Komt vooral door die negatieve berichten van ongelukken van mensen die dat achter hun stuur doen. Mediaquote:Op maandag 11 juli 2016 23:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die vroeger geen pokemonkaarten mochten van hun ouders.
Kinderen zie ik dat zo doen hoor. Maar om dat als eind 20er te doen, nee... het kost me al mijn waardigheid om met die app over straat te lopenquote:Op maandag 11 juli 2016 23:24 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik zie het helemaal voor me. Aanbellen voor een pokemon
Nopequote:Op maandag 11 juli 2016 23:25 schreef De-Hamster het volgende:
Is het btw mogelijk om vanaf de PC de volledige map te bekijken? Dan kan ik eens kijken waar veel Pokestops bij elkaar liggen.
Account maken voor Ingress, de map is vrijwel identiek.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:25 schreef De-Hamster het volgende:
Is het btw mogelijk om vanaf de PC de volledige map te bekijken? Dan kan ik eens kijken waar veel Pokestops bij elkaar liggen.
Ojaquote:Op maandag 11 juli 2016 23:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Komt vooral door die negatieve berichten van ongelukken van mensen die dat achter hun stuur doen. Media
Ik vrees van niet, ik gaf het op na 5 miunuten.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:28 schreef De-Hamster het volgende:
NEEEE!
Ik heb eindelijk een Pikachu gevangen, hangt de Pokeball vast.
Het balletje rolt niet meer, maar er is geen Gotcha!
Heeft wachten nog zin?
quote:Op maandag 11 juli 2016 23:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die vroeger geen pokemonkaarten mochten van hun ouders.
Pokestopsquote:Op maandag 11 juli 2016 23:28 schreef sonnyspek het volgende:
Waar kan je die eieren vinden? Overal gewoon?
Doe ik ook op mijn werk, meeste zijn 40 plus en die snappen de hype niet.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:21 schreef DeLuna het volgende:
Vanavond ook heel veel mensen gehoord die het maar een kansloos spel vonden. Ik heb wijselijk mijn mond gehouden
Soms hebs je hem alsnog gevangen..quote:Op maandag 11 juli 2016 23:28 schreef De-Hamster het volgende:
NEEEE!
Ik heb eindelijk een Pikachu gevangen, hangt de Pokeball vast.
Het balletje rolt niet meer, maar er is geen Gotcha!
Heeft wachten nog zin?
Gelukkig heb je FOK! waar je helemaal los kunt gaanquote:Op maandag 11 juli 2016 23:31 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Doe ik ook op mijn werk, meeste zijn 40 plus en die snappen de hype niet.
"En dan nu het pokejournaal. In Rotterdam zijn de laatste 3 gyms overgenomen door team Valor. In Amsterdam houdt team mystic nog dapper stand met 3 gyms maar de verwachting is dat voor morgenochtend alle gyms in handen zijn van het almachtige team Valor"quote:Op maandag 11 juli 2016 23:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Oja
Stuur ze even langs in BNW, dan leren ze wel dat ze niks in de media serieus moeten nemen
Ik wacht op de eerste meetingquote:Op maandag 11 juli 2016 23:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gelukkig heb je FOK! waar je helemaal los kunt gaan
Ik heb hem uitgezet, mijn telefoon komt er niet goed meer uit.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:40 schreef TigerXtrm het volgende:
Klopt het dat de battery saving optie zorgt dat de app vastloopt? Telkens als ik het gebruik en ik kijk weer dan kan ik niks meer en moet ik de app opnieuw opstarten. Maakt eitjes broeden een beetje lastig.
Altijd zoeken om te janken. Games zijn te geweldadig, te weinig daglicht etc.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Komt vooral door die negatieve berichten van ongelukken van mensen die dat achter hun stuur doen. Media
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2016 23:50 schreef Cikx het volgende:
https://www.twitch.tv/summit1g
Lekkere Pokémon Go stream setup. Respect als je er zo voor lul bij durft te lopen.
Verdienen hier ook geld mee? Net als bij youtube? ik vind best aardig om even te kijken.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:50 schreef Cikx het volgende:
https://www.twitch.tv/summit1g
Lekkere Pokémon Go stream setup. Respect als je er zo voor lul bij durft te lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |