:42 schreef Unites het volgende:
[..]
Volgens mij zijn daar geen statistiekgegevens van beschikbaar. Wel kun je de datum waarop je een Pokémon gevangen hebt zien als je erop klikt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ja, maar gyms kunnen uiteindelijk wel 30 pokemons als ze maar genoeg geleveld wordenquote:Op woensdag 13 juli 2016 15:40 schreef MichelWuyts het volgende:
Als aanvaller heb je ook altijd voordeel bij gymgevechten lijkt het. Je kunt zelfs met pidheys van 40 pokemons van 400 flink beschadigen.En jij mag er maar 6 per keer
2km zijn vrij ruk pokémon.quote:Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Ik ga vanavond ff door het dorp fietsen :pquote:Op woensdag 13 juli 2016 15:44 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Hoe verplaats je een berg?
Schep voor schep.![]()
That's the spirit!quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ff door het dorp fietsen :pNobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Enkel de starter pokémons zijn leuk. 5km is echt 50% kans op iets leuks.quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:45 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Klopt Catterpie etc
heb nu 2 keer 5kmNobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Ze moeten iets ontwikkelen dat ik mijn telefoon op een loopband kan koppelen zodat wanneer ik train mijn egg kan hatchen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oohja, klopt inderdaad. Weer een optie d'r bijquote:Op woensdag 13 juli 2016 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op de journal kan je zien wanneer je welke Pokémon gevangen hebt. Hoorde ik ook net van MCH.![]()
![]()
Is gewoon random. 5km is de meest voorkomende variant. 2km en 10km minder.quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:46 schreef CaseJunky het volgende:
Ja is er een manier om die ook te vinden?Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Caterpie, Ratatta, Pidgey en Weedle
Kan er niet genoeg van krijgen![]()
Ik vang die zeldzamere wel als ik level 25 ben![]()
Ben nu bijna lvl 20![]()
![]()
Ja is idd jammer dat er geen pedometer in zit.quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ze moeten iets ontwikkelen dat ik mijn telefoon op een loopband kan koppelen zodat wanneer ik train mijn egg kan hatchen.![]()
Kerel hoe dan? geen leven ?quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:46 schreef Redbullkid het volgende:
Ben nu bijna lvl 20![]()
![]()
Dat is best een stevig rondje hoor voor in een pauze...quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:46 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Voor mij is dat 1 rondje wandelen in de pauze op het werk yay!![]()
![]()
Goed bezig!quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:46 schreef Redbullkid het volgende:
Ben nu bijna lvl 20![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:47 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja is idd jammer dat er geen pedometer in zit.
ja elke dag... en dan nog 100kilo wegenquote:Op woensdag 13 juli 2016 15:47 schreef Unites het volgende:
[..]
Dat is best een stevig rondje hoor voor in een pauze...![]()
![]()
#fatlivesmatterquote:Op woensdag 13 juli 2016 15:47 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
ja elke dag... en dan nog 100kilo wegen![]()
2 uur werk en ik heb al 30 Pidgeys, 20 Ratatta's en 20 Weedles.quote:
Evolve + Lucky Egg en weer 2-3 levels omhoog.
Gaat nu wel wat lastiger helaas benodigde exp word steeds meer...
![]()
20 zubats ofzo.. no jokequote:Op woensdag 13 juli 2016 15:39 schreef Unites het volgende:
Je hebt nog gelijk ook!quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:48 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik maak geen grapje hoor, Google er maar op![]()
![]()
Dat is zeker waar, maar de meeste 2km pokemon (pidgeys en Rattata's) heb ik candy van in overvloed. 250 pidgey candy gisterenquote:
Goed bezig!quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:46 schreef Redbullkid het volgende:
Ben nu bijna lvl 20Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Mijn gym heeft 3 plekjes, 2 puntjes en 1 'kroontje'. Ik heb die gymleader verslagen en zat even uit te zoeken hoe ik er nu in kwam.. ik zag zo'n pokegym icoontje en daar kon ik aangeven dat ik mijn pokemon daar wilde inzetten. Maar dit was blijkbaar onder puntje 2 en dus niet het kroontje. Ik sta nu dus als #2 in de Gym en niet als #1 onder het kroontje icoon.quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:30 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dan krijgt de gym in kwestie prestige.
Bij genoeg prestige kan jij je pokemon erbij zetten.
#1 heeft dus wel een betere CP dan mij maar ik heb wel zijn pokemon verslagen met de mijne. Heb ik te snel geklikt en had ik mijn pokemon moeten wisselen met het kroontje (#1)? Of maakt dit verder niet uit?![]()
Op level 20 krijg je 2x een lucky egg. JE BENT ER BIJNA. HOUD VOL!quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:48 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
2 uur werk en ik heb al 30 Pidgeys, 20 Ratatta's en 20 Weedles.
1. Dat maakt niet uit. Elke slot in de gym levert evenveel coins op.quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:50 schreef Jerro het volgende:
[..]
Mijn gym heeft 3 plekjes, 2 puntjes en 1 'kroontje'. Ik heb die gymleader verslagen en zat even uit te zoeken hoe ik er nu in kwam.. ik zag zo'n pokegym icoontje en daar kon ik aangeven dat ik mijn pokemon daar wilde inzetten. Maar dit was blijkbaar onder puntje 2 en dus niet het kroontje. Ik sta nu dus als #2 in de Gym en niet als #1 onder het kroontje icoon.
#1 heeft dus wel een betere CP dan mij maar ik heb wel zijn pokemon verslagen met de mijne. Heb ik te snel geklikt en had ik mijn pokemon moeten wisselen met het kroontje (#1)? Of maakt dit verder niet uit?
2. Je hebt hem niet verslagen, je hebt de gym getraint. je kan geen pokemon zetten in de gym van een ander team.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Fanatiek zeg!quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:49 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar de meeste 2km pokemon (pidgeys en Rattata's) heb ik candy van in overvloed. 250 pidgey candy gisterenhahaha
![]()
Oke.. dus omdat hij al van blauw was(ik ben ook blauw) heb ik hem niet helemaal verslagen maar gewoon getraind? Ik heb wel mijn Snorlax op #2 neer gezet (die optie kreeg ik daarna namelijk)quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
1. Dat maakt niet uit. Elke slot in de gym levert evenveel coins op.
2. Je hebt hem niet verslagen, je hebt de gym getraint. je kan geen pokemon zetten in de gym van een ander team.![]()
Wanneer vind je een snorlax?quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:55 schreef Jerro het volgende:
[..]
Oke.. dus omdat hij al van blauw was(ik ben ook blauw) heb ik hem niet helemaal verslagen maar gewoon getraind? Ik heb wel mijn Snorlax op #2 neer gezet (die optie kreeg ik daarna namelijk)![]()
Zoveel kom ik echt niet tegen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:48 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
2 uur werk en ik heb al 30 Pidgeys, 20 Ratatta's en 20 Weedles.
![]()
![]()
Op een niet zo'n drukke plek gaan spelen:pquote:De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
Vanmiddag op het werk zag ik dat op 500 meter een Lure was gezet. Ik wilde echt even gaan kijken, maar we hebben maar 30 minuten en daarin moest ik ook nog eten. Dus ik heb het maar niet gedaan.
Morgenavond gaan we met drie vrienden in het dorp een flinke Lure sessie houden. Ben benieuwd of we flink wat vangen. Er zijn daar 5/6 pokestops in de omgeving dus Pokeballs genoeg.Of saté?![]()
Ik heb altijd in mijn buurt van die kneuzen die bij een punt waar 3 pokestops vlak naast elkaar zitten dat ze daar op elke stop een lure module zetten..quote:
Dan gaat het heeeeeeel rap![]()
![]()
Zo, na ongeveer een uurtje rondlopen (waarin ik af en toe beschaamd mijn foon wegstak als er tieners voorbij kwamen lopen/fietsen) heb ik een aardige vangst: Hypno cp190, Nidoran cp79, Magikarp cp23, Meowth cp10, twee Pidgey's en twee Rattata's die weggegeven zijn.
Ben nu eindelijk lvl 5 en #teamgeel
Ik ging meteen richting de rode gym die hier vlakbij zit, maar die wordt helaas door 3 flink sterke pokémon beschermd (cp 500 tot 700)
[ Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 13-07-2016 16:25:23 ][b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ik vind er juist meer in het centrum van de stad dan in m'n eigen wijk. Ik ging vandaag richting het park, omdat voor mijn gevoel daar wel Pokemon zouden zitten. Maar dat was een tegenvaller.quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:58 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Op een niet zo'n drukke plek gaan spelen:p![]()
![]()
![]()
Where's the fun in that.quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:58 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik heb altijd in mijn buurt van die kneuzen die bij een punt waar 3 pokestops vlak naast elkaar zitten dat ze daar op elke stop een lure module zetten..
Dan gaat het heeeeeeel rap![]()
Nee, je hebt een internetverbinding nodig om het spel te kunnen spelen. Maar WIFI heb je thuis/op school/op het werk/etc. toch wel?quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:09 schreef wegmetdeEU het volgende:
Werkt het ook (op de iPhone) zonder wifi of 3G/4G?![]()
![]()
Nopequote:Op woensdag 13 juli 2016 16:09 schreef wegmetdeEU het volgende:
Werkt het ook (op de iPhone) zonder wifi of 3G/4G?![]()
Ik ben benieuwd wanneer ik de eerste berichten zie over dat mensen voortijdig door hun databundel heen zijn!![]()
Je moet wel internet hebben, vriend.quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:09 schreef wegmetdeEU het volgende:
Werkt het ook (op de iPhone) zonder wifi of 3G/4G?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Ghehequote:Op woensdag 13 juli 2016 16:11 schreef Nixx- het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer ik de eerste berichten zie over dat mensen voortijdig door hun databundel heen zijn!Als ik thuis zit staat de wifi aan. Doe nu per dag 1 tot 1,5 uur aan lopen/fietsen om wat te vangen en zet alleen dan de mobiele data aan. Zodra ik weer thuis ben gaat 'ie uit.
Team blauw!quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:39 schreef picodealion het volgende:
Quote mij even als je in de OP wilt, dan is de kansgl groter dat ik het zie![]()
Pokemon raken wanneer het cirkeltje dat groter/kleiner wordt zo groot mogelijk is.quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:11 schreef DannyDeko het volgende:
Wat is nu de truc om een nice/great/excellent throw te krijgen?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Met iets van 20MB per dag kom ik echt niet boven mijn bundel van 1,5GB uit.quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:11 schreef Nixx- het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer ik de eerste berichten zie over dat mensen voortijdig door hun databundel heen zijn!
Ik merk wel dat ik gewoon te weinig tijd heb. Kan alleen van huis naar werk en andersom even de app aanslingeren en onderweg de Rattata's, Pidgeys en Weedles hamsteren om in te ruilen voor candy. Of kan je ze beter allemaal opsparen en zodra ik lucky eggs krijg 1 voor 1 evolven? Doe nu niks met mijn gespaarde stardust en gezien candy wel van pas komt mieter ik de lage CP pidgey's, weedles en rattata's allemaal naar de prof
mag het weten![]()
Nice is met de cirkel op zijn grootst de bal in de cirkel raken. Excellent is met een zo klein mogelijke cirkel hem erin raken. Great zit er een beetje tussenin.quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:11 schreef DannyDeko het volgende:
Wat is nu de truc om een nice/great/excellent throw te krijgen?![]()
Weer thuis. Opzich viel het aantal nieuwe Pokemon best tegen. Heb alleen een Gasthly en een Belsprout als nieuwe winst. Verder wel een aantal gyms overgenomen en level 9 geworden. En een aantal medailles behaald.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Overigens met mijn 367CP Poliwhirl wel een 750 CP Flareon verslagen. Ergens logisch maar ik wist niet dat het kon
Water tegen vuur....quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:19 schreef DeLuna het volgende:
Overigens met mijn 367CP Poliwhirl wel een 750 CP Flareon verslagen. Ergens logisch maar ik wist niet dat het kon![]()
Wauw Luna. Heb je geen werk ofzo?![]()
Grapje natuurlijk.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja dat snap ik, maar ik dacht dat het een te groot verschil in CP zou zijnquote:❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Wauw Luna. Heb je geen werk ofzo?![]()
Grapje natuurlijk.
oh wauw. pokemon song op 538
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Maar de beste optie is gewoon atje random alle pokerotzooi vangen wat je vangen kan voor het levelen? Heb ik het zo een beetje goed? Ik kijk alleen of ik het beestje al wel of niet heb en zo ja dan negeer ik die zooi.
Vrijheid![]()
X2 staat ook in de OP.quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar ik dacht dat het een te groot verschil in CP zou zijn![]()
![]()
Komt zekers hoog te staan dit jaar in de top 2000quote:
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik zat net ook even te kijken op mijn werk, zie ik op één stapje een groot vliegende beest zitten. Ik loop weg, op de gang zoeken en vind helemaal in de hoek van het gebouw, net binnen mijn bereik een 300+CP Fearow. Moeilijk om te vangen maar wel gelukt. Geen idee of het wat is, maar het is in ieder geval mijn by far meest krachtige pokemon tot nu toe. De eerstvolgende is een 140CP Paras.
Anyway, ik draai me om en loop terug van die plek waar ik eigenlijk nooit kom en zie dat al mijn collega'svol uitzicht hebben op die gang... Ik hoop niet dat het ze is opgevallen dat ik zo debiel met mijn mobiel heb lopen doen. Ik denk het niet, maar ik voel me wel betrapt![]()
![]()
Dat klopt!quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:55 schreef Jerro het volgende:
[..]
Oke.. dus omdat hij al van blauw was(ik ben ook blauw) heb ik hem niet helemaal verslagen maar gewoon getraind? Ik heb wel mijn Snorlax op #2 neer gezet (die optie kreeg ik daarna namelijk)Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Psst kijk eens 2 post boven jequote:![]()
slowpoke
Waarom zijn dat kneuzen?quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:58 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik heb altijd in mijn buurt van die kneuzen die bij een punt waar 3 pokestops vlak naast elkaar zitten dat ze daar op elke stop een lure module zetten..
Dan gaat het heeeeeeel rap
Als de cirkel kleiner is en dan erbinnen gooien.quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:11 schreef DannyDeko het volgende:
Wat is nu de truc om een nice/great/excellent throw te krijgen?Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Ik ook!quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:11 schreef Nixx- het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer ik de eerste berichten zie over dat mensen voortijdig door hun databundel heen zijn!Ik ben erg bang
Verbruikt maar 10 mb per uur.Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!![]()
Even een zooi water pokemon gevangen in de hoogvliet
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Vorig jaar als grap z'n debuut. Zou leuk zijn als dat op deze manier doorgezet kan wordenquote:Op woensdag 13 juli 2016 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Komt zekers hoog te staan dit jaar in de top 2000![]()
![]()
Overigens heb ik bijna alleen maar jongens van een jaar of 18 gezien die bij de gyms zaten en dit speelden, waar zijn de vrouwelijke trainers?
Volgens die logica zou ik nu 26 uur gespeeld hebbenquote:
Ik vang gewoon alles wat ik zie.quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:24 schreef jogy het volgende:
Maar de beste optie is gewoon atje random alle pokerotzooi vangen wat je vangen kan voor het levelen? Heb ik het zo een beetje goed? Ik kijk alleen of ik het beestje al wel of niet heb en zo ja dan negeer ik die zooi.
Team Rood!quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:39 schreef picodealion het volgende:
Hierquote:Op woensdag 13 juli 2016 16:31 schreef DeLuna het volgende:
Overigens heb ik bijna alleen maar jongens van een jaar of 18 gezien die bij de gyms zaten en dit speelden, waar zijn de vrouwelijke trainers?
Juist!quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vang gewoon alles wat ik zie.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Zo eens even een lure erin proppen. Waalhaven voor de geinteresseerden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zijn hier spelers uit pluskut ?
Zo ja hoe zit het met de gym teams verdelingen daar ?
Ik wil team geel eigenlijk maar heeft weinig zin als het verder alleen maar rood en blauw is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mijn stem heeft het.quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vorig jaar als grap z'n debuut. Zou leuk zijn als dat op deze manier doorgezet kan wordenAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Jacht, pracht, ragt (de raggende mannenquote:), slacht...
Pluskut? is dat minuslul?quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn hier spelers uit pluskut ?
Zo ja hoe zit het met de gym teams verdelingen daar ?
Ik wil team geel eigenlijk maar heeft weinig zin als het verder alleen maar rood en blauw is.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Enschede. En schede. Plus kut.quote:
Sorry, ik maak mezelf een beetje belachelijk. Ben niet de mannelijkste man.quote:Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Dat is kut.quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Enschede. En schede. Plus kut.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Ik beweeg in ieder geval al wat meer dan anders. Is alleen maar goed als je benen moe zijn, dan weet je dat je iets goeds doetquote:
zijn al moe sinds donderdag.quote:Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Ik moet nog beginnen met naar buiten gaan.quote:
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Kom fegtuh dan.quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Wat maakt jou dat uit? Zo'n lure profiteer jij ook van. Praise the ones who activate lures.quote:Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Mensen die lures activeren zijn gewoon awesome.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
In dat geval ga ik het vanavond eens proberen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:46 schreef houdjemond het volgende:
Mensen die lures activeren zijn gewoon awesome.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat is er met die lures, ik vind ze maar tegenvallen tot nu toe. Leuk die 2 weedles en 3 pidgeys in een half uur
Hier niet veel meer uit die lure weten te halen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:46 schreef DeLuna het volgende:
Wat is er met die lures, ik vind ze maar tegenvallen tot nu toe. Leuk die 2 weedles en 3 pidgeys in een half uurSingle father | Aviation enthousiast | Gamer![]()
Lure is toch gewoon hetzelfde als incense?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Is er ergens een lijst met welke pokemon tot welk cp kunnen gaan?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Dat laatste is alleen voor jezelf volgens mij.quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lure is toch gewoon hetzelfde als incense?![]()
Ben je verhuisd? Dacht dat jij in Limburg woonde.quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:30 schreef Zelfscanner het volgende:
Even een zooi water pokemon gevangen in de hoogvliet![]()
Nou ben level 16 en vind de game nu al een kut grind worden. Het enigste wat je doet is honderden pidgeys en rattatas vangen en levelen. Gebeurt niets interessants in de game, gymgevechten is ook puur keihard op je scherm tappen.
Jammer.Malheureusement le fromage de cacahoučte.![]()
Ok, doei Hans.quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:51 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Nou ben level 16 en vind de game nu al een kut grind worden. Het enigste wat je doet is honderden pidgeys en rattatas vangen en levelen. Gebeurt niets interessants in de game, gymgevechten is ook puur keihard op je scherm tappen.
Jammer.![]()
![]()
ach het is versie 0.29, gaan vast nog leuke dingen toevoegen. En hoe veel van de 150 heb je er?quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:51 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Jammer.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat meer mensen dit de komende week gaan ervaren. Heel benieuwd wanneer er PvP battles / ruilen wordt toegevoegd om het interessant te houden.quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:51 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Jammer.![]()
Ik begin steeds meer last te krijgen van die volle rugzak. Om Gyms met veel sterkere pokemon goed te kunnen devalueren zijn potions noodzakekijk maar door de grotere variatie van items raakt mijn rugtas steeds sneller vol
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.![]()
53 verschillende. Maar de echt coole pokemon zijn echt amper te vinden, krijg ik voornamelijk uit eieren.quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ach het is versie 0.29, gaan vast nog leuke dingen toevoegen. En hoe veel van de 150 heb je er?Malheureusement le fromage de cacahoučte.![]()
Hoe veel andere "trainers" staan er om je heen?quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:52 schreef redboyke het volgende:
ik sta goed
[ afbeelding ]
die 2 pokestops spawned pokemons tegelijkertijdDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Je kan altijd Ingress proberen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:51 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Jammer.![]()
Ik verwijder steevast alle gewone potions, alle revives boven de 25 en alle razzberries boven de 50. Zit nu op 100 balls en 150 great balls, ik overweeg vanavond een derde backpack extension te kopenquote:Op woensdag 13 juli 2016 16:53 schreef sweetlady-o het volgende:
Ik begin steeds meer last te krijgen van die volle rugzak. Om Gyms met veel sterkere pokemon goed te kunnen devalueren zijn potions noodzakekijk maar door de grotere variatie van items raakt mijn rugtas steeds sneller vol.
![]()
omg wat heb je veelpokestops daar!quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag bij mij in de straat:
[ afbeelding ]![]()
Heb ik ook gespeeld, maar vond ik op een gegeven moment ook maar een stomme grindquote:
Malheureusement le fromage de cacahoučte.![]()
Heb je dan uberhaupt aan een OP, Anomaly of beergress meegedaan?quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:55 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Heb ik ook gespeeld, maar vond ik op een gegeven moment ook maar een stomme grind![]()
Hier maar 2 in het dorpquote:Op woensdag 13 juli 2016 16:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
Vanuit mijn huiskamer kan ik er meer dan 100 tellen. Mijn enige klacht is een volle inventory![]()
StudentenOV. Gretig gebruik van maken deze week nog. Morgen Duitslandquote:Op woensdag 13 juli 2016 16:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben je verhuisd? Dacht dat jij in Limburg woonde.
Ik denk dat ik geen andere keus heb er ook 1 te kopen. Ik heb al google play tegoed gekocht maar zo'n user in een ander topic zegt dat vrienden van hem zijn geband, dus hou ik mijn hand nog even op de ( virtuele) knipquote:Op woensdag 13 juli 2016 16:54 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik verwijder steevast alle gewone potions, alle revives boven de 25 en alle razzberries boven de 50. Zit nu op 100 balls en 150 great balls, ik overweeg vanavond een derde backpack extension te kopen.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.![]()
Why the hell zou je voor je plezier naar Hoogvliet gaan?quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:57 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
StudentenOV. Gretig gebruik van maken deze week nog. Morgen Duitsland![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Net in het centrum van groningen om de 20m een stop en om de 50m een gym ofzowtf En in een dorp zit helemaal niks
leef de leven![]()
Heb het in het begin van het spel gespeeld (zie ook veel van mijn submissions voor portals terug in Pokemon Goquote:Op woensdag 13 juli 2016 16:56 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Heb je dan uberhaupt aan een OP, Anomaly of beergress meegedaan?). Heb wel een paar keer gemeet met mensen en in de stad wat aanvallen gedaan, maar vind het gewoon snel saai worden. Weinig uitdaging en je doet de hele tijd hetzelfde. Dit soort games zijn denk ik gewoon niet voor mij
.
Malheureusement le fromage de cacahoučte.![]()
Ik heb een Growlithe gevangen.![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
ben samen met die andere gast lures om de buurt aan het stekenquote:Op woensdag 13 juli 2016 16:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoe veel andere "trainers" staan er om je heen?
maar eerst waren het de mijne maar t'is hier echt veel stappen enzo
ook 2 gyms in de buurt maar die kan ik nooit nemen heb geen pokemons van 500+![]()
De supermarkt, niet de plaatsquote:Op woensdag 13 juli 2016 16:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Why the hell zou je voor je plezier naar Hoogvliet gaan?![]()
ik pik zelfs ook gen ballen meer op maar heb wel grotere bags gekochtquote:Op woensdag 13 juli 2016 16:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
Vanuit mijn huiskamer kan ik er meer dan 100 tellen. Mijn enige klacht is een volle inventory![]()
![]()
Godsammequote:
Daar is ie niet geldig.quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:57 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
StudentenOV. Gretig gebruik van maken deze week nog. Morgen Duitsland![]()
30 revives, 30 berry's, POKEBAWLSquote:Op woensdag 13 juli 2016 16:53 schreef sweetlady-o het volgende:
Ik begin steeds meer last te krijgen van die volle rugzak. Om Gyms met veel sterkere pokemon goed te kunnen devalueren zijn potions noodzakekijk maar door de grotere variatie van items raakt mijn rugtas steeds sneller volNobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Oh my. Ik heb nog niks aangekocht.quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:54 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik verwijder steevast alle gewone potions, alle revives boven de 25 en alle razzberries boven de 50. Zit nu op 100 balls en 150 great balls, ik overweeg vanavond een derde backpack extension te kopen.
Zwakke ballen?quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:04 schreef redboyke het volgende:
fuck die lvl\124 pidgey die vliegen direct weg
net ook weedle van 121 weg![]()
Jawel. Kijk maar. Bus maastricht naar aachenquote:De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
quote:
Gisteren zat er in Eindhoven bij mij om de hoek een lure op een pokemon stop wat de coffeeshop is
Hele groep blowende hunters buitenEn een lol dat ze hadden
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.![]()
Beter dan zwak zaad.quote:
Geloof niet dat jou ballen even een Pikachu in elkaar timmeren.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Lindt fabrieksstore?quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:04 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Jawel. Kijk maar. Bus maastricht naar aachen![]()
![]()
Haha wiet + pokemon vangen gaat denk ik best goed samen. Gisteren liep ik rond met een stonde man. Hij snapt er helemaal niks meer van.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:06 schreef Ang3l het volgende:
Gisteren zat er in Eindhoven bij mij om de hoek een lure op een pokemon stop wat de coffeeshop is
Hele groep blowende hunters buitenEn een lol dat ze hadden
"Waarom gaat mijn bal niet naar die pokemon. Ik wacht al 3 minuten."![]()
Er zit hier al een paar uur een shelder in het water vlakbij maar is buiten de gedeelde wifi zone en mag de 4g niet aanzetten van mijn vriendin.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
growlithe is nice.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:07 schreef Mortaxx het volgende:
Lvl 9![]()
En een growlithe en magikarpuit ei
Haha, je UIquote:Op woensdag 13 juli 2016 17:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Haha wiet + pokemon vangen gaat denk ik best goed samen. Gisteren liep ik rond met een stonde man. Hij snapt er helemaal niks meer van.
"Waarom gaat mijn bal niet naar die pokemon. Ik wacht al 3 minuten."![]()
Fanatiekeling!
L'Amour menaçant:
Moet je je eigen mobiel aanschaffen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er zit hier al een paar uur een shelder in het water vlakbij maar is buiten de gedeelde wifi zone en mag de 4g niet aanzetten van mijn vriendin.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Wtf, je hebt de broek thuis niet aan?quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er zit hier al een paar uur een shelder in het water vlakbij maar is buiten de gedeelde wifi zone en mag de 4g niet aanzetten van mijn vriendin.![]()
![]()
Haar telefoon.quote:
Achteraf wel de geode gekozen denk ik. Deze is t meest engelachtigquote:![]()
Plus ik ben wel een icequeen. Articuno is de perfect combo!L'Amour menaçant:
Wat voor pokemon?quote:Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Vrijdag pas weer thuis dan kan ik een nieuwe aanschaffen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Moet je je eigen mobiel aanschaffen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: