SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:56 schreef VEM2012 het volgende:
Bekend maken dat Milik blijft... Is dat bedoeld om de prijs op te drijven?![]()
Sneijder zei dat ook eens jaCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Erg opzichtige manier van prijs opdrijven idd
Ondertussen os er gewoon met milik afgesproken voor welk bedrag hij weg mag. En dan wordt er naar buiten gebracht dat ze het bedrag "niet konden weigeren"hardcoholic![]()
+ Albert Luquequote:
Wat een feest als ze opeens oprotten vlak voor het einde van de transferperiodeRED ONS HENNIEGOD![]()
Milik + iedere coach op F. De Boer na = genotI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Bij Ajax waren ze Hoesen en Sigthorsson gewend, dan is Milik natuurlijk wel een vooruitgang.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:28 schreef hafcfan het volgende:
Waar komt dat geruk op Milik toch vandaan?![]()
Nou jongens, jullie zijn het volgende doelwit van de huilebalkies.http://www.telegraaf.nl/t(...)en_uitgemaakt__.htmlquote:De actiegroep die protesteert tegen racisme in de Efteling, heeft een video op YouTube gezet. Daar worden onder andere Ajax-supporters vergeleken met Nazi's.Zonder wrijving geen glans![]()
Voor Ajax een prima spits. Scoorde een flink aantal goals, zelfs onder een trainer die het niet in hem zag zitten.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:28 schreef hafcfan het volgende:
Waar komt dat geruk op Milik toch vandaan?
Kan er dit seizoen gewoon 25-30 maken als hij fit blijft.Oh.![]()
Cillessen;
Tete, Veltman, Riedewald, Dijks;
Bazoer, Gudelj, Sinkgraven;
Cerny, Cassiera, Younes\
19:00 dus.![]()
En wat mogen we nog meer verwachten van een spits in de fucking Eredivisie? Hij heeft een uitstekend seizoen gedraaid, niets op aan te merken. Vast weer dat opportunistische gezwets gebaseerd op een matig EK van die jongen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor Ajax een prima spits. Scoorde een flink aantal goals, zelfs onder een trainer die het niet in hem zag zitten.
Kan er dit seizoen gewoon 25-30 maken als hij fit blijft.![]()
Waar kunnen we dit zien? Fox of Ziggo sports?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Cillessen;
Cerny, Cassiera, Younes\
19:00 dus.Oh.![]()
Ajax TVquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar kunnen we dit zien? Fox of Ziggo sports?![]()
![]()
Als we het EK moeten beoordelen kunnen Lewandowski en Muller er ook niks van.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En wat mogen we nog meer verwachten van een spits in de fucking Eredivisie? Hij heeft een uitstekend seizoen gedraaid, niets op aan te merken. Vast weer dat opportunistische gezwets gebaseerd op een matig EK van die jongen.Oh.![]()
Milik was natuurlijk nog wel een stuk dramatischer maar om hem daar op af te rekenen..quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als we het EK moeten beoordelen kunnen Lewandowski en Muller er ook niks van.
Hij heeft veel belangrijke goals gemaakt en vaak ook van een sterke kwaliteit. Als er druk achter zit, weet hij ze er best in te jengelen.![]()
Is toch gewoon een goede spits? Ik snap de haters totaal niet. Zet Milik bij AZ of Utrecht neer en hij scoort er 30. Ik schat een Janssen of Haller echt niet beter in.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:28 schreef hafcfan het volgende:
Waar komt dat geruk op Milik toch vandaan?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
En Ajax begrijpt denk ik eindelijk dat je niet dogmatisch moet blijven denken dat een 'echte' Ajax-spits te verkrijgen is. Of je leidt hem zelf op, of je komt toch echt uit bij een type Lewandowski qua eisen en dat is veel te absurd. De afgelopen twee seizoenen heeft hij zich prima bewezen: in Europa in 2014/15 en vorig seizoen een bizar sterke tweede seizoenshelft.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is toch gewoon een goede spits? Ik snap de haters totaal niet. Zet Milik bij AZ of Utrecht neer en hij scoort er 30. Ik schat een Janssen of Haller echt niet beter in.![]()
Welke belangrijke goals heeft hij gemaakt? Kan me alleen psv uit herinnerenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Milik was natuurlijk nog wel een stuk dramatischer maar om hem daar op af te rekenen..
Hij heeft veel belangrijke goals gemaakt en vaak ook van een sterke kwaliteit. Als er druk achter zit, weet hij ze er best in te jengelen.![]()
Jij vult me zo goed aan hč Stijn. Het is dat ik op dames val en al bezet ben.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Ajax begrijpt denk ik eindelijk dat je niet dogmatisch moet blijven denken dat een 'echte' Ajax-spits te verkrijgen is. Of je leidt hem zelf op, of je komt toch echt uit bij een type Lewandowski qua eisen en dat is veel te absurd. De afgelopen twee seizoenen heeft hij zich prima bewezen: in Europa in 2014/15 en vorig seizoen een bizar sterke tweede seizoenshelft.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Beter Moyenne bij Ajax dan Zlatan Ibrahimovic - dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:28 schreef hafcfan het volgende:
Waar komt dat geruk op Milik toch vandaan?![]()
Ja maar Milik is ook een lager niveau gewend, en een stuk jonger.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Milik was natuurlijk nog wel een stuk dramatischer maar om hem daar op af te rekenen..
Hij heeft veel belangrijke goals gemaakt en vaak ook van een sterke kwaliteit. Als er druk achter zit, weet hij ze er best in te jengelen.
Die goal vorig jaar tegen Rapid Wien was ook uitstekend van hem.Oh.![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij vult me zo goed aan hč Stijn. Het is dat ik op dames val en al bezet ben.
Oh.![]()
Opstelling Ajax tegen AFC:
Cillessen; Tete, Veltman, Riedewald, Dijks; Gudelj, Bazoer, Sinkgraven; Cerny; Cassierra, Younes
Cassierra krijgt dus meteen een basisplek van Bosz.![]()
Heel vaak gewoon openingstreffers om de wedstrijd open te breken.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Welke belangrijke goals heeft hij gemaakt? Kan me alleen psv uit herinnerenOh.![]()
Ook een goedemorgen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:50 schreef bjanaan het volgende:
Opstelling Ajax tegen AFC: Cillessen; Tete, Veltman, Riedewald, Dijks; Gudelj, Bazoer, Sinkgraven; Cerny; Cassierra, Younes
Cassierra krijgt dus meteen een basisplek van Bosz.![]()
Cassierra komt ook uit een seizoen rollen nu, dus hij is wel fit.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:50 schreef bjanaan het volgende:
Opstelling Ajax tegen AFC:
Cillessen; Tete, Veltman, Riedewald, Dijks; Gudelj, Bazoer, Sinkgraven; Cerny; Cassierra, Younes
Cassierra krijgt dus meteen een basisplek van Bosz.
Ben wel benieuwd naar hem, hoe hij als aanspeelpunt kan fungeren.Oh.![]()
Janssen wel. Haller niet nee.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is toch gewoon een goede spits? Ik snap de haters totaal niet. Zet Milik bij AZ of Utrecht neer en hij scoort er 30. Ik schat een Janssen of Haller echt niet beter in.![]()
Nijpende situaties: Twee goals in een kutpot bij Heerenveen, penalty tegen Utrecht..quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel vaak gewoon openingstreffers om de wedstrijd open te breken.
Het was toch echt de enige hoop van Ajax op een goede afloop in de kampioensstrijd.![]()
Ik wist ook eerder dan iedereen dat Jezus geboren was.quote:quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Cillessen;
Cerny, Cassiera, Younes\
19:00 dus.![]()
Wissels:
Boer, Dankerlui, De Ligt, Viergever, Warmerdam, De Jong, Muric, Zivkovic, Van de Beek, Dolberg, Schöne, El Ghazi![]()
Ach hij moet sowieso stappen maken want hij is nog lang niet goed genoeg zeker in de toppers niet. Leuk dat hij regelmatig een hattrick maakt tegen Roda of Willem 2 maar daar hecht ik niet zoveel waarde aan.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nijpende situaties: Twee goals in een kutpot bij Heerenveen, penalty tegen Utrecht..
Het was toch echt de enige hoop van Ajax op een goede afloop in de kampioensstrijd.![]()
Scoorde ook twee keer tegen AZ in de Arena, die op dat moment in bloedvorm waren. Ook niet onbelangrijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach hij moet sowieso stappen maken want hij is nog lang niet goed genoeg zeker in de toppers niet. Leuk dat hij regelmatig een hattrick maakt tegen Roda of Willem 2 maar daar hecht ik niet zoveel waarde aan.Oh.![]()
Ga hem vooral afrekenen op topwedstrijden waar hij de eerste seizoenshelft niet eens in mocht starten.![]()
Hoeven we ook geen spits meer te halen, dat scheelt.
Linksbuiten en linksback halen, en de selectie is rond.Oh.![]()
Lees net pas dat clubs tegenwoordig 12 wisselspelers mee mogen nemen ipv 7Wel goede keuze om talenten er dan bij te laten.
Oh.![]()
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om zo'n stream een beetje professioneel op te zettenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Er zullen wel wat mensen achter zitten die het doen als vakantiebaantje.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:00 schreef Tagliano het volgende:
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om zo'n stream een beetje professioneel op te zetten
Zo is het ook gefilmd, als mensen die op vakantie zijn.Oh.![]()
We mogen haast nog blij zijn dat het niet verticaal gefilmd isquote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zullen wel wat mensen achter zitten die het doen als vakantiebaantje.
Zo is het ook gefilmd, als mensen die op vakantie zijn.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Forum Opties Forumhop: Hop naar: