De mic stond dicht, ik had dat hele item van tevoren opgenomen/in elkaar gezet als één track met die speciale tag...quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo grappig gisteravond bij de show van Mad...Symph hoort dat nummer van Frank Sinatra en zegt: huh, hoe past dat in het thema? Uhm, nou, het zit zo, dat draait hij speciaal voor ons.. Pas toen Mad de mic erbij pakte viel het kwartje echt.
En toch was je gisteren ineens weg...quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn eigen bed. Symph heeft dienblad met thee etc voor me neergezet toen hij opstond, zodat ik mezelf niet de trap af hoef te hijsen met mijn pijnlijke rug. Gisteravond moest hij me letterlijk de trap op duwen, mijn linkerbeen werkte even niet.
echt zo gaaf gedaan, het gaf de avond een speciaal tintjequote:Op woensdag 13 juli 2016 12:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De mic stond dicht, ik had dat hele item van tevoren opgenomen/in elkaar gezet als één track met die speciale tag...
Ik zal het jullie wel toezenden...quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
echt zo gaaf gedaan, het gaf de avond een speciaal tintje
Ik ben niet zeker, maar ik dacht zoiets begrepen te hebben.quote:
Hoeraquote:
Ik ben al thuis. Thuiswerkplekquote:
quote:
Heb ik eigenlijk ook, de tuin hoort bij mijn huisquote:Op woensdag 13 juli 2016 13:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoera
[..]
Ik ben al thuis. Thuiswerkplek
Hier regent het te hard om aan tuinwerk te denken. En ook als het niet had geregend was ik niet in de tuin gaan werken omdat ik dat niks vind.quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:29 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ga in de tuin werken
[..]
Heb ik eigenlijk ook, de tuin hoort bij mijn huis
lekkere ontspanning, een aanraderquote:Op woensdag 13 juli 2016 13:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hier regent het te hard om aan tuinwerk te denken. En ook als het niet had geregend was ik niet in de tuin gaan werken omdat ik dat niks vind.
Mijn vlinderstruik heeft niet virtuele bloemen in wordingquote:
ja gaaaf. Ik zag vorige week bij het tuincentrum bij mijn oude huis ook vlinderstruiken in die mooie kleuren staan, auto zat helaas al vol met vanalles.quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:10 schreef just me het volgende:
[..]
lekkere ontspanning, een aanrader
[..]
Mijn vlinderstruik heeft niet virtuele bloemen in wording
Ik ga morgen naar Hilversum, nog even lunchen met Merel, maar voor die tijd toch nog even een rondje over de markt om 'n paar plantjes tekopenquote:Op woensdag 13 juli 2016 14:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja gaaaf. Ik zag vorige week bij het tuincentrum bij mijn oude huis ook vlinderstruiken in die mooie kleuren staan, auto zat helaas al vol met vanalles.
Jij kunt beter in de blommen worden gezet omdat je last van je rug hebtquote:Op woensdag 13 juli 2016 14:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had in de planning om vandaag met mijn schoonmoeder nog wat kamerplanten te gaan uitzoeken, maar even uitgesteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |