Kermit! Je sloopt het topicquote:
tenminste iemand die het snaptquote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Henk is buiten adem van de moonwalk...
Nu sloffen uit, voeten op tafel en relaxen...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:52 schreef Symphonic het volgende:
Binnenkort kom ik wel weer meer praten, als het weer wat rustiger is en ik weer een beetje puf heb
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:52 schreef Symphonic het volgende:
Binnenkort kom ik wel weer meer praten, als het weer wat rustiger is en ik weer een beetje puf heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Elfletterig sluit zich hierbij aanquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:03 schreef MadMaster het volgende:
Doedezemaar & Symphonic zijn vandaag precies een half jaar getrouwd!!!![]()
Happy Anniversary namens alle Radio 49'ers!!!!![]()
![]()
![]()
Een nummer dat vele jaren later een wrange nasmaak kreeg, toen er op King's Cross een terreuraanslag plaatsvond.quote:
Yep.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een nummer dat vele jaren later een wrange nasmaak kreeg, toen er op King's Cross een terreuraanslag plaatsvond.
Niks is toeval...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig snapt ineens *waarom* dit nummer wordt gedraaid
De 11,5 eurocent viel een beetje laat, gezien de overduidelijke showtitel.
quote:Net oparrestatie team ramt een deur er uit en een persoon geblinddoekt afgevoerd
Ja, hier zowat om de hoek.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:03 schreef MadMaster het volgende:
Doedezemaar & Symphonic zijn vandaag precies een half jaar getrouwd!!!![]()
Happy Anniversary namens alle Radio 49'ers!!!!![]()
![]()
![]()
Ach ja, de straat hiernaast.. Ook een "nette" buurt.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, hier zowat om de hoek.
We maken wat mee. Schietpartijen, executies, achtervolgingen.
En het was zo'n nette buurt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |