Topshow, genoten van begin tot eind.quote:
De laatste aflevering had wat mij betreft iets korter mogen zijn dan 1:40 uur, maar het verhaal was goed.quote:
Het is afgerond.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:41 schreef Karina het volgende:
Nou zo te zien moet ik dit dus zeker gaan kijken.
Was het nou een afgerond verhaal? Of komt er nog wat?
Ik kan het niet afgerond noemen. Er is geen antwoord gegeven op wie haar nou vermoord heeft, er is zelfs van geen enkele verdachte aangetoond dat ie NIET schuldig was..quote:
Dan heb je niet goed opgelet. het is toch wel vrij duidelijk wie haar vermoord heeft en die werd op het laatst ook nog eens in opdracht van de aanklaagster gevolgd door de ex-politieman.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:11 schreef Slurrrrp het volgende:
Ik kan het niet afgerond noemen. Er is geen antwoord gegeven op wie haar nou vermoord heeft, er is zelfs van geen enkele verdachte aangetoond dat ie NIET schuldig was..
Zo dacht ik hier dat er misschien toch een twist kwam doordat die uitslag hem aan met iets die kat zou laten denken wat tot de oplossing zou leiden. Het was nu een beetje te kalmpjes, maar misschien ligt die lat nu wel te hoog door al die explosieve Amerikaanse series. Desalniettemin inderdaad erg ontroerende scène. En gelukkig om te zien dat het voor Naz niet helemaal een happy end is. Hij is vrij, maar heeft er toch een drugsverslaving aan over gehouden; en heeft het vertrouwen in zijn familie verloren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:29 schreef Mani89 het volgende:
Heel ontroerend toen die advocaat, bevangen door een hysterische aanval van eczeem, zijn finest hour beleefde met zijn closing statement. Ik kreeg er bijna een brok in mijn keel van.
Dit wilde ik nog net posten.quote:
Hij heeft toch nog een baantje kunnen vinden, ik zag em net langskomen toen ik Jason Bourne (2016) - IMDb keek!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:42 schreef Flitskikker het volgende:
En gelukkig om te zien dat het voor Naz niet helemaal een happy end is. Hij is vrij, maar heeft er toch een drugsverslaving aan over gehouden; en heeft het vertrouwen in zijn familie verloren.
Ik vind die advocaat echt fijn om naar te kijken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:29 schreef Mani89 het volgende:
Heel ontroerend toen die advocaat, bevangen door een hysterische aanval van eczeem, zijn finest hour beleefde met zijn closing statement. Ik kreeg er bijna een brok in mijn keel van.
Box speelt er ook inquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:50 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Hij heeft toch nog een baantje kunnen vinden, ik zag em net langskomen toen ik Jason Bourne (2016) - IMDb keek!
En hij zit in Rogue One, dus werk zatquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:50 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Hij heeft toch nog een baantje kunnen vinden, ik zag em net langskomen toen ik Jason Bourne (2016) - IMDb keek!
Ja wat zal ik zeggen. Aflevering 1 was echt top maar de rest niet bijzonder.quote:
Tja ook uitgekeken. Goeie serie. maar toch wel gehypt ook. Eens dus met je post.quote:Op zaterdag 3 september 2016 10:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ja wat zal ik zeggen. Aflevering 1 was echt top maar de rest niet bijzonder.
De laatste aflevering erg wisselend van niveau.
Het heeft me zeker niet verveeld maar in mijn ranglijst van populaire series scoort deze niet hoog.
Het allerlaatste shot met die kat vond ik dan wel mooi. Zoals al het camerawerk zeer goed was in deze serie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:42 schreef Flitskikker het volgende:
Inderdaad erg goede serie, al hadden ze vind ik wel meer uit de laatste aflevering kunnen halen.
[..]
Zo dacht ik hier dat er misschien toch een twist kwam doordat die uitslag hem aan met iets die kat zou laten denken wat tot de oplossing zou leiden. Het was nu een beetje te kalmpjes, maar misschien ligt die lat nu wel te hoog door al die explosieve Amerikaanse series. Desalniettemin inderdaad erg ontroerende scène. En gelukkig om te zien dat het voor Naz niet helemaal een happy end is. Hij is vrij, maar heeft er toch een drugsverslaving aan over gehouden; en heeft het vertrouwen in zijn familie verloren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |