Kut, ik fiets te hardquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je harder gaat dan 15 km dan registreert de app dat niet als beweging.
Dus het maakt eigenlijk niet zoveel uit waar je loopt.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Volgens mij is het een algoritme op basis van de hoeveelheid bezoekers die er lopen. Dit was ook zo met energy op Ingress. Pokemon blijven een X tijd staan en kunnen maximaal een X aantal keer gevangen worden. Volgens mij altijd meer dan 2x tho.
Nee, ik woon in een betonnen bak dus helaas.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:06 schreef truedestiny het volgende:
Vangen jullie ook allemaal pokemon in je eigen huis? af en toe ook gewoon goeie zoals seel en horsea
Nee manquote:
Het is nu populairder dan de twitter app wat daily users betreft en dat was het al 48 uur na de uitrol in de VS. Het is misschien een tijdelijke rage maar wel tof dat er zo snel op ingespeeld wordt.quote:
Team Instinct !quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:14 schreef Voszje het volgende:
Jeej, ik heb al 8 PokémonIk wil ook bij een team! Ik was net lekker aan het wandelen, begint het keihard te regenen.
Lekker je pidgeys evolueren en wat pokestops bezoeken en u bent het binnen no timequote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:16 schreef Voszje het volgende:
[..]
Duurt nog eventjes denk ik, ik ben nog niet bij level 5.
Ah, thanks! Ik ben er nog niet echt in thuis wat ik allemaal kan doen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lekker je pidgeys evolueren en wat pokestops bezoeken en u bent het binnen no time
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |