Dat kan zeker helpen!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zal dan wel er mee te maken hebben dat ik op 240 meter van twee basisscholen en op 400 meter van een aantal supermarkten woon.
Haha! Op Tweakers zit het natuurlijk ook vol met nerdjesquote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:00 schreef xeromorphic het volgende:
Crisis! Ik kan op m'n werk dit topic en die op tweakers niet bijhouden zo snel gaan ze...
Haha! Op Tweakers zit het natuurlijk ook vol met nerdjesquote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:00 schreef xeromorphic het volgende:
Crisis! Ik kan op m'n werk dit topic en die op tweakers niet bijhouden zo snel gaan ze...
Als je in een drukkere omgeving loopt heb je meer kans om meer pokemon te vinden. Als ik het centrum in loop vind ik om de paar minuten een pokemon. Echter zijn zeldzame pokemons ook weer snel weg.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dus het maakt eigenlijk niet zoveel uit waar je loopt.
Dat is ook niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:06 schreef kdricklamar het volgende:
Kut spel
Ik loop heel m'n huis door en de tuin vind helemaal niks
En in mijn dorp heb je helemaal nergens een Gym oid wat NH
Dat is knap! Ik heb er pas 3 thuis gevangen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:06 schreef truedestiny het volgende:
Vangen jullie ook allemaal pokemon in je eigen huis? af en toe ook gewoon goeie zoals seel en horsea
Dat is zuur! Waarschijnlijk omdat ze Google Maps data gebruiken en dus wel velen met Google Maps zien, maar relatief weinig mensen die vangen. Ze gaan echter ook weer naar verloop van tijd weg.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:11 schreef MichelWuyts het volgende:
Werk op een bedrijventerrein. Hier zijn nergens pokestops in de omgeving, maar er komen steeds 5/6 pokemon tegelijkertijd in beeld als ik stil sta (dus niet eens loop). Waarschijnlijk omdat hier verder nooit spelers komen ofzo? Helaas zijn nu mijn pokeballs op, terwijl er ook een aantal kwamen die ik nog niet gevangen had.
Heb thuis twee rattata's gevangen en een pidgey die voor m'n apartement in een boom zat. Da wast.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:06 schreef truedestiny het volgende:
Vangen jullie ook allemaal pokemon in je eigen huis? af en toe ook gewoon goeie zoals seel en horsea
Ik heb zelfs nog niet eens wat gevonden in de buurt rond mijn huis.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:06 schreef truedestiny het volgende:
Maakt niet uit! Lekker bewaren. Je krijgt vanzelf een hogere en dan heb je al behoorlijk wat Candy dankzij je ei. Voor je het weet heb je een goede Gloom!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:12 schreef rubensanti het volgende:
Net een oddish uit mijn 5km ei. Helaas een laag cp
FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYLAX.quote:
Dat is wel wurf, als je die nog niet hebt.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:26 schreef Myraela het volgende:
Ik kom alleen pokemon thuis tegen als ik zo'n lokding heb gebruikt. Net fucking 17 pokeballs op een beedrill.
Levert je candy en stardust op, handig als je wilt levelen/evolvenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:27 schreef Voszje het volgende:
Misschien een domme vraag, maar als je al zo'n Rattata ding hebt... Moet je 'm dan nóg een keer vangen? Als ik in de buurt loop zie ik namelijk al die Pokemon die ik al heb.
Ja die kun je ook weer inleveren zodat je ze kunt evalueren ofzo.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:27 schreef Voszje het volgende:
Misschien een domme vraag, maar als je al zo'n Rattata ding hebt... Moet je 'm dan nóg een keer vangen? Als ik in de buurt loop zie ik namelijk al die Pokemon die ik al heb.
Gotto catch m all!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:27 schreef Voszje het volgende:
Ja, als ze dan een lager CP hebben dan transfer ik ze en dan krijg je candy waarmee je die anderen weer kunt levelen of evolueren.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:27 schreef Voszje het volgende:
Ja, altijd vangen want je krijgt:quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:27 schreef Voszje het volgende:
Jup! De Max CP is ook hoger naarmate je zelf levelt.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:29 schreef Shadowkid053 het volgende:
Snorlaxer wordt sterker en sterker. Kost nu al 2 candies en 1300 stardust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |