Ik troll je een beetje lieverd. Wat moet je zien gebeuren? Dat hij zijn loom ontvangt?quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel ellendig.
Pure gewenning. Zo iets doe je ook niet heel snel als je het niet consequent doet
[..]maar daar komt het wel mooi op neer.
Al vraag ik me af of Feyenoord hem na 1 seizoen had laten lopen.
[..]
nietes.
We hebben meeten nooit besproken
En dan doe je dat zeggen en dan denk ik dat je niet serieus ben.
Noem me geen hoer aub
[..]
Oh zeker waar maar toch moet ik het eerst nog eens zien gebeuren.
[..]
Weet ik gelijk mijn plek weer
klopt. ben ook man hequote:Op woensdag 13 juli 2016 01:48 schreef Flippiee het volgende:
Dat is wel ellendig.
Pure gewenning. Zo iets doe je ook niet heel snel als je het niet consequent doet
Dat hij zijn loon waard is. Dat ie dat ontvangt geloof ik wel.quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik troll je een beetje lieverd. Wat moet je zien gebeuren? Dat hij zijn loom ontvangt?
Lijkt me ook ingewikkeld hoor bij een andere vrouwquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
klopt. ben ook man he
Lukt totaal niet meisjeshaar goed doen
jouw haar zit altijd goedquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat hij zijn loon waard is. Dat ie dat ontvangt geloof ik wel.
Gun het hem verder wel hoor. Leuke jongen dit dat
[..]
Lijkt me ook ingewikkeld hoor bij een andere vrouwZeker een staartje in het haar doen of zo iets lijkt me lastig
tenzij je misschien kapster bent
ja kan dat niet en tegenwoordig is mn zusje op een leeftijd dat ze mij dat ook duidelijk laat wetenquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:52 schreef Flippiee het volgende:
Lijkt me ook ingewikkeld hoor bij een andere vrouwZeker een staartje in het haar doen of zo iets lijkt me lastig
tenzij je misschien kapster bent
Als ik het fix welquote:
Hehehe, mooi man. Welke taal leert ze eigenlijk spreken? Pools?quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja kan dat niet en tegenwoordig is mn zusje op een leeftijd dat ze mij dat ook duidelijk laat weten
Engels en Poolsquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:59 schreef Flippiee het volgende:
Hehehe, mooi man. Welke taal leert ze eigenlijk spreken? Pools?
Ja dat snap ikquote:
is het ookquote:
Ze spreekt wel beter Pools omdat ze de hele dag met mn moeder is en die spreekt Pools met dr.quote:Op woensdag 13 juli 2016 02:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat snap ikWat dat betreft zou ik ook wel met een niet Nederlands partner kinderen willen ivm tweetaligheid.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 02:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat snap ikWat dat betreft zou ik ook wel met een niet Nederlands partner kinderen willen ivm tweetaligheid.
Weet in wel zekerquote:Op woensdag 13 juli 2016 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is het ook
Denk ook dat het meehelpt bij andere talen leren
Ja wat nouquote:
Pools is dan natuurlijk wel makkelijkerquote:Op woensdag 13 juli 2016 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze spreekt wel beter Pools omdat ze de hele dag met mn moeder is en die spreekt Pools met dr.
En mn vader is niet zo praterig
Dus als wij er zijn is het wel hele dag Engels.
Maar trekt wel bij als ze naar internationale school gaat.
Waar Engels de voertaal is, is vooral voor expats.quote:Op woensdag 13 juli 2016 02:06 schreef Flippiee het volgende:
Pools is dan natuurlijk wel makkelijker
Is een internationale school 'normaal'? Wat houdt dat in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |