quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
mit Schwaab er nog achter voor L_Lgod
Als Narsingh vertrekt komt er sowieso een vervanger. Bruma waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
Hopelijk komt er nog een fatsoenlijke buitenspeler. Ik vond pereiro en locadia erg tegenvallen, en van bergwijn moet je nog maar zien of die het gaat maken.
Leuke actie. Die jongen ontwikkeld zich wel heel erg goed.twitter:FTalentScout twitterde op zaterdag 09-07-2016 om 15:19:57PSV teenager Ramon Pascal Lundqvist shows off some mad skills during a friendly game vs QPR #tekkers https://t.co/fhzdhhtQLd reageer retweet
Had er wel in gemogen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Leuke actie. Die jongen ontwikkeld zich wel heel erg goed.twitter:FTalentScout twitterde op zaterdag 09-07-2016 om 15:19:57PSV teenager Ramon Pascal Lundqvist shows off some mad skills during a friendly game vs QPR #tekkers https://t.co/fhzdhhtQLd reageer retweet
Dat weerspreek ik niet. Maat de actie niet minder leuk.quote:
Ik schat hem hoger in dan Narsingh, maar dat is misschien niet helemaal eerlijk vanwege mijn aversie jegens Narsingh. Slappe zak.quote:ED: Jozefzoon open voor transfer
Florian Jozefzoon staat na drie jaar PSV open voor een transfer, zo meldt het Eindhovens Dagblad. De snelle aanvaller wil meer aan spelen toe komen. Volgens Marcel Brands is er op dit moment niks urgent, maar is er wel een mogelijkheid dat deze transferperiode nog weggaat. Zijn contract loopt eind dit seizoen af.
PSV zal Narsingh toch wel eens gaan verkopen lijkt me? Dat is al jaren een zwakke schakel bij PSV.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:47 schreef Lange_Lans het volgende:
Rik heeft een scoop:
[..]
Ik schat hem hoger in dan Narsingh, maar dat is misschien niet helemaal eerlijk vanwege mijn aversie jegens Narsingh. Slappe zak.
Er moet wel iemand komen die hem wel hebben. En Brands kennende, wil hij hem niet voor een jodenfooi laten gaan. Dus dan wordt de spoeling al dun. Hij moet bij een counterploeg komen te spelen. Die spelen in heel veel gevallen in het rechterrijtje en zijn niet zo kapitaalkrachtig. Nee, ik zie hem niet vertrekken. Zelfde geldt voor Maher en Willems. Zie ik ook niet vertrekken.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV zal Narsingh toch wel eens gaan verkopen lijkt me? Dat is al jaren een zwakke schakel bij PSV.
Er zullen toch wel wat Engelse clubs zijn die dol zijn op spelers die hard kunnen rennen. En die kunnen tegenwoordig prima betalen, en lijkt me ook niet dat Brands 20 miljoen gaat vragen voor Narsingh. Als hij dat eruit kan slepen verdient hij een standbeeld op de middenstip bij PSV.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Er moet wel iemand komen die hem wel hebben. En Brands kennende, wil hij hem niet voor een jodenfooi laten gaan. Dus dan wordt de spoeling al dun. Hij moet bij een counterploeg komen te spelen. Die spelen in heel veel gevallen in het rechterrijtje en zijn niet zo kapitaalkrachtig. Nee, ik zie hem niet vertrekken. Zelfde geldt voor Maher en Willems. Zie ik ook niet vertrekken.
Heb het gevoel dat ze bij Psv blind zijn en Narsingh straks gewoon weer opstellen als die blijft. 4 van de 34 matches een voldoende.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV zal Narsingh toch wel eens gaan verkopen lijkt me? Dat is al jaren een zwakke schakel bij PSV.
jammer, nuttige reserve. Maar ik snap zijn positie wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:47 schreef Lange_Lans het volgende:
Rik heeft een scoop:
[..]
Ik schat hem hoger in dan Narsingh, maar dat is misschien niet helemaal eerlijk vanwege mijn aversie jegens Narsingh. Slappe zak.
Kan toch altijd nog naar het buitenland? Er gaan zat spelers van de Jupiler league nog naar de 3de divisie in Engeland, dan moet Narsingh wel naar de Championship o.i.d. kunnen toch? Of een middenmoter in de Buli o.i.d.?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Er moet wel iemand komen die hem wel hebben. En Brands kennende, wil hij hem niet voor een jodenfooi laten gaan. Dus dan wordt de spoeling al dun. Hij moet bij een counterploeg komen te spelen. Die spelen in heel veel gevallen in het rechterrijtje en zijn niet zo kapitaalkrachtig. Nee, ik zie hem niet vertrekken. Zelfde geldt voor Maher en Willems. Zie ik ook niet vertrekken.
Yup, tijd om verder te kijken en aan spelen toe te komen. Had van mij meer kans mogen krijgen, zonder dat ik beweer dat het dan een enorm succes zou zijn geworden...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jammer, nuttige reserve. Maar ik snap zijn positie wel.
Was een mooie ja, in balans blijven na die duw, hoog en hard inschieten zodat de terugkomende keeper hem niet kan houden, top.quote:
Nou ja, er zat wel een bergje mazzel bij, nadat de verdediger zijn lichaam weer tussen bal en doel had had de keeper voldoende tijd om zich weer te positioneren. Die deed dat erg matig door die korte hoek zo open te laten en dat gaf de mogelijkheid om alsnog te scoren, zonder die fout was het waarschijnlijk een verprutste kans geworden...quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:32 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Was een mooie ja, in balans blijven na die duw, hoog en hard inschieten zodat de terugkomende keeper hem niet kan houden, top.
Daarom heet ie ook Bergwijn. Maar je hebt wel gelijk, keeper ziet er niet goed uit.quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:34 schreef TruusHenk het volgende:
[..]
Nou ja, er zat wel een bergje mazzel bij, nadat de verdediger zijn lichaam weer tussen bal en doel had had de keeper voldoende tijd om zich weer te positioneren. Die deed dat erg matig door die korte hoek zo open te laten en dat gaf de mogelijkheid om alsnog te scoren, zonder die fout was het waarschijnlijk een verprutste kans geworden...
Eens. Hoewel het toch vooral een speler is die bij het spelletje past dat PSV in 2014/2015 speelde. Hij is technisch en in de kleine ruimte nog minder dan Narsingh.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Yup, tijd om verder te kijken en aan spelen toe te komen. Had van mij meer kans mogen krijgen, zonder dat ik beweer dat het dan een enorm succes zou zijn geworden...
Wow, wereldgoal. Als deze niet de hele wereld over gaat weet ik het ook niet meer.quote:
Die verdediger ziet er ook niet best uitquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:34 schreef TruusHenk het volgende:
[..]
Nou ja, er zat wel een bergje mazzel bij, nadat de verdediger zijn lichaam weer tussen bal en doel had had de keeper voldoende tijd om zich weer te positioneren. Die deed dat erg matig door die korte hoek zo open te laten en dat gaf de mogelijkheid om alsnog te scoren, zonder die fout was het waarschijnlijk een verprutste kans geworden...
Ja of was Ajax al meerdere weken met hem bezigquote:Op woensdag 13 juli 2016 13:36 schreef Doublepain het volgende:
Ajax denkt dat als ze ook een Duitse CV halen dat ze dan meekunnen met PSV..
Ja hoor. Hij gaat er gewoon serieus op in ook nog.quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:47 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ja of was Ajax al meerdere weken met hem bezig
autist
Achter de feiten, of achter de Duitsers?quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:30 schreef Bronson_ het volgende:
Loopt PSV toch weer achter de feiten aan nu Ajax een betere Duitse verdediger binnen heeft gehaald.
Overmars heeft er bovendien een gratis rollator bij onderhandeld!quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:30 schreef Bronson_ het volgende:
Loopt PSV toch weer achter de feiten aan nu Ajax een betere Duitse verdediger binnen heeft gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |