Daar denkt de rechtbank toch anders over gezien de zaak tegen Apple onlangs.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je hebt recht op een werkend product, wat gebruikt is, niet op een nieuw product.
Dit heeft niks met Coolblue te makenquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:46 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Alsof ze de produkten met halamid gaan afsoppen.![]()
Ik vind het al erg genoeg dat zo'n rukker die z'n handen na het pissen niet wast aan m'n telefoon zit te schroeven. Echt no way dat ik een afdanker van iemand anders zou accepteren.
Dus note to self: nooit bij Coolblue bestellen.
Link?quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:48 schreef Chinless het volgende:
[..]
Daar denkt de rechtbank toch anders over gezien de zaak tegen Apple onlangs.
LOL.. maak maar veel meer notes dan. Je snapt het niet schijnbaar.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:46 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Alsof ze de produkten met halamid gaan afsoppen.![]()
Ik vind het al erg genoeg dat zo'n rukker die z'n handen na het pissen niet wast aan m'n telefoon zit te schroeven. Echt no way dat ik een afdanker van iemand anders zou accepteren.
Dus note to self: nooit bij Coolblue bestellen.
Ditquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
Mooi stukje naming & shaming, met dan uiteindelijk nog het plichtmatige vraagje...
Ik heb nooit problemen gehad met Coolblue, juist een van de weinige zaken die écht hun best doen voor de klanten.
Als ik iets goedkoops willen hebben met een kutservice voor kabeltje ofzo ga ik wel naar de Media Markt of BCC heen. Alleen is service een te belangrijke factor voor mij bij duurdere items om alleen maar naar de prijs te kijken.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:58 schreef Ataturko het volgende:
Alleen idioten bestellen bij Coolblue. Zowat alles wat zij bieden kan je goedkoper en sneller halen.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 13 juli 2016 13:17 schreef Speekselklier het volgende:
Wat een verhalen weer zeg.
Over welk bedrijf gaat het eigenlijk???
Denk het niet. Voor de zekerheid gewoon laten vastleggen dus dat je geen ebolaphone van Piet Pauper toegestuurd wilt hebben maar liever een paar dagen langer op je eigen spullen wacht.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Vrijwel iedere hardware fabrikant doet dit naar mijn weten.
Weet je uberhaupt wat een refurbished telefoon is?quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:53 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Denk het niet. Voor de zekerheid gewoon laten vastleggen dus dat je geen ebolaphone van Piet Pauper toegestuurd wilt hebben maar liever een paar dagen langer op je eigen spullen wacht.
Nee leg eens uit?quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt wat een refurbished telefoon is?
Ook?quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:38 schreef Fenasd het volgende:
Coolblue is een grote bende. Heb zelf ook veel problemen met ze gehad.
Is met marktplaats ook, dacht ik.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:58 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Waarom is Coolblue overal gehyperlinkt?
Dat geldt toch niet voor mediamarkt? Of BCC?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |