Je bent zelf troepquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja dus?
maar is japanse troep dus
Mwa, op zich wel hoor, maar niet extreem ofzo.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, jij bent toch ook geen minimalist?
Qua kleren ben ik wel erg, de helft van alles in mijn kast zijn afleggertjes van mijn moeder/zusje. :$quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa, op zich wel hoor, maar niet extreem ofzo.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Qua kleren ben ik wel erg, de helft van alles in mijn kast zijn afleggertjes van mijn moeder/zusje. :$
leukquote:
watquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij vangt daar zeker Gardevoir?
ik vond je andere ui leukerquote:
probeer je hem te imponeren door dan deze ui te houdenquote:
ja mortaxx probeert in het broekje van jimmy te komenquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
probeer je hem te imponeren door dan deze ui te houden
hoiquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
probeer je hem te imponeren door dan deze ui te houden
paxcon is nergens te bekennen de laatste dagen dus dan maar jimmyquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja mortaxx probeert in het broekje van jimmy te komen
hey xquote:
de sletquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
paxcon is nergens te bekennen de laatste dagen dus dan maar jimmy
die zit ergens op z'n knietjes en heeft geen tijd meer voor onsquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
paxcon is nergens te bekennen de laatste dagen dus dan maar jimmy
zou hetquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die zit ergens op z'n knietjes en heeft geen tijd meer voor ons
hoiquote:
jij snauwt mij af op whatsappquote:
wat ben je blijquote:Op donderdag 14 juli 2016 11:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bedoelde het niet zo schatje patatje
ik heb gewoon heel veel zin in het levenquote:Op donderdag 14 juli 2016 11:39 schreef supersof het volgende:
[..]
wat ben je blij
is er iets gebeurd?
ben je verliefd op tinder meisje?quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb gewoon heel veel zin in het leven
Dat zou wat zijn na twee berichtjes. Maar ik heb haar altijd wel een leuk meisje gevonden. Vreemd dat je er via tinder achter moet komen dat het wederzijds is.quote:
ja oke, maar je bent dus zo blij door haar twee berichtjes?quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn na twee berichtjes. Maar ik heb haar altijd wel een leuk meisje gevonden. Vreemd dat je er via tinder achter moet komen dat het wederzijds is.
je liet mij een topickill makenquote:
neequote:Op donderdag 14 juli 2016 11:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke, maar je bent dus zo blij door haar twee berichtjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |