Sleep wellquote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:38 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga tegen beter weten in toch maar eens een poging doen om te slapen. Piet, bedankt voor het draaien en succes nog. En iedereen bedankt voor de gezelligheid.
Het is vooral leuk als je diezelfde mensen dan vaker tegenkom.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja zo ben ik al de mafste figuren tegengekomen
Heb geen idee waar ze vandaan komen, heb dat ding opgestart en had na paar uur aantal luisteraars die niet via R49 kwamen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah zo.
En is je fanbase dan afkomstig uit Nederland?
Soms maak ik me wel beetje zorgen hoe het afloopt met ze.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het is vooral leuk als je diezelfde mensen dan vaker tegenkom.
Chitchat.
Allright, nou mooiquote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee waar ze vandaan komen, heb dat ding opgestart en had na paar uur aantal luisteraars die niet via R49 kwamen.
Ik denk dat het Reggae liefhebbers waren.
Je zult wel de gekste verhalen te horen krijgen...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soms maak ik me wel beetje zorgen hoe het afloopt met ze.
Deze is ouder.quote:
Het wordt alweer weer licht en dat is teken voor mij om ook het bed te gaan opzoeken.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 05:24 schreef moemoe het volgende:
Bedankt voor de muziek Piet en slaap lekker voor straks.
Draai jij daar nu?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:12 schreef knokkels het volgende:
Via de links hieronder kun je luisteren naar Radio 49 Backup
Radio49 Backup Luisterlink 1 (directe link voor mediaspeler)
Radio49 Backup Luisterlink 2 (webbased)
Môgge
Ja, als BackGup. Ik vernam een dode stream ineens, terwijl ik nog niet helemaal wakker was, dit dat.quote:
OKquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, als BackGup. Ik vernam een dode stream ineens, terwijl ik nog niet helemaal wakker was, dit dat.
Maar jij mag ook heur.
Moet nog wat dingen doen hier tussendoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |