Ik heb daar nog nooit mee gewerkt. Muis wel, maar die is even niet beschikbaar zoals je weet.quote:
Ik was even aan de foon met HP, ben er weerquote:
Ik had eerst alleen de description ingevuld met de URL's zoals in de OP, maar die verschenen niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit mee gewerkt. Muis wel, maar die is even niet beschikbaar zoals je weet.
Ik heb nu ook wat tekst in de description van je show gezet, maar de URL overruled het.
Zou ook een bugje in AirTime kunnen zijn. Kunnen wij dan ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had eerst alleen de description ingevuld met de URL's zoals in de OP, maar die verschenen niet.
Daarna heb ik pas de URL in het URL-veld gezet, dus dat overrulen klopt denk ik niet...
Vervelend.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik lig geveld door hevige rugpijn op de bank, Symph heeft me vannacht moeten helpen omdraaien en pijnstillers gevoerd. Paracetamol werkt nauwelijks, maar het zwaardere spul ligt ergens waar ik nu zelf niet bij kan. Donderdag kan ik bij de nieuwe fysio terecht en Symph gaat het later vandaag ook weer wat masseren, ik word gek van de pijn, viel zowat flauw op het toilet. Tot zover de dagelijkse medische update
\o/ vanavond wordt mijn DJ Desk een feit.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:25 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gaat zo de deur uit en heeft ook vanavond een afspraak.
Helaas niet in de gelegenheid om R49 te luisteren. Veel succes en plezier alvast.
just mequote:
quote:
Ik klikte op de link die nog in Foobar stond. Niezo handig ofzo.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat hij naar de link in je onderschrift is gegaan!
Maar nu ben je wel ingetuned op de backup stream?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik klikte op de link die nog in Foobar stond. Niezo handig ofzo.
Edit: http://radio49.myl2mr.com/ Error occurred.
Ah. Ik heb het probleem gevonden. Blijkbaar was mijn geluidskaart even aan het dwarsliggen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar nu ben je wel ingetuned op de backup stream?
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ah. Ik heb het probleem gevonden. Blijkbaar was mijn geluidskaart even aan het dwarsliggen.Gefixt.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |