abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:27:47 #276
149959 SQ
snelle trees
pi_163869632
Zeker :D!

Geppie, hoe gaat het met jou inmiddels?
disclaimer
  woensdag 20 juli 2016 @ 00:22:17 #277
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_163870965
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Beter dan vogels zonder hoofd op je mat zodra je de deur uit stapt.
Mijne bracht ooit een konijn mee, die vonden we zonder hoofd bij de achterdeur ....
  woensdag 20 juli 2016 @ 23:18:10 #278
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163894306

Als deze dame echt helderziend zou zijn, zou ze weten dat ik niet op haar reclame zit te wachten :{w.
KuikenGuppy
  woensdag 20 juli 2016 @ 23:20:15 #279
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_163894368
Misschien kent zij jou beter dan dat jij jezelf kent, Burdie :P
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 21 juli 2016 @ 00:15:30 #280
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_163895977
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 21:21 schreef livelink het volgende:
Ik ben een beetje bang voor vogels. Ik vind ze leuk om te zien als ze in de lucht zijn, maar verder niet. Gisteren vloog er zich eentje dood tegen mijn raam. En ik zag hem liggen en dan ben ik als de dood dat hij gewond is en dat ik er iets mee moet gaan doen :X
Dus heb ik mijn jongste 10 minuten naar het beestje laten staren om te kijken of hij nog bewoog. Pas toen hij na 10 minuten nog steeds geen teken van leven had gezien durfde ik hem op te ruimen. En als hij wel een teken van leven had gegeven had ik heel laf mijn buurmeisje erbij gehaald, want ik durf zo'n vogel echt niet op te pakken.

Ik had deze week een mooie ervaring. Mijn dochter had haar telefoon laten vallen (dat was minder mooi trouwens :( ) en die moest gerepareerd worden. Nu werk ik ongeveer naast de mediamarkt, dus ik had die telefoon meegenomen naar mijn werk om te kijken of we hem bij de mediamarkt konden laten repareren.

Een collega van me zei dat er nog een klein telefoonwinkeltje in de buurt was, dus ik liep eerst daar naar binnen om eens te informeren hoe duur een reparatie daar was. Dat was dus echt veel goedkoper dan overal elders, dus ik laat die telefoon argeloos daar achter en dan zou die man hem na 18.00 repareren en dan kon ik hem om 18.30 ophalen. Maar dat ophalen kon dan weer niet bij de winkel, dat was bij een achteraf-adres ergens. Hij zou me bellen als het klaar was. De man sprak nauwelijks nederlands en toen ik mijn dochter enthousiast belde dat ik een goedkoop adres had gevonden ging zij me helemaal bang maken. Ze was die telefoon nu zeker kwijt en als ik hem wel terug zou krijgen dan zou hij waarschijnlijk helemaal niet gerepareerd zijn, enz. enz.

Ik raakte er zelf helemaal in de stress van en vond me zelf met terugwerkende kracht een naieve trut. Maar ja, ik kon er niks meer aan doen dus toch maar om 18.30 op hoop van zegen naar dat adres toe gegaan. Dat stond vol met allochtone jongeren die daar duidelijk hun hangplek hadden. Ik naar binnen en die man die mijn telefoon zou repareren was er nog niet, maar ik mocht daar wel wachten. Dus ik ging daar maar zitten tussen al die jongeren en heb me toch wel vermaakt met het van dichtbij aanschouwen van zo'n subcultuur waar ik normaal nooit mee in aanraking kom. Ze waren allemaal ontzettend vriendelijk trouwens. Boden me koffie en thee aan en bleven me maar verzekeren dat de man die mijn telefoon had zo zou komen. En ja hoor, om 19.00 kwam die man inderdaad met mijn gerepareerde telefoon. Hij gaf me nog een beschermhoesje erbij omdat ik zo lang had moeten wachten en de telefoon is naar alle tevredenheid gerepareerd tegen een mooie prijs. En mijn vertrouwen in mijn eigen beoordelingsvermogen is weer enigszins hersteld :s)
Wat een mooi verhaal O+
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_163898174
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
Zeker :D!

Geppie, hoe gaat het met jou inmiddels?
Best wel kut, lig nu al 2 weken in het ziekenhuis en ben inmiddels al vier keer onder het mes geweest. De eerste was dus een spoedoperatie waar ze dus al het dode weefsel hebben weggesneden. Ik had een wond ter grootte van een A4 en die moest de eerste paar dagen open blijven zodat ze regelmatig konden checken of de bacterie mij verder opvrat. Ik lag de eerste drie dagen op IC. Arts en verpleging hadden met klem afgeraden naar de wond te kijken maar de tweede nacht toen de verpleging de gazen ging vervangen en even wegliep heb ik uit een soort reflex gekeken... Heb twee uur onafgebroken gehuild. Meer omdat ik niet kon plaatsen hoe dit ooit hersteld moest gaan worden, nu achteraf hebben ze gewoon een lap huid terug geklapt en aan de zijkant gehecht. Ziet er volgens mijn naar omstandigheden best oké uit. De wond tussen mijn lies en labia :') (noem zoiets gewoon schaamlip) wordt behandeld middels vac(uum)therapie. Dan wordt de wond belegd met sponzen, daarover een plastic folie met een zuignap die vastzit aan een pomp. Het geheel wordt vacuüm getrokken en dat heeft als voordeel dat de wond van binnenuit wordt gedroogd en dat het wondvocht wordt afgevoerd.
Die sponzen worden om de vijf dagen vervangen en omdat het zo pijnlijk is de eerste twee keren op de OK. Ondat ik in 9 dagen tijd al 3 keer onder algehele narcose ben geweest zouden ze het vandaag voor het eerst zonder narcose doen. Dus extra morfine prik, kalmeringstablet en de sponzen natgemaakt met een of ander spul Lidocaine. Het bangst was ik voor die folie die ze eraf zouden trekken (van mijn schaamhaar :'( ) maar dat viel me alles mee. Toen de arts de spons eraf ging trekken zat ik ongeveer tegen het plafond. Het voelde alsof ie ductape van een open wond aftrok... Wondverzorging mislukt en uiteindelijk toch weer op de OK beland...
Ondertussen zit onze oudste ook met d'r pootje in het gips nadat ze met haar voet tussen man zijn spaken was gekomen. Door de hele commotie ontzettend opstandig wn ik kreeg een paar dagen geleden nog een zak chips naar mijn hoofd en dreumes wil niks van mij weten vanwege mijn 2 infusen en allerlei andere slangen waar ik aan vast zit :{
Voor de rest kan ik wel een boek schrijven over de klucht die ik hier meemaak over de miscommunicatie in het ziekenhuis en ben daardoor zelfs mijn eigen werk meer gaan waarderen .
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  donderdag 21 juli 2016 @ 04:38:59 #282
11682 Moonah
Jolie femme
pi_163898184
Mijn hemel Geppie, wat afschuwelijk en wat onvoorstelbaar....
Buiten de afgrijselijke fysieke situatie waarin je verkeert, lijkt het me ook vreselijk om zo lang gescheiden te moeten zijn van je kind/gezin.

:*
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_163898384
Jezus wat een drama! Hopelijk krijgen ze het nu snel schoon en helend.

Livelink, goed verhaal ^O^ Fijn als je negatieve verwachtingen fout blijken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 21 juli 2016 @ 07:26:51 #284
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_163898444
Geppie, wat een nachtmerrie :'(
En wat moeilijk dat het ook zo'n effect heeft op je kinderen. Heel veel sterkte voor jullie gewenst! Heeft je man thuis nog hulp?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_163898449
Geppie wat verschrikkelijk ;( heel veel sterkte en beterschap!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_163898524
Jezus Geppie wat een drama zeg!! Hopelijk snel beter!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_163898958
Geppie wat heftig zeg. Hopelijk is de bacterie snel onder controle. In welk ziekenhuis lig je? Een kaartje is wel fijn om te krijgen denk ik.
pi_163899098
Geppie :'(
Wat vreselijk. Veel sterkte en beterschap!
Met een meidenkwartet
pi_163899170
Bedankt allemaal! O+ Kaartje krijgen lijkt me enorm leuk :@ wat lief!

Mijn man wordt thuis geholpen door mijn moeder en zijn collega's hebben de koppen bij elkaar gestoken en hem vrijgespeeld van een hoop diensten. Echt heel tof.

Behalve de pijn en het gemis van mijn gezin komt het soms opeens keihard binnen dat ik er bijna geweest ben.
Apart dat mensen toch vragen naar evt hersteloperaties terwijl dat mij het minst kan schelen. Dat mijn doos voor de deel geamputeerd is is het minste waar ik me druk over maak. Probeer het nog een beetje de humor van in te zien; zo zei ik van de week tegen de oudjes op mijn kamer dat ik nu ipv een Venusheuvel een Venuskrater heb en daar moet ik dan het hardst om lachen :') maar het helpt me wel om te relativeren.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_163899245
Geppie :o jeeeeeeeeemig, wat een horror :'( heel veel beterschap! Fijn dat het thuis geregeld is maar hoe dan ook klote dat je ze moet missen.

F_r wat een lief idee! O+ (En nog gefeliciteerd met je baan!)
pi_163899357
Geppie, wat ben je sterk zeg. Heel erg veel sterkte en beterschap toegewenst. Ik hoop heel erg voor je dat het goed gaat genezen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_163899501
Allejezus Geppie wat een nachtmerrie. Ik hoop zo voor je dat het goed gaat genezen en dat je snel weer bij je gezin bent. Ik weet niet waar je woont maar als ik iets kan betekenen doe ik het graag!
pi_163899647
Jeetje Geppie. Wat een nachtmerrie. :*
pi_163899760
Godskolere geppie wat een nachtmerrie!

Ik ontvang ook graag je adres. :)

Heel veel beterschap en hopenlijk snel naar huis!
S. 2014
J. 2016
pi_163899773
Mijn hemel Geppie, wat een horrorverhaal :o :'( . Hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar beter. Ik denk aan je :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 21 juli 2016 @ 09:49:08 #296
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163899780
Oh Geppie wat vreselijk :o

Heel erg veel sterkte, wat een nachtmerrie, en je kindjes missen... ;(
Kwak
pi_163899861
Wie het adres wil kan mij ook PM'men :)
  donderdag 21 juli 2016 @ 09:57:54 #298
73386 Fazz
onderweg
pi_163899891
Jemig Geppie, wat een ellende :'( Ik had gehoopt op een positieve afloop maar vooralsnog is het einde dus nog niet in zicht... Het gemis van je gezin lijkt me vreselijk.

Heel veel sterkte met het herstel :*
pi_163900081
Wat een verschrikking Geppie! :*
pi_163900101
Heel veel sterkte Geppie, hopelijk knap je nu snel op!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')