hij lijkt dan dichtbij maar als je de bal gooit dan geraak je er niet en dan gooi je nog eens en dan vliegt die net omhoog.quote:
Heb ik een paar gehad, maar hij is dan wel gevangen als je bij je journal kijkt.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:55 schreef redboyke het volgende:
kut zubat 3 ballen aan verspeeld blijft dat spel hangen nadat ie net in de ball zit.
Ja ik ook. Zag overal mensen met hun mobiel rondlopenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:56 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Het is ook werkelijk een gekkenhuis. Overal zie ik mensen fanatiek bezig!
Vanmiddag zat ik in een auto, als passagier, en tikte ik er 1 uit de lucht terwijl we 40 km per uur redenquote:
Nicequote:Op woensdag 13 juli 2016 00:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vanmiddag zat ik in een auto, als passagier, en tikte ik er 1 uit de lucht terwijl we 40 km per uur reden
Is zo'n lure op een pokestop zoveel effectiever dan dat ander lokding?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:46 schreef KingRoland het volgende:
Stap 1: Lure opzetten naast een Pokestop of naar een Lure punt lopen
Stap 2: Wachten + Powerbank
Stap 3: ???
Stap 4: Profit.
Wel aantal streamersquote:Op woensdag 13 juli 2016 00:04 schreef YokiKater het volgende:
Zijn er eigenlijk al Pokemon Go Vloggers? Aangezien dit zo populair is is dat met een beetje goede aanpak natuurlijk razend goed scoren.
https://www.twitch.tv/twitchpokemongoquote:Op woensdag 13 juli 2016 00:04 schreef YokiKater het volgende:
Zijn er eigenlijk al Pokemon Go Vloggers? Aangezien dit zo populair is is dat met een beetje goede aanpak natuurlijk razend goed scoren.
Toch is dit nog niet bevestigd. iemand van google zelf zei dat dit gewoon niet waar is. Voor iemand met echte data komt lijkt dit meer een gevoel te zijn dat het werkt.quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:16 schreef probeer het volgende:
Ik las ergens dat het data en batterij scheelt wanneer je via google maps de kaarten van je gebied download zodat je ze offline hebt. Meteen heel Nederland maar gedownload.
Kreeg later mee dat het qua batterij niet veel uitmaakt (want het meeste wordt geslurpt door GPS), maar een bijkomend voordeel merkte ik toen ik in de bus zat: normaal rijdt dat ding te hard voor het spel om de kaart, pokestops en pokemon locaties real-time bij te werken (waardoor je dus door de lag steeds te laat bent om die fuckers aan te klikken), maar het gaat een stuk beter wanneer je dus die offline kaarten op je telefoon hebt staan. Ving er 14 in een busritje van een half uur.
Dan zou het ook goed kunnen komen doordat mijn internetverbinding minder crappy was dan in andere bussen. Of pure mazzel. Ik zal iig mn post even updaten ovv 'gerucht'.quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:21 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Toch is dit nog niet bevestigd. iemand van google zelf zei dat dit gewoon niet waar is. Voor iemand met echte data komt lijkt dit meer een gevoel te zijn dat het werkt.
Wat is er nog meer allemaal uitgekomen?quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:19 schreef picodealion het volgende:
Opbrengst van vanavond na 5 eggs hatchen en 12 evolves, allemaal met een lucky egg: van eind level 16 naar half level 18, en een CP793 Golbat.
Niantic gaat er sowieso naar kijken, het batterijvebruik is absurd en zij vinden dat ook.quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:23 schreef probeer het volgende:
[..]
Dan zou het ook goed kunnen komen doordat mijn internetverbinding minder crappy was dan in andere bussen. Of pure mazzel. Ik zal iig mn post even updaten ovv 'gerucht'.
Sandshrew (nieuw), Tentacool, Nidoran (male), Machop, Voltorb. De Golbat was gevolg van een evolve, geen ei.quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:23 schreef Unites het volgende:
[..]
Wat is er nog meer allemaal uitgekomen?Ben erg benieuwd!
heb ik ook vaak als ik usb kabel inplug of uitplugquote:Op woensdag 13 juli 2016 00:19 schreef Unites het volgende:
Mijn geluid loopt ineens vast o.O
Mmmhm... vreemd...
quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:04 schreef YokiKater het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |