nog nietquote:Op woensdag 13 juli 2016 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
of je al aan het solliciteren bent
Je bedoelt van JeSuisDroppie?quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je de domheid nog aan in VBL?
Ik kan dat makkelijk van mij af laten glijden.quote:
Nieuwsflits voor Droppie: kan zomaar best langduren voor het is zoals Bosz het wil.quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan dat makkelijk van mij af laten glijden.
Die opportunisten heb ik een broertje dood aan.
Tegen die tijd gaat de "harde kern" zich er alweer tegenaan bemoeien natuurlijk.quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nieuwsflits voor Droppie: kan zomaar best langduren voor het is zoals Bosz het wil.
oh echtquote:Op woensdag 13 juli 2016 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij heeft werk dus denk hij is druk
heb je nu al gebeld voor sterkere pijnstillingquote:Op woensdag 13 juli 2016 00:25 schreef supersof het volgende:
Heb het gevoel dat ik moet overgeven van de pijn gadverdamme![]()
Het pijnlijke is dat die in VAK410 er vaak weinig kijk op hebben.quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen die tijd gaat de "harde kern" zich er alweer tegenaan bemoeien natuurlijk.
nee want het werkte wel op zich. Maar als ik het uitspuit komt er een lading bloed uit en doet het zo veel pijn. Dus ga dat niet meer doen. Verder valt het wel te doenquote:Op woensdag 13 juli 2016 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb je nu al gebeld voor sterkere pijnstilling
hopelijk blijft het schoon danquote:Op woensdag 13 juli 2016 00:27 schreef supersof het volgende:
[..]
nee want het werkte wel op zich. Maar als ik het uitspuit komt er een lading bloed uit en doet het zo veel pijn. Dus ga dat niet meer doen. Verder valt het wel te doen
Het is ook lastig om het spelletje te volgen als je elke wedstrijd met je rug naar het veld staat.quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het pijnlijke is dat die in VAK410 er vaak weinig kijk op hebben.
ik moet ergens doorheen prikken om te kunnen spuiten en er komt alleen bloed uit dus denk niet dat het erg vies kan worden. Probeer het wel over een paar dagenquote:
ja beter danquote:Op woensdag 13 juli 2016 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moet ergens doorheen prikken om te kunnen spuiten en er komt alleen bloed uit dus denk niet dat het erg vies kan worden. Probeer het wel over een paar dagen
met paracetamol?quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:32 schreef supersof het volgende:
Kan je auto rijden met zoveel pijnstillers?
en die ibuprofen? Ik heb echt geen idee. Dacht van wel gewoonquote:Op woensdag 13 juli 2016 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
met paracetamol?
daar kun je een pakje van opeten en nog mee rijden
ja ookquote:Op woensdag 13 juli 2016 00:34 schreef supersof het volgende:
[..]
en die ibuprofen? Ik heb echt geen idee. Dacht van wel gewoon
Oké gelukkig. Hopelijk morgen laatste rijlesquote:
wanneer examenquote:Op woensdag 13 juli 2016 00:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Oké gelukkig. Hopelijk morgen laatste rijles
heb je geapptquote:
hoezoquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:17 schreef Flippiee het volgende:
Binnenkort ben ik nog meer een loonslaaf.
Dat is zeker waarquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zo is de leef
heb je een nieuwe baan
lekker hoor, gefeliciteerdquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is zeker waar
Yesssss, zo goed als. Laatste zaken nog afhandelen en dan mag ik er aan geloven
Danke schön! Ik hoop dat je beetje trots bent, want zonder deze baan was ik hem wss gepeerd naar Australiëquote:
is het een leuke baanquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Danke schön! Ik hoop dat je beetje trots bent, want zonder deze baan was ik hem wss gepeerd naar Australië
Weet ik niet. Het is niet wat ik wil maar kan wel ervaring opdoen en meer verdienen. Niet heel erg slecht an sich.quote:
Mja beter dan halve week thuis zitten en niks nuttigs doen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:24 schreef Mortaxx het volgende:
Dan lig je ook iedere avond kapot op de bank
Ik denk niet dat Flippiee lichamelijke arbeid gaat doenquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:24 schreef Mortaxx het volgende:
Dan lig je ook iedere avond kapot op de bank
Ja komt doordat ze het gevoel hebben dat ze meer dingen moeten doen en dat ook sneller omdat ze vrouw zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:27 schreef Mortaxx het volgende:
Las van de week artikeltje dat vrouwelijke managers vaker burnout krijgen. Een van de klachten: zich af en toe leeg voelen na het werk
Ja dat heb ik iedere dag kut
Met chronische rugklachten niet geheel verstandig om dat te doenquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Flippiee lichamelijke arbeid gaat doen
Ik heb vandaag de hele avond een discussie gehad over Peter Bosz en Vincent Fucking Jansen vermoeiend welquote:
Dat lijkt me ook rete kut. Wat was de conclusie over Janssen?quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de hele avond een discussie gehad over Peter Bosz en Vincent Fucking Jansen vermoeiend wel
Ik ook, mijn vader gaf weer erg apatische meningen over feyenoord en vincent jansenquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de hele avond een discussie gehad over Peter Bosz en Vincent Fucking Jansen vermoeiend wel
Ja haal mn zusje nu sochtends uit bed komende dagen pffffquote:
Dat hij overschat isquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook rete kut. Wat was de conclusie over Janssen?
Ik wou dat ik een vrouw wasquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook, mijn vader gaf weer erg apatische meningen over feyenoord en vincent jansen
Oeiiii. Wel leuk ook. Tenminste ik zou het ook wel leuk vinden als ik zo iets zou doen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja haal mn zusje nu sochtends uit bed komende dagen pffff
En wss overschat hij zichzelf ook.quote:
hoezoquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:44 schreef Tjacka het volgende:
Inso ik had laatst een blauwtje gelopen bij flippie hè. Pfffff.
Ik kan toch niet weten dat je serieus bentquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:44 schreef Tjacka het volgende:
Inso ik had laatst een blauwtje gelopen bij flippie hè. Pfffff.
ja wel vermoeiend alleen ben om 11 uur al kapotquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:44 schreef Flippiee het volgende:
Oeiiii. Wel leuk ook. Tenminste ik zou het ook wel leuk vinden als ik zo iets zou doen.
mijn vader vat dit samen alsquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:44 schreef Flippiee het volgende:
Maar ik vind het geniaal dat AZ een speler kocht voor 400k en binnen een jaar verkoopt voor minimaal 20 miljoen.Dat is mijn mening
Zat met kwaiigodin Rembrandt vroeg of flipgod kwam. Ging ze mij negeren de hoerquote:
smoesjesquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan toch niet weten dat je serieus bent
pff kapsonesquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zat met kwaiigodin Rembrandt vroeg of flipgod kwam. Ging ze mij negeren de hoer
Mwa. Hij overschat zichzelf niet. Hij krijgt daar in twee jaar meer dan in 20 jaar bij AZ en 10 jaar bij Ajax...quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeiiii. Wel leuk ook. Tenminste ik zou het ook wel leuk vinden als ik zo iets zou doen.
[..]
En wss overschat hij zichzelf ook.
Maar ik vind het geniaal dat AZ een speler kocht voor 400k en binnen een jaar verkoopt voor minimaal 20 miljoen.Dat is mijn mening
lekker Flip als derde wielquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zat met kwaiigodin Rembrandt vroeg of flipgod kwam. Ging ze mij negeren de hoer
Dat is wel ellendig.quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja wel vermoeiend alleen ben om 11 uur al kapot
ben er ook onhandig in.
douchen/bad, aankleden duurt allemaal vies lang als ik het doe
quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn vader vat dit samen als
"kkr bestuur"
nou niet in die bewoording want hij spreekt geen nedelrands
nietes.quote:
Oh zeker waar maar toch moet ik het eerst nog eens zien gebeuren.quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa. Hij overschat zichzelf niet. Hij krijgt daar in twee jaar meer dan in 20 jaar bij AZ en 10 jaar bij Ajax...
Weet ik gelijk mijn plek weerquote:
Hoezoquote:
Ik troll je een beetje lieverd. Wat moet je zien gebeuren? Dat hij zijn loom ontvangt?quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel ellendig.
Pure gewenning. Zo iets doe je ook niet heel snel als je het niet consequent doet
[..]maar daar komt het wel mooi op neer.
Al vraag ik me af of Feyenoord hem na 1 seizoen had laten lopen.
[..]
nietes.
We hebben meeten nooit besproken
En dan doe je dat zeggen en dan denk ik dat je niet serieus ben.
Noem me geen hoer aub
[..]
Oh zeker waar maar toch moet ik het eerst nog eens zien gebeuren.
[..]
Weet ik gelijk mijn plek weer
klopt. ben ook man hequote:Op woensdag 13 juli 2016 01:48 schreef Flippiee het volgende:
Dat is wel ellendig.
Pure gewenning. Zo iets doe je ook niet heel snel als je het niet consequent doet
Dat hij zijn loon waard is. Dat ie dat ontvangt geloof ik wel.quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik troll je een beetje lieverd. Wat moet je zien gebeuren? Dat hij zijn loom ontvangt?
Lijkt me ook ingewikkeld hoor bij een andere vrouwquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
klopt. ben ook man he
Lukt totaal niet meisjeshaar goed doen
jouw haar zit altijd goedquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat hij zijn loon waard is. Dat ie dat ontvangt geloof ik wel.
Gun het hem verder wel hoor. Leuke jongen dit dat
[..]
Lijkt me ook ingewikkeld hoor bij een andere vrouwZeker een staartje in het haar doen of zo iets lijkt me lastig
tenzij je misschien kapster bent
ja kan dat niet en tegenwoordig is mn zusje op een leeftijd dat ze mij dat ook duidelijk laat wetenquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:52 schreef Flippiee het volgende:
Lijkt me ook ingewikkeld hoor bij een andere vrouwZeker een staartje in het haar doen of zo iets lijkt me lastig
tenzij je misschien kapster bent
Als ik het fix welquote:
Hehehe, mooi man. Welke taal leert ze eigenlijk spreken? Pools?quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja kan dat niet en tegenwoordig is mn zusje op een leeftijd dat ze mij dat ook duidelijk laat weten
Engels en Poolsquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:59 schreef Flippiee het volgende:
Hehehe, mooi man. Welke taal leert ze eigenlijk spreken? Pools?
Ja dat snap ikquote:
is het ookquote:
Ze spreekt wel beter Pools omdat ze de hele dag met mn moeder is en die spreekt Pools met dr.quote:Op woensdag 13 juli 2016 02:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat snap ikWat dat betreft zou ik ook wel met een niet Nederlands partner kinderen willen ivm tweetaligheid.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 02:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat snap ikWat dat betreft zou ik ook wel met een niet Nederlands partner kinderen willen ivm tweetaligheid.
Weet in wel zekerquote:Op woensdag 13 juli 2016 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is het ook
Denk ook dat het meehelpt bij andere talen leren
Ja wat nouquote:
Pools is dan natuurlijk wel makkelijkerquote:Op woensdag 13 juli 2016 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze spreekt wel beter Pools omdat ze de hele dag met mn moeder is en die spreekt Pools met dr.
En mn vader is niet zo praterig
Dus als wij er zijn is het wel hele dag Engels.
Maar trekt wel bij als ze naar internationale school gaat.
Waar Engels de voertaal is, is vooral voor expats.quote:Op woensdag 13 juli 2016 02:06 schreef Flippiee het volgende:
Pools is dan natuurlijk wel makkelijker
Is een internationale school 'normaal'? Wat houdt dat in?
Ah zo, duidelijk. Dat is voor haar dan ook stuk makkelijker als ze ouder is.quote:Op woensdag 13 juli 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar Engels de voertaal is, is vooral voor expats.
En waar ze ook Brits schoolsysteem en niveau aanhouden.
Is beter dan Pools.
Ja is makkelijker kan ze zelf kiezen waar ze wil wonen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 02:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah zo, duidelijk. Dat is voor haar dan ook stuk makkelijker als ze ouder is.
'Wat een pech heb je dan eigenlijk als je ouders (in algemene zin, niet specifiek jouw ouders) bijv zich daar niet mee bezig zou houden. Of een schoolsysteem goed (genoeg) is of niet voor later.quote:Op woensdag 13 juli 2016 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja is makkelijker kan ze zelf kiezen waar ze wil wonen.
Poolse educatie systeem is toch beperkt op veel vlakken.
hij denkt ook daar komt dramaquote:Op woensdag 13 juli 2016 14:08 schreef supersof het volgende:
Ik had een date morgen, maar hij zegt opeens af omdat hij er nu pas achter komt dat de afstand best groot is tussen onze woonplaatsen. Dus ik reageer een beetje van: oke nou best lullig. Gaat hij me blokkeren op tinder, hele gesprek weg. echt vies kinderachtig en DOM en ik ben echt boos
bedenk dat dan eerder en doe dan niet zo dom pffquote:
ja zal wel smoesje zijn geweestquote:Op woensdag 13 juli 2016 14:10 schreef supersof het volgende:
[..]
bedenk dat dan eerder en doe dan niet zo dom pff
Ken het gevoelquote:Op woensdag 13 juli 2016 14:10 schreef supersof het volgende:
[..]
bedenk dat dan eerder en doe dan niet zo dom pff
ja maar nu ben ik gewoon boosquote:Op woensdag 13 juli 2016 14:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja zal wel smoesje zijn geweest
Maar zo gaat Tinder hè
niet relevantquote:
zie je spoken?quote:
hahaquote:
jawelquote:
nee ben niet gekquote:
vertelquote:
ik heb niks ontvangenquote:
Die krijg je nog wel als ik hem gemaakt heb.quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:38 schreef supersof het volgende:
nou leuk
dacht dat ik een foto zou krijgen
spannend, de eerste foto ooit gemaakt van jimmyquote:Op woensdag 13 juli 2016 15:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die krijg je nog wel als ik hem gemaakt heb.
Ik heb het afgelopen half jaar alleen maar dronken selfies gemaaktquote:Op woensdag 13 juli 2016 15:40 schreef supersof het volgende:
[..]
spannend, de eerste foto ooit gemaakt van jimmy
ook leuk tochquote:Op woensdag 13 juli 2016 15:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen half jaar alleen maar dronken selfies gemaakt
wat stuurde hijquote:Op woensdag 13 juli 2016 15:38 schreef supersof het volgende:
nou leuk
dacht dat ik een foto zou krijgen
nahquote:
omdat mijn date voor morgen me geblokkeerd heeft op tinder omdat de afstand te groot wasquote:
Ha wat een lazyass mofoquote:Op woensdag 13 juli 2016 15:48 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat mijn date voor morgen me geblokkeerd heeft op tinder omdat de afstand te groot was![]()
jaquote:
nee dat vind ik engquote:
Niet in je eentjequote:
oke, morgen?quote:
gezelligquote:
Nee joh, Arnhemquote:
ik dacht dat jij niet aan meets deedquote:
hij draait wel laatquote:Op woensdag 13 juli 2016 16:15 schreef JimmyDean het volgende:
Och, ik wil de Purge nog zien en dus vind ik het prima. Als je niet eng bent tenminste.
Ja dat dacht ik inderdaadquote:
Hoe laat?quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:17 schreef supersof het volgende:
[..]
hij draait wel laat
ik ben niet eng, jij wel?
21:30-23:34quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik inderdaad
[..]
Hoe laat?
Ik ben doodeng
Is er geen eerdere?quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:35 schreef supersof het volgende:
[..]
21:30-23:34
oh ik weet dan niet of ik durf
nopequote:Op woensdag 13 juli 2016 16:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is er geen eerdere?
En was een grapje hoor, ben heel niet eng
nee want ik heb geen windows, gelukkigquote:Op woensdag 13 juli 2016 16:37 schreef JimmyDean het volgende:
Internet is overigens onwaarschijnlijk traag door een nieuwe update van win 10, bij jullie ook?
Ik ga je geen plaats aanbieden in mijn bed ;s sorryquote:Op woensdag 13 juli 2016 16:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oww dan kan ik niet meer naar huis
lolquote:Op woensdag 13 juli 2016 16:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga je geen plaats aanbieden in mijn bed ;s sorry
Durf je niet morgen?quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:58 schreef JimmyDean het volgende:
We gaan wel een andere keer een filmpje kijken Sof.
We kunnen ook naar doryquote:
Ben je nu serieus?quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:01 schreef supersof het volgende:
[..]
We kunnen ook naar dory
die draait in de middag vast wel
zie PIquote:
hij kan bij je huisgenootquote:Op woensdag 13 juli 2016 16:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga je geen plaats aanbieden in mijn bed ;s sorry
Die hoef ik niet te zien.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:08 schreef supersof het volgende:
ik ga denk ik naar tarzan morgen
met margot robbie
dat kan wel jaquote:
oh ik ga die wel zienquote:
Purgequote:Op woensdag 13 juli 2016 17:13 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik ga die wel zien
welke wil je wel zien dan pff, kritisch
alleen die pfffquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:15 schreef supersof het volgende:
[..]
alleen die pfff
nja er zijn ook niet echt veel leuke films nu eigenlijk
ik moest er een traantje om latenquote:Op woensdag 13 juli 2016 17:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk dat ik hier van zou moeten kotsen.
Queen of Dragons en die lul uit the Riot Club, denk niet dat ik emotioneel zou wordenquote:Op woensdag 13 juli 2016 17:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moest er een traantje om latenerg zielig einde
geen idee waar jij ze van kent.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Queen of Dragons en die lul uit the Riot Club, denk niet dat ik emotioneel zou worden
hm die andere jongen is wel knapper, jammer dat ze die niet hebben gecastquote:
Bazenfilm.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:44 schreef supersof het volgende:
[..]
hm die andere jongen is wel knapper, jammer dat ze die niet hebben gecast
nog niet gezienquote:
Ik zou het alleen kijken om Emilia.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk dat ik hier van zou moeten kotsen.
dat heb ik altijd bij gotquote:
topickillquote:Op woensdag 13 juli 2016 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt dan ook een slechte smaak
Hoiiii, ja hier alles goed. Morgen gesprek voor thesis dus wel beeetje spannend. Heb ook geen idee of ik wat moet voorbereiden ofzoquote:
Spannend. Veel succes!quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoiiii, ja hier alles goed. Morgen gesprek voor thesis dus wel beeetje spannend. Heb ook geen idee of ik wat moet voorbereiden ofzo.
En daar?Leker vakantie?
ahh lekkerrr.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spannend. Veel succes!
Ja, heerlijk.
Lekker opruimen, schoonmaken, koken. Tijd om te lezen, tijd om te gamen. Heerlijk.
kut verhaalquote:Op woensdag 13 juli 2016 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu een boekje aan het lezen waar de vriendin van de zoon vreemdgaat met zijn vader en daar een relatie mee begint.
De zoon weet het nog niet waarom het uit is, en de moeder heeft het net uitgevonden. Spannend
Nee, kijk alleen 24kitchen.quote:
Hier vooral toetsen van leerlingen opruimen, klerenkast uitruimen (veel dat ik niet meer pas) en boekenkasten uitruimen. Al iets van 30 boeken weggedaan, maar past nog steeds nietquote:Op woensdag 13 juli 2016 21:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahh lekkerrr.
Ben hier ook goed bezig met schoonmaken en voornamelijk alle kasten even normaal inrichten![]()
[..]
kut verhaal
haha wowquote:Op woensdag 13 juli 2016 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, kijk alleen 24kitchen.
Hoezo? Is het wat?
[..]
Hier vooral toetsen van leerlingen opruimen, klerenkast uitruimen (veel dat ik niet meer pas) en boekenkasten uitruimen. Al iets van 30 boeken weggedaan, maar past nog steeds niet
24kitchen is soms zo cringyquote:Op woensdag 13 juli 2016 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, kijk alleen 24kitchen.
Hoezo? Is het wat?
[..]
Hier vooral toetsen van leerlingen opruimen, klerenkast uitruimen (veel dat ik niet meer pas) en boekenkasten uitruimen. Al iets van 30 boeken weggedaan, maar past nog steeds niet
Dan wil ik wat voor je kopen, en mag ik nietquote:Op woensdag 13 juli 2016 21:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil niet weggooien wat ik niet meer pas, het ziet er nu al uit alsof ik bijna geen kleren heb.
Een beetje wel.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha wow.
Geen moeite met boeken wegdoen?![]()
Hehehe, kledingkast opruimen omdat kleding te groot is neem ik aan is wel nice
Ik vind het erg comfy.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
24kitchen is soms zo cringy
maar ja ik vind het wel vet
is gebaseerd op comic book serie
serie zelf is wel vermakelijkquote:Op woensdag 13 juli 2016 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan wil ik wat voor je kopen, en mag ik niet
[..]
Een beetje wel.
Er zijn er wel een of twee te groot, maar meeste te klein. Ik zie mezelf daar niet meer inpassen het komende jaar.
[..]
Ik vind het erg comfy.
Ah, ik zie het. Van Bendis. Dan kan het niet goed zijn.
Ik ga zaterdag wel boodschapjes doen, dan mag jij sokken voor me kopen. :$quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan wil ik wat voor je kopen, en mag ik niet
quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
serie zelf is wel vermakelijk
goeie vrouwelijke cast als je begrijpt wat ik bedoel
Hoef je je daar de komende maanden geen zorgen om te maken.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag wel boodschapjes doen, dan mag jij sokken voor me kopen. :$
Ik maak me sowieso geen zorgen, hakuna matataquote:Op woensdag 13 juli 2016 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Heb je de nieuwe Marvel line-up gezien?
Lijkt wel een genocide op blanke mannen, gvd.
Ze zijn onderhand een parodie van de SJW-beweging geworden.
[..]
Hoef je je daar de komende maanden geen zorgen om te maken.
nee want idgaf bout marvelquote:Op woensdag 13 juli 2016 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Heb je de nieuwe Marvel line-up gezien?
Lijkt wel een genocide op blanke mannen, gvd.
Ze zijn onderhand een parodie van de SJW-beweging geworden.
[..]
Hoef je je daar de komende maanden geen zorgen om te maken.
Meeste is al weg. Geef alles weg aan de boekenzolder.quote:
Ja. Iron Man is nu een zwart meisje van 15. Bruce Banner is dood (hulk is nu een Koreaanse jongen). Thor is een vrouw (gek genoeg heeft ze zijn naam ook gestolenquote:Op woensdag 13 juli 2016 21:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee want idgaf bout marvel![]()
en was er laatst ook niet al gezeik op marvel omdat ze thor een vrouw maakte?
vind dc rebirth wel tof
wally west weer terug, een Chinese superman en nightwing eindelijk weer terug
Kquote:Op woensdag 13 juli 2016 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meeste is al weg. Geef alles weg aan de boekenzolder.
een zwart meisje van 15quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meeste is al weg. Geef alles weg aan de boekenzolder.
[..]
Ja. Iron Man is nu een zwart meisje van 15. Bruce Banner is dood (hulk is nu een Koreaanse jongen). Thor is een vrouw (gek genoeg heeft ze zijn naam ook gestolen). Wolverine is een meisje. Captain America is zwart. Cyclops dood. Namor dood. Mr Fantastic weg. Quasar is een vrouw etc.
Ik lees geen DC. Kan er nooit in komen.
Geen idee. Ze heet Riri.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een zwart meisje van 15
is dat niet een meme ergens?
en wolverine is die laura? of is dat weer een ander?
quasar en namor zeggen me niet zo barveel maar voor de rest klinkt het wel heel karig zo allemaal
gelukkig doen ze niet aan die gekkigheid bij dc
Het zijn stripboeken, waarom verwacht je goede verhalen?quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Ze heet Riri.
Ja, Laura.
Bij DC heb ik altijd zo'n hekel aan dat er 5 Flashes rondlopen, en 4800 green lanterns, waarvan de helft uit Amerika. Dat, en dat ze allemaal waanzinnig overpowered zijn. Is moeilijk om dan goede verhalen te vertellen.
Wat is het aan stripboeken dat goede verhalen tegengaat?quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het zijn stripboeken, waarom verwacht je goede verhalen?
Riri wat is dat voor een naamquote:Op woensdag 13 juli 2016 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Ze heet Riri.
Ja, Laura.
Bij DC heb ik altijd zo'n hekel aan dat er 5 Flashes rondlopen, en 4800 green lanterns, waarvan de helft uit Amerika. Dat, en dat ze allemaal waanzinnig overpowered zijn. Is moeilijk om dan goede verhalen te vertellen.
Maandelijkse dingen volgen doe ik al een tijdje niet meer.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Riri wat is dat voor een naam
heh die kende ik nog![]()
en ja heb je wel beetje punt altijd wel meer dan 3 speedsters. vind dat overpowered wel echt meevallen
superman misschien maar ook die gaat dood
graphic novels?quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maandelijkse dingen volgen doe ik al een tijdje niet meer.
Ik zoek nog steeds wat oudere dingen, in mooie uitgaves. Het liefst hele verhalen.
Die naam zit me nooit echt lekker.quote:
valt wel mee tochquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die naam zit me nooit echt lekker.
Daarmee pretendeer je zoveel meer te zijn dan je bent, als stripboek.
En wat is het probleem precies?quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil niet weggooien wat ik niet meer pas, het ziet er nu al uit alsof ik bijna geen kleren heb.
Zullen de plaatjes wel zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is het aan stripboeken dat goede verhalen tegengaat?
Het is voor de Transformers en Gundamquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:44 schreef wietparkiet het volgende:
ga je je lego collectie tentoon stellen voor je dates faxie?
Je bent zelf troepquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja dus?
maar is japanse troep dus
Mwa, op zich wel hoor, maar niet extreem ofzo.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, jij bent toch ook geen minimalist?
Qua kleren ben ik wel erg, de helft van alles in mijn kast zijn afleggertjes van mijn moeder/zusje. :$quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa, op zich wel hoor, maar niet extreem ofzo.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Qua kleren ben ik wel erg, de helft van alles in mijn kast zijn afleggertjes van mijn moeder/zusje. :$
leukquote:
watquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij vangt daar zeker Gardevoir?
ik vond je andere ui leukerquote:
probeer je hem te imponeren door dan deze ui te houdenquote:
ja mortaxx probeert in het broekje van jimmy te komenquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
probeer je hem te imponeren door dan deze ui te houden
hoiquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
probeer je hem te imponeren door dan deze ui te houden
paxcon is nergens te bekennen de laatste dagen dus dan maar jimmyquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja mortaxx probeert in het broekje van jimmy te komen
hey xquote:
de sletquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
paxcon is nergens te bekennen de laatste dagen dus dan maar jimmy
die zit ergens op z'n knietjes en heeft geen tijd meer voor onsquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
paxcon is nergens te bekennen de laatste dagen dus dan maar jimmy
zou hetquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die zit ergens op z'n knietjes en heeft geen tijd meer voor ons
hoiquote:
jij snauwt mij af op whatsappquote:
wat ben je blijquote:Op donderdag 14 juli 2016 11:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bedoelde het niet zo schatje patatje
ik heb gewoon heel veel zin in het levenquote:Op donderdag 14 juli 2016 11:39 schreef supersof het volgende:
[..]
wat ben je blij
is er iets gebeurd?
ben je verliefd op tinder meisje?quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb gewoon heel veel zin in het leven
Dat zou wat zijn na twee berichtjes. Maar ik heb haar altijd wel een leuk meisje gevonden. Vreemd dat je er via tinder achter moet komen dat het wederzijds is.quote:
ja oke, maar je bent dus zo blij door haar twee berichtjes?quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn na twee berichtjes. Maar ik heb haar altijd wel een leuk meisje gevonden. Vreemd dat je er via tinder achter moet komen dat het wederzijds is.
je liet mij een topickill makenquote:
neequote:Op donderdag 14 juli 2016 11:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke, maar je bent dus zo blij door haar twee berichtjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |