abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163673523
Originele OP:

De vraag is simpel: wat zijn jullie afknappers in bed?

Ik heb een keer meegemaakt dat er aan mijn oksel werd gelikt, een keer in mijn oor gebeten en gelikt, mijn billen gelikt en/of als iemand met zijn vinger mij anaal wil 'verwennen'.

Ook een keer was ik (voor het eerst met diegene) bij iemand blijven slapen. Hij had heel romantisch voor mij gekookt, samen film gekeken en toen werd het bedtijd.
Ik was daarvoor een week in het buitenland en was pas aangekomen. Hij had mij dus opgehaald en meegenomen naar zijn huis. Oftewel, ik was erg moe en slaperig. Meneer was echter zo horny dat hij me bleef aanraken en strelen en aandacht zoeken. De hele nacht door. Op een gegeven moment zei ik ook maar, we gaan geen seks hebben vannacht, ik wil er nog even mee wachten :P

Dat was dus ook een afknapper.
pi_163674512
Wanneer ze geen seks wil hebben
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  maandag 11 juli 2016 @ 21:26:30 #3
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_163675103
Lijkt me best pijnlijk als ie afknapt in bed.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_163675946
tijdens doggy zonder aankondiging of opbouw 2 vingers in je poeperd gedouwd krijgen is t eerste wat bij me opkomt

en wat ik al voorbij zag komen een ons die na een paar keer pompen (zonder enige vorm van voorspel) al klaarkomt, vervolgens vraagt of ik ook zo lekker ben gekomen en als ik dan laat weten dat dit niet zo is, bijna verontwaardigd opmerkt dat ik er dan wel erg lang over doe om tot m'n climax te komen :')

van die laatste krijg ik om de zoveel maanden nog een berichtje met de vraag om weer eens af te spreken
pi_163676658
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 21:52 schreef JaneDoe het volgende:
tijdens doggy zonder aankondiging of opbouw 2 vingers in je poeperd gedouwd krijgen is t eerste wat bij me opkomt

en wat ik al voorbij zag komen een ons die na een paar keer pompen (zonder enige vorm van voorspel) al klaarkomt, vervolgens vraagt of ik ook zo lekker ben gekomen en als ik dan laat weten dat dit niet zo is, bijna verontwaardigd opmerkt dat ik er dan wel erg lang over doe om tot m'n climax te komen :')

van die laatste krijg ik om de zoveel maanden nog een berichtje met de vraag om weer eens af te spreken
Een goede ONS is het halve werk ;)
OT: geen emotie of geluid als je haar compleet uit elkaar aan het trekken bent. Ja, dan houdt het snel op.
pi_163682121
als ze een stinkende ruft laat als ik haar bef....................
pi_163682123
Een droge kut.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 07:38:30 #8
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_163682339
Vies bed. Eigenlijk sowieso slechte hygiëne.
pi_163684697
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 21:52 schreef JaneDoe het volgende:

Hahaha :') bord voor de kop die?
pi_163689188
Dat je wakker wordt in een rood bed met plakkerige ledematen en zij er vervolgens enorm heftig op reageert en je niet eens de kans krijgt om er wat van te vinden. Ik kon er wel om lachen, maar zij schaamde zich zo enorm dat ze tig keer haar excuses heeft aangeboden.

Wat de afknapper was? Ik mocht haar niet meer aanraken totdat ze was uitgebloed. Want ja, ze voelde zich vies.

Was bij een ONS waar ik een tijdje mee stoeide. Dankzij haar heb ik ook geleerd hoe de menstruatiecyclus van vrouwen werkt. De volgende maand nepbloed gekocht, gecalculeerd wanneer ze hevig zou moeten bloeden (goed gegokt) en tijdens haar slaap even goed alles ondergesmeerd. Telefoon op het bed gericht en de opname gestart. Dit keer was ik degene die het bloed het eerst opmerkte, drama maakte en vervolgens een flinke klodder bloed nam en het in zijn mond stopte. En het nogmaals deed, dit keer kreunend van genot.

Al die emoties op haar gezicht. Priceless.

Heb haar nu 5 jaar niet meer gesproken, maar zij en ik hebben zo'n bijzondere band dat we elkaar thuis bij elkaar voelen wanneer we elkaar zien/spreken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2016 14:41:45 ]
  dinsdag 12 juli 2016 @ 14:52:51 #11
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_163689492
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 05:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een droge kut.
Misschien moet jij dan beter je best doen :)
pi_163690012
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 14:41 schreef zarGon het volgende:
Dat je wakker wordt in een rood bed met plakkerige ledematen en zij er vervolgens enorm heftig op reageert en je niet eens de kans krijgt om er wat van te vinden. Ik kon er wel om lachen, maar zij schaamde zich zo enorm dat ze tig keer haar excuses heeft aangeboden.

Wat de afknapper was? Ik mocht haar niet meer aanraken totdat ze was uitgebloed. Want ja, ze voelde zich vies.

Was bij een ONS waar ik een tijdje mee stoeide. Dankzij haar heb ik ook geleerd hoe de menstruatiecyclus van vrouwen werkt. De volgende maand nepbloed gekocht, gecalculeerd wanneer ze hevig zou moeten bloeden (goed gegokt) en tijdens haar slaap even goed alles ondergesmeerd. Telefoon op het bed gericht en de opname gestart. Dit keer was ik degene die het bloed het eerst opmerkte, drama maakte en vervolgens een flinke klodder bloed nam en het in zijn mond stopte. En het nogmaals deed, dit keer kreunend van genot.

Heb haar nu 5 jaar niet meer gesproken, maar zij en ik hebben zo'n bijzondere band dat we elkaar thuis bij elkaar voelen wanneer we elkaar zien/spreken.
The fuck did I just read.
pi_163690021
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 14:52 schreef Flogging het volgende:

[..]

Echt he. :')
pi_163693617
quote:

Mooi verzinsel
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_163693643
quote:

The fuck dude. :') 14.gif

quote:

[..]

Ga ik later als ik erectieproblemen heb ook tegen mijn vrouw zeggen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_163693675
Afknapper 1 is slechte lichaamsgeur. En dat hoeft nieteens per se slechte hygiene te zijn.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 19:33:18 #17
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_163695749
quote:
Ga ik later als ik erectieproblemen heb ook tegen mijn vrouw zeggen.
Nou ja, dat kun je doen, maar het zit vaak tussen de oren. Zoals je waarschijnlijk hebt gemerkt, stond bij mij de sarcasme modus even aan bij mijn eerste opmerking. Ik denk dat het niet nat worden van een vrouw wel in veel gevallen aan de voorspelcapaciteiten van de man liggen en soms is er gewoon onderbewust geen match. Dan kan het nog een lichamelijk probleem zijn, maar dat lost zich makkelijk op dunkt me.
pi_163698423
quote:

vrijdag 15 juli 2016 @ 19:38:01 #19
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_163764739
Mijn ex had ooit t geweldige plan om 'n zaklamp naar binnen te steken omdat hij dat geil vond. Voor mij was het een ontzettende moodblocker en de pret hield ook meteen op na die vraag.
With love :*
  vrijdag 15 juli 2016 @ 19:50:56 #20
363519 slacKard.x
gek op meisjes met bruine ogen
pi_163764985
Meisjes waarbij ik geen zaklamp naar binnen mag steken :{w
we cant feed the poor but we can fund a war
  zaterdag 16 juli 2016 @ 08:34:38 #21
416020 K44S
The bearded man
pi_163778937
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 19:38 schreef girlnextdoor. het volgende:
Mijn ex had ooit t geweldige plan om 'n zaklamp naar binnen te steken omdat hij dat geil vond. Voor mij was het een ontzettende moodblocker en de pret hield ook meteen op na die vraag.
:'). Ik denk bij dit soort berichten: Is de seks voor de persoon met het o zo geweldige idee dan zo saai geworden? Een zaklamp :').

Voor mij: Met het handje naar binnen gaan en dan er achter komen dat het een smerige boel is of dat er een flinke bos schaamhaar zit.

Goed, ik ben dan ook veel eisend.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_163779418
quote:

[..]

Ja en als die niet stijf wordt moeten jullie beter je best doen.

Oh wacht.. Dan is het opeens ook onze schuld.
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  zaterdag 16 juli 2016 @ 11:27:17 #23
431496 girlnextdoor.
pi_163780762
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 08:34 schreef K44S het volgende:

[..]

:'). Ik denk bij dit soort berichten: Is de seks voor de persoon met het o zo geweldige idee dan zo saai geworden? Een zaklamp :').

Voor mij: Met het handje naar binnen gaan en dan er achter komen dat het een smerige boel is of dat er een flinke bos schaamhaar zit.

Zo is het nog niet bekeken, maar inderdaad.

Een beetje experimenteren is niets mis mee, maar dit was echt :')
  zaterdag 16 juli 2016 @ 13:44:21 #24
416020 K44S
The bearded man
pi_163783595
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 11:27 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Zo is het nog niet bekeken, maar inderdaad.

Een beetje experimenteren is niets mis mee, maar dit was echt :')
Mee eens.

Maar een zaklamp.... stel dat die er zo diep in zit dat je naar het ziekenhuis moet.
Is 'ie wel snel terug te vinden.
  zaterdag 16 juli 2016 @ 22:05:06 #25
431496 girlnextdoor.
pi_163795512
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 13:44 schreef K44S het volgende:

[..]

Mee eens.

Maar een zaklamp.... stel dat die er zo diep in zit dat je naar het ziekenhuis moet.
Komt vast in de krant te staan zoiets :p
  zondag 17 juli 2016 @ 11:13:43 #26
416020 K44S
The bearded man
pi_163803209
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 22:05 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Komt vast in de krant te staan zoiets :p
Daar mee kan je dan erg erg eeerg creatief zijn. Dat wel :)
pi_163827470
Vrouw die rustig gaat WhatsAppen als je net lekker gaat beffen. Er kwam niets meer overeind die nacht.
pi_163827970
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 13:16 schreef AMS76 het volgende:
Vrouw die rustig gaat WhatsAppen als je net lekker gaat beffen.
:')!
pi_163831362
quote:
Vrouw die rustig gaat WhatsAppen als je net lekker gaat beffen. Er kwam niets meer overeind die nacht.
_O-

Teken dat je ergens fout zat of dat zij er geen zin in had.
Life is a highway...let's ride it!
pi_163831519
Een meisje dar als een zoutzak bleef liggen en alleen haar best deed voor haar eigen orgasme...na 2x klaarkomen had ze absoluut geen zin meer om het voor mij nog wat leuker te maken...

Begreep ineens wat vrouwen soms.denken van egoïstische mannen.
Whatever...
pi_163831926
quote:
OMG ik moest hardop lachen, zie dit al helemaal voor me :P

Lekker Pokemon go'en terwijl hij down under bezig is _O-
  maandag 18 juli 2016 @ 16:57:04 #32
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_163832636
quote:
Kun je wel stiekem haar kut uitgebreid begluren. :9~
pindazakje
  maandag 18 juli 2016 @ 17:10:40 #33
458962 Svennie48
Het is jouw leven en jouw lijf
pi_163832964
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 08:34 schreef K44S het volgende:

[..]

Ach, ook dat heeft zijn charmes hoor... :)
Svennie48
  maandag 18 juli 2016 @ 17:31:46 #34
416020 K44S
The bearded man
pi_163833610
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 17:10 schreef Svennie48 het volgende:

[..]

Ach, ook dat heeft zijn charmes hoor... :)
WAt?
pi_163844621
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 16:30 schreef Tofuburger het volgende:

[..]

OMG ik moest hardop lachen, zie dit al helemaal voor me :P

Lekker Pokemon go'en terwijl hij down under bezig is _O-
En even later had ze een Squirtle gevangen :P
Life is a highway...let's ride it!
pi_163847223
1. Hoewel iemand er niets aan kan doen : van die dikke vette uitpuilende moedervlekken op haar rug. Vind dat soort moedervlekken zo goor, dus als je bezig bent met vol uitzicht daarop vind ik echt een afknapper.

2. Een stinkende kut. Mijn eerste neukertje had dat en ik dacht echt : wtf, is dit normaal? :') Zodra die broek uit ging hing het zuur meteen in de hele kamer.

3. Van die kleine witte perentietjes die naar de zijkant wijzen in plaats van gewoon mooie symmetrische ronde borsten O+
pi_163850967
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 23:27 schreef Luuntje het volgende:

[..]

En even later had ze een Squirtle gevangen :P
Hahaha precies! _O-
pi_163851368
Wat voor mij een afknapper kan zijn.

Te veel praten tijdens de seks, grapjes maken. Gewoon lekker genieten zonder te praten.
Geluiden zijn zeer welkom maar dan wel seksgerelateerd ;)
pi_163875234
Een vrouw die te hard aan t sjorren is, zonder dat ze weet wat ze eigenlijk aan t doen is..
pi_163875481
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 10:48 schreef Neeofja12 het volgende:
Een vrouw die te hard aan t sjorren is, zonder dat ze weet wat ze eigenlijk aan t doen is..
Communicatie.
pi_163875503
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 11:16 schreef Joel_87 het volgende:
Wat voor mij een afknapper kan zijn.

Te veel praten tijdens de seks, grapjes maken. Gewoon lekker genieten zonder te praten.
Geluiden zijn zeer welkom maar dan wel seksgerelateerd ;)
:D dat heb ik ook :D

Hou gewoon je mond lekker dicht. Babbelen doen we later wel weer. Zo irritant als je echt zo lekker wegzweeft op zo'n sexvibe en iemand verwacht een soort antwoord van je ofzo :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_163875527
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 11:02 schreef Najieto het volgende:

[..]

Communicatie.
Jaa true that ^O^
pi_163878707
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:19 schreef Bruh het volgende:
1. Hoewel iemand er niets aan kan doen : van die dikke vette uitpuilende moedervlekken op haar rug. Vind dat soort moedervlekken zo goor, dus als je bezig bent met vol uitzicht daarop vind ik echt een afknapper.
Ook 'ns iemand op afgewezen :@
Die had echt van die vleesbomen op zn rug :r durfde hem niet eens aan te raken
  woensdag 20 juli 2016 @ 19:47:36 #44
431496 girlnextdoor.
pi_163887869
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 11:04 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:D dat heb ik ook :D

Hou gewoon je mond lekker dicht. Babbelen doen we later wel weer. Zo irritant als je echt zo lekker wegzweeft op zo'n sexvibe en iemand verwacht een soort antwoord van je ofzo :D
Mee eens. Absolute mood-blocker
pi_163888254
Ik lees best vaak dat mensen blijkbaar praten tijdens de seks?

Ik heb dit serieus nooit meegemaakt en vraag me af waar het dan over gaat? Koetjes en kalfjes? :P
pi_163888583
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 20:02 schreef Tofuburger het volgende:

Ik heb dit serieus nooit meegemaakt en vraag me af waar het dan over gaat? Koetjes en kalfjes? :P
Terwijl je die vrouw net snoeihard van achteren neemt, draait ze haar gezicht om en vraagt: "vond je ook dat de buurvrouw lelijke schoenen droeg vanochtend?".
pi_163889085
Praten.Vind ik echt verschrikkelijk irritant.
En ik ben niet de enige zo te lezen. :D
pi_163889647
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 20:13 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Terwijl je die vrouw net snoeihard van achteren neemt, draait ze haar gezicht om en vraagt: "vond je ook dat de buurvrouw lelijke schoenen droeg vanochtend?".
Hahaha _O-

Ja is best een afknapper dan :')
pi_163909904
Tijdens een onenight stand eens een kerel gehad die oergeluiden maakte zoals je je voorstelt bij een caveman ... Flinke afknapper!
Ik weet altijd precies wat ik moet zeggen. Ongeveer een uur nadat ik het had kunnen zeggen...
pi_163922112
quote:

Je hebt het over een haar een vervolgens stop je het in 'zijn' mond. Ik weet het allemaal niet..
  vrijdag 22 juli 2016 @ 09:31:02 #51
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_163922445
Over koetjes en kalfjes beginnen of er ongeintereseerd bijliggen is wel een mood killer altijd.

Verder: preutsheid, overal vies van zijn (bv moeilijk doen over bv zaad in de mond krijgen) en geen initiatief durven nemen is een instant turn off.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_163929683
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 20:02 schreef Tofuburger het volgende:

Meestal over de seks van dat moment. Het kan heel leuk zijn, maar je moet wel met zijn tweeen de juist toon vinden. Als je die niet voorzichtig ontdekt hebt kun je beter je mond houden inderdaad.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_163947267
Ergste wat ik heb meegemaakt was een chick die doe maar liedjes zong.
Een vrouw die toen het bij mij wat langer op zich liet wachten, zei beetje omgekeerde wereld zo he, waarom duurt het zo lang.
Ws door bovenstaande,vrouwen die gaan aanmoedigen.
Voor dood liggende vrouwen.
En de rode zee wacht ik even af.
pi_163996268
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 04:17 schreef Nico987 het volgende:
Ergste wat ik heb meegemaakt was een chick die doe maar liedjes zong.
Welke?
1 nacht alleen? :') Of: Is dit alles? _O-
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_164038402
Ik vind ochtendseks veel minder dan voor het slapen gaan. Helaas heeft mijn vrouw het precies andersom. En ja slappe hap, dus meestal in de ochtend.

Ooit toen de seks nog geen doel had getroffen sliepen we elke zaterdag en zondag uit. En daarna vaak uitgebreid gezelligheid. Helaas heb ik een schoonzus en schoonmoeder die vaak in het weekend eind van de ochtend belde. Ze nam wel niet op, maar de gedachte aan mijn schoon familie helpt niet.

En baby's. Eerst sliep die op de kamer. Baby maar kijken naar ons nu begint die 9 van de 10 keer te huilen of zeuren.
pi_164038449
quote:
5s.gif Op maandag 25 juli 2016 12:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Welke?
Ik moest lachen.
pi_164040462
quote:
5s.gif Op maandag 25 juli 2016 12:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Welke?
Of hun minder bekende nummer "Wees niet bang voor mijn lul."
pi_164045125
Dikke wijven
Stom paard
pi_164045564
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 14:38 schreef giepen het volgende:
Dikke wijven
daar kom je pas achter als je met ze in bed ligt?
pi_164045693
quote:
Mijn ex vriend deed dat ook een paar keer.
Was er toen wel gelijk klaar mee.
pi_164046868
Zogenaamd squirtend klaarkomen terwijl ze gewoon over me heen pist.
  woensdag 27 juli 2016 @ 16:35:54 #62
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_164047244
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 16:16 schreef Piet_Jan het volgende:
Mij om het even, allebei geil :9
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_164047258
quote:
Whaaahaha!
  woensdag 27 juli 2016 @ 17:39:05 #64
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_164048341
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 16:01 schreef Luuntje het volgende:

[..]

_O-

Teken dat je ergens fout zat of dat zij er geen zin in had.
Grappige reactie dit. Ze had dan ook kunnen aansturen op een betere befsessie, de telefoon er bij pakken is gewoon lomp en terecht een afknapper.

OT: de zeester vond ik minder geslaagd. Beetje actief meedoen is wel zo fijn.
pi_164049637
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 17:39 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Grappige reactie dit. Ze had dan ook kunnen aansturen op een betere befsessie, de telefoon er bij pakken is gewoon lomp en terecht een afknapper.
Beginnen terwijl ze al aan het bellen is daarentegen....
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:31:09 #66
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_164050604
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 18:43 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

O ja, en dat ze alle zeilen moet bijzetten om niets aan d'r gesprekspartner te verraden O+ Andersom is ook leuk natuurlijk.
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:33:56 #67
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_164050662
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 18:43 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ja. Ik had laatst mijn moeder aan de telefoon, helft van dat gesprek is volledig aan me voorbij gegaan :').
  maandag 1 augustus 2016 @ 13:47:18 #68
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_164153110
quote:
squirten is toch altijd plas?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_164153301
Vrouwen die niet aan oraal en handwerk doen. ;(
pi_164153595
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:47 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

squirten is toch altijd plas?
:{w
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:20:31 #71
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_164153925
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:07 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Want het vrouwelijk lichaam heeft nog ergens anders een reservoir waar het anders uit zou kunnen komen? :')
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_164154102
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:07 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Is toch echt zo..
pi_164159344
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:20 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Want het vrouwelijk lichaam heeft nog ergens anders een reservoir waar het anders uit zou kunnen komen? :')
de vrouwelijke prostaat is jou dus vreemd

quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:26 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Is toch echt zo..
nee
pi_164160456
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 18:20 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

de vrouwelijke prostaat is jou dus vreemd

[..]

nee
quote:
Conclusions

The present data based on ultrasonographic bladder monitoring and biochemical analyses indicate that squirting is essentially the involuntary emission of urine during sexual activity, although a marginal contribution of prostatic secretions to the emitted fluid often exists.
http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/jsm.12799/abstract
pi_164160640
quote:
ja en zo zijn er ook tig onderzoeken die dat tegenspreken

t vocht wordt geproduceerd door de vrouwelijke prostaat en komt niet uit de blaas maar wordt uitgescheiden door de para-urethrale klieren

probeer jij maar eens te plassen tijdens een orgasme
pi_164279884
quote:
9s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:56 schreef FreezePop het volgende:
Vrouwen die niet aan oraal en handwerk doen. ;(
Mannen die niet aan oraal en handwerk doen :{
pi_164289031
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 21:08 schreef Vinty het volgende:

[..]

heb je die zure sloot wel eens geproefd
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_164289094
Voornamelijk als je net iemand hebt leren kennen en dus elkaar nog niet goed kent, dat er dan chagrijnig of boos wordt gereageerd als ze iets niet wilt of lekker vindt. Voor mij wel zo'n insta turnoff en zoek het verder maar uit.
pi_164289281
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 03:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
Voornamelijk als je net iemand hebt leren kennen en dus elkaar nog niet goed kent, dat er dan chagrijnig of boos wordt gereageerd als ze iets niet wilt of lekker vindt. Voor mij wel zo'n insta turnoff en zoek het verder maar uit.
pi_164289533
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 03:41 schreef Drug het volgende:

[..]

Nee dat bedoel ik niet eens, ik heb het over simpele dingetjes die vooraf niet besproken zijn.
pi_164289825
O ik bespreek nooit vooraf eigenlijk :D
pi_164292296
Zeesterren...
Het is een spel wat je met z'n tweeën speelt. En dat kan prima met grenzen en voorkeuren, maar een volledig passieve vrouw, das echt verschrikkelijk
pi_164292735
Dit topic is een afknapper
pi_164292864
ONS 10 jaar geleden:

Ze was politie agent. Had me vast gebonden met de handboeien en de spiralen van het bed.
Kreeg vervolgens een noodoproep toen we net klaar waren (ze was bij de ME). Ging als een hazenwind naar deze klus en ik lag urenlang vastgeketend.
Ik heb gegild als een speenvarken en toen hebben de buren de politie gebeld, haar collega's.
Man man wat was dit eng.
pi_164292970
Zal ik dan maar ook een serieuze afknapper delen.

Ik had eens seks met een gast, ging allemaal leuk en aardig totdat hij dicht bij zijn orgasme kwam. Hij klonk echt als een loeiende koe. Toen had ik wel iets van, ik hoop dat je snel klaar bent.

Maar goed zo erg is dat niet, was voor de rest alsnog lekker.
pi_164293291
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 21:08 schreef Vinty het volgende:

[..]

Oh dat vast ook.

En dan wel willen ontvangen :')
pi_164297245
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:30 schreef FreezePop het volgende:

[..]

Oh dat vast ook.

En dan wel willen ontvangen :')
Dat spreekt voor zich.. |:(
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:30:29 #88
215628 woid
let's get Friendly
pi_164363108
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 15:04 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

daar kom je pas achter als je met ze in bed ligt?
later, de volgende ochtend als ie wakker wordt
pi_164363594
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 04:04 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Nee dat bedoel ik niet eens, ik heb het over simpele dingetjes die vooraf niet besproken zijn.
Over afknappers gesproken...
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:46:53 #90
215628 woid
let's get Friendly
pi_164363654
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:44 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Over afknappers gesproken...
_O-
pi_164363737
Meh één keer gehad dat haar poesje echt niet fris ruikte... maar verder gegaan met de vingers i.p.v. met de mond. Achteraf gezegd en ze schaamde zich rot, ik zij kan gebeuren maar doe er iets mee. Maar ik dacht zelf toch echt van shit...

Verder ook inderdaad vrouwen die als een zoutzak in bed liggen... heb je niets aan... Of geen emotie tonen. Laat maar dan.
pi_164364831
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 14:50 schreef BigBoner87 het volgende:
Meh één keer gehad dat haar poesje echt niet fris ruikte... maar verder gegaan met de vingers i.p.v. met de mond. Achteraf gezegd en ze schaamde zich rot, ik zij kan gebeuren maar doe er iets mee. Maar ik dacht zelf toch echt van shit...

Verder ook inderdaad vrouwen die als een zoutzak in bed liggen... heb je niets aan... Of geen emotie tonen. Laat maar dan.
Waarom lik je aan een ongewassen kut?
pi_164364863
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:11 schreef AssPhatYeaIKnow het volgende:
Zal ik dan maar ook een serieuze afknapper delen.

Ik had eens seks met een gast, ging allemaal leuk en aardig totdat hij dicht bij zijn orgasme kwam. Hij klonk echt als een loeiende koe. Toen had ik wel iets van, ik hoop dat je snel klaar bent.

Maar goed zo erg is dat niet, was voor de rest alsnog lekker.
Wat is hier erg aan.
pi_164365072
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 15:24 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Waarom lik je aan een ongewassen kut?
Heb ik niet gedaan uiteraard, ben niet gek!
pi_164365223
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 15:31 schreef BigBoner87 het volgende:

[..]

Heb ik niet gedaan uiteraard, ben niet gek!
Sws altijd even netjes cleanen voor sessies.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 22:02:59 #96
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_164377670
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 15:34 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ren je snel naar de badkamer als hij je wilt grijpen? :D

Waarom staat dit topic onder my at
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_164379939
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 15:34 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Effe je nicknaam erin en laten kauwen ;)
pi_164381089
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 15:12 schreef sally-spectra het volgende:

[..]

Mijn ex vriend deed dat ook een paar keer.
Was er toen wel gelijk klaar mee.
Jouw vriend ging appen terwijl hij jou aan het beffen was? En dan zeggen ze dat mannen niet kunnen multitasken...
pi_164381388
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:20 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Dus als een vrouw nat wordt is dat ook plas? :N
  woensdag 10 augustus 2016 @ 00:06:18 #100
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_164383186
quote:
Of ze zet op facebook: Vriendje ligt me nu lekker te beffen. luv u <3 #genieten :D
pi_164389425
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 13:44 schreef K44S het volgende:

[..]

Mee eens.

Gewoon lamp eerst aanzetten
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_164413990
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 23:16 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Jouw vriend ging appen terwijl hij jou aan het beffen was? En dan zeggen ze dat mannen niet kunnen multitasken...
Nee hij was aan het appen als ik hem pijpte.
pi_164436023
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 23:46 schreef sally-spectra het volgende:

[..]

Wat een ondankbare hond.
pi_164440745
quote:

[..]

Ik was laatst voetbal aan het kijken tijdens het pijpen, maar dat deed ik al voordat ze begon. Dus dat telt niet.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 06:29:41 #105
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_164451893
quote:

[..]

Weet je zeker dat hij niet gewoon aan het filmen was? :+
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_164453279
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 06:29 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Weet je zeker dat hij niet gewoon aan het filmen was? :+
In het begin dacht ik dat ook(niet dat ik dat leuk had gevonden).
Keek vervolgens mee op z'n scherm en zag een chat open staan. :N
pi_164453300
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Wat een ondankbare hond.
Inderdaad vond het ook erg respectloos. :(
pi_164453330
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 21:23 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik was laatst voetbal aan het kijken tijdens het pijpen, maar dat deed ik al voordat ze begon. Dus dat telt niet.
Nee, dat is anders alhoewel bleef je gewoon voetbal kijken?
pi_164454208
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 21:23 schreef habitue het volgende:

[..]

Dat is wel ultiem chill, een bj krijgen tijdens voetbal kijken.
pi_164454218
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 09:37 schreef sally-spectra het volgende:

[..]

Natuurlijk. De bj is bonus.
pi_164454325
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 09:37 schreef sally-spectra het volgende:

[..]

Duh, het was CL!
pi_164454441
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:28 schreef habitue het volgende:

[..]

Duh, het was CL!
Jeez! :|W
pi_164454471
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:34 schreef sally-spectra het volgende:

[..]

Jeez! :|W
Daar moet je gewoon respect voor hebben, een CL-wedstrijd is niet iets dat je zomaar even af kunt of mag nemen. Maar als je die opleukt met een bj is dan wel weer heel tof.
pi_164454550
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:35 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Daar moet je gewoon respect voor hebben, een CL-wedstrijd is niet iets dat je zomaar even af kunt of mag nemen. Maar als je die opleukt met een bj is dan wel weer heel tof.
Deze man snapt het.
pi_164454671
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:35 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Zal wel een typisch mannen ding zijn dan.
pi_164458497
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:43 schreef sally-spectra het volgende:

[..]

Inderdaad weinig vrouwen die én voetbal kijken, én dan ook nog gepijpt willen worden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_164460288
Ik vind voetbal niks an. Maar gepijpt worden tijdens een basketball wedstrijd... helaas duren die paar samenvattingen per jaar nooit langer dan een paar minuten.
pi_164460518
quote:

[..]

Je had haar gezicht moeten zien tijdens mijn commentaar op de wedstrijd: "Wat een belabberde techniek!", "Zo'n slechte balcontrole heb ik in tijden niet meegemaakt." en "Dat moest veel dieper en met meer snelheid."
pi_164461771
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 14:05 schreef habitue het volgende:

[..]

Je had haar gezicht moeten zien tijdens mijn commentaar op de wedstrijd: "Wat een belabberde techniek!", "Zo'n slechte balcontrole heb ik in tijden niet meegemaakt." en "Dat moest veel dieper en met meer snelheid."
Ja vast _O-
pi_164465700
Dat ze halverwege wakker wordt en begint te schreeuwen en te gillen.
pi_164468314
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 09:35 schreef sally-spectra het volgende:

[..]

Inderdaad vond het ook erg respectloos. :(
Idd! Zelf zou ik de tv uitknallen en volop genieten van de pijpbeurt.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 18:56:26 #122
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_164470390
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 16:17 schreef GreyEyes het volgende:
Dat ze halverwege wakker wordt en begint te schreeuwen en te gillen.
:{
To BG or not to BG!
  zondag 14 augustus 2016 @ 10:51:25 #123
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_164515992
Pepperspray.
pi_164572793
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 19:08 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Vooral ook niet zo praktisch. Ik schaam me dan een beetje met alle buren en zo en raam dicht in de zomer tijdens de seks is ook geen optie.
Nou, ik heb eens zo'n schreeuwlelijk in bed gehad en vond het eigenlijk wel dikke prima.
pi_164572905
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 00:42 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Nou, ik heb eens zo'n schreeuwlelijk in bed gehad en vond het eigenlijk wel dikke prima.
Als het maar winter is, zodat het raam dicht kan. Dan hoort alsnog m'n halve gang het trouwens maar goed.
pi_164580352
Zelf heb ik trouwens ook voor een aantal afknappers gezorgd: na een paar van mijn dates had ik zoveel gezopen dat ik hem niet meer omhoog kreeg. :') Ook van geleerd dat ik vooral niet te veel bier moet drinken tijdens zoiets.
pi_164580385
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:40 schreef Friek_ het volgende:
Zelf heb ik trouwens ook voor een aantal afknappers gezorgd: na een paar van mijn dates had ik zoveel gezopen dat ik hem niet meer omhoog kreeg. :') Ook van geleerd dat ik vooral niet te veel bier moet drinken tijdens zoiets.
Ook dusdanig veel dat je hand- en mondcoördinatie naar god was?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_164580436
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ook dusdanig veel dat je hand- en mondcoördinatie naar god was?
Nee, dat lukte dan weer prima. Maar goed, toch wel een faal als je allebei wel zin hebt na de nodige alcoholische versnaperingen.
pi_164580514
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:43 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Nee, dat lukte dan weer prima. Maar goed, toch wel een faal als je allebei wel zin hebt na de nodige alcoholische versnaperingen.
Dan ga je toen zoenend en friemelend slapen en 's morgens voor het echte werk? (Na rondje tanden poetsen.)
pi_164580568
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dan ga je toen zoenend en friemelend slapen en 's morgens voor het echte werk? (Na rondje tanden poetsen.)
Ja, dat sowieso. We halen het natuurlijk wel even in. En inderdaad na het tanden poetsen, want op zo'n ochtend ruikt het alsof er een rat is doodgegaan in m'n mond.
pi_164580578
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:51 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ja, dat sowieso. We halen het natuurlijk wel even in. En inderdaad na het tanden poetsen, want op zo'n ochtend ruikt het alsof er een rat is doodgegaan in m'n mond.
Helpt poetsen helaas maar soso tegen :') Maar goed, het is de gedachte die telt *O*
pi_164580661
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Helpt poetsen helaas maar soso tegen :') Maar goed, het is de gedachte die telt *O*
Je moet je tong ook poetsen, beste Phoebe. Daar zitten de meeste bacteriën.
pi_164580690
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:40 schreef Friek_ het volgende:
O ja, bij mij nog erger, ik viel gewoon in slaap. :')
pi_164580714
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:57 schreef habitue het volgende:

[..]

Terwijl je er op lag?
pi_164580761
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:57 schreef habitue het volgende:

[..]

Toppertje.

Al moet ik toegeven dat ik er best om zou kunnen lachen als een vrouw doodleuk in slaap valt zodra we seks gaan hebben. Ga je eerst snel naar de wc, hoor je plots enorme zaaggeluiden uit de slaapkamer komen.
pi_164580764
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Terwijl je er op lag?
Nee terwijl we tegen elkaar lagen, half friemelen etc. Gelukkig was zij ook aardig wasted. :+ En de volgende dag alle tijd voor elkaar om het goed te maken natuurlijk.
pi_164580770
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 12:02 schreef habitue het volgende:

[..]

Nee terwijl we tegen elkaar lagen, half friemelen etc. Gelukkig was zij ook aardig wasted. :+ En de volgende dag alle tijd voor elkaar om het goed te maken natuurlijk.
O boeien, dat vind ik alleen maar knus en gezellig geloof ik :D
pi_164580866
Wat ik trouwens wel een frappant soort afknapper vind: sommige vrouwen denken dat het handig/slim is om hun rug te bollen wanneer je het doggy style doet. Maar in wezen maakt dat het juist lastiger, omdat penetreren op die manier moeilijker wordt en het er bovendien nogal debiel uitziet. Je rug moet dan juist 'krommen' en niet 'bollen'.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2016 12:08:40 ]
pi_164580898
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 12:03 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O boeien, dat vind ik alleen maar knus en gezellig geloof ik :D
Hehe ze kon er ook wel op lachen de volgende ochtend.

Ik: Zeg hadden we nou seks gehad vannacht? :? Nee toch?
- Euhh nee je was me half aan het opgeilen en toen viel je als een blok in slaap. :D
pi_164580937
quote:
13s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 12:08 schreef Friek_ het volgende:
Wat ik trouwens wel een frappant soort afknapper vind: sommige vrouwen denken dat het handig/slim is om hun rug te bollen wanneer je het doggy style doet. Maar in wezen maakt dat het juist lastiger, omdat penetreren op die manier moeilijker wordt en het er bovendien nogal debiel uitziet. Je rug moet dan juist 'krommen' en niet 'bollen'.
Goeie ja.

pi_164581080
quote:
Jah, maarrrrrrrrr met die angle van bollen kun je zo maar eens net een bepaalde insteekhoek hebben die een hoop plezier veroorzaakt....
pi_164581626
quote:
Wheheheheehhe
pi_164583061
Ooit wel een keer in slaap gevallen terwijl ik m'n vriendin aan het vingeren was.
Meen me te herinneren dat ze het niet zo heel leuk vond....
pi_164604116
quote:

[..]

Ik had vanavond ook weer dat de ander naakt voor de tv liep te schudden met de billen op zoek naar aandacht.

Werd er gvd chagrijnig van, want Ajax speelde dus CL-voorronde, waar ik overigens al even chagrijnig van werd.
pi_164604663
quote:
13s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 22:51 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik had vanavond ook weer dat de ander naakt voor de tv liep te schudden met de billen op zoek naar aandacht.

Werd er gvd chagrijnig van, want Ajax speelde dus CL-voorronde, waar ik overigens al even chagrijnig van werd.
Komt wel goed in de return joh.
pi_164605510
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 19:38 schreef girlnextdoor. het volgende:
:') :')
Met wie spreek ik ??
pi_164605674
Ik heb eens een keer een mokkel gelikt echt die had een vieze gore zure poes.
Na al die jaren komt die vieze smaak zo weer opzetten.
Met wie spreek ik ??
pi_164673558
quote:

[..]

Ga toch weg man! _O-
pi_164673578
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Idd! Zelf zou ik de tv uitknallen en volop genieten van de pijpbeurt.
:Y
pi_164673950
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 13:37 schreef Joel_87 het volgende:
Ooit wel een keer in slaap gevallen terwijl ik m'n vriendin aan het vingeren was.
Is mij gisterenavond nog overkomen :D :')
pi_164686261
quote:

[..]

Misschien moet je eens wat meer aandacht besteden aan je vriendin ipv dat kut voetbal
pi_164696762
Of zorgen dat je vriendin je nick niet kent...
pi_164697374
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 13:37 schreef Joel_87 het volgende:
Heb een keer omgekeerd gehad tijdens een trio dat de dame die we samen aan het vingeren waren tijdens in slaap viel. Was vooral wel grappig.

Ook een keer een ons gehad die drie keer in slaap viel tijdens de seks (de eerste 2 keer heb ik m wakker gemaakt aangezien we echt in the middle of waren, de derde keer lukte dat niet). Dat was best een afknapper.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')