Dit.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:02 schreef kovenant het volgende:
is het niet gewoon de bedoeling geweest van iemand bij de reparatie dienst om jou een vervangend toestel te sturen?
het is immers zelfde machine alleen ander imei nummer.
mijn ervaring bij Coolblue is dat ze snel en effectief werken.
alleen kan ik me voorstellen dat als je blijft zieken en niet actief meewerkt dat ze tegen gaan werken op een gegeven moment.
hoe jij al praat over de werkzaamheden doet nu niet vermoeden dat jij schappelijk bent tegen coolblue
Ik moet anders erg lachen om je topic.......quote:woensdag 13 juli 2016 10:46 schreef Qbuzzer het volgende:[/
De slogan "Alles voor een glimlach" vind ik onterrecht, omdat ze er niet "alles" aan doen.
Ik zie toch echt niets van diefstal hier voor bij komen.quote:Dit alles lijkt mij een vorm van diefstal...
Nachtje over slapen en ze morgen gewoon eens bellen en ook even verwachten dat dit soort dingen eventueel niet in 1 a 2 dagen opgelost zijn.quote:Wellicht kan iemand hier mij advies geven hoe te handelen.
Ik kies coolblue juist uit OMDAT ze een goede service hebben. Mijn ervaringen zijn juist zeer positief. Als ik problemen heb, worden deze juist PERFECT en snel opgelost.quote:Alvast dank en voor de gene die iets online willen kopen, doe dit niet bij Coolblue......
Juist wel! Coolblue is namelijk de allerbeste webshop!quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:46 schreef Qbuzzer het volgende:
Alvast dank en voor de gene die iets online willen kopen, doe dit niet bij Coolblue......
Daar zou ik ook echt niet mee akkoord gaan. Binnen garantie niet kunnen herstellen = gewoon nieuwe telefoon opsturen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je krijgt essentieel hetzelfde apparaat, eigenlijk ga je van gebruikt naar refurbished.
Dat had de klacht niet verholpen. Dan kunnen ze evengoed zijn toestel nog verwisselen c.q. kwijtraken.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:26 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Je had je telefoon ook langs kunnen brengen hè (en weer ophalen) bij een winkel van Coolblue.
Je hebt recht op een werkend product, wat gebruikt is, niet op een nieuw product. Als het product niet merkbaar slechter is, dan lijkt het me dat TS niks te klagen heeft.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:31 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Daar zou ik ook echt niet mee akkoord gaan. Binnen garantie niet kunnen herstellen = gewoon nieuwe telefoon opsturen.
Ik moet geen produkt met zweet en spuug en ecoli en aids van een ander in de naden.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je hebt recht op een werkend product, wat gebruikt is, niet op een nieuw product. Als het product niet merkbaar slechter is, dan lijkt het me dat TS niks te klagen heeft.
Want jij denkt dat zij niet fatsoenlijk een telefoon kunnen schoonmaken? Kijk. Producenten doen dit omdat een telefoon repareren, fatsoenlijk (waterdicht lijmen) etc best even kan duren. Dus je hebt de keuze: laat je je klanten 2 weken wachten óf geef je ze een ander gerepareerd toestel. En dan zou ik hoe dan ook voor de tweede optie kiezen. En volgens mij mag het ook gewoon. Je hebt recht op een deugdelijk product, en dat krijg je. Dat jij het geen fijn idee vindt is dan jammerquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:37 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ik moet geen produkt met zweet en spuug en ecoli en aids van een ander in de naden.![]()
Ik wil m'n eigen telefoon terug en anders een nieuwe.
Alsof ze de produkten met halamid gaan afsoppen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Want jij denkt dat zij niet fatsoenlijk een telefoon kunnen schoonmaken? Kijk. Producenten doen dit omdat een telefoon repareren, fatsoenlijk (waterdicht lijmen) etc best even kan duren. Dus je hebt de keuze: laat je je klanten 2 weken wachten óf geef je ze een ander gerepareerd toestel. En dan zou ik hoe dan ook voor de tweede optie kiezen. En volgens mij mag het ook gewoon. Je hebt recht op een deugdelijk product, en dat krijg je. Dat jij het geen fijn idee vindt is dan jammer
Daar denkt de rechtbank toch anders over gezien de zaak tegen Apple onlangs.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je hebt recht op een werkend product, wat gebruikt is, niet op een nieuw product.
Dit heeft niks met Coolblue te makenquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:46 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Alsof ze de produkten met halamid gaan afsoppen.![]()
Ik vind het al erg genoeg dat zo'n rukker die z'n handen na het pissen niet wast aan m'n telefoon zit te schroeven. Echt no way dat ik een afdanker van iemand anders zou accepteren.
Dus note to self: nooit bij Coolblue bestellen.
Link?quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:48 schreef Chinless het volgende:
[..]
Daar denkt de rechtbank toch anders over gezien de zaak tegen Apple onlangs.
LOL.. maak maar veel meer notes dan. Je snapt het niet schijnbaar.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:46 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Alsof ze de produkten met halamid gaan afsoppen.![]()
Ik vind het al erg genoeg dat zo'n rukker die z'n handen na het pissen niet wast aan m'n telefoon zit te schroeven. Echt no way dat ik een afdanker van iemand anders zou accepteren.
Dus note to self: nooit bij Coolblue bestellen.
Ditquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
Mooi stukje naming & shaming, met dan uiteindelijk nog het plichtmatige vraagje...
Ik heb nooit problemen gehad met Coolblue, juist een van de weinige zaken die écht hun best doen voor de klanten.
Als ik iets goedkoops willen hebben met een kutservice voor kabeltje ofzo ga ik wel naar de Media Markt of BCC heen. Alleen is service een te belangrijke factor voor mij bij duurdere items om alleen maar naar de prijs te kijken.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:58 schreef Ataturko het volgende:
Alleen idioten bestellen bij Coolblue. Zowat alles wat zij bieden kan je goedkoper en sneller halen.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 13 juli 2016 13:17 schreef Speekselklier het volgende:
Wat een verhalen weer zeg.
Over welk bedrijf gaat het eigenlijk???
Denk het niet. Voor de zekerheid gewoon laten vastleggen dus dat je geen ebolaphone van Piet Pauper toegestuurd wilt hebben maar liever een paar dagen langer op je eigen spullen wacht.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Vrijwel iedere hardware fabrikant doet dit naar mijn weten.
Weet je uberhaupt wat een refurbished telefoon is?quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:53 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Denk het niet. Voor de zekerheid gewoon laten vastleggen dus dat je geen ebolaphone van Piet Pauper toegestuurd wilt hebben maar liever een paar dagen langer op je eigen spullen wacht.
Nee leg eens uit?quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt wat een refurbished telefoon is?
Ook?quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:38 schreef Fenasd het volgende:
Coolblue is een grote bende. Heb zelf ook veel problemen met ze gehad.
Is met marktplaats ook, dacht ik.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:58 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Waarom is Coolblue overal gehyperlinkt?
Dat geldt toch niet voor mediamarkt? Of BCC?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |