abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163708510
Hallo allen,

Een week of 2 geleden heb ik mijn Sony xperia Z2 naar Coolblue gestuurd voor reparatie omdat de achterplaat los kwam te zitten.
Na 1,5 week kreeg ik bericht dat mijn scherm van mijn toestel was vervangen omdat deze kapot bleek te zijn, appart want deze werkte nog.
Na een belletje met Coolblue zou ik moeten afwachten hoe mijn telefoon terug zou komen, deze was al opgestuurd.

Uiteindelijk bleek ik een ander toestel (te herkennen aan het unike IMEI nummer) thuis gestuurd gekregen.
Na een belletje met Coolblue excuus en de retour afdeling zou het gaan uitzoeken, ik zit immens te wachten op mijn eigen telefoon....
Na 1,5 dag nog niets vernomen, Coolblue op Facebook om opheldering gevraagd, uit eerdere ervaringen helaas vernomen dat de retour afdeling anders niets oplost.
Deze Facebook berichten lopen spaak, omdat ze niet meer antwoorden.....
Zojuist maar weer gebeld, waar mij verteld is dat ik eerst dit toestel terug moet sturen, waarna het interne onderzoek gestart word.

Op zijn vroegst kan ik morgen mijn telefoon terug sturen, wanneer ze maandag dus pas beginnen aan het interne onderzoek en ik nog minimaal 1 week kan wachten op mijn toestel.

Coolblue heeft nog geen enkel onderzoek gestart waar mijn telefoon kan zijn. In het verleden heb ik al meermalen problemen gehad met Coolblue, dit is al de 4e keer dat mijn toestel vermist of niet gerepareerd kan worden, alle vorige keren kreeg ik direct een nieuw toestel, ditmaal willen ze niet eens een onderzoek starten.

De slogan "Alles voor een glimlach" vind ik onterrecht, omdat ze er niet "alles" aan doen.

Dit alles lijkt mij een vorm van diefstal...
Wellicht kan iemand hier mij advies geven hoe te handelen.

Alvast dank en voor de gene die iets online willen kopen, doe dit niet bij Coolblue......
pi_163708530
Mooi stukje naming & shaming, met dan uiteindelijk nog het plichtmatige vraagje...

Ik heb nooit problemen gehad met Coolblue, juist een van de weinige zaken die écht hun best doen voor de klanten.
pi_163708571
Man, man, man. Weleens van smaad gehoord? Wat is de diefstal? Je geeft al fucking aan dat je meerdere NIEUWE toestellen van ze hebt gekregen bij vorige defecten, dat is al heel wat. Denk je dat de regels speciaal voor jou aangepast gaan worden?

Coolblue is juist hét voorbeeld wanneer het gaat om klantgericht ondernemen. Niets meer dan lof voor hun marketing en klantenservice waar ik van horen zeggen heb dat het streng geselecteerd wordt. Jij bent gewoon een huilie.
FR1908
pi_163708577
Kansloos dit :')
Ja doei.
  Boks-Chick woensdag 13 juli 2016 @ 10:53:28 #5
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_163708620
Als het al 3x is mis gegaan bij hen (wat ik errug vreemd vind + ga eens wat zuiniger om met je spullen ja :( maar ok), waarom doe je het dan gewoon nog n 4e keer?

Of 'wil je dat het mis gaat' O-) zodat je weer n nieuw toestel krijgt omdat dat blijkbaar zo makkelijk ging bij hen?
lolwut
pi_163708626
Gast..
  woensdag 13 juli 2016 @ 10:54:25 #7
416020 K44S
The bearded man
pi_163708639
Wacht, je koopt een telefoon, deze blijkt na een paar weken niet goed te zijn.
Je stuurt de telefoon terug en krijgt een ander.
Deze vind je niet goed genoeg omdat deze (zelfde type) niet diegene is die je hebt gestuurd?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_163708679
Leuke poging tot bashing alleen iets opsturen voor reparatie is altijd een risico en levert zelden enerverende verhalen op. Eerst had je alleen geen vaste achterplaat, nu heb je niks. Behalve die ze teruggestuurd hebben natuurlijk.
wooblabalurg
pi_163708769
is het niet gewoon de bedoeling geweest van iemand bij de reparatie dienst om jou een vervangend toestel te sturen?

het is immers zelfde machine alleen ander imei nummer.

mijn ervaring bij Coolblue is dat ze snel en effectief werken.
alleen kan ik me voorstellen dat als je blijft zieken en niet actief meewerkt dat ze tegen gaan werken op een gegeven moment.
hoe jij al praat over de werkzaamheden doet nu niet vermoeden dat jij schappelijk bent tegen coolblue
pi_163708828
Het is toch wat, te hopen dat jouw telefoon nooit helemaal kapot gaat want dan krijg je een ander toestel met een ander IMEI nummer.
  woensdag 13 juli 2016 @ 11:08:55 #11
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_163708851
quote:
2s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:02 schreef kovenant het volgende:
is het niet gewoon de bedoeling geweest van iemand bij de reparatie dienst om jou een vervangend toestel te sturen?

het is immers zelfde machine alleen ander imei nummer.

mijn ervaring bij Coolblue is dat ze snel en effectief werken.
alleen kan ik me voorstellen dat als je blijft zieken en niet actief meewerkt dat ze tegen gaan werken op een gegeven moment.
hoe jij al praat over de werkzaamheden doet nu niet vermoeden dat jij schappelijk bent tegen coolblue
Dit.

Het is vrij gebruikelijk. Je stuurt een toestel op, hij is defect. Ze willen de klant niet laten wachten en sturen een andere gerepareerde terug op.

Je krijgt essentieel hetzelfde apparaat, eigenlijk ga je van gebruikt naar refurbished.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  woensdag 13 juli 2016 @ 11:24:30 #12
451005 Grems
Clown World
pi_163709069
Deze TS :')

Nog nooit problemen gehad met Coolblue. Grote bestelling geplaatst om 20:30

21:00 telefoon van de klantenservice, super vriendelijke chimeid, ik had van een bepaald product 4 eenheden besteld maar ze hadden er nog maar 3 op voorraad.

1. Ik kon wachten en over 2-3 werkdagen alles in één keer laten versturen.

2. Ik kon de vierde eenheid laten nabezorgen. Kosteloos.

3. Ik kon de vierde eenheid laten vervallen en de rest gewoon laten bezorgen. Geld terug uiteraard.

Voor optie 3 gekozen, netjes bevestigingsmailtje en de boel werd nog dezelfde dag verstuurd.

Binnen een werkdag tevens geld terug.

Coolblue _O_
pi_163709074
Waarom ga je niet langs? Niet in de buurt?
pi_163709084
Coolblue is juist een winkel waar ik die extra wel betaal (ze zijn iets duurder dan de rest), juist omdat ik weet dat de aftersales zo goed zijn.
pi_163709091
quote:
0s.gif woensdag 13 juli 2016 10:46 schreef Qbuzzer het volgende:[/
De slogan "Alles voor een glimlach" vind ik onterrecht, omdat ze er niet "alles" aan doen.
Ik moet anders erg lachen om je topic.......

quote:
Dit alles lijkt mij een vorm van diefstal...
Ik zie toch echt niets van diefstal hier voor bij komen.
quote:
Wellicht kan iemand hier mij advies geven hoe te handelen.
Nachtje over slapen en ze morgen gewoon eens bellen en ook even verwachten dat dit soort dingen eventueel niet in 1 a 2 dagen opgelost zijn.
(even afgezien je misschien gewoon een nieuw toestel gekregen hebt)

quote:
Alvast dank en voor de gene die iets online willen kopen, doe dit niet bij Coolblue......
Ik kies coolblue juist uit OMDAT ze een goede service hebben. Mijn ervaringen zijn juist zeer positief. Als ik problemen heb, worden deze juist PERFECT en snel opgelost.
Zelfs als het iets duurder is, kies ik juist voor coolblue ivm de service en geen gezeik.....
Ik adviseer juist iedereen coolblue te nemen.

Dat wil niet zeggen natuurlijk dat er nooit iets fout kan gaan. Maar ik zie nog eigenlijk niets echt verkeerd gaan bij jouw.
pi_163709098
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:46 schreef Qbuzzer het volgende:
Alvast dank en voor de gene die iets online willen kopen, doe dit niet bij Coolblue......
Juist wel! Coolblue is namelijk de allerbeste webshop! ^O^

Ik heb werkelijk waar nog nooit problemen ondervonden met Coolblue. Terwijl ik al zooo vaak iets besteld heb daar.

Je had je telefoon ook langs kunnen brengen hè (en weer ophalen) bij een winkel van Coolblue.
pi_163709170
Dus je hebt al vaker problemen met ze gehad, maar blijft bij ze kopen? Vind je dat zelf heel slim?
  woensdag 13 juli 2016 @ 11:31:35 #18
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_163709191
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Je krijgt essentieel hetzelfde apparaat, eigenlijk ga je van gebruikt naar refurbished.
Daar zou ik ook echt niet mee akkoord gaan. Binnen garantie niet kunnen herstellen = gewoon nieuwe telefoon opsturen.
  woensdag 13 juli 2016 @ 11:32:59 #19
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_163709221
quote:
4s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:26 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Je had je telefoon ook langs kunnen brengen hè (en weer ophalen) bij een winkel van Coolblue.
Dat had de klacht niet verholpen. Dan kunnen ze evengoed zijn toestel nog verwisselen c.q. kwijtraken.
  woensdag 13 juli 2016 @ 11:35:09 #20
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_163709252
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:31 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Daar zou ik ook echt niet mee akkoord gaan. Binnen garantie niet kunnen herstellen = gewoon nieuwe telefoon opsturen.
Je hebt recht op een werkend product, wat gebruikt is, niet op een nieuw product. Als het product niet merkbaar slechter is, dan lijkt het me dat TS niks te klagen heeft.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  woensdag 13 juli 2016 @ 11:37:56 #21
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_163709291
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Je hebt recht op een werkend product, wat gebruikt is, niet op een nieuw product. Als het product niet merkbaar slechter is, dan lijkt het me dat TS niks te klagen heeft.
Ik moet geen produkt met zweet en spuug en ecoli en aids van een ander in de naden. :r

Ik wil m'n eigen telefoon terug en anders een nieuwe.
  woensdag 13 juli 2016 @ 11:40:39 #22
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_163709335
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:37 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Ik moet geen produkt met zweet en spuug en ecoli en aids van een ander in de naden. :r

Ik wil m'n eigen telefoon terug en anders een nieuwe.
Want jij denkt dat zij niet fatsoenlijk een telefoon kunnen schoonmaken? Kijk. Producenten doen dit omdat een telefoon repareren, fatsoenlijk (waterdicht lijmen) etc best even kan duren. Dus je hebt de keuze: laat je je klanten 2 weken wachten óf geef je ze een ander gerepareerd toestel. En dan zou ik hoe dan ook voor de tweede optie kiezen. En volgens mij mag het ook gewoon. Je hebt recht op een deugdelijk product, en dat krijg je. Dat jij het geen fijn idee vindt is dan jammer :)
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_163709368
Al 10 keer besteld bij cool blue, nooit problemen gehad.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_163709372
Sony stuurt altijd nieuwe telefoons terug bij te grote defecten O+
  woensdag 13 juli 2016 @ 11:46:16 #25
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_163709438
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Want jij denkt dat zij niet fatsoenlijk een telefoon kunnen schoonmaken? Kijk. Producenten doen dit omdat een telefoon repareren, fatsoenlijk (waterdicht lijmen) etc best even kan duren. Dus je hebt de keuze: laat je je klanten 2 weken wachten óf geef je ze een ander gerepareerd toestel. En dan zou ik hoe dan ook voor de tweede optie kiezen. En volgens mij mag het ook gewoon. Je hebt recht op een deugdelijk product, en dat krijg je. Dat jij het geen fijn idee vindt is dan jammer :)
Alsof ze de produkten met halamid gaan afsoppen. _O-

Ik vind het al erg genoeg dat zo'n rukker die z'n handen na het pissen niet wast aan m'n telefoon zit te schroeven. Echt no way dat ik een afdanker van iemand anders zou accepteren.

Dus note to self: nooit bij Coolblue bestellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')