Ah zo, duidelijk. Dat is voor haar dan ook stuk makkelijker als ze ouder is.quote:Op woensdag 13 juli 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar Engels de voertaal is, is vooral voor expats.
En waar ze ook Brits schoolsysteem en niveau aanhouden.
Is beter dan Pools.
Ja is makkelijker kan ze zelf kiezen waar ze wil wonen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 02:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah zo, duidelijk. Dat is voor haar dan ook stuk makkelijker als ze ouder is.
'Wat een pech heb je dan eigenlijk als je ouders (in algemene zin, niet specifiek jouw ouders) bijv zich daar niet mee bezig zou houden. Of een schoolsysteem goed (genoeg) is of niet voor later.quote:Op woensdag 13 juli 2016 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja is makkelijker kan ze zelf kiezen waar ze wil wonen.
Poolse educatie systeem is toch beperkt op veel vlakken.
hij denkt ook daar komt dramaquote:Op woensdag 13 juli 2016 14:08 schreef supersof het volgende:
Ik had een date morgen, maar hij zegt opeens af omdat hij er nu pas achter komt dat de afstand best groot is tussen onze woonplaatsen. Dus ik reageer een beetje van: oke nou best lullig. Gaat hij me blokkeren op tinder, hele gesprek weg. echt vies kinderachtig en DOM en ik ben echt boos
bedenk dat dan eerder en doe dan niet zo dom pffquote:
ja zal wel smoesje zijn geweestquote:Op woensdag 13 juli 2016 14:10 schreef supersof het volgende:
[..]
bedenk dat dan eerder en doe dan niet zo dom pff
Ken het gevoelquote:Op woensdag 13 juli 2016 14:10 schreef supersof het volgende:
[..]
bedenk dat dan eerder en doe dan niet zo dom pff
ja maar nu ben ik gewoon boosquote:Op woensdag 13 juli 2016 14:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja zal wel smoesje zijn geweest
Maar zo gaat Tinder hè
niet relevantquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |