Zag net een donatie van 107 euro langskomen, dus ja.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:55 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Verdienen hier ook geld mee? Net als bij youtube? ik vind best aardig om even te kijken.
Dat soort gasten verdienen beter dan een gemiddelde nederlanderquote:Op maandag 11 juli 2016 23:55 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Verdienen hier ook geld mee? Net als bij youtube? ik vind best aardig om even te kijken.
Neequote:Op maandag 11 juli 2016 23:58 schreef Rabieluh het volgende:
Is de server al wat beter aan het worden? Anders stel ik mijn powerleveling nog even uit.
s avonds is het nogal kut.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:58 schreef Rabieluh het volgende:
Is de server al wat beter aan het worden? Anders stel ik mijn powerleveling nog even uit.
Misschien een aantal, maar het overgrote deel vind er niet aan. Net als bij voetballers zeg maar. Bij youtube wist ik het wel, maar met twitch ben ik niet so bekend. En als je zoveel viewers kan binden verdien je het ook gewoon.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat soort gasten verdienen beter dan een gemiddelde nederlander
Ik heb het ook over het minimale aantal zoals die stream die gelinked was.. Die hebben over de 5k subs ofzo.. niet normaal..quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:00 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Misschien een aantal, maar het overgrote deel vind er niet aan. Net als bij voetballers zeg maar. Bij youtube wist ik het wel, maar met twitch ben ik niet so bekend. En als je zoveel viewers kan binden verdien je het ook gewoon.
Ja, heb ik op mijn iPhone ook last van als ik die optie aanzet.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:40 schreef TigerXtrm het volgende:
Klopt het dat de battery saving optie zorgt dat de app vastloopt? Telkens als ik het gebruik en ik kijk weer dan kan ik niks meer en moet ik de app opnieuw opstarten. Maakt eitjes broeden een beetje lastig.
Ligt eraan hoe je speelt. Wij veroveren als team met vrienden constant de gyms van naastgelegen dorpen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:02 schreef rulerofdeath het volgende:
teamkeuze maakt eigenlijk geen fuck uit toch?
Wel voor de gyms.. In mijn stad is er bijna geen geel..Heel af en toe zie ik er een en dan is het kut op een gym te houden.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:02 schreef rulerofdeath het volgende:
Zolang je maar rood kiestquote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:02 schreef rulerofdeath het volgende:
Summit is één van de grotere streamers en hij verdient bakken met geldquote:Op maandag 11 juli 2016 23:55 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ah, oke. dat klinkt wel leuk. ik ga eens overleggen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:04 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je speelt. Wij veroveren als team met vrienden constant de gyms van naastgelegen dorpen.
Hier is de battle vooral tussen blauw en geel.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wel voor de gyms.. In mijn stad is er bijna geen geel..Heel af en toe zie ik er een en dan is het kut op een gym te houden.
Hier is altijd een harde battle rood vs blue
Rood
Geldt dit niet voor 80% van alle apps.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:09 schreef nikky het volgende:
http://www.iculture.nl/ni(...)gang-google-account/
Oi. Ik geloof dat ik een ander mailadres ga aanmaken en opnieuw ga beginnen.
Denkt iemand nou echt dat ze dit gaan misbruiken? Tevens zal het met een update opgelost worden gezien het in de Android versie niet het geval is.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:09 schreef nikky het volgende:
http://www.iculture.nl/ni(...)gang-google-account/
Oi. Ik geloof dat ik een ander mailadres ga aanmaken en opnieuw ga beginnen.
Kearl, jij ook?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:02 schreef rulerofdeath het volgende:
Team Rood.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kearl, jij ook?Ik heb het spel een uurtje of twee geleden geïnstalleerd, tijd om een team te vormen/samen voor een team te gaan spelen
kreeg vandaag twee nichtjes van 18 over de vloer. zaten beide sinds gisteren de game te spelen. schijnt dat op snapchat iedereen ermee bezig is. dit klinkt als een hype in wording. net als de wii destijds?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:18 schreef o43blondiee het volgende:
Waar gaat dit heen mensen.. mijn vriend (niet into het hele gebeuren) vraagt of we pokemon gaan vangen![]()
dit dus.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:14 schreef Delibird het volgende:
[..]
Denkt iemand nou echt dat ze dit gaan misbruiken? Tevens zal het met een update opgelost worden gezien het in de Android versie niet het geval is.
Die zitten natuurlijk nu allemaal massaal in de Starbucks pokemon te vangenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:31 schreef TwenteFC het volgende:
Veel errors nu trouwens, is America net wakker geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |