nog nietquote:Op woensdag 13 juli 2016 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
of je al aan het solliciteren bent
Je bedoelt van JeSuisDroppie?quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je de domheid nog aan in VBL?
Ik kan dat makkelijk van mij af laten glijden.quote:
Nieuwsflits voor Droppie: kan zomaar best langduren voor het is zoals Bosz het wil.quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan dat makkelijk van mij af laten glijden.
Die opportunisten heb ik een broertje dood aan.
Tegen die tijd gaat de "harde kern" zich er alweer tegenaan bemoeien natuurlijk.quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nieuwsflits voor Droppie: kan zomaar best langduren voor het is zoals Bosz het wil.
oh echtquote:Op woensdag 13 juli 2016 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij heeft werk dus denk hij is druk
heb je nu al gebeld voor sterkere pijnstillingquote:Op woensdag 13 juli 2016 00:25 schreef supersof het volgende:
Heb het gevoel dat ik moet overgeven van de pijn gadverdamme![]()
Het pijnlijke is dat die in VAK410 er vaak weinig kijk op hebben.quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen die tijd gaat de "harde kern" zich er alweer tegenaan bemoeien natuurlijk.
nee want het werkte wel op zich. Maar als ik het uitspuit komt er een lading bloed uit en doet het zo veel pijn. Dus ga dat niet meer doen. Verder valt het wel te doenquote:Op woensdag 13 juli 2016 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb je nu al gebeld voor sterkere pijnstilling
hopelijk blijft het schoon danquote:Op woensdag 13 juli 2016 00:27 schreef supersof het volgende:
[..]
nee want het werkte wel op zich. Maar als ik het uitspuit komt er een lading bloed uit en doet het zo veel pijn. Dus ga dat niet meer doen. Verder valt het wel te doen
Het is ook lastig om het spelletje te volgen als je elke wedstrijd met je rug naar het veld staat.quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het pijnlijke is dat die in VAK410 er vaak weinig kijk op hebben.
ik moet ergens doorheen prikken om te kunnen spuiten en er komt alleen bloed uit dus denk niet dat het erg vies kan worden. Probeer het wel over een paar dagenquote:
ja beter danquote:Op woensdag 13 juli 2016 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moet ergens doorheen prikken om te kunnen spuiten en er komt alleen bloed uit dus denk niet dat het erg vies kan worden. Probeer het wel over een paar dagen
met paracetamol?quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:32 schreef supersof het volgende:
Kan je auto rijden met zoveel pijnstillers?
en die ibuprofen? Ik heb echt geen idee. Dacht van wel gewoonquote:Op woensdag 13 juli 2016 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
met paracetamol?
daar kun je een pakje van opeten en nog mee rijden
ja ookquote:Op woensdag 13 juli 2016 00:34 schreef supersof het volgende:
[..]
en die ibuprofen? Ik heb echt geen idee. Dacht van wel gewoon
Oké gelukkig. Hopelijk morgen laatste rijlesquote:
wanneer examenquote:Op woensdag 13 juli 2016 00:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Oké gelukkig. Hopelijk morgen laatste rijles
heb je geapptquote:
hoezoquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:17 schreef Flippiee het volgende:
Binnenkort ben ik nog meer een loonslaaf.
Dat is zeker waarquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zo is de leef
heb je een nieuwe baan
lekker hoor, gefeliciteerdquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is zeker waar
Yesssss, zo goed als. Laatste zaken nog afhandelen en dan mag ik er aan geloven
Danke schön! Ik hoop dat je beetje trots bent, want zonder deze baan was ik hem wss gepeerd naar Australiëquote:
is het een leuke baanquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Danke schön! Ik hoop dat je beetje trots bent, want zonder deze baan was ik hem wss gepeerd naar Australië
Weet ik niet. Het is niet wat ik wil maar kan wel ervaring opdoen en meer verdienen. Niet heel erg slecht an sich.quote:
Mja beter dan halve week thuis zitten en niks nuttigs doen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:24 schreef Mortaxx het volgende:
Dan lig je ook iedere avond kapot op de bank
Ik denk niet dat Flippiee lichamelijke arbeid gaat doenquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:24 schreef Mortaxx het volgende:
Dan lig je ook iedere avond kapot op de bank
Ja komt doordat ze het gevoel hebben dat ze meer dingen moeten doen en dat ook sneller omdat ze vrouw zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:27 schreef Mortaxx het volgende:
Las van de week artikeltje dat vrouwelijke managers vaker burnout krijgen. Een van de klachten: zich af en toe leeg voelen na het werk
Ja dat heb ik iedere dag kut
Met chronische rugklachten niet geheel verstandig om dat te doenquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Flippiee lichamelijke arbeid gaat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |