Je moet het ook niet na veel bier roken.quote:Op woensdag 13 juli 2016 07:59 schreef tong80 het volgende:
Ik word traag, ziek en misselijk van wiet.
Weet ik. Ook niet tijdens. Een vriend moest ooit m;n hand vasthouden in de kroeg toen ik van de wereld zwetend op de wc zat. Wel met broek aan. M'n neef aan de lijn net. Belde me terug. Kan vandaag niet. Morgen wel. Dat is iig al geregeld.quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet het ook niet na veel bier roken.
Ik ben beide opgegroeid en heb geleerd te doseren.quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet ik. Ook niet tijdens. Een vriend moest ooit m;n hand vasthouden in de kroeg toen ik van de wereld zwetend op de wc zat. Wel met broek aan. M'n neef aan de lijn net. Belde me terug. Kan vandaag niet. Morgen wel. Dat is iig al geregeld.
Er is niks mis met goede wiet c.q. hasj, prima spul, en nog lekker ook.quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet het ook niet na veel bier roken.
Nee laat maar zitten Moquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er is niks mis met goede wiet c.q. hasj, prima spul, en nog lekker ook.![]()
Ik zal maar niet vertellen waar ik zoals misselijk en ziek van word.
OK, ik zal me inhoudenquote:
Dat is ook persoonlijk, maar als iemand hoofdpijn van koffie krijgt betekent dat niet dat koffie hoofdpijn veroorzaakt, lastig voor degene met hoofdpijn, maar verder niet meer dan volkomen nutteloze info.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:35 schreef chufi het volgende:
Ik laat iedereen vrij in zn eigen rookgedrag. En nog steeds na meer dan 3 jaar komt zo af en toe de behoefte weer naar boven...
Ja dat zou zonde zijn.. Maar de menselijke psyche zit gecompliceerd in elkaar.. Ben al eens eerder weer begonnen. Soms is een enkele gebeurtenis al genoeg..quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is ook persoonlijk, maar als iemand hoofdpijn van koffie krijgt betekent dat niet dat koffie hoofdpijn veroorzaakt, lastig voor degene met hoofdpijn, maar verder niet meer dan volkomen nutteloze info.
Als je al 3 jaar rookvrij bent zou het zonde zijn om weer te beginnen...of niet?
Geen ervaring mee, maar ik geloof het graag.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zou zonde zijn.. Maar de menselijke psyche zit gecompliceerd in elkaar.. Ben al eens eerder weer begonnen. Soms is een enkele gebeurtenis al genoeg..
In jouw geval zou het andersom kunnen werken.. Dat je zomaar plotseling stopt.. Hetgeen ik me bij jou niet voor kan stellen, maar je weet maar nooitquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar ik geloof het graag.
Ik kan niet zomaar stoppen met roken, ik mag niet meer drinken, en dat lukt me aardig, maar daar zou ik zonder mijn blowtje waarschijnlijk meer moeite mee hebben.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:52 schreef chufi het volgende:
[..]
In jouw geval zou het andersom kunnen werken.. Dat je zomaar plotseling stopt.. Hetgeen ik me bij jou niet voor kan stellen, maar je weet maar nooit
Nah, ik had tussen 15 en 16 u. een buitje, heb er weinig van gemerkt, ben druk in huis bezig, nee, niet met het huishouden, gewoon fun dingetjes, moet wel zo maar eens de afwas doen, ben ik gisteravond niet aan toe gekomen omdat baardaap er was.quote:
Dat vind ik dus irrelevante info, wat had men geschreven als ie er bij wijze van spreken een reep chocolade had gegeten?quote:Terwijl Fleur boven vastgebonden lag, ging Alex L. naar beneden. Hij rookte er een joint. ,,Ik wou haar niet vermoorden, maar het moest.''
Lang leve je mobielquote:Op woensdag 13 juli 2016 16:53 schreef Soury het volgende:
Geen internet telefoon en tv :-( Nog een aantal Bloodline op USB . Ziggo rules
Suggestieve berichtgeving iddquote:Op woensdag 13 juli 2016 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
In de berichtgeving over de zogenaamde kruipruimte moord staat o.a. dit:
[..]
Dat vind ik dus irrelevante info, wat had men geschreven als ie er bij wijze van spreken een reep chocolade had gegeten?
Dat je van het eten van chocolade moordneigingen krijgt?![]()
Die gozer spoort blijkbaar niet en heeft een psychisch probleem, wat daar de oorzaak van is weet ik niet, maar dat weet het AD net zo min.
Het wordt er m.i. altijd te nadrukkelijk bij vermeldt, dat stoort mij als vreedzame roker.quote:
Ook dat, ach heeft maar 3 uur geduurdquote:
Begrijpelijkquote:Op woensdag 13 juli 2016 17:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het wordt er m.i. altijd te nadrukkelijk bij vermeldt, dat stoort mij als vreedzame roker.![]()
Kan ik niks aan doen.
Ja 3 woningen gestript, woning nummer 4 was één al al stoomwerk. Eén stomer mee dus morgen de rest. Ik was twee uur al thuisquote:
Ok dan.. Hier toch nog even op het balkon in de zonquote:Op woensdag 13 juli 2016 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja 3 woningen gestript, woning nummer 4 was één al al stoomwerk. Eén stomer mee dus morgen de rest. Ik was twee uur al thuis
Ja ik dacht even te lezen maar het was kut weer. Met internet kwam de zon weer doorquote:Op woensdag 13 juli 2016 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dan.. Hier toch nog even op het balkon in de zon
Pas tegen zessen krijg ik de zon op mn balkon.. En die brandde er weer behoorlijk op los.. Dus blijf ik niet al te lang zittenquote:Op woensdag 13 juli 2016 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik dacht even te lezen maar het was kut weer. Met internet kwam de zon weer door
Ach twee delen Bloodline gekekenquote:Op woensdag 13 juli 2016 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas tegen zessen krijg ik de zon op mn balkon.. En die brandde er weer behoorlijk op los.. Dus blijf ik niet al te lang zitten
Misschien dat je de combi van chocolade reep nog even moet proberenquote:Op woensdag 13 juli 2016 19:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heb me zojuist een biertje gedronken en aan de waterpijp gehangen, nu blijf ik rustig afwachten tot ik misselijk word en moordneigingen krijg.
Heb eigenlijk meer behoefte, nou ja, behoefte is een groot woord, het is nodig, om eindelijk dat afwasje even tussendoor te doen, waar ik gisteravond niet aan toe ben gekomen, moet ook gebeuren.quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat je de combi van chocolade reep nog even moet proberen
In je uppie is het ook niet echt fijn, dat ding leeghalen heb ik een tering hekel aan.quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb eigenlijk meer behoefte, nou ja, behoefte is een groot woord, het is nodig, om eindelijk dat afwasje even tussendoor te doen, waar ik gisteravond niet aan toe ben gekomen, moet ook gebeuren.
Het is veel minder stoer dan het lijkt.
Heb geen machine, ben van de oude stempel.
Churchill heeft heul geen baard.quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, daar is baardaap weer.![]()
![]()
Ik dacht een linkerquote:Op woensdag 13 juli 2016 20:20 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
& die rechtse is Stalin
Met jou kook acties heb je hem wel gauw vol.quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
In je uppie is het ook niet echt fijn, dat ding leeghalen heb ik een tering hekel aan.
Twee keer per week denk ik. Maar is was ook wel grote pannen af en bakpannen gaan er ook niet in. Ik heb soms een vorken te kortquote:Op woensdag 13 juli 2016 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Met jou kook acties heb je hem wel gauw vol.
Ik heb er ook al jaren geen.. Meestal was ik al tijdens het koken af en dan blijft er na het eten nog maar weinig over
Hij is toch dood.quote:
Wie nietquote:
Staat de tent nog?quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:35 schreef sacha het volgende:
ik mag mijn vakantiefoto's niet uploaden op de wifi van de campie...
Hacken die handel dan.quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:35 schreef sacha het volgende:
Dus een setje extra vorken zou een leuke verrassing zijnquote:Op woensdag 13 juli 2016 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Twee keer per week denk ik. Maar is was ook wel grote pannen af en bakpannen gaan er ook niet in. Ik heb soms een vorken te kort
Dan fiets je toch ff naar huisquote:Op woensdag 13 juli 2016 20:35 schreef sacha het volgende:
Nee ik gebruik meer vorken dan messen/lepelsquote:Op woensdag 13 juli 2016 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus een setje extra vorken zou een leuke verrassing zijn
Dat bedoel ik .. Je kunt wel wat extra vorken gebruikenquote:Op woensdag 13 juli 2016 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik gebruik meer vorken dan messen/lepels
Nee dan is de boel wel klaar om aan te zetten, zeker in de zomer.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik .. Je kunt wel wat extra vorken gebruiken
Ok dan nietquote:Op woensdag 13 juli 2016 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dan is de boel wel klaar om aan te zetten, zeker in de zomer.
quote:
Als je je neef kunt bellen kun je 112 ook nog wel bellen. Maar beterschapquote:Op woensdag 13 juli 2016 21:33 schreef tong80 het volgende:
hondsberoerd, kortademig, zweten, elastieke benen, geen kracht, gespannen, 3 ons worst gegeten in 4 dagen, duizelig, in 3 dagen 2 uurtjes geslapen, afgelopen nacht niet, hersenen niet stil te krijgen. Oranje gezicht rode ogen. droge mond, koppijn, geen koorts. Afspraak bij arts, neefje rijdt anders kan ik er niet eens heen.
ga weer liggen, geen nut. Maar even proberen
Mijn saldo staat boven dat van een jaar geleden , vraag me niet hoe...quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Moet nog wat rekeningen betalen, mijn banksaldo wordt langzaam lager maar verder gaat alles goed.
Het wordt weer tijd voor veulenveiling.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn saldo staat boven dat van een jaar geleden , vraag me niet hoe...
godskolere, sterkte tong!quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:33 schreef tong80 het volgende:
hondsberoerd, kortademig, zweten, elastieke benen, geen kracht, gespannen, 3 ons worst gegeten in 4 dagen, duizelig, in 3 dagen 2 uurtjes geslapen, afgelopen nacht niet, hersenen niet stil te krijgen. Oranje gezicht rode ogen. droge mond, koppijn, geen koorts. Afspraak bij arts, neefje rijdt anders kan ik er niet eens heen.
ga weer liggen, geen nut. Maar even proberen
Word je er niet duizelig van?quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Moet nog wat rekeningen betalen, mijn banksaldo wordt langzaam lager maar verder gaat alles goed.
Al iets op het oog? En nog wel geld genoeg over ?quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het wordt weer tijd voor veulenveiling.
Komt na de zomer en ik zie wel het is toch ter plekke kijken wat de prijs doetquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Al iets op het oog? En nog wel geld genoeg over ?
Sterkte.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:06 schreef sacha het volgende:
[..]
nieuwe drugs van mijn dealer: tramadol
Ik mag hopen dat ie het eiland weer verlaten heeftquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:06 schreef sacha het volgende:
[..]
nieuwe drugs van mijn dealer: tramadol
Alvast succes danquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Komt na de zomer en ik zie wel het is toch ter plekke kijken wat de prijs doet
mijn huisartsquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ie het eiland weer verlaten heeft
een tong over een piemol?quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
OK daar heb ik zelfs tong nog niet over gehoord hier
Tis al wel donker hier of schijnt daar het Noorderlicht nog?quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:08 schreef sacha het volgende:
zit nu aan een zonnecel voor zolang het duurt
via tramadol?quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel frappant.. Via dat doktersrecept van Sas kwam ik daar ook terecht
dit hoef ik toch niet uit te leggen hoop ikquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis al wel donker hier of schijnt daar het Noorderlicht nog?
ow, ik had bedacht tranendalquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sjoef tikte Trauma Doll in bij Google...
Laten we er het beste maar van hopen tong.. Sterktequote:Op donderdag 14 juli 2016 12:13 schreef tong80 het volgende:
Bloed laten prikken. Op verschillende functies die essentieel zijn en de zijtakken. Maandag pas de uitslag. Nu maar afwachten.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Die gaat morgen weer draaien
DIt gebeurde er net voor de botsing
[ afbeelding ]
Maar het is allemaal weer anders.. Froom mag wel weer op 1 en Bauke nu op 4. De hele tour en het wielrennen wordt hiermee de nek omgedraaid doordat de jury nu opeens kiest om het een en ander te corrigeren in het nadeel van Baukequote:
buiten het nationalisme om is het niet eerlijk?quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar het is allemaal weer anders.. Froom mag wel weer op 1 en Bauke nu op 4. De hele tour en het wielrennen wordt hiermee de nek omgedraaid doordat de jury nu opeens kiest om het een en ander te corrigeren in het nadeel van Bauke
Echt waar.. De rijder die als eerste botste kreeg geen correctie ... dat was maar een bijrijder... Maar goed de tour is de tour dus nu op de Nationale feestdag wat extra tumult en de boel scheeftrekken.. De UCI zal dit niet leuk vinden verwacht ik.. Maar misschien is het morgen weer andersquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:22 schreef sacha het volgende:
[..]
buiten het nationalisme om is het niet eerlijk?
Fietsquote:
Ik dank uquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we er het beste maar van hopen tong.. Sterkte
Moggequote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:23 schreef tong80 het volgende:
het onschuldige kind speelde
het onschuldige kind lachte
het onschuldige kind huilde
het onschuldige kind ontroerde
het onschuldige kind bewonderde
het onschuldige kind troostte
het onschuldige kind zoende
het onschuldige kind schitterde
het onschuldige kind beweerde
het onschuldige kind geloofde
het onschuldige kind werd wees
de volwassene was schuldig
Goeiemorgen
Ik beschouw me zelf als zijnde volwassen, en voel me helemaal niet schuldig, dan denk ik, noem het beestje gewoon bij de naam, en laat mij er buiten.quote:
Ik begrijp wel wat Tong wil zeggen...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik beschouw me zelf als zijnde volwassen, en voel me helemaal niet schuldig, dan denk ik, noem het beestje gewoon bij de naam, en laat mij er buiten.
Fuck offquote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik beschouw me zelf als zijnde volwassen, en voel me helemaal niet schuldig, dan denk ik, noem het beestje gewoon bij de naam, en laat mij er buiten.
Dat klinkt allemaal niet zo best Tongquote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:40 schreef tong80 het volgende:
KLB / Ik ben het zat deeltje 4 (met excuses)
Komt Goedquote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal niet zo best Tong![]()
Sterkte man
Dank jequote:
94.68 Mbpsquote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:04 schreef chufi het volgende:
Bekijk het resultaat van mijn Ookla Speedtest. Hoe snel is uw internet? http://www.speedtest.net/my-result/a/2066175153
Niet slecht
Dat is prima.. En het is ook afhankelijke van het tijdstip op de dag , je wifi netwerk en pc/laptop etcquote:
Nog ff en hij vult in zijn eentje dit topic.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 10:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar goed, ben al weg, ik weet inmiddels weer waarom ik hier niet meer zo graag kom.
Dat wordt lastig want dat probeer ik alquote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog ff en hij vult in zijn eentje dit topic.
Blijf dan weg stuk hypocrietquote:Op vrijdag 15 juli 2016 10:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar goed, ben al weg, ik weet inmiddels weer waarom ik hier niet meer zo graag kom.
Whehehehequote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Teringquote:
Ikheb altijd weekendquote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:35 schreef chufi het volgende:
Maar alleen voor de mensen die het vieren... Jij dus
Ik ben weg hier. Zoek het uit.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo zoetjes aan welquote:
quote:
Dönner gesneden dan normaal...quote:Op zaterdag 16 juli 2016 07:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb Fries Suikerbrood bij mijn koffie
Veel lullen en weinig zakken vullen.quote:
Nog sorry Muffin. Ben blij dat je er nog bent.quote:
Maak je niet druk joh, doe ik ook niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 10:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog sorry Muffin. Ben blij dat je er nog bent.
Goeiemorgen
Wil je m'n verhaal lezen ? Hoeft niet. Maar misschien een klein beetje begrip. Begreep niet eens dat je een grapje maakte. Waanzinquote:Op zaterdag 16 juli 2016 10:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Veel lullen en weinig zakken vullen.
Misschien was ik ook niet al te vriendelijk..........quote:Op zaterdag 16 juli 2016 10:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wil je m'n verhaal lezen ? Hoeft niet. Maar misschien een klein beetje begrip. Begreep niet eens dat je een grapje maakte. Waanzin
Zand erover zei Storm.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 10:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien was ik ook niet al te vriendelijk..........
Ik bedoelde eigenlijk, wen er maar aan.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 11:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zand erover zei Storm.
Ben trouwens gebroken wakker geworden. Dood op, en barstende hoofdpijn. Hoop dat het bijtrekt.
Waren die 3 van afgelopen week netjes op tijd?quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 10:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien was ik ook niet al te vriendelijk..........
quote:
Ik hoop het ook voor je Tongquote:Ben trouwens gebroken wakker geworden. Dood op, en barstende hoofdpijn. Hoop dat het bijtrekt.
Ik moet die schoenen voor Griekse neef nog uitpakkenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 11:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waren die 3 van afgelopen week netjes op tijd?
Ik had 1 pakje, maar dat was niet voor mezelf.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 11:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik moet die schoenen voor Griekse neef nog uitpakken![]()
had ik gisteren geen zin in
Nah ik zal ze straks uitpakken en checken kan ik een mail en foto's sturen dat ze oké zijn...quote:Op zaterdag 16 juli 2016 12:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had 1 pakje, maar dat was niet voor mezelf.
Dat kwam wel meer dan op tijd, en baardaap was er dolblij mee.
o ja dat was dat muziekding of ietsquote:Op zaterdag 16 juli 2016 12:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had 1 pakje, maar dat was niet voor mezelf.
Dat kwam wel meer dan op tijd, en baardaap was er dolblij mee.
Heb ook 45.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 12:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah ik zal ze straks uitpakken en checken kan ik een mail en foto's sturen dat ze oké zijn...
tenminste voor zover ik dat kan beoordelen natuurlijk, want er op lopen kan ik niet, maatje 45
2 door de bus derde verwacht ik nu en nog een 4e maar daar weet ik de tracking niet vanquote:Op zaterdag 16 juli 2016 11:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waren die 3 van afgelopen week netjes op tijd?
Is een simpel kastje met 9 draaiknoppen, 1 druktoets en een display.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 12:04 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja dat was dat muziekding of ietszag er ingewikkeld uit
En dat kun je dan weer opnemen met een ander kastje..quote:Op zaterdag 16 juli 2016 12:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is een simpel kastje met 9 draaiknoppen, 1 druktoets en een display.
En je kan er een instrument of mic op aansluiten en dat geluid dan via het kastje tweaken.
Of live spelen uiteraard.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 12:12 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat kun je dan weer opnemen met een ander kastje..
Hé Mo, Baardaap is in de andere SCquote:Op zaterdag 16 juli 2016 12:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Of live spelen uiteraard.
Je kan geluiden (hoe je gitaar klinkt als je erop speelt) 'maken' en die dan in banks opslaan zodat je ze met 1 druk op de knop tevoorschijn kan toveren en gebruiken.
Je hebt het nu gelukkig, maar correct is het niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 12:32 schreef chufi het volgende:
Pakketje wordt door een hoofddoekjes buurvrouw afgeleverd ipv koerier.... Het moet niet gekker worden
Ja dat wel maar idd niet correct..quote:Op zaterdag 16 juli 2016 12:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt het nu gelukkig, maar correct is het niet.
Momenteel eet ik wat ik op dat moment nodig heb. Gezond eten was wel verslofd. Wil ik weer oppakken. Was in een maand 6 kilo afgevallen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 11:58 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]zo hoort het..
[..]
Ik hoop het ook voor je Tong![]()
Eet je nog wel een beetje gezond of heb je dat al opgegeven?
Gezond eten is zo makkelijk en lekker. Maar ik heb makkelijk praten, koken vind ik leukquote:Op zaterdag 16 juli 2016 16:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Momenteel eet ik wat ik op dat moment nodig heb. Gezond eten was wel verslofd. Wil ik weer oppakken. Was in een maand 6 kilo afgevallen.
Hoe kan je zonder nieuws, ik moet dat hebbenquote:
Wat jij nodig hebt is gezond eten...quote:Op zaterdag 16 juli 2016 16:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Momenteel eet ik wat ik op dat moment nodig heb. Gezond eten was wel verslofd. Wil ik weer oppakken. Was in een maand 6 kilo afgevallen.
ik normaliter ook maar had belangrijker dingen te doenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe kan je zonder nieuws, ik moet dat hebben
Dat seg ikquote:Op zaterdag 16 juli 2016 18:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat jij nodig hebt is gezond eten...
Ga je gewoon opnieuw beginnen, 6 kilo is best véél voor een maand dus je was op de goede
weg![]()
eerste kilo's gaan ook het snelst, mijn Fatso zwager is 27 kg afgevallen die lag ook half dood te
gaanNu kan ie weer fietsen
Ja soms heb je datquote:Op zaterdag 16 juli 2016 18:41 schreef sacha het volgende:
[..]
ik normaliter ook maar had belangrijker dingen te doen
Kom eens in CUL er zijn zoveel lekkere dingen te maken, oh daar ben je alquote:Op zaterdag 16 juli 2016 16:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Watquote:
Ik weet het, maar ik leef nu erg onregelmatig. Soms sta ik om 5 uur 's nachts op. Vandaag heb ik een erg slechte dag. Stond om 8.30 op, erge hoofdpijn en erg moe. Dus om half 10 weer gaan liggen. Paar keer herhaald. Kom er net weer uit, en probeer nu op te blijven. Dat doe ik door snel en lang te typen achter elkaar zoals je merkt. Dan krijg ik geen kans om aan m'n vermoeidheid toe te geven. Ik overdrijf hoor ? Maar je begrijpt dat ik eet wanneer het nodig is. Als ik zo0als net uit bed kom, pak ik een banaantje. Vanmiddag in fases lasagna gegeten.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 18:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat jij nodig hebt is gezond eten...
Ga je gewoon opnieuw beginnen, 6 kilo is best véél voor een maand dus je was op de goede
weg![]()
eerste kilo's gaan ook het snelst, mijn Fatso zwager is 27 kg afgevallen die lag ook half dood te
gaanNu kan ie weer fietsen
Ik heb 23 jaar voor de Telegraaf gewerkt. Boven op het nieuws (ik was IT voor de redactie).quote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat
Moet er niet aan denken. Ging om half 4 naar bed. Dat je zonder nieuws kunt. Alter_EGO heeft dat ook. Die leest geen kranten heeft geen TV, luistert alleen naar harde muziek of tekent. Ik begin de ochtend met alle kranten van Telegraaf tot NRC, als ik iets vermoed of weet dat het bezig is klik ik daar op. Verder staat mijn tv altijd aan naast m'n PC. Als ik niet gericht kijk staat ie, vaak zonder geluid, op CNN. Buiten de actualiteit wil ik ook zoveel mogelijk sport zien. Toen ik nog werkte nam ik tijdens evenementen vakantie. Zie vaak van die glimlachende oliesolielolie mensen met een glimlach en een biertje poseren op een zeilboot 500 kilometer hier vandaan. Ik zou gek worden. Wat mot je op z'n boot zonder kabel ?
Dat komt allemaal wel. Momenteel kom ik alleen buiten om naar de dokter te gaan. Kan niet te ver lopen dan stort ik in elkaar. Mijn ma brengt de boodschappen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom eens in CUL er zijn zoveel lekkere dingen te maken, oh daar ben je al
Ik dacht al. Sorry.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:11 schreef sacha het volgende:
ik kan niet zonder nieuws, ik was gewoon aan het werk ja!
Je moet ook niet et koken wachten tot je moe en hongerig bent...quote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik leef nu erg onregelmatig. Soms sta ik om 5 uur 's nachts op. Vandaag heb ik een erg slechte dag. Stond om 8.30 op, erge hoofdpijn en erg moe. Dus om half 10 weer gaan liggen. Paar keer herhaald. Kom er net weer uit, en probeer nu op te blijven. Dat doe ik door snel en lang te typen achter elkaar zoals je merkt. Dan krijg ik geen kans om aan m'n vermoeidheid toe te geven. Ik overdrijf hoor ? Maar je begrijpt dat ik eet wanneer het nodig is. Als ik zo0als net uit bed kom, pak ik een banaantje. Vanmiddag in fases lasagna gegeten.
dat sneeuw mannetje stond daar helemaal alleenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Godsamme Sas, je hebt het wel getroffen daaro![]()
wat doet dat sneeuwmannetje daar?
Is nep sneeuw ofzo dan?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:14 schreef sacha het volgende:
[..]
dat sneeuw mannetje stond daar helemaal alleen
Waar kwam de sneeuw vandaan?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:14 schreef sacha het volgende:
[..]
dat sneeuw mannetje stond daar helemaal alleen
Als kind was ik ook al nieuwschirig. Las alles. Keek als 12jarige naar het Gat van Nederland en Herenleed. Had wat dat betreft weinig vriendjes diue dat ook deden. Toen ik 11 was waren de Palestijnse acties tijdens de spelen. Ik dacht daar zal iedereen van zijn geschrokken. Niemand wist waar ik het overhad. Komt door mijn opvoeding. Ma van 75 belt nog steeds om 2 uur 's nachts op. : "Hedde het gezien Herman ? Wan geluk wor van de Hockeymeiden.' Ha ha haquote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb 23 jaar voor de Telegraaf gewerkt. Boven op het nieuws (ik was IT voor de redactie).
Elke ochtend ga ik nieuws checken. Soms zou ik wel eens zonder willen. Als kind zijnde in de duinen in een houten huisje met niks. Dat is ook vakantie
Ken je Jan van Eck de journalist ?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb 23 jaar voor de Telegraaf gewerkt. Boven op het nieuws (ik was IT voor de redactie).
Elke ochtend ga ik nieuws checken. Soms zou ik wel eens zonder willen. Als kind zijnde in de duinen in een houten huisje met niks. Dat is ook vakantie
Probeer ik ook. Maar Fann ik kan nu niet zelf beslissen. Ik krijg vaak niks naar binnenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Je moet ook niet et koken wachten tot je moe en hongerig bent...
Dat moet je van te voren doen, zodat wanneer je hnger krijgt het effe in de magnetron kan doen...
Dan maak je éénpansgerechten ofzo.. daar gaat dat goed mee.
Maar eigenlijk weet je dat allemaal best wel... nu nog gewoon DOEN![]()
en verder lul ik er niet meer over![]()
Ik kan makkelijk dágen zonder nieuws trouwens, geen probleem mee ook...
Dat zeg ik net tegen je. Ik heb de lasagna in fases opquote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Je moet ook niet et koken wachten tot je moe en hongerig bent...
Dat moet je van te voren doen, zodat wanneer je hnger krijgt het effe in de magnetron kan doen...
Dan maak je éénpansgerechten ofzo.. daar gaat dat goed mee.
Maar eigenlijk weet je dat allemaal best wel... nu nog gewoon DOEN![]()
en verder lul ik er niet meer over![]()
Ik kan makkelijk dágen zonder nieuws trouwens, geen probleem mee ook...
Luikgestelquote:
Oké Tong ik snap het ...quote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Probeer ik ook. Maar Fann ik kan nu niet zelf beslissen. Ik krijg vaak niks naar binnen
Nah... heb je in elk geval goed gegetenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zeg ik net tegen je. Ik heb de lasagna in fases op
Nee zegt me niets.quote:
Echt lekker was het njiet. Bietje snot van de Hema. Agelopen week ma van de slager meegenoemen. Engeltje op tong.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké Tong ik snap het ...
[..]
Nah... heb je in elk geval goed gegeten
Zo gaat ie er ook weer uit. Houdoequote:
Ja het verschil tussen de HEMA en MA zal wel gigantisch zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Echt lekker was het njiet. Bietje snot van de Hema. Agelopen week ma van de slager meegenoemen. Engeltje op tong.
Pokémonquote:
Ja ik neem de bootquote:
Helicopter al minuten hier, zuchtquote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Spannend, want straks zwemt er 1 in het water
Dat denk ik wel jaquote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze?
http://112meldingen.nl/me(...)M131AA3#.V4qBfN_S3qE
Gohquote:
Is me iets te lang voor nuquote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:41 schreef Treehut362 het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Hanze
Machtig interessant
Leuk!quote:Op zondag 17 juli 2016 22:15 schreef tong80 het volgende:
Net een mailtje van de uitgever van de Nederlandse editie van het Pokémon weekblad. Hij wil een column van me plaatsen.
Mooie columnquote:Op zondag 17 juli 2016 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
POK / Eerst hoorde ik bij de Pokémon haters, maar ik ben om...
Je begrijpt het.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooie column![]()
Ik ben alleen niet van de Pokomonmaar dat maakt in dit geval niet uit...
Ik begrijp je bedoeling....
Wat begrijp jequote:
Ik vind het briljant eigenlijk. Nintento heeft zich op de kaart/beurs gezetquote:Op zondag 17 juli 2016 22:41 schreef chufi het volgende:
Mijn dochter was van de Pokemons, maar ik vond ze vreselijk.. Ik heb er even aan gedacht om het te downloaden vandaag, maar nee dan moet ik nog naar buiten ook
Dat was de vraag niet maar goedquote:Op zondag 17 juli 2016 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik begrijp Tong... jou heb ik nooit begrepen...
Dat kloptquote:
Zo simpel is het/zequote:
Nee, maar tong zn artsen willen mogelijk iets gaan doen begreep ik uit berichten ergens andersquote:
Omdat? Tief lekker op als je het niet tof vindtquote:
quote:Op zondag 17 juli 2016 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat? Tief lekker op als je het niet tof vindt
Krijgt ie een spuitje?quote:Op zondag 17 juli 2016 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, maar tong zn artsen willen mogelijk iets gaan doen begreep ik uit berichten ergens anders
Staat je tent nog. Ik ga misschien een caravan inquote:
Ja primaquote:
Als jij je smoel houdt, serieus Fann en Mo lopen hier af te geven en te katten. Rot dan lekker op.quote:Op zondag 17 juli 2016 23:18 schreef chufi het volgende:
Wanneer gaan jullie elkaar eens in de zeikhoek afzeiken....
Ga heen zeg... ik zoek het niet op dat zie je toch?quote:Op zondag 17 juli 2016 23:18 schreef chufi het volgende:
Wanneer gaan jullie elkaar eens in de zeikhoek afzeiken....
quote:Op zondag 17 juli 2016 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Als jij je smoel houdt, serieus Fann en Mo lopen hier af te geven en te katten. Rot dan lekker op.
Je bent echt te triest voor woorden.quote:Op zondag 17 juli 2016 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Als jij je smoel houdt, serieus Fann en Mo lopen hier af te geven en te katten. Rot dan lekker op.
Nee jij bent overal. Misselijkquote:
Ach kneus, twee dagen geleden kondigde je nog aan "waarom je hier niet zo graag ben" Nou primaquote:Op zondag 17 juli 2016 23:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent echt te triest voor woorden.
Ik kat helemaal niks en niemand af domme doos.
-BEEB'-quote:Op zondag 17 juli 2016 23:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga heen zeg... ik zoek het niet op dat zie je toch?
dat domme gekwoot steeds,
[..]![]()
éįht je bent iet goed in je koppie geloof me.... hou gewoon op met die onzin en ga met je Pokemon
spelen ofzo....
Prima maar dat afzeiken en weer hier posten. Ik snap dat niet. Blijf dan lekker weg.quote:Op zondag 17 juli 2016 23:58 schreef chufi het volgende:
Ik zie morgen wel weer hoe de stand van zaken is
Je bent net zo naief als Fann en Mo. Naief is een aardig woord voor dom btwquote:Op maandag 18 juli 2016 00:32 schreef chufi het volgende:
Ja dat is aan degenen die dat zeiden, maar mogelijk werden ze misleid door een post van tong
Hipsquote:
Go your gangquote:
de maan is bijna volquote:Op maandag 18 juli 2016 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie weet wordt het nog gezellig onder de sterrenhemel
Sacha is wel de meest rustige hier, dat is best kutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |