Waarom lik je aan een ongewassen kut?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:50 schreef BigBoner87 het volgende:
Meh één keer gehad dat haar poesje echt niet fris ruikte... maar verder gegaan met de vingers i.p.v. met de mond. Achteraf gezegd en ze schaamde zich rot, ik zij kan gebeuren maar doe er iets mee. Maar ik dacht zelf toch echt van shit...
Verder ook inderdaad vrouwen die als een zoutzak in bed liggen... heb je niets aan... Of geen emotie tonen. Laat maar dan.
Wat is hier erg aan.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:11 schreef AssPhatYeaIKnow het volgende:
Zal ik dan maar ook een serieuze afknapper delen.
Ik had eens seks met een gast, ging allemaal leuk en aardig totdat hij dicht bij zijn orgasme kwam. Hij klonk echt als een loeiende koe. Toen had ik wel iets van, ik hoop dat je snel klaar bent.
Maar goed zo erg is dat niet, was voor de rest alsnog lekker.
Heb ik niet gedaan uiteraard, ben niet gek!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom lik je aan een ongewassen kut?
Sws altijd even netjes cleanen voor sessies.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:31 schreef BigBoner87 het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan uiteraard, ben niet gek!
Ren je snel naar de badkamer als hij je wilt grijpen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sws altijd even netjes cleanen voor sessies.
Effe je nicknaam erin en laten kauwenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sws altijd even netjes cleanen voor sessies.
Jouw vriend ging appen terwijl hij jou aan het beffen was? En dan zeggen ze dat mannen niet kunnen multitasken...quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:12 schreef sally-spectra het volgende:
[..]
Mijn ex vriend deed dat ook een paar keer.
Was er toen wel gelijk klaar mee.
Dus als een vrouw nat wordt is dat ook plas?quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:20 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Want het vrouwelijk lichaam heeft nog ergens anders een reservoir waar het anders uit zou kunnen komen?
Of ze zet op facebook: Vriendje ligt me nu lekker te beffen. luv u <3 #genietenquote:Op maandag 18 juli 2016 13:16 schreef AMS76 het volgende:
Vrouw die rustig gaat WhatsAppen als je net lekker gaat beffen. Er kwam niets meer overeind die nacht.
Gewoon lamp eerst aanzettenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:44 schreef K44S het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar een zaklamp.... stel dat die er zo diep in zit dat je naar het ziekenhuis moet.
Is 'ie wel snel terug te vinden.
Nee hij was aan het appen als ik hem pijpte.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jouw vriend ging appen terwijl hij jou aan het beffen was? En dan zeggen ze dat mannen niet kunnen multitasken...
Wat een ondankbare hond.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:46 schreef sally-spectra het volgende:
[..]
Nee hij was aan het appen als ik hem pijpte.
Ik was laatst voetbal aan het kijken tijdens het pijpen, maar dat deed ik al voordat ze begon. Dus dat telt niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:46 schreef sally-spectra het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij niet gewoon aan het filmen was?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:46 schreef sally-spectra het volgende:
[..]
In het begin dacht ik dat ook(niet dat ik dat leuk had gevonden).quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 06:29 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij niet gewoon aan het filmen was?
Nee, dat is anders alhoewel bleef je gewoon voetbal kijken?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:23 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik was laatst voetbal aan het kijken tijdens het pijpen, maar dat deed ik al voordat ze begon. Dus dat telt niet.
Dat is wel ultiem chill, een bj krijgen tijdens voetbal kijken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:23 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik was laatst voetbal aan het kijken tijdens het pijpen, maar dat deed ik al voordat ze begon. Dus dat telt niet.
Natuurlijk. De bj is bonus.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:37 schreef sally-spectra het volgende:
[..]
Nee, dat is anders alhoewel bleef je gewoon voetbal kijken?
Duh, het was CL!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:37 schreef sally-spectra het volgende:
[..]
Nee, dat is anders alhoewel bleef je gewoon voetbal kijken?
Daar moet je gewoon respect voor hebben, een CL-wedstrijd is niet iets dat je zomaar even af kunt of mag nemen. Maar als je die opleukt met een bj is dan wel weer heel tof.quote:
Deze man snapt het.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon respect voor hebben, een CL-wedstrijd is niet iets dat je zomaar even af kunt of mag nemen. Maar als je die opleukt met een bj is dan wel weer heel tof.
Zal wel een typisch mannen ding zijn dan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon respect voor hebben, een CL-wedstrijd is niet iets dat je zomaar even af kunt of mag nemen. Maar als je die opleukt met een bj is dan wel weer heel tof.
Inderdaad weinig vrouwen die én voetbal kijken, én dan ook nog gepijpt willen worden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:43 schreef sally-spectra het volgende:
[..]
Zal wel een typisch mannen ding zijn dan.
Je had haar gezicht moeten zien tijdens mijn commentaar op de wedstrijd: "Wat een belabberde techniek!", "Zo'n slechte balcontrole heb ik in tijden niet meegemaakt." en "Dat moest veel dieper en met meer snelheid."quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:43 schreef sally-spectra het volgende:
[..]
Zal wel een typisch mannen ding zijn dan.
Ja vastquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:05 schreef habitue het volgende:
[..]
Je had haar gezicht moeten zien tijdens mijn commentaar op de wedstrijd: "Wat een belabberde techniek!", "Zo'n slechte balcontrole heb ik in tijden niet meegemaakt." en "Dat moest veel dieper en met meer snelheid."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |