abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163726752
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 08:52 schreef moussy het volgende:

[..]

Ze heeft Ehler Danlos. Door de vele (sub) luxaties altijd pijn, slijtage aan gewrichten en is altijd moe, wat niet gek is, want altijd pijn. Op haar enkels na verplaatsen alle gewrichten en wervels zich in haar lijf bij beweging. Als ze 's morgens haar bed uit komt is ze net een bouw pakket, als ze loopt heeft ze knieschijven die mee wandelen, maar ook haar heupen die uit de kom vliegen, eigenlijk bij alles wat ze doet heeft ze extra beweging, ín haar lijf.

Op goede dagen kan ze een rondje supermarkt lopen, op slechte dagen help ik haar uit bed en breek ik mn nek over krukjes in de woonkamer waar ze op kan gaan zitten als ze bijv. van bank naar de keuken wil lopen om drinken te kunnen pakken als er niemand thuis is.
die vermoeidheid komt ook omdat ze gewoon voor elke beweging 20x zo hard moet werken als een gezond persoon ;( zelfs in rust is het geen echte rust en werken haar spieren hard om alles op zn plaats te houden
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  † In Memoriam † donderdag 14 juli 2016 @ 09:28:55 #202
7074 moussy
kuttekop
pi_163726793
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 09:24 schreef simmu het volgende:

[..]

die vermoeidheid komt ook omdat ze gewoon voor elke beweging 20x zo hard moet werken als een gezond persoon ;( zelfs in rust is het geen echte rust en werken haar spieren hard om alles op zn plaats te houden
Ook dat idd. Want ook met rolstoel moet ze kiezen wat te gaan doen. Vanavond diplomauitreiking, dus niet vanmiddag mee naar haar oude basisschool voor het uitzwaaien van gr 8, Cas dus.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Moderator donderdag 14 juli 2016 @ 09:29:35 #203
5428 crew  miss_sly
pi_163726802
Poe moussy, wat heftig voor je dochter. Hoe gaat ze er zelf mee om? LIjkt me heel wat om als 17-jarige in een rolstoel terecht te komen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator donderdag 14 juli 2016 @ 09:33:54 #204
5428 crew  miss_sly
pi_163726838
Wat betreft de discussie over (al dan niet vrijwillige) thuisblijfmoeders vs. buitenshuis werkende moeders: Ticootje zei:

quote:
Nope. Maar een thuisblijfmoeder maakt het geen zak uit als ze weer eens voor niks op school staat. Mij kost het een vrije dag.
En daar kan ik me grotendeels best in vinden. Dat betekent niet dat thuisblijfmoeders geen reet uitvoeren, maar als je een week van tevoren hoort dat er iets van je gevraagd wordt, dan kun je met plannen rekening proberen te houden daarmee. Een buitenshuis werkende moeder met een werkgever moet een vrije dag aanvragen. A gaat dit dan al van de andere vrije dagen af (en iedereen wil op vakantie kunnen, toch?) en B in veel bedrijven kun je niet terug op de vrije dag zelf, omdat je die bij nader inzien niet nodig hebt, omdat school je toch niet nodig heeft. Dus heb je een vrije dag ingeleverd waar dat helemaal niet nodig was. Dat is zonde. Tenminste, ik ben zelf heel gierig als het over mijn vrije dagen gaat. Ik heb er niet heel veel, en die ik heb, wil ik graag goed gebruiken.

Overigens gaat de juf van S vandaag de klas schoonmaken en spullen poetsen, dus mochten ze vandaag speelgoed meenemen om met elkaar en elkaars speelgoed te spelen. Ook een goede optie. Bij de kleuters werd wel hulp gevraagd, zag ik, maar die hebben ook veel meer speelgoed dat schoongemaakt moet worden.
  † In Memoriam † donderdag 14 juli 2016 @ 09:34:34 #205
7074 moussy
kuttekop
pi_163726843
Ze vind het moeilijk, vooral omdat ze bijv in een winkel door mensen die ze niet kent behandeld wordt als iemand met een verstandelijke beperking. Ze vind het fijn omdat ze weer met vriendinnen op pad kan. Ze vind het moeilijk dat we haar dan moeten brengen als het niet te doen is om er met rolstoel te komen. Ze barste in tranen uit toen ik mijn boodschappenautootje (ja ik doe ze zelf ook al werk ik) verkocht voor een grotere auto zodat ik 2 kinderen én rolstoel kan vervoeren als P. niet thuis is. Zelf ben ik ook heel erg ziek geweest en toen had ze het idee dat zij het gezin draaiende moest houden, maar dat kon niet.
  Moderator donderdag 14 juli 2016 @ 09:39:46 #206
5428 crew  miss_sly
pi_163726924
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 09:34 schreef moussy het volgende:
Ze vind het moeilijk, vooral omdat ze bijv in een winkel door mensen die ze niet kent behandeld wordt als iemand met een verstandelijke beperking. Ze vind het fijn omdat ze weer met vriendinnen op pad kan. Ze vind het moeilijk dat we haar dan moeten brengen als het niet te doen is om er met rolstoel te komen. Ze barste in tranen uit toen ik mijn boodschappenautootje (ja ik doe ze zelf ook al werk ik) verkocht voor een grotere auto zodat ik 2 kinderen én rolstoel kan vervoeren als P. niet thuis is. Zelf ben ik ook heel erg ziek geweest en toen had ze het idee dat zij het gezin draaiende moest houden, maar dat kon niet.
Jeetje, moussy, wat een hoop voor zo'n jong meisje.
  † In Memoriam † donderdag 14 juli 2016 @ 09:48:39 #207
7074 moussy
kuttekop
pi_163727059
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 09:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Jeetje, moussy, wat een hoop voor zo'n jong meisje.
Het brengt ook "leuke" dingen, ze heeft net een shoot gehad voor een online magazine en ze is gevraagd voor model voor rolstoelkleding. We maken er gewoon het beste van :)
  Moderator donderdag 14 juli 2016 @ 09:50:33 #208
5428 crew  miss_sly
pi_163727097
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 09:48 schreef moussy het volgende:

[..]

Het brengt ook "leuke" dingen, ze heeft net een shoot gehad voor een online magazine en ze is gevraagd voor model voor rolstoelkleding. We maken er gewoon het beste van :)
O, maar daar ben ik van overtuigd, mous! Ik wens jullie in ieder geval een betere gezondheid toe allemaal.

Gaaf hoor, zo'n fotoshoot!
pi_163727165
Moussy wat heftig zeg! :*
Gaaf dat ze een fotoshoot heeft gehad!
pi_163727452
Hoe zit de toekomst eruit mous? Is dit iets wat verergert?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_163728909
dus. geen baan voor mij
quote:
ja. op basis van je cv en opleiding denken wij dat je deze vacature uitstekend uit kan voeren. maar ja, er is toch een groot gat in je cv, we raden een werkervaringstraject aan
hier in de gemeente bestaat zo'n traject uit vakantiehuisjes schoonmaken (gratis dus). ik heb er best een rotsmaak aan overgehouden. waarom de hell vraag je me dan op gesprek?
pi_163729620
Precies daarom ben ik blijven werken, dat gat in je cv daar vergissen veel zich in, maar na 4 jaar thuis ben inderdaad zo'n beetje veroordeeld tot achter de kassa of het scrobben van de toiletten bij de mac..
pi_163729756
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 12:07 schreef Ticootje het volgende:
Precies daarom ben ik blijven werken, dat gat in je cv daar vergissen veel zich in, maar na 4 jaar thuis ben inderdaad zo'n beetje veroordeeld tot achter de kassa of het scrobben van de toiletten bij de mac..
Dan blijf ik wel een thuisblijfmoeder, kan ik ook kassaatje spelen en poetsen. Zonder het gedoe van KDV-kosten en geregel bij zieke kinderen/studiedagen :P
pi_163729853
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 12:13 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Dan blijf ik wel een thuisblijfmoeder, kan ik ook kassaatje spelen en poetsen. Zonder het gedoe van KDV-kosten en geregel bij zieke kinderen/studiedagen :P
Dat is een keuze, uiteindelijk kijk je of dat wat je binnenharkt - netto kosten KDV ook nog een significante verbetering is van het netto te besteden inkomen. Als je 3 dagen achter de kassa gaat zitten voor netto 100 euro meer te besteden dan zou ik ook wel thuis blijven.
pi_163730166
quote:
dat was bij ons domweg geen optie. eerst naar de andere kant van het land verhuizen, vervolgens die toestanden met kiro, direkt gevolgd door de toestanden met schoonpa. het leven geeft je nu eenmaal niet de optie tot kiezen :) persoonlijk vind ik het wel erg kortzichtig. ze zeggen zelf "ja. je kan het allemaal prima aan in onze opinie". dan moet je niet zeiken ook. en al zeker niet iemand dan wel op gesprek vragen.
  donderdag 14 juli 2016 @ 12:47:17 #216
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163730381
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 11:31 schreef simmu het volgende:
dus. geen baan voor mij

[..]

hier in de gemeente bestaat zo'n traject uit vakantiehuisjes schoonmaken (gratis dus). ik heb er best een rotsmaak aan overgehouden. waarom de hell vraag je me dan op gesprek?
Wat een snertopmerking idd.... en ze zullen best weten hoe zo'n werkervaringstraject eruitziet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_163730564
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 12:36 schreef simmu het volgende:

[..]

dat was bij ons domweg geen optie. eerst naar de andere kant van het land verhuizen, vervolgens die toestanden met kiro, direkt gevolgd door de toestanden met schoonpa. het leven geeft je nu eenmaal niet de optie tot kiezen :) persoonlijk vind ik het wel erg kortzichtig. ze zeggen zelf "ja. je kan het allemaal prima aan in onze opinie". dan moet je niet zeiken ook. en al zeker niet iemand dan wel op gesprek vragen.
Ben ik niet geheel met je eens , soms wordt je door de persoon die op gesprek komt positief verrast en geef je op basis daarvan toch de baan.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Moderator donderdag 14 juli 2016 @ 12:55:17 #218
5428 crew  miss_sly
pi_163730568
Een werkervaringstraject hoeft er zeer zeker niet zo uit te zien, hoor.
Wij hebben hier op kantoor ook een paar maanden iemand gehad via het werkervaringstraject en ze draaide gewoon mee in de administratie om ervaring op te doen.
pi_163731008
quote:
achter de kassa of het scrobben van de toiletten bij de mac..
Daar ben je dan te duur voor.

Ik wil ook aan het werkt blijven! Heb net een gesprek gehad over evt lang verlof
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een meidenkwartet
  donderdag 14 juli 2016 @ 13:18:32 #220
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_163731025
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2016 12:55 schreef Joene het volgende:
Ben ik niet geheel met je eens , soms wordt je door de persoon die op gesprek komt positief verrast en geef je op basis daarvan toch de baan.
En andersom.... Klinkt stom, maar soms zit je ook gewoon met een minder 'grijpbare' reden en moet je zoeken in het cv om een duidelijke reden te kunnen geven. Of soms hoop je positief verrast te worden, maar is dat niet het geval.

En was Sly zegt: werkervaringstrajecten zien er best vaak wat redelijker uit dan wat jij nu aanhaalt.
pi_163731071
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 13:17 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Daar ben je dan te duur voor.

Ik wil ook aan het werkt blijven! Heb net een gesprek gehad over evt lang verlof
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor een jaar maar? Als ik eenmaal een besluit zou nemen om Nederland te verlaten kom ik nooit meer terug. :D

Waarheen is verweg?
pi_163731097
Hier hebben we enorm veel sollicitanten gehad voor mijn functie. Degenen die uberhaupt werden uitgenodigd waren er omdat het cv prima aansloot, maar stuk voor stuk werd het niks omdat mensen zich blijkbaar niet kunnen verkopen.
pi_163731176
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 13:21 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Voor een jaar maar? Als ik eenmaal een besluit zou nemen om Nederland te verlaten kom ik nooit meer terug. :D

Waarheen is verweg?
Zo werkt het niet altijd he :s) .
SPOILER
Met een meidenkwartet
pi_163731209
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 13:18 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

En andersom.... Klinkt stom, maar soms zit je ook gewoon met een minder 'grijpbare' reden en moet je zoeken in het cv om een duidelijke reden te kunnen geven. Of soms hoop je positief verrast te worden, maar is dat niet het geval.

En was Sly zegt: werkervaringstrajecten zien er best vaak wat redelijker uit dan wat jij nu aanhaalt.
Idd ook andersom , maar in the end , solliciteren is soms gewoon geluk hebben en jezelf goed weten te verkopen. Niet iedereen is daar evengoed in.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_163731337
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 13:26 schreef Cathmar het volgende:

[..]

SPOILER
Wel heel gaaf.
pi_163731415
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2016 12:55 schreef Joene het volgende:

[..]

dan moet je achteraf gewoon zeggen "goh. een andere kandidaat sluit beter aan" ipv dit flutverhaal :)
  donderdag 14 juli 2016 @ 13:40:31 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163731448
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 13:22 schreef Ticootje het volgende:
Hier hebben we enorm veel sollicitanten gehad voor mijn functie. Degenen die uberhaupt werden uitgenodigd waren er omdat het cv prima aansloot, maar stuk voor stuk werd het niks omdat mensen zich blijkbaar niet kunnen verkopen.
Verkopen is belangrijk voor de functie?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_163731501
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 12:55 schreef miss_sly het volgende:
Een werkervaringstraject hoeft er zeer zeker niet zo uit te zien, hoor.
Wij hebben hier op kantoor ook een paar maanden iemand gehad via het werkervaringstraject en ze draaide gewoon mee in de administratie om ervaring op te doen.
hier is niks. het is echt heel erg, daar heb ik me vooraf echt op verkeken. ik dacht "goh, de spoeling qua vacatures is dun, maar de spoeling met hoger opgeleide mensen ook, dus uiteindelijk zal het wel lukken". maar er is amper iets. heel de provincie is een grote leegloopzone. bijna het enige werk wat er is, is vakantiehuisjes schoonmaken en in de thuiszorg en de bouw (als zzp'er allemaal, of op tijdelijke contracten).

ik zie om me heen hoe anderen (zonder gat in de cv) worstelen en het is echt bar. wij kunnen tenminste nog op 1 salaris.
  Moderator donderdag 14 juli 2016 @ 13:44:33 #229
5428 crew  miss_sly
pi_163731520
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 13:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Verkopen is belangrijk voor de functie?
Jezelf kunnen verkopen, laten zien, als de ene juiste persoon voor die bepaalde functie is belangrijk bij solliciteren.
pi_163731595
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 13:26 schreef Cathmar het volgende:

[..]

SPOILER
wel tof!
  donderdag 14 juli 2016 @ 13:56:31 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163731724
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 13:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Jezelf kunnen verkopen, laten zien, als de ene juiste persoon voor die bepaalde functie is belangrijk bij solliciteren.
Als de CV's prima aansluiten maar het alleen maar niets werd omdat mensen zichzelf niet wisten te verkopen dan mag ik hopen dat verkopen belangrijk is voor de functie waar ze op solliciteren.
Voor sommige banen zijn verkoopskills helemaal niet van belang, dus als de werkgever dan roept dat er genoeg goede sollicitanten waren maar dat niemand zichzelf goed genoeg wist te verkopen dan is dat een beetje dubbel als verkoopskills helemaal niet van belang zijn voor de functie.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_163732046
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 13:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]

ja, dat vonden ze bij sangdrax op zn werk ook. dus dat eindigde ermee dat hij opgezadeld zat met iemand die gewoon echt dat werk niet goed genoeg kon, wat leidde tot onenigheid in het team, wat leidde tot een project van een paar miljoen wat bijna stuk is nu omdat het halve team weg is (2x burnout en 3 zelf vertrokken) :X

maar goed; nu hebben we het wel op nivootje prof. ir. maar toch, het principe staat.

ook een leuke die een tijdje terug voorbijkwam; 1 vacature die dan bij 8 uitzenders/detacheerders uitstaat. en dan met verschillende functie eisen. of wat dachten we van een vacature als helpdeskmedewerker, waar je dan in het afgelopen jaar afgestudeerd hbo ict moet hebben maar wel 5 jaar werkervaring. of die vacature als zaakbeheerder bij de gemeente waar je hbo/uni diende te hebben, net afgestudeerd maar wel met in de afgelopen 5 jaar werkervaring als zaakbeheerder bij een gemeente.
  donderdag 14 juli 2016 @ 14:15:03 #233
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163732135
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 13:43 schreef simmu het volgende:

[..]

hier is niks. het is echt heel erg, daar heb ik me vooraf echt op verkeken. ik dacht "goh, de spoeling qua vacatures is dun, maar de spoeling met hoger opgeleide mensen ook, dus uiteindelijk zal het wel lukken". maar er is amper iets. heel de provincie is een grote leegloopzone. bijna het enige werk wat er is, is vakantiehuisjes schoonmaken en in de thuiszorg en de bouw (als zzp'er allemaal, of op tijdelijke contracten).

ik zie om me heen hoe anderen (zonder gat in de cv) worstelen en het is echt bar. wij kunnen tenminste nog op 1 salaris.
Daarom is ook bijna iedereen die ik ken daar weg gegaan.
KuikenGuppy
  donderdag 14 juli 2016 @ 14:37:11 #234
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_163732591
Hopelijk komt er toch nog een kans voor je Simmu en blijk jij ineens de perfecte kandidaat voor die plek te zijn. Wij hebben recent iemand van 55 jaar aangenomen. Mijn leidinggevende wilde persé een jong iemand, maar na vele moeizame sollicitatiegesprekken besloot hij om toch maar die 55-jarige sollicitant die al twee jaar thuis zat, uit te nodigen. En zowaar, het was meteen tijdens het gesprek duidelijk dat hij perfect was voor die baan. Het kan dus wel. Je moet net dat gelukje hebben. Maar ik kan me heel goed voorstellen hoe frustrerend dit allemaal moet zijn.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_163732671
och, we hebben het gewoon goed hoor. we konden een huis kopen, we kunnen elk jaar op vakantie en als ik mijn nageltjes wil laten doen (nailart incluus) doe ik dat voor een tientje :7

maar dat leven als huisvrouw en moeder ben ik spuugzat. er is altijd iemand die wat van me wil en verder is het hollen of stilstaan. de ene helft van de dag verveel ik me kapot en de andere helft van de dag ren ik me rot om alles geregeld te krijgen.

het zou ook schelen als ik gewoon voltijd zou kunnen werken, maar dat is geen optie.
pi_163732693
en ik overweeg plan B: gewoon voor mezelf beginnen. in het ergste geval krijg ik geen of weinig opdrachten. tsja ach, linksom of rechtsom verlies ik niks ;)
  donderdag 14 juli 2016 @ 14:46:00 #237
37150 livelink
pi_163732779
Hoe jij je voelt lijkt me anders minstens zo belangrijk als die vakantie, nagels en huis, Simmu. Of eigenlijk veel belangrijker. Dus gun ik je heel erg dat je een leuke baan vindt.
Ik hoop trouwens dat het niet Sangdrax is die met een burnout zit.
  donderdag 14 juli 2016 @ 15:16:34 #238
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_163733463
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 08:52 schreef moussy het volgende:

[..]

Ze heeft Ehler Danlos. Door de vele (sub) luxaties altijd pijn, slijtage aan gewrichten en is altijd moe, wat niet gek is, want altijd pijn. Op haar enkels na verplaatsen alle gewrichten en wervels zich in haar lijf bij beweging. Als ze 's morgens haar bed uit komt is ze net een bouw pakket, als ze loopt heeft ze knieschijven die mee wandelen, maar ook haar heupen die uit de kom vliegen, eigenlijk bij alles wat ze doet heeft ze extra beweging, ín haar lijf.

Op goede dagen kan ze een rondje supermarkt lopen, op slechte dagen help ik haar uit bed en breek ik mn nek over krukjes in de woonkamer waar ze op kan gaan zitten als ze bijv. van bank naar de keuken wil lopen om drinken te kunnen pakken als er niemand thuis is.
mooi kut dus.
Maar volgens mij ben jij altijd super positief ingesteld, dus jullie maken het vast draaglijk voor haar.
Sterkte in ieder geval!
pi_163733810
Oh moussy wat heftig.
Stagneert de ziekte of gaat ze steeds verder achteruit?

Simmu ik hoop dat je toch een leuke baan gaat vinden.
pi_163733928
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 13:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als de CV's prima aansluiten maar het alleen maar niets werd omdat mensen zichzelf niet wisten te verkopen dan mag ik hopen dat verkopen belangrijk is voor de functie waar ze op solliciteren.
Voor sommige banen zijn verkoopskills helemaal niet van belang, dus als de werkgever dan roept dat er genoeg goede sollicitanten waren maar dat niemand zichzelf goed genoeg wist te verkopen dan is dat een beetje dubbel als verkoopskills helemaal niet van belang zijn voor de functie.
Het is vrijwel altijd cv + eerste indruk...
Ookal is verkopen niet belangrijk in een functie, het is wel belangrijk dat je je goed kan presenteren, je een goed verhaal hebt.
pi_163740147
quote:
7s.gif Op donderdag 14 juli 2016 15:16 schreef amaranta het volgende:

[..]

mooi kut dus.
Maar volgens mij ben jij altijd super positief ingesteld, dus jullie maken het vast draaglijk voor haar.
Sterkte in ieder geval!
Ik dacht even dat je het tegen Simmu had. :D

Ik heb zelf twee jaar thuis gezeten met een burn out, heb toen via een fijn reïntegratiebureau een heel leuk werkervaringsplekje gekregen en heb nu de leukste baan die ik ooit gehad heb.

Ik had nog wel een dingetje met een collega vandaag. :')
Hij kwam heel sip aangelopen, dus ik vroeg wat er was. Antwoordt ie met een stalen gezicht dat z'n auto net is ingeslapen. Ik schiet in de lach en roep dat ie zich niet aan moet stellen. Hij reageert daarop heel kribbig en vraagt waarom ik in godsnaam zo moet lachen. Dus ik condoleer 'm heel sarcastisch met het overlijden van zn auto.
'Auto?' zegt ie. 'Ik heb het over m'n oudoom!'
  donderdag 14 juli 2016 @ 19:40:41 #242
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163740200
Aiiiii :').
KuikenGuppy
pi_163740486
Oei die is wel heel pijnlijk ja :X
pi_163740730
-Spring dat was even een doordegrondzakker.
Hoe was zijn reactie er uiteindelijk op?
pi_163740769
Kut :')
  donderdag 14 juli 2016 @ 20:13:26 #246
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163740886
Ik hoop dat zijn gevoel voor humor niet ook was ingeslapen :+
Kwak
  donderdag 14 juli 2016 @ 20:19:23 #247
149959 SQ
snelle trees
pi_163741031
Spring :') :'(
disclaimer
pi_163741339
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 20:05 schreef BlueEyes het volgende:
-Spring dat was even een doordegrondzakker.
Hoe was zijn reactie er uiteindelijk op?
Hij kon er niet om lachen nog, maar was ook niet boos. Is een leuke gozer gelukkig. :)
  donderdag 14 juli 2016 @ 20:36:53 #249
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_163741542
Als jullie je kinderen straf geven.

Hoeveel dagen moeten ze dan op de gang staan?

Ik twijfel, 3 of 4 dagen.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  donderdag 14 juli 2016 @ 20:38:01 #250
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163741573
quote:
7s.gif Op donderdag 14 juli 2016 20:36 schreef Rozevla het volgende:

Op de gang :').

In de kelder mogen ze!
KuikenGuppy
  donderdag 14 juli 2016 @ 20:40:05 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163741627
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 20:38 schreef Burdie het volgende:

[..]

Op de gang :').

In de kelder mogen ze!
Bij gebrek aan de kelder is het hier de zolder, opdat het een echt FOK!kertje mag worden O+
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 14 juli 2016 @ 21:04:27 #252
37150 livelink
pi_163742128
quote:

Leeftijd in dagen doe ik altijd. En dan mogen ze van mij ook nog wel af en toe op de trap zitten.
pi_163742318
quote:

Ik knip vingerkootjes af. Dat softe gedoe :')
  donderdag 14 juli 2016 @ 21:18:06 #254
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_163742431
Ja ik had laatst de jongste aan een touw gehangen en met z'n teentjes net de grond raken.

Maar ik vond dat zelf na een dag ook wel ver gaan.

Ik zoek nu een beetje een midden weg.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_163752996
nou, wij zijn iig met vakantie! have fun allemaal :)
pi_163753159
Prettige vakantie Simmu!
pi_163753162
Veel plezier simmu! *O*
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 15 juli 2016 @ 13:06:49 #258
95752 crew  Chell
Kluns
pi_163756500
Weet iemand nog een tof kraamcadeautje? Ik ben inspiratieloos :{

Tis voor schoonbroer en schoonzus, die hebben 3 weken geleden een tweede dochter gekregen. Ze wonen in het buitenland en tegen de tijd dat wij ze zien is de baby ruim 5 weken. We vliegen erheen met alleen handbagage, dus het mag ook niet te groot zijn.

Heel veel spulletjes en kleertjes en speelgoed zijn natuurlijk al aanwezig omdat het de tweede is.

Oh, en kadootje voor grote zus? Ja of nee?
  vrijdag 15 juli 2016 @ 13:24:12 #259
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163756907
Wat is het budget, Chell?
Een zilveren armbandje wellicht?

Voor zus zou ik ook iets meenemen ja.
KuikenGuppy
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 15 juli 2016 @ 14:11:14 #260
95752 crew  Chell
Kluns
pi_163757875
Budget speelt niet zo'n rol, mijn lief verwend z'n nichtjes graag en het zijn onze enige nichtjes (nou ja, ons geld is ook niet eindeloos natuurlijk ;))

Armbandjes zijn ze niet zo het type voor. Ik zou héél graag iets willen maken met het geboortekaartje, want dat is echt prachtig, maar schoonzus heeft zich daar nogal over uitgesproken :+ (het is helemaal eigen ontwerp en door er iets anders van te maken zit je wel met copyright te rotzooien, ik snap het wel).

Tis soms zo jammer dat ze niet in de buurt wonen, dan kon je gewoon mooi een tienrittenkaart oppas aanbieden ofzo :D
pi_163757947
komen ze wel uit nederland oorspronkelijk?
Ik vind een goed mooi prentenboek ook altijd een leuk cadeau. Evt ook voor grote zus.

En als ze niet nederlandstalig zijn zou je voor iets zonder tekst kunnen kiezen zoals de hardkartonnen versie van "de gele ballon" of "sinterklaas" van charlotte dematons.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 14:17:16 #262
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 15 juli 2016 @ 15:00:06 #263
95752 crew  Chell
Kluns
pi_163759200
Ja, ze zijn gewoon Nederlands. Er wordt thuis ook Nederlands gesproken, lezen doen ze wel zowel in het Duits als Nederlands. Ik koop alleen Nederlandse boekjes of boekjes zonder tekst, want ik ben slechtttt in Duits. Tijdens een familievakantie afgelopen voorjaar moest ik steeds verhaaltjes bij de boekjes verzinnen, want je wil mij niet in het Duits horen voorlezen :+

Ik vind "De gele ballon" wel heel tof trouwens. Hoor daar ook vaak mensen over. Die maar eens onthouden...

En ik moet nu ook ineens denken aan de voorleesboeken van Marianne Busser. Maar goed, dan wil ik alsnog wel ook een babykadootje erbij :+ Misschien van die leren slofjes.. die lijken me altijd wel goed.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 15:15:28 #264
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_163759588
Ik zou wel een kindje lusten of wie heeft er op mijn hoofd gepoept is erg leuk voor de grote zus ook.

Voor de baby een zilveren rammelaar?
pi_163760435
Wij hebben deze gekregen als kraamcadeau en ik vind hem echt zo tof!

https://www.bol.com/nl/p/bosch/9200000046155092/

quote:
Jeroen gaat buiten spelen. Maar op deze dag is alles anders dan anders. Jeroen valt in een ravijn en belandt in een paradijselijke wereld vol vreemde wezens. Die pakken niet alleen zijn bal, maar ook zijn pet en rugzak af. Jeroen gaat er onvervaard achteraan. Hij is slim, helpt waar hij kan en maakt nieuwe vrienden. Maar niet iedereen is wat hij lijkt...

Een prentenboek zonder woorden, waarin de magische wereld van Jheronimus Bosch het toneel wordt van een spannend avontuur.
Volg de pet, de rugzak en de bal...
Ontdek het verhaal zelf in de meesterlijke illustraties van Thé Tjong-Khing.
Is het misschien leuk om een cadeaubon te geven voor een fotoboek dat jij dan in elkaar knutselt voor ze? Ik zou daar heel blij mee als iemand dat werk uit handen neemt :@
  dinsdag 19 juli 2016 @ 19:34:45 #266
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163862326
Weet iemand wat ik al dan niet moet/kan doen met een jonge merel die door een poes is aangevallen?
KuikenGuppy
  dinsdag 19 juli 2016 @ 19:35:36 #267
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_163862346
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:34 schreef Burdie het volgende:
Weet iemand wat ik al dan niet moet/kan doen met een jonge merel die door een poes is aangevallen?
Vogelopvang in de buurt?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 19:36:54 #268
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_163862374
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:34 schreef Burdie het volgende:
Niets, werd mij jaren geleden door de dierenarts verteld.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 19:39:32 #269
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163862438
Hij is de tuin van de overburen in gehupst. Ik laat het maar zo dan :).
KuikenGuppy
  dinsdag 19 juli 2016 @ 19:44:17 #270
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_163862536
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:39 schreef Burdie het volgende:
Hij is de tuin van de overburen in gehupst. Ik laat het maar zo dan :).
Ja, helaas. Als hij zichzelf in veiligheid kan brengen, komt het misschien goed. Maar als poes echt heeft gebeten krijgt hij waarschijnlijk uiteindelijk een infectie.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 19:47:43 #271
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163862615
Ik denk dat de kat alleen heeft gekrabd, maar hij heeft wel een kaal plekje op z'n rug waar de veren weg zijn.
Kuiken was wel verdrietig dat we de vogel niet konden helpen, voor hem ook een lesje natuur ;).
KuikenGuppy
pi_163862670
Hier bracht ik ze altijd naar de opvang.
De suffe kat van mijn ouders beet ze niet dood
  dinsdag 19 juli 2016 @ 20:56:16 #273
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_163864538
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier bracht ik ze altijd naar de opvang.
De suffe kat van mijn ouders beet ze niet dood
Beter dan vogels zonder hoofd op je mat zodra je de deur uit stapt.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 21:21:33 #274
37150 livelink
pi_163865333
Ik ben een beetje bang voor vogels. Ik vind ze leuk om te zien als ze in de lucht zijn, maar verder niet. Gisteren vloog er zich eentje dood tegen mijn raam. En ik zag hem liggen en dan ben ik als de dood dat hij gewond is en dat ik er iets mee moet gaan doen :X
Dus heb ik mijn jongste 10 minuten naar het beestje laten staren om te kijken of hij nog bewoog. Pas toen hij na 10 minuten nog steeds geen teken van leven had gezien durfde ik hem op te ruimen. En als hij wel een teken van leven had gegeven had ik heel laf mijn buurmeisje erbij gehaald, want ik durf zo'n vogel echt niet op te pakken.

Ik had deze week een mooie ervaring. Mijn dochter had haar telefoon laten vallen (dat was minder mooi trouwens :( ) en die moest gerepareerd worden. Nu werk ik ongeveer naast de mediamarkt, dus ik had die telefoon meegenomen naar mijn werk om te kijken of we hem bij de mediamarkt konden laten repareren.

Een collega van me zei dat er nog een klein telefoonwinkeltje in de buurt was, dus ik liep eerst daar naar binnen om eens te informeren hoe duur een reparatie daar was. Dat was dus echt veel goedkoper dan overal elders, dus ik laat die telefoon argeloos daar achter en dan zou die man hem na 18.00 repareren en dan kon ik hem om 18.30 ophalen. Maar dat ophalen kon dan weer niet bij de winkel, dat was bij een achteraf-adres ergens. Hij zou me bellen als het klaar was. De man sprak nauwelijks nederlands en toen ik mijn dochter enthousiast belde dat ik een goedkoop adres had gevonden ging zij me helemaal bang maken. Ze was die telefoon nu zeker kwijt en als ik hem wel terug zou krijgen dan zou hij waarschijnlijk helemaal niet gerepareerd zijn, enz. enz.

Ik raakte er zelf helemaal in de stress van en vond me zelf met terugwerkende kracht een naieve trut. Maar ja, ik kon er niks meer aan doen dus toch maar om 18.30 op hoop van zegen naar dat adres toe gegaan. Dat stond vol met allochtone jongeren die daar duidelijk hun hangplek hadden. Ik naar binnen en die man die mijn telefoon zou repareren was er nog niet, maar ik mocht daar wel wachten. Dus ik ging daar maar zitten tussen al die jongeren en heb me toch wel vermaakt met het van dichtbij aanschouwen van zo'n subcultuur waar ik normaal nooit mee in aanraking kom. Ze waren allemaal ontzettend vriendelijk trouwens. Boden me koffie en thee aan en bleven me maar verzekeren dat de man die mijn telefoon had zo zou komen. En ja hoor, om 19.00 kwam die man inderdaad met mijn gerepareerde telefoon. Hij gaf me nog een beschermhoesje erbij omdat ik zo lang had moeten wachten en de telefoon is naar alle tevredenheid gerepareerd tegen een mooie prijs. En mijn vertrouwen in mijn eigen beoordelingsvermogen is weer enigszins hersteld :s)
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:35:26 #275
11682 Moonah
Jolie femme
pi_163867787
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 21:21 schreef livelink het volgende:*O*
Een topic-titel-waardig verhaal!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:27:47 #276
149959 SQ
snelle trees
pi_163869632
Zeker :D!

Geppie, hoe gaat het met jou inmiddels?
disclaimer
  woensdag 20 juli 2016 @ 00:22:17 #277
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_163870965
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Beter dan vogels zonder hoofd op je mat zodra je de deur uit stapt.
Mijne bracht ooit een konijn mee, die vonden we zonder hoofd bij de achterdeur ....
  woensdag 20 juli 2016 @ 23:18:10 #278
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163894306

Als deze dame echt helderziend zou zijn, zou ze weten dat ik niet op haar reclame zit te wachten :{w.
KuikenGuppy
  woensdag 20 juli 2016 @ 23:20:15 #279
37150 livelink
pi_163894368
Misschien kent zij jou beter dan dat jij jezelf kent, Burdie :P
  donderdag 21 juli 2016 @ 00:15:30 #280
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_163895977
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 21:21 schreef livelink het volgende:
Ik ben een beetje bang voor vogels. Ik vind ze leuk om te zien als ze in de lucht zijn, maar verder niet. Gisteren vloog er zich eentje dood tegen mijn raam. En ik zag hem liggen en dan ben ik als de dood dat hij gewond is en dat ik er iets mee moet gaan doen :X
Dus heb ik mijn jongste 10 minuten naar het beestje laten staren om te kijken of hij nog bewoog. Pas toen hij na 10 minuten nog steeds geen teken van leven had gezien durfde ik hem op te ruimen. En als hij wel een teken van leven had gegeven had ik heel laf mijn buurmeisje erbij gehaald, want ik durf zo'n vogel echt niet op te pakken.

Ik had deze week een mooie ervaring. Mijn dochter had haar telefoon laten vallen (dat was minder mooi trouwens :( ) en die moest gerepareerd worden. Nu werk ik ongeveer naast de mediamarkt, dus ik had die telefoon meegenomen naar mijn werk om te kijken of we hem bij de mediamarkt konden laten repareren.

Een collega van me zei dat er nog een klein telefoonwinkeltje in de buurt was, dus ik liep eerst daar naar binnen om eens te informeren hoe duur een reparatie daar was. Dat was dus echt veel goedkoper dan overal elders, dus ik laat die telefoon argeloos daar achter en dan zou die man hem na 18.00 repareren en dan kon ik hem om 18.30 ophalen. Maar dat ophalen kon dan weer niet bij de winkel, dat was bij een achteraf-adres ergens. Hij zou me bellen als het klaar was. De man sprak nauwelijks nederlands en toen ik mijn dochter enthousiast belde dat ik een goedkoop adres had gevonden ging zij me helemaal bang maken. Ze was die telefoon nu zeker kwijt en als ik hem wel terug zou krijgen dan zou hij waarschijnlijk helemaal niet gerepareerd zijn, enz. enz.

Ik raakte er zelf helemaal in de stress van en vond me zelf met terugwerkende kracht een naieve trut. Maar ja, ik kon er niks meer aan doen dus toch maar om 18.30 op hoop van zegen naar dat adres toe gegaan. Dat stond vol met allochtone jongeren die daar duidelijk hun hangplek hadden. Ik naar binnen en die man die mijn telefoon zou repareren was er nog niet, maar ik mocht daar wel wachten. Dus ik ging daar maar zitten tussen al die jongeren en heb me toch wel vermaakt met het van dichtbij aanschouwen van zo'n subcultuur waar ik normaal nooit mee in aanraking kom. Ze waren allemaal ontzettend vriendelijk trouwens. Boden me koffie en thee aan en bleven me maar verzekeren dat de man die mijn telefoon had zo zou komen. En ja hoor, om 19.00 kwam die man inderdaad met mijn gerepareerde telefoon. Hij gaf me nog een beschermhoesje erbij omdat ik zo lang had moeten wachten en de telefoon is naar alle tevredenheid gerepareerd tegen een mooie prijs. En mijn vertrouwen in mijn eigen beoordelingsvermogen is weer enigszins hersteld :s)
Wat een mooi verhaal O+
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_163898174
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
Zeker :D!

Geppie, hoe gaat het met jou inmiddels?
Best wel kut, lig nu al 2 weken in het ziekenhuis en ben inmiddels al vier keer onder het mes geweest. De eerste was dus een spoedoperatie waar ze dus al het dode weefsel hebben weggesneden. Ik had een wond ter grootte van een A4 en die moest de eerste paar dagen open blijven zodat ze regelmatig konden checken of de bacterie mij verder opvrat. Ik lag de eerste drie dagen op IC. Arts en verpleging hadden met klem afgeraden naar de wond te kijken maar de tweede nacht toen de verpleging de gazen ging vervangen en even wegliep heb ik uit een soort reflex gekeken... Heb twee uur onafgebroken gehuild. Meer omdat ik niet kon plaatsen hoe dit ooit hersteld moest gaan worden, nu achteraf hebben ze gewoon een lap huid terug geklapt en aan de zijkant gehecht. Ziet er volgens mijn naar omstandigheden best oké uit. De wond tussen mijn lies en labia :') (noem zoiets gewoon schaamlip) wordt behandeld middels vac(uum)therapie. Dan wordt de wond belegd met sponzen, daarover een plastic folie met een zuignap die vastzit aan een pomp. Het geheel wordt vacuüm getrokken en dat heeft als voordeel dat de wond van binnenuit wordt gedroogd en dat het wondvocht wordt afgevoerd.
Die sponzen worden om de vijf dagen vervangen en omdat het zo pijnlijk is de eerste twee keren op de OK. Ondat ik in 9 dagen tijd al 3 keer onder algehele narcose ben geweest zouden ze het vandaag voor het eerst zonder narcose doen. Dus extra morfine prik, kalmeringstablet en de sponzen natgemaakt met een of ander spul Lidocaine. Het bangst was ik voor die folie die ze eraf zouden trekken (van mijn schaamhaar :'( ) maar dat viel me alles mee. Toen de arts de spons eraf ging trekken zat ik ongeveer tegen het plafond. Het voelde alsof ie ductape van een open wond aftrok... Wondverzorging mislukt en uiteindelijk toch weer op de OK beland...
Ondertussen zit onze oudste ook met d'r pootje in het gips nadat ze met haar voet tussen man zijn spaken was gekomen. Door de hele commotie ontzettend opstandig wn ik kreeg een paar dagen geleden nog een zak chips naar mijn hoofd en dreumes wil niks van mij weten vanwege mijn 2 infusen en allerlei andere slangen waar ik aan vast zit :{
Voor de rest kan ik wel een boek schrijven over de klucht die ik hier meemaak over de miscommunicatie in het ziekenhuis en ben daardoor zelfs mijn eigen werk meer gaan waarderen .
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  donderdag 21 juli 2016 @ 04:38:59 #282
11682 Moonah
Jolie femme
pi_163898184
Mijn hemel Geppie, wat afschuwelijk en wat onvoorstelbaar....
Buiten de afgrijselijke fysieke situatie waarin je verkeert, lijkt het me ook vreselijk om zo lang gescheiden te moeten zijn van je kind/gezin.

:*
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_163898384
Jezus wat een drama! Hopelijk krijgen ze het nu snel schoon en helend.

Livelink, goed verhaal ^O^ Fijn als je negatieve verwachtingen fout blijken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 21 juli 2016 @ 07:26:51 #284
37150 livelink
pi_163898444
Geppie, wat een nachtmerrie :'(
En wat moeilijk dat het ook zo'n effect heeft op je kinderen. Heel veel sterkte voor jullie gewenst! Heeft je man thuis nog hulp?
pi_163898449
Geppie wat verschrikkelijk ;( heel veel sterkte en beterschap!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_163898524
Jezus Geppie wat een drama zeg!! Hopelijk snel beter!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_163898958
Geppie wat heftig zeg. Hopelijk is de bacterie snel onder controle. In welk ziekenhuis lig je? Een kaartje is wel fijn om te krijgen denk ik.
pi_163899098
Geppie :'(
Wat vreselijk. Veel sterkte en beterschap!
Met een meidenkwartet
pi_163899170
Bedankt allemaal! O+ Kaartje krijgen lijkt me enorm leuk :@ wat lief!

Mijn man wordt thuis geholpen door mijn moeder en zijn collega's hebben de koppen bij elkaar gestoken en hem vrijgespeeld van een hoop diensten. Echt heel tof.

Behalve de pijn en het gemis van mijn gezin komt het soms opeens keihard binnen dat ik er bijna geweest ben.
Apart dat mensen toch vragen naar evt hersteloperaties terwijl dat mij het minst kan schelen. Dat mijn doos voor de deel geamputeerd is is het minste waar ik me druk over maak. Probeer het nog een beetje de humor van in te zien; zo zei ik van de week tegen de oudjes op mijn kamer dat ik nu ipv een Venusheuvel een Venuskrater heb en daar moet ik dan het hardst om lachen :') maar het helpt me wel om te relativeren.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_163899245
Geppie :o jeeeeeeeeemig, wat een horror :'( heel veel beterschap! Fijn dat het thuis geregeld is maar hoe dan ook klote dat je ze moet missen.

F_r wat een lief idee! O+ (En nog gefeliciteerd met je baan!)
pi_163899357
Geppie, wat ben je sterk zeg. Heel erg veel sterkte en beterschap toegewenst. Ik hoop heel erg voor je dat het goed gaat genezen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_163899501
Allejezus Geppie wat een nachtmerrie. Ik hoop zo voor je dat het goed gaat genezen en dat je snel weer bij je gezin bent. Ik weet niet waar je woont maar als ik iets kan betekenen doe ik het graag!
pi_163899647
Jeetje Geppie. Wat een nachtmerrie. :*
pi_163899760
Godskolere geppie wat een nachtmerrie!

Ik ontvang ook graag je adres. :)

Heel veel beterschap en hopenlijk snel naar huis!
S. 2014
J. 2016
pi_163899773
Mijn hemel Geppie, wat een horrorverhaal :o :'( . Hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar beter. Ik denk aan je :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 21 juli 2016 @ 09:49:08 #296
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163899780
Oh Geppie wat vreselijk :o

Heel erg veel sterkte, wat een nachtmerrie, en je kindjes missen... ;(
Kwak
pi_163899861
Wie het adres wil kan mij ook PM'men :)
  donderdag 21 juli 2016 @ 09:57:54 #298
73386 Fazz
onderweg
pi_163899891
Jemig Geppie, wat een ellende :'( Ik had gehoopt op een positieve afloop maar vooralsnog is het einde dus nog niet in zicht... Het gemis van je gezin lijkt me vreselijk.

Heel veel sterkte met het herstel :*
pi_163900081
Wat een verschrikking Geppie! :*
pi_163900101
Heel veel sterkte Geppie, hopelijk knap je nu snel op!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')