Epische Pokemon Go taferelenquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Over een weekje de vierdaagse.. Daar kun je 4x50 km
Oh crap, het leukste festival van de vierdaagse is waar 4 van die Pokestops bij elkaar zitten en het nu al vol zit met mensen die Pokemon aan het vangen zijnquote:
In je ei machine ding doen en vervolgens het aantal benodigde kilometers gaan lopen met de app aan.quote:
Plaatje werkt niet.quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:27 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren om half 2 in 's-Hertogenbosch. Later kwam de politie.
Vroeg me af hoe je zon ei in dat ding gooitquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In je ei machine ding doen en vervolgens het aantal benodigde kilometers gaan lopen met de app aan.
max 15 km/h, dus of afstappen en gaan lopen of langzamer gaan fietsen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:21 schreef Houtenbeen het volgende:
Al fietsend is het ook niet zo'n succes, ik fiets veel te snel voor mijn GPS
Pokebal > Pokemon > Eggs tab > Ei selecteren > Start incubation > incubator selecteren > Okquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:25 schreef Miniem het volgende:
[..]
Vroeg me af hoe je zon ei in dat ding gooit
Dat is gewon random. En hallo Rexquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:26 schreef DjRex89 het volgende:
Is het eigenlijk ook zo dat waar van die blaadjes omhoog komen er ook een Pokemon in de buurt zit, of is dat gewoon random?
Luctor!quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is gewon random. En hallo Rex![]()
Primaquote:
In je menu naar Pokemon gaan dan klikken op eggs,quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:25 schreef Miniem het volgende:
[..]
Vroeg me af hoe je zon ei in dat ding gooit
Mijn jacht is voorlopig enkel nog thuis.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
PrimaLekker op Pokemon jacht, jij ook al?
Geluktquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Pokebal > Pokemon > Eggs tab > Ei selecteren > Start incubation > incubator selecteren > Ok
Ik ben ook nog niet super actief, maar elke dag met de lunch wandelen we een rondje, dus eens kijken wat ik kan vindenquote:Op woensdag 13 juli 2016 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn jacht is voorlopig enkel nog thuis.![]()
Morgen maar eens de eerste pokestop langs gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |