SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Valor (rood/Moltres)
Friday12
Lenny_Leonard
Syntos
Sarasi
Funzel
Xummon
Hawaii_Tim
PeeJie_
LastPost
schuimpjes
DaCybrSrfr
Delibird
44rdbei
Rabieluh
Blobje
Rockiejj
RichardRichard
Team Mystic (blauw/Articuno)
Poekie1993
Franknfurter
Ceased2Be
Badr_Harry
Narcotical
LompeHork
Tjik
Typisch
Team Instinct (geel/Zapdos)
Gutanoth
rubensanti
Gesloten
Skysherrif
Shadowkid053
toekito
ThePlaneteer
PrisTheShiz
Kwaitnait
borisz
Items
Hier staat een volledige lijst met items in het spel inclusief vanaf welk level je ze kan krijgen, waar je ze kan krijgen en wat je er mee kunt.
Experience
Pokémon
Je kan elke generatie 1 Pokémon in het spel tot nu toe verkrijgen behalve Ditto en legendarische/mythische Pokémon (Articuno, Zapdos, Moltres, Mew en Mewtwo). Andere generaties zullen later toegevoegd worden.
Pokémon GO Plus
Te koop voor ¤39,99 bij de officiële Nintendo webwinkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Delibird op 11-07-2016 09:55:59 ]
Zo das een beste klappertquote:Op zondag 10 juli 2016 21:54 schreef Delibird het volgende:
Een Slowbro met een CP van 800 uit een ei gekregen
Geluiden uit en battery saver aan en dan je telefoon ondersteboven houden zodat je scherm dimt maar het spel verder gaat helpt wel redelijkquote:Op zondag 10 juli 2016 21:56 schreef Rabieluh het volgende:
Tis wel absurd hard voor de accu dit spel, misschien AR maar uitzetten, hoe grappig het ook is.
Helpt niet zo heel veel helaas, beter neem je een power bank mee.quote:Op zondag 10 juli 2016 21:56 schreef Rabieluh het volgende:
Tis wel absurd hard voor de accu dit spel, misschien AR maar uitzetten, hoe grappig het ook is.
En toch slurpt het energiequote:Op zondag 10 juli 2016 21:57 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Geluiden uit en battery saver aan en dan je telefoon ondersteboven houden zodat je scherm dimt maar het spel verder gaat helpt wel redelijk
Dat zal een boel schelen, ik draai ook nog eens Ingress er tegelijk bij, nog meer batterydrain.quote:Op zondag 10 juli 2016 21:57 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Geluiden uit en battery saver aan en dan je telefoon ondersteboven houden zodat je scherm dimt maar het spel verder gaat helpt wel redelijk
Ja dat wel, maar dat het scherm zo sterk dimt scheelt al heel wat gelukkigquote:
quote:Op zondag 10 juli 2016 21:58 schreef Delibird het volgende:
[..]
Ja, zal diegene die hun keus hebben gezegd toevoegen.
Hahaquote:Op zondag 10 juli 2016 22:02 schreef Greys het volgende:
Er strompelde vanmiddag in het bos ineens een volwassen man op rollerblades ineens een grasveld op. Met zijn telefoon voor zijn neus. Hij moeilijk lopen op die dingen over het gras en hij zei hardop 'hier gaat ie weer verder weg' tegen zijn foon. De wereld is gek geworden
Naar een Gym gaan, daar kan je dan kiezen uit de drie teams.quote:Op zondag 10 juli 2016 22:07 schreef nikky het volgende:
Ik speel samen met mijn dochtertje ( die het vangen helemaal te gek vindt).
Maar ik vraag me af hoe je in een team komt. We zijn zojuist upgedatet naar level 5.
Hahaha! Wat zullen er veel mensen verbrand zijn in de zon vandaag, die normaal amper buiten komenquote:Op zondag 10 juli 2016 22:03 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Haha.
Vandaag bij Middelburg in de buurt, een plek met 3 gyms en allemaal pokestops, zag de hele tijd mensen de parkeerplaats oversteken, 2 gasten in een dikke mercedes kwamen nog langzaam langsrijden "doen jullie ook pokemongo??".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah oké. Dank. Gaan we dat morgen eens proberen.quote:Op zondag 10 juli 2016 22:07 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Naar een Gym gaan, daar kan je dan kiezen uit de drie teams.
quote:Op zondag 10 juli 2016 22:08 schreef Franknfurter het volgende:
Ik ben vanavond maar eens even het zuid-limburgse land gaan raiden. Plaatjes in de spoiler. Alleen openen als je tegen kneuzenverhaaltjes kan.Menselijke bodyslamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
quote:Op zondag 10 juli 2016 22:08 schreef Franknfurter het volgende:
Ik ben vanavond maar eens even het zuid-limburgse land gaan raiden. Plaatjes in de spoiler. Alleen openen als je tegen kneuzenverhaaltjes kan.Hij is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
Mijn zoontje vindt het vangen ook te gek.quote:Op zondag 10 juli 2016 22:07 schreef nikky het volgende:
Ik speel samen met mijn dochtertje ( die het vangen helemaal te gek vindt).
Maar ik vraag me af hoe je in een team komt. We zijn zojuist upgedatet naar level 5.
Hoe oud is je zoontje?quote:Op zondag 10 juli 2016 22:11 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
Mijn zoontje vindt het vangen ook te gek.
Gistermiddag bij opa en oma beide een paraplu gepakt en in de regen op jacht gegaan.
Heerlijk dat enthousiaste koppie als we weer een nieuwe Pokémon hebben.
Misschien kunnen meer mensen hun 'verhalen' plaatsen, lijkt me wel leuk om te zien waar iedereen terecht komt door pokemon goquote:
Ooh dat is mijn doelgroep op stage haha, die vinden dat helemaal fantastisch! Leuke manier om meer van de wereld te ontdekken samenquote:
Ik heb alles al meegemaakt wat dat betreft door ingressquote:Op zondag 10 juli 2016 22:13 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Misschien kunnen meer mensen hun 'verhalen' plaatsen, lijkt me wel leuk om te zien waar iedereen terecht komt door pokemon go
Je hoeft er niet perse heen om een team te kiezen, als je hem kan zien op de map gewoon erop klikken en dan komt de Prof. een verhaaltje doen en kan je kiezen. Als je hem wilt versterken/aanvallen zul je er wel heen moetenquote:Op zondag 10 juli 2016 22:09 schreef nikky het volgende:
[..]
Ah oké. Dank. Gaan we dat morgen eens proberen.
Oh geinig kom ik dinsdag wel even je gyms overnemen.quote:Op zondag 10 juli 2016 22:18 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Souburg, in het weekend dan, doordeweeks in Breda.
Als ik even naar 2 pokestops loop ben ik zo 15min verderquote:Op zondag 10 juli 2016 22:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
#teamrood
Net in de rust van de EK Finale even naar de twee dichtstbijzijnde Pokestops gelopen. Paar ballen en een ei erbij.
De derde Pokestop wilde niet, trage servers
Zeker doenquote:Op zondag 10 juli 2016 22:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh geinig kom ik dinsdag wel even je gyms overnemen.
Ik kom er net achter dat ik op mijn lumia 640 xl android kan zettenquote:Op zondag 10 juli 2016 21:53 schreef Houtenbeen het volgende:
Windows Phone![]()
![]()
![]()
Niet met de hypetrein meekunnen
Eentje in de straat en eentje tegenover. Allebei net te ver om vanuit huis te doen helaasquote:Op zondag 10 juli 2016 22:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als ik even naar 2 pokestops loop ben ik zo 15min verder
Zeker doen!quote:Op zondag 10 juli 2016 22:23 schreef Narcotical het volgende:
Volgende week is mijn vriendin de hele week hier en hebben we ook plannen om wat meer op stap te gaan, zal ook eens kijken of ik wat leuke kiekjes ed. kan maken
Klink ik nu hopeloos als ik vraag hoequote:Op zondag 10 juli 2016 22:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat ik op mijn lumia 640 xl android kan zetten
Niet de armband?quote:Op zondag 10 juli 2016 22:27 schreef Narcotical het volgende:
Net een iPhone houder voor op m'n fiets stuur besteld. Yep, I went there
Ik hoop op een samenwerking tussen Pokemon Go en Fitbitquote:Op zondag 10 juli 2016 22:29 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Die heb ik al. Zo'n sportband/hardloopgeval
Ik denk dat hij dat speciale pokemon assecoire bedoelt.quote:Op zondag 10 juli 2016 22:29 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Die heb ik al. Zo'n sportband/hardloopgeval
quote:Op zondag 10 juli 2016 22:30 schreef skysherrif het volgende:
Hopen dat dit net zoveel
[..]
Ik denk dat hij dat speciale pokemon assecoire bedoelt.
Als hij wat.. neutraler zou zijn, zou het wel interessant zijnquote:Op zondag 10 juli 2016 22:31 schreef Narcotical het volgende:
Oh, ja. Die GO Plus staat al een paar weken in de pre-order bij bol.com
Gedaanquote:Op zondag 10 juli 2016 22:12 schreef Rockiejj het volgende:
Wil je mij bij team Rood erbij zetten?
Vannacht op schiphol, ben benieuwd hoe veel pokestops daar zitten. Weet van Ingress dat het echt vol zit met portals..
Er zou een zwarte of grijze luxe variant moeten komen.quote:Op zondag 10 juli 2016 22:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als hij wat.. neutraler zou zijn, zou het wel interessant zijnMaar zoals hij er nu uit ziet ga ik hem niet dragen
Ja hij is wel wat opvallend waarschijnlijk, maar krijg toch al genoeg rare blikken vanwege m'n Apple Watch. Had nog een beetje de hoop op een Watch app met dezelfde functionaliteit, maar helaasquote:Op zondag 10 juli 2016 22:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als hij wat.. neutraler zou zijn, zou het wel interessant zijnMaar zoals hij er nu uit ziet ga ik hem niet dragen
Ik vind het juist leuk staan naast mijn Pokéwalker.quote:Op zondag 10 juli 2016 22:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat bedoel ikquote:
welk level ben je?quote:Op zondag 10 juli 2016 21:54 schreef Delibird het volgende:
Een Slowbro met een CP van 800 uit een ei gekregen
wat doet het? Want kan je ook gewoon onder je kleding dragen als het alleen maar notificaties doorgeeft.quote:
Je kan er ook op drukken om pokemon te vangen of een pokestop op te halenquote:Op zondag 10 juli 2016 22:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
wat doet het? Want kan je ook gewoon onder je kleding dragen als het alleen maar notificaties doorgeeft.
Al ga ik sowieso er geen geld aan uit geven.
Gewoon een 12 jarige beroven van dat dingquote:Op zondag 10 juli 2016 22:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
wat doet het? Want kan je ook gewoon onder je kleding dragen als het alleen maar notificaties doorgeeft.
Al ga ik sowieso er geen geld aan uit geven.
Gewoon van het bandje afhalen en in je broekzak stoppen, dan voel je m ook wel trillen.quote:
Dat is dan helemaal onzin, enige toegevoegde waardes zouden dan de hotspots zijn?quote:Op zondag 10 juli 2016 22:39 schreef Delibird het volgende:
Het grootste nadeel van die GO Plus is dat je er alleen Pokémon mee kan vangen die je al hebt gezien.
Hij trilt als er Pokémon in de buurt zijn en het is handig voor stops. Daarnaast vang je toch vaak bekende pokemons. Voor nieuwen doe je de app aan.quote:Op zondag 10 juli 2016 22:39 schreef Delibird het volgende:
Het grootste nadeel van die GO Plus is dat je er alleen Pokémon mee kan vangen die je al hebt gezien.
Voor zover nu bekend is, nee, misschien dat het nog komt.quote:Op zondag 10 juli 2016 22:24 schreef Blobje het volgende:
Kun je ook ergens zien waar al die Gym's en Pokestops staan? Volgens mij heb ik bij Ingress eens een kaart gevonden waar alles op stond. Kon ik mooi alles claimen in gehuchtjes waar niemand ooit kwam.
Vang je hem dan direct? Als in dat je niet meer hoeft te mikken?quote:Op zondag 10 juli 2016 22:38 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Je kan er ook op drukken om pokemon te vangen of een pokestop op te halen
Of ze uit kunnen breken weet ik niet, denk het wel, maar hij licht wel op geloof ik als je hem daadwerkelijk gevangen hebtquote:Op zondag 10 juli 2016 22:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vang je hem dan direct? Als in dat je niet meer hoeft te mikken?
ik vraag mij alleen af wat het met de batterij van je telefoon doen. Als de app continu op de achtergrond draait, dan is je batterij zo leegquote:Op zondag 10 juli 2016 22:40 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hij trilt als er Pokémon in de buurt zijn en het is handig voor stops. Daarnaast vang je toch vaak bekende pokemons. Voor nieuwen doe je de app aan.
Ik bedoel niet het uitbreken. Maar nu moet je een pokebal gooien en die kun je ook missen (mijn woonkamer ligt vol met Pokeballenquote:Op zondag 10 juli 2016 22:41 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Of ze uit kunnen breken weet ik niet, maar hij licht wel op geloof ik als je hem daadwerkelijk gevangen hebt
Mwah, wat GPS op de achtergrond valt wel mee hoor ten opzichte van constant je scherm aan. Dat is de grootste batterij vreterquote:Op zondag 10 juli 2016 22:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik vraag mij alleen af wat het met de batterij van je telefoon doen. Als de app continu op de achtergrond draait, dan is je batterij zo leeg
Nee je hoeft niet te mikken, hij gooit automatisch, je hoeft de app niet te openenquote:Op zondag 10 juli 2016 22:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik bedoel niet het uitbreken. Maar nu moet je een pokebal gooien en die kun je ook missen (mijn woonkamer ligt vol met Pokeballen) Als je op zo'n knop drukt.. hoef je dan niet meer te mikken?
Meh, de app vreet meer dan locatie en scherm.quote:Op zondag 10 juli 2016 22:42 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Mwah, wat GPS op de achtergrond valt wel mee hoor ten opzichte van constant je scherm aan. Dat is de grootste batterij vreter
die zul je zeker nodig hebbenquote:Op zondag 10 juli 2016 22:43 schreef Syntos het volgende:
Ik vraag me af of je dan wel of niet internet nodig hebt voor de Plus.
quote:Op zondag 10 juli 2016 22:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik vraag mij alleen af wat het met de batterij van je telefoon doen. Als de app continu op de achtergrond draait, dan is je batterij zo leeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Klopt, je zal het zeker nog wel merken maar denk dat het toch al wat scheelt als je je scherm gewoon uit kan hebbenquote:Op zondag 10 juli 2016 22:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Meh, de app vreet meer dan locatie en scherm.
quote:Op zondag 10 juli 2016 22:43 schreef Rabieluh het volgende:
[..]ja, erg leuk. als ze nou eens beter programmeren, dan redden ze de planeet er ook nog meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
je hebt internet nodig. want dat kreng trilt alleen als er een pokemon in de buurt is, daarna mot je alsnog de app openen die een werkende internetverbinding nodig heeft.quote:Op zondag 10 juli 2016 22:44 schreef Syntos het volgende:
[..]
Wat is dan het nu...Niet dat het veel uit maakt want ik koop hem toch wel.
Stroomverbruik is wel absurd ja.quote:Op zondag 10 juli 2016 22:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja, erg leuk. als ze nou eens beter programmeren, dan redden ze de planeet er ook nog mee
ja, dat is ook wel een dingetje voor android. wie gaat als eerste de nieuwe APK releasenquote:
quote:Op zondag 10 juli 2016 22:02 schreef Greys het volgende:
Er strompelde vanmiddag in het bos ineens een volwassen man op rollerblades ineens een grasveld op. Met zijn telefoon voor zijn neus. Hij moeilijk lopen op die dingen over het gras en hij zei hardop 'hier gaat ie weer verder weg' tegen zijn foon. De wereld is gek geworden
Verrek, nu ik er naar kijk is het ook maar ¤0.25 cent per MB bij KPN.quote:Op zondag 10 juli 2016 22:45 schreef donald_dick het volgende:
Maar het is hoogstens 20MB per uur ofzo. Dat is met prepaid niet eens de kosten
Snel, investeer in smartphone handschoenen!quote:Op zondag 10 juli 2016 22:52 schreef donald_dick het volgende:
We mogen blij zijn dat het niet in hartje winter is gereleaesed
25 cent per mb goedkoop? Voor een klein uurtje onderweg met Go was ik al 8mb kwijt. In je bundel is dat niet veel. Maar voor die prijs zou dat toch al dik 2 Euro zijn voor een uurtje Pokemon vangenquote:Op zondag 10 juli 2016 22:53 schreef Syntos het volgende:
[..]
Verrek, nu ik er naar kijk is het ook maar ¤0.25 cent per MB bij KPN.
Dat valt reuze mee met wat ik dacht dat het was.
kun je beter een bundel kopen:quote:Op zondag 10 juli 2016 22:53 schreef Syntos het volgende:
[..]
Verrek, nu ik er naar kijk is het ook maar ¤0.25 cent per MB bij KPN.
Dat valt reuze mee met wat ik dacht dat het was.
0,25 cent staat er hequote:Op zondag 10 juli 2016 22:54 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
25 cent per mb goedkoop? Voor een klein uurtje onderweg met Go was ik al 8mb kwijt. In je bundel is dat niet veel. Maar voor die prijs zou dat toch al dik 2 Euro zijn voor een uurtje Pokemon vangen
Dan zitten wij hier in Nederland nog goed, je zou maar in de Australische zomer bij 48 graden op pad moeten, of tijdens een sneeuwstorm, door een meter sneeuw en gevoelstemperaturen van min 29 naar buiten gaan.quote:Op zondag 10 juli 2016 22:52 schreef donald_dick het volgende:
We mogen blij zijn dat het niet in hartje winter is gereleaesed
Meneer Miyamoto himselfquote:Op zondag 10 juli 2016 22:53 schreef agter het volgende:
Domme vraag: wie plaatst die Pokemons eigenlijk?
Ik ging er vanuit dat dat zo'n veel voorkomende fout was.quote:
Met prepaid vind ik het meevallen voor een paar minuten buiten open-wifi-gebieden.quote:Op zondag 10 juli 2016 22:54 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
25 cent per mb goedkoop? Voor een klein uurtje onderweg met Go was ik al 8mb kwijt. In je bundel is dat niet veel. Maar voor die prijs zou dat toch al dik 2 Euro zijn voor een uurtje Pokemon vangen
Bedankt, gaat een wereld voor me open nu.quote:Op zondag 10 juli 2016 22:54 schreef donald_dick het volgende:
[..]
kun je beter een bundel kopen:
https://www.kpn.com/prive(...)/internetbundels.htm
1 euro voor 100 mb
Het verschijnen van de Pokémons is gebaseerd op het aantal mensen die zich bevond in het gebied. En dat is weer gebaseerd op oude data van Google die het berekende door het aantal mobieljes die Google locatieservices gebruiken.quote:Op zondag 10 juli 2016 22:53 schreef agter het volgende:
Domme vraag: wie plaatst die Pokemons eigenlijk?
Geef maar aan mijquote:Op zondag 10 juli 2016 22:57 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik heb een Squirtle in de buurt. Twijfel of ik de deur nog uit ga om hem te zoeken want morgen issie weg![]()
Ik zeg doen. ik zie alleen maar Ratata en spearows.quote:Op zondag 10 juli 2016 22:57 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik heb een Squirtle in de buurt. Twijfel of ik de deur nog uit ga om hem te zoeken want morgen issie weg![]()
Ja, KPN gebruikt E0,25, dat is echt 25 centquote:
Ik heb geen idee of het een fout was of nietquote:Op zondag 10 juli 2016 22:55 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat dat zo'n veel voorkomende fout was.
meteen gaanquote:Op zondag 10 juli 2016 22:57 schreef TigerXtrm het volgende:
Gaan!quote:Op zondag 10 juli 2016 22:57 schreef TigerXtrm het volgende:
Hij is bang voor jequote:Op zondag 10 juli 2016 23:00 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik ging er dus ook een zoeken. ALLE kanten opgegaan. Voetpootjes werden niet minder.
Vergeet je broek nietquote:Op zondag 10 juli 2016 23:02 schreef TigerXtrm het volgende:
Ook nog een Jigglypuff*Schoenen aan doet*
Val niet in slaap bij een pokéstop. Straks zit je gezicht onder de tekeningen.quote:Op zondag 10 juli 2016 23:02 schreef TigerXtrm het volgende:
Ook nog een Jigglypuff*Schoenen aan doet*
quote:Op zondag 10 juli 2016 23:04 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Val niet in slaap bij een pokéstop. Straks zit je gezicht onder de tekeningen.
[..]
Dat was er tenminste eentje met karakter.quote:Op zondag 10 juli 2016 23:04 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik mis jigglypuf in de nieuwe series van pokemon.
[..]
Was niet bang om zijn stem te laten horen, of zijn stift te laten spreken!quote:Op zondag 10 juli 2016 23:05 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat was er tenminste eentje met karakter.
Prima zat, die app verbruikt niet zoveel data, dus 128 kb/s moet wel lukken.quote:Op zondag 10 juli 2016 23:08 schreef Syntos het volgende:
Zou een onbeperkt maandelijkse data bundel van 128kb/s een beetje te doen zijn voor Go?
Maakt mij weinig uit als het max. 15 seconded duurt om iets te laden, zo lang het maar laad.
Ga ik het morgen eens proberen,quote:Op zondag 10 juli 2016 23:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Prima zat, die app verbruikt niet zoveel data, dus 128 kb/s moet wel lukken.
Voorlopig nog alleen gen 1, later meer als het goed isquote:Op zondag 10 juli 2016 23:20 schreef DeLuna het volgende:
Zijn alle Pokemons te vangen trouwens of is het alleen generatie 1? Zou wel een Hoothoot of Cyndaquil willen hebben
Momenteel alleen Kanto minus de legendaries.quote:Op zondag 10 juli 2016 23:20 schreef DeLuna het volgende:
Zijn alle Pokemons te vangen trouwens of is het alleen generatie 1? Zou wel een Hoothoot of Cyndaquil willen hebben
Ah, afwachten dusquote:Op zondag 10 juli 2016 23:21 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Voorlopig nog alleen gen 1, later meer als het goed is
App open met het scherm aan,quote:Op zondag 10 juli 2016 23:31 schreef pussycatdoll het volgende:
Even een vraagje over die eieren, moet je de app open hebben voor het registreren van je aantal stappen/ km of volstaat gewoon lopen zonder de app open te hebben ook?
App moet openstaan.quote:Op zondag 10 juli 2016 23:31 schreef pussycatdoll het volgende:
Even een vraagje over die eieren, moet je de app open hebben voor het registreren van je aantal stappen/ km of volstaat gewoon lopen zonder de app open te hebben ook?
Bah, ik moet een goed kwartier fietsen om gyms te vinden waar niet al 3-4 in zitten van 500+quote:Op zondag 10 juli 2016 23:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Twee gyms op loopafstand hebben maar 1 mon erin zitten. Tijd om daar eens langs te gaan
Nice. Ik ben vandaag van 10 naar 15 gegaan. Beste strategie tot nu toe heb ik gemerkt is gewoon enorm veel pidgey/rattata's grinden en transferren, en dan een lucky egg activeren en zoveel mogelijk evolueren. Kan je in een half uur zo weer 1-2 levels omhoog.quote:
Dat is een prima tactiek jaquote:Op zondag 10 juli 2016 23:49 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nice. Ik ben vandaag van 10 naar 15 gegaan. Beste strategie tot nu toe heb ik gemerkt is gewoon enorm veel pidgey/rattata's grinden en transferren, en dan een lucky egg activeren en zoveel mogelijk evolueren. Kan je in een half uur zo weer 1-2 levels omhoog.
Ah dat lijkt me echt super tof. Denk dat het hier in NL (in ieder geval waar ik woon) niet zo groot isquote:Op zondag 10 juli 2016 23:50 schreef IrCute het volgende:
Ik woon in Los Angeles en nu al 2 dagen lang savonds 2.5 uur rondgelopen op straat80% van de mensen buiten spelen allemaal. Bij iedere bar zijn lure modules. Gisteravond uiteindelijk bij een bar beland die in range van een gym en pokestop was. Hele avond heel veel plezier gehad en nieuwe vrienden gemaakt!
Hier een groep van ~ 25 mensen gisteravond waar je in range stond van 3 pokestops met allemaal lure modules[ afbeelding ] M'n 403 CP Jolteon niet kunnen vangen daar
Zelfs na 3 razz berries niet kunnen vangen.
Vergeet ook niet dat het in Nederland officieel nog niet uit is he, al zal het geen Amerikaanse taferelen gaan opleveren nee.quote:Op zondag 10 juli 2016 23:55 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ah dat lijkt me echt super tof. Denk dat het hier in NL (in ieder geval waar ik woon) niet zo groot is
Dit was een mazzeltje, eerder vandaag waren ze beter bevolkt.quote:Op zondag 10 juli 2016 23:32 schreef picodealion het volgende:
[..]
Bah, ik moet een goed kwartier fietsen om gyms te vinden waar niet al 3-4 in zitten van 500+
Dan heb je het goed mis. Ik denk net ik ga nog ff een kort rondje lopen. Straat uit, ff op het stationsplein rondlopen en alle PokeStops daar afgaan. Paar Pokemon gevangen. En terwijl ik daar op een bankje zit om 12 uur 's nachts op een zondag zie ik 2 compleet gescheiden groepen gasten over het plein zwerven, allemaal met telefoon in de hand. Uiteindelijk gaan de groepen bij elkaar in een cirkel staan, allemaal met telefoon in de hand, 20 man sterk. Niemand kende elkaar, maar iedereen was daar om Pokemon te zoekenquote:Op zondag 10 juli 2016 23:55 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ah dat lijkt me echt super tof. Denk dat het hier in NL (in ieder geval waar ik woon) niet zo groot is
Ik heb nog geen enkele Dratini gespot. Ik heb wel vier van de rares tegenover nul van de commons, waar ik er slechts een van gezien heb.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:29 schreef NaturalScience het volgende:
Even iets over dit plaatje:
[ afbeelding ]
Dratini is totaal niet zeldzaam (die heb ik al erg vaak gespot.
Verder zijn pokemons als Mr.Mime, Hitmonlee, Lickitung en anderen uit die onderste regionen ook niet zo heel zeldzaam.
Die Doduo daarentegen ben ik nog nooit tegengekomen....
Ik denk dat er daarom niet teveel waarde aan deze afbeelding gehangen kan worden.
En hoe zit het eigenlijk met Zapdos en Mew en andere van dat soort pokemon. Zijn die al eens gespot ergens?
quote:With the exciting launch of Pokemon GO, there's an overwhelming demand for new pokemon trainer club accounts. Our team is hard at work improving the sign-up process. Until the work is complete for a brief time, we'll be limiting the number of new accounts that can be created simultaneously.
quote:Op maandag 11 juli 2016 01:21 schreef Houtenbeen het volgende:
Toch nog een oude android telefoon gevonden, en dan
[..]
Ik denk dat je als niet zo actieve speler i de steden op een gegeven momet geen kans meer maakt nee.quote:Op maandag 11 juli 2016 01:18 schreef Kokoswater het volgende:
Hoe zit het nu me gyms? Als een gym wordt verdedigt door 3 Pokémon van level 600, moet je dan een sterkere Pokémon hebben om deze te verslaan? Als dat zo is zitten alle gyms over een paar weken vol met super supersterke Pokémon. Is daar aan gedacht? Heb je als low level persoon met een rattata van level 100 kans om iets te doen in die gyms? Of hebben alleen de meest actieve spelers kans van slagen.
Echt? Wat Belachelijk...quote:Op maandag 11 juli 2016 01:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik denk dat je als niet zo actieve speler i de steden op een gegeven momet geen kans meer maakt nee.
Hier in Amsterdam al redelijk veel mensen gezien met Pokémon GO vooral bij de gymsquote:Op zondag 10 juli 2016 23:55 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Gebruik je toch je google accountquote:Op maandag 11 juli 2016 01:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Als het goed begrijp is het de bedoeling dat je samenwerkt met andere mensen uit je team om de gym te veroveren voor je team.quote:Op maandag 11 juli 2016 01:18 schreef Kokoswater het volgende:
Hoe zit het nu met gyms? Als een gym wordt verdedigt door 3 Pokémon van level 600, moet je dan een sterkere Pokémon hebben om deze te verslaan? Als dat zo is zitten alle gyms over een paar weken vol met super supersterke Pokémon. Is daar aan gedacht? Heb je als low level persoon met een rattata van level 100 kans om iets te doen in die gyms? Of hebben alleen de meest actieve spelers kans van slagen.
Met google account? Dat zou altijd wel moeten werken toch?quote:Op maandag 11 juli 2016 01:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik vind dit serieus wel een kei leuke ontwikkeling op het gebied van gamen.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:18 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dan heb je het goed mis. Ik denk net ik ga nog ff een kort rondje lopen. Straat uit, ff op het stationsplein rondlopen en alle PokeStops daar afgaan. Paar Pokemon gevangen. En terwijl ik daar op een bankje zit om 12 uur 's nachts op een zondag zie ik 2 compleet gescheiden groepen gasten over het plein zwerven, allemaal met telefoon in de hand. Uiteindelijk gaan de groepen bij elkaar in een cirkel staan, allemaal met telefoon in de hand, 20 man sterk. Niemand kende elkaar, maar iedereen was daar om Pokemon te zoekenNog een Horsea uit gehaald na een tip van één van die jongens
![]()
Wat een briljant fenomeen dit. Ik had echt niet verwacht om zoiets te zien.
Geniaal. Hier zitten bij de voordeur regelmatig veel normale pokemon, stonden gisteren meerdere keren groepen voor ons huis met telefoon.quote:Op zondag 10 juli 2016 23:50 schreef IrCute het volgende:
Ik woon in Los Angeles en nu al 2 dagen lang savonds 2.5 uur rondgelopen op straat80% van de mensen buiten spelen allemaal. Bij iedere bar zijn lure modules. Gisteravond uiteindelijk bij een bar beland die in range van een gym en pokestop was. Hele avond heel veel plezier gehad en nieuwe vrienden gemaakt!
Hier een groep van ~ 25 mensen gisteravond waar je in range stond van 3 pokestops met allemaal lure modules[ afbeelding ] M'n 403 CP Jolteon niet kunnen vangen daar
Zelfs na 3 razz berries niet kunnen vangen.
Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar de officiële release van het Nederlandse spel is ook nog niet toch? Dus dan zal die straks waarschijnlijk minder buggy zijn?quote:Op maandag 11 juli 2016 08:23 schreef Inaithnir het volgende:
Gister met z'n drieën een lure gezet in het park naast mijn huis. Binnen de kortste keren stond er een man of 15 bij de fontein, allemaal met de telefoon in de hand. Fantastisch spel dit, compenseert wel voor de bugs/servers
Probleem is vooral dat inderdaad het spel in Europa nog niet officieel uit is, maar iedereen eigenlijk wel speelt. Daar zijn de servers niet op berekend, dus ze lijden nogal onder de stress.quote:Op maandag 11 juli 2016 08:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar de officiële release van het Nederlandse spel is ook nog niet toch? Dus dan zal die straks waarschijnlijk minder buggy zijn?
Als je een pokestop aanklikt, zie je vlak boven de ronde schijf in het midden een wit balkje. Als je daar op klikt kun je je lure gebruiken.quote:Op maandag 11 juli 2016 08:35 schreef Redbullkid het volgende:
Kan iemand mij helpen?
Hoe kan ik Lure module activeren? Als ik bij een pokestop sta zegt de app dat ik de item niet hier kan gebruiken.,
Verschillende stops geprobeerd, opnieuw opstarten, bij een gym geprobeerd maar het helpt niet..
Ik moet gewoon als ik bij een stop ben naar items en de lure module aanklikken toch??
P.s. Team blauw level 14 :p
Oh dat ga ik eens proberen thanks! Wilde al bijna mn app opnieuw installerenquote:Op maandag 11 juli 2016 08:37 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Probleem is vooral dat inderdaad het spel in Europa nog niet officieel uit is, maar iedereen eigenlijk wel speelt. Daar zijn de servers niet op berekend, dus ze lijden nogal onder de stress.
[..]
Als je een pokestop aanklikt, zie je vlak boven de ronde schijf in het midden een wit balkje. Als je daar op klikt kun je je lure gebruiken.
je mag toch 6 pokemon kiezen? althans dat had ik begrepen. 6 tegen 3 is toch wel te doen?quote:Op maandag 11 juli 2016 01:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik denk dat je als niet zo actieve speler i de steden op een gegeven momet geen kans meer maakt nee.
Ik 3 vanuit mijn woonkamer, denk dat ik maar nooit meer ga werkenquote:Op maandag 11 juli 2016 08:49 schreef 44rdbei het volgende:
Ik kan een pokestop bereiken vanaf mijn werkplek, Ik zal mijn telefoon maar uit zetten.
Ah das kut ja. Mijn dichtstbijzijnde gym is gelukkig blauw. Maar dat was meer geluk dan wijsheid want had ik niet ff gecheckt van tevoren.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:03 schreef ThePlaneteer het volgende:
Tering er zitten echt alleen maar rode gyms in mijn buurt... Heb zelf voor team geel gekozen
Kan dat samen?quote:Op maandag 11 juli 2016 06:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De gyms in Tilburg centrum zijn al bizar sterk. Trainers van level 19, pokemon met cp 900+.
Mooi kut als je wacht op de officiele release.
Ik was trouwens gisteren met 2 man een gym aan aan het vallen. Leek dat je dan letterlijk tegelijkertijd aanvallen doet.
Jammer dat ie crashte door een bug. Maar dat maakt sterke gyms nog steeds wel te verslaan.
Dit spreekt de 12-jarige in mij heel erg aan, ik wist al langer dat het er was alleen dit thema heb ik gewoon een raakvlak mee.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat grappig dat dit opeens aanslaat. Ik speel al jaren geo-based spelletjes. zoals Earth Slicer (iOS only) en kom ook op de meest vreemde plekken.
2/3 dagen spelen dan heb je er ook een paar over de 500/600....quote:Op maandag 11 juli 2016 09:38 schreef 6star6lord6 het volgende:
Er zijn al best veel mensen met Pokemon die 500 cp of hoger hebben, hoe wil je dit als beginneling overtreffen?
Onze tijd komt nog welquote:Op maandag 11 juli 2016 09:03 schreef ThePlaneteer het volgende:
Tering er zitten echt alleen maar rode gyms in mijn buurt... Heb zelf voor team geel gekozen
Zie vanuit mijn huis nu ook 2 gele gyms. Die worden straks weer blauw.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:03 schreef ThePlaneteer het volgende:
Heb je een bron? Ik wil graag het hele verhaal even lezen.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ps, dit kan ook wel in de OP:
From what I read last night PoGo uses Google maps API and downloading the map from googlemaps as an offline map reduces batter consumption.
I tested this on my 5 hour hike today and it seems to work.
Open Google maps
Goto settings
Goto Offline maps
Hit the Plus sign
Choose your area
quote:Op maandag 11 juli 2016 09:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
From what I read last night PoGo uses Google maps API and downloading the map from googlemaps as an offline map reduces batter consumption.
Open Google maps
Goto settings
Goto Offline maps
Hit the Plus sign
Choose your area
Bron? Er is geen wetenschappelijk onderzoek gedaan he :pquote:Op maandag 11 juli 2016 09:53 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Heb je een bron? Ik wil graag het hele verhaal even lezen.
Werkt helaas niet.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
Open Google maps
Goto settings
Goto Offline maps
Hit the Plus sign
Choose your area
Dankjewelquote:Op maandag 11 juli 2016 09:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Bron? Er is geen wetenschappelijk onderzoek gedaan he :p
Dit stond op Reddit
https://www.reddit.com/r/(...)s_a_way_to_decrease/
Ik zag een Pinsir en Dratini vanuit de auto. App maar meteen weer uitgezet, ik had 'm aan in een 30 zone om zo nog wat meters mee te pikken voor mijn ei maar ik kon het niet laten af en toe op het scherm te spieken. Gaan we maar niet meer doen dusquote:Op maandag 11 juli 2016 07:04 schreef Toekito het volgende:
Hej een Pikachu in de buurt. Jammer dat ik in een rijdende trein zit...
Als je samen gyms wil veroveren en verdedigen moet je van het zelfde team zijn. De rest kun je ook gewoon samen doen met de andere teams.quote:Op maandag 11 juli 2016 10:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik maar denken: teams? Welke teams?
Maar ik ben pas lvl 4
Moet ik nog ergens op letten bij t selecteren?
Heeft het 1 nog een voordeel t.o.v. t ander?
Team Valor is het beste team.quote:Op maandag 11 juli 2016 10:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik maar denken: teams? Welke teams?
Maar ik ben pas lvl 4
Moet ik nog ergens op letten bij t selecteren?
Heeft het 1 nog een voordeel t.o.v. t ander?
quote:Op maandag 11 juli 2016 10:07 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik zag een Pinsir en Dratini vanuit de auto. App maar meteen weer uitgezet, ik had 'm aan in een 30 zone om zo nog wat meters mee te pikken voor mijn ei maar ik kon het niet laten af en toe op het scherm te spieken. Gaan we maar niet meer doen dus.
Zal bij m'n vrienden maar eens vragen welke ze zijn dan.quote:Op maandag 11 juli 2016 10:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je samen gyms wil veroveren en verdedigen moet je van het zelfde team zijn.
Dit klinkt eerder ingegeven door puberaal PC masterrace vs Playstation rules dan daadwerkelijk onderbouwde infoquote:
Dan is deze hype allang voorbij. Zo werkt dat met iedere hype.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:36 schreef over_hedge het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)ten-langst-stil.html
Laat ze dat onderzoek over een jaartje nog maar eens doen
Nee. Alleen geel lijkt in de minderheid te zijn.quote:Op maandag 11 juli 2016 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal bij m'n vrienden maar eens vragen welke ze zijn dan.
Maar niet dat de ene beter is in A, en de ander in B?
Wat ook geen probleem is, heb je alleen maar meer gyms om te verslaan.quote:Op maandag 11 juli 2016 10:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee. Alleen geel lijkt in de minderheid te zijn.
Er zit geen verschil tussen wat de teams doen, daarom is Valor de beste.quote:Op maandag 11 juli 2016 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal bij m'n vrienden maar eens vragen welke ze zijn dan.
Maar niet dat de ene beter is in A, en de ander in B?
[..]
Dit klinkt eerder ingegeven door puberaal PC masterrace vs Playstation rules dan daadwerkelijk onderbouwde info
Een 302 Squirtle gevangen op werkquote:Op maandag 11 juli 2016 10:31 schreef Slimpleton het volgende:
Net Nidorina met 162cp gevangen in m'n achtertuin.
Ach. .Wie het kleine niet eert..quote:Op maandag 11 juli 2016 10:37 schreef over_hedge het volgende:
Ik net een level 27 pidgeotHeb je geen zak aan dus
Het valt zo tegen. Dan zie je een pidgeot. Ipv elke keer een pidgey. Denk je yes! Tot dat je zijn cp ziet.quote:
Zelf laten evolueren krijg je de sterkste pokemons van ja. Helemaal die uit een ei komen.quote:Op maandag 11 juli 2016 10:39 schreef cb2013 het volgende:
In theory. Als je een ei hebt of een Pokémon die niet is geëvolueerd. Dan heb je uiteindelijk toch een sterkere Pokémon dan als je er 1 vangt die wat verder is geëvolueerd? Zou dat bij pogo ook gelden?
Ja maar dan gebruik je gewoon z'n snoepjes en maak je je eigen master!quote:Op maandag 11 juli 2016 10:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Het valt zo tegen. Dan zie je een pidgeot. Ipv elke keer een pidgey. Denk je yes! Tot dat je zijn cp ziet.
Ja, alleen kost dat aardig wat van dat stardust oid. Voor mijn sterkste betaal ik nu 1000 dust per keer. gaat hard dan.quote:Op maandag 11 juli 2016 10:42 schreef Slimpleton het volgende:
[..]
Ja maar dan gebruik je gewoon z'n snoepjes en maak je je eigen master!
Ik vind alleen naar lowcp drowzees xDquote:Op maandag 11 juli 2016 10:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Het valt zo tegen. Dan zie je een pidgeot. Ipv elke keer een pidgey. Denk je yes! Tot dat je zijn cp ziet.
Ik snap 'm nog steeds niet. Als er geen verschil is, is er dus ook geen de beste.quote:Op maandag 11 juli 2016 10:31 schreef picodealion het volgende:
[..]
Er zit geen verschil tussen wat de teams doen, daarom is Valor de beste.
Mewtew, wie kent hem niet.quote:Op maandag 11 juli 2016 10:48 schreef cb2013 het volgende:
Hoe bevalt de spel? Is het een beetje uit te houden? Of zijn het allemaal van die random events. Iemand zei dat hij Mewtew heeft gevangen. In de serie was Mewtew toch een hele waardevolle Pokémon...?
In de stad stikt t van de Pidgeys en Ratata's (typisch, duiven en ratten in de stadquote:Op maandag 11 juli 2016 10:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je echt sterke wilt kan je dus beter de hoogste Pidgey vangen en deze zelf laten evolueren in uiteindelijk pidgeot. Dan zal die veel sterker zijn dan een pidgeotto/pidgeot die je in 1x vangt.quote:Op maandag 11 juli 2016 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de stad stikt t van de Pidgeys en Ratata's (typisch, duiven en ratten in de stad). Maar dmv ddat wierook spul he ik nu ook 1 Pidgeotto aangetrokken.
Ik moet nog ff allemaal "uitvogelen" (pun intended) hoe dat werk, met die dust en die snoepjes en zo. maar als ik t goed begrijp zijn dus niet alle vers gevangen Pidgeys even sterk?quote:Op maandag 11 juli 2016 10:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je echt sterke wilt kan je dus beter de hoogste Pidgey vangen en deze zelf laten evolueren in uiteindelijk pidgeot. Dan zal die veel sterker zijn dan een pidgeotto/pidgeot die je in 1x vangt.
Je zou wel snoepjes in je CP10 kunnen doen om hem sterker te maken. Is alleen een beetje doelloos omdat je dat snoepje dus ook in je Pidgey van level 55 had kunnen stoppen.quote:Op maandag 11 juli 2016 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet nog ff allemaal "uitvogelen" (pun intended) hoe dat werk, met die dust en die snoepjes en zo. maar als ik t goed begrijp zijn dus niet alle vers gevangen Pidgeys even sterk?
*check*
Och verrekZie nu idd dat ik er verschillende van heb:
CP55
CP45
CP25
CP10
Dus kan beter die CP55 laten evolueren dus? Ik dacht dat door er dust/snacks in te stoppen de CP10 ook wel even sterk zou kunnen worden. Maar dat is dus niet? Startpunt is dus wel degelijk bepalend.
CP55 is lang niet de moeite waard om te evolueren, behalve om exp mee te vangen. Spaar zoveel mogelijk pidgey's/rattata's, transfer ze allemaal op een paar na (hou er precies genoeg over dat je ze allemaal kan evolueren met de candies die je hebt). Als je een flink aantal klaar hebt staan om te evolueren, speel dan een lucky egg (dubbele exp) en gaan met die banaan (elke evolutie is dan 1000 exp).quote:Op maandag 11 juli 2016 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet nog ff allemaal "uitvogelen" (pun intended) hoe dat werk, met die dust en die snoepjes en zo. maar als ik t goed begrijp zijn dus niet alle vers gevangen Pidgeys even sterk?
*check*
Och verrekZie nu idd dat ik er verschillende van heb:
CP55
CP45
CP25
CP10
Dus kan beter die CP55 laten evolueren dus? Ik dacht dat door er dust/snacks in te stoppen de CP10 ook wel even sterk zou kunnen worden. Maar dat is dus niet? Startpunt is dus wel degelijk bepalend.
Kun je die dan niet veroveren of?quote:Op maandag 11 juli 2016 09:12 schreef Slimpleton het volgende:
[..]
Ah das kut ja. Mijn dichtstbijzijnde gym is gelukkig blauw. Maar dat was meer geluk dan wijsheid want had ik niet ff gecheckt van tevoren.
Nee want is dus al voor mijn team. Kan er wel trainen en heb mn pokemon toegevoegd als verdediger zodat ik wel de bonus dingetjes krijg elke 20 uur. (Als we er niet snel worden uitgekickt).quote:Op maandag 11 juli 2016 11:05 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Kun je die dan niet veroveren of?
Got it. Thanks!quote:Op maandag 11 juli 2016 11:00 schreef picodealion het volgende:
[..]
CP55 is lang niet de moeite waard om te evolueren, behalve om exp mee te vangen. Spaar zoveel mogelijk pidgey's/rattata's, transfer ze allemaal op een paar na (hou er precies genoeg over dat je ze allemaal kan evolueren met de candies die je hebt). Als je een flink aantal klaar hebt staan om te evolueren, speel dan een lucky egg (dubbele exp) en gaan met die banaan (elke evolutie is dan 1000 exp).
Het is imo ook niet de moeite waard om bijv. Pidgeotto naar Pidgeot te evolueren. Uiteindelijk wil je ook een Pidgeot in je pokedex hebben, maar dat komt op den duur vanzelf wel. Voor nu is het veel efficienter om een Pidgey te evolueren (12 candy) dan een Pidgeotto (50 candy), levelen is nu belangrijker dan alles compleet krijgen.
Dan liegt hij, Mewtwo kan je helemaal nog niet krijgen.quote:Op maandag 11 juli 2016 10:48 schreef cb2013 het volgende:
Hoe bevalt de spel? Is het een beetje uit te houden? Of zijn het allemaal van die random events. Iemand zei dat hij Mewtew heeft gevangen. In de serie was Mewtew toch een hele waardevolle Pokémon...?
Heb wel een screenshot ergens gezien van een Mew die onder een auto zat.quote:Op maandag 11 juli 2016 11:21 schreef Delibird het volgende:
[..]
Dan liegt hij, Mewtwo kan je helemaal nog niet krijgen.
Was het toevallig een pickup truck? Ergens bij een boot?quote:Op maandag 11 juli 2016 11:22 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
Heb wel een screenshot ergens gezien van een Mew die onder een auto zat.
Dat is een grap vanwege het gerucht dat ging in de jaren 90/00 dat je Mew kon vangen onder de truck bij Vermilion City in Red/Blue/Yellow.quote:Op maandag 11 juli 2016 11:22 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
Heb wel een screenshot ergens gezien van een Mew die onder een auto zat.
Hoezo gerucht?quote:Op maandag 11 juli 2016 11:26 schreef Delibird het volgende:
[..]
Dat is een grap vanwege het gerucht dat ging in de jaren 90/00 dat je Mew kon vangen onder de truck bij Vermilion City in Red/Blue/Yellow.
Voor zover ik weet beinvloedt het je snelheid en HP. Een XS zal iets sneller aanvallen in battles dan een gewone versie van dezelfde pokemon, maar heeft minder HP, en vice versa voor XL.quote:Op maandag 11 juli 2016 11:26 schreef over_hedge het volgende:
Is er eigenlijk al bekend wat het uitmaakt of je pokemon XL of Xs is oid?
https://www.instagram.com/p/BHs9l8cjE7H/quote:Op maandag 11 juli 2016 11:26 schreef Delibird het volgende:
[..]
Dat is een grap vanwege het gerucht dat ging in de jaren 90/00 dat je Mew kon vangen onder de truck bij Vermilion City in Red/Blue/Yellow.
Ik blijf vooralsnog sceptisch.quote:Op maandag 11 juli 2016 11:30 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/BHs9l8cjE7H/
Hij kan gephotoshopt zijn, maar het leek redelijk echt.
Gisteren alles opgemaaktquote:Op maandag 11 juli 2016 11:31 schreef RichardRichard het volgende:
Sowieso je stardust opsparen en niet opmaken aan pokemon waar je niets aan hebt.
Fake.quote:Op maandag 11 juli 2016 11:30 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/BHs9l8cjE7H/
Hij kan gephotoshopt zijn, maar het leek redelijk echt.
Precies wat ik doe, constant 1 2km ei in die infiniti-ding en 2 5/10km eieren in die disposablesquote:Op maandag 11 juli 2016 11:42 schreef picodealion het volgende:
Bah, irritant dat je geen eggs kan verwijderen. Dan maar af en toe een paar 2km weg grinden in de hoop dat ik een nieuwe 10km vind.
1x gehad, overkomt mij niet nog een keer. Nu standaard 100 ballen op voorraad.quote:Op maandag 11 juli 2016 11:50 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Pokeballs zijn op en verschijnen allerlei Pokemon in de buurt. Drowzee, Porygon, Psyduck, Slobro en Goldeen...
Toch maar een paar coins gekocht en omgeruild voor ballen. Straks in de lunchpauze maar even op jacht.quote:Op maandag 11 juli 2016 11:51 schreef Rauw. het volgende:
[..]
1x gehad, overkomt mij niet nog een keer. Nu standaard 100 ballen op voorraad.
Heb je het buiten al geprobeerd, ik heb soms binnen ook geen signaalquote:Op maandag 11 juli 2016 12:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nu het volgende probleem![]()
GPS signal is not found
quote:Op maandag 11 juli 2016 12:23 schreef YokiKater het volgende:
Hoi, ik ben een noob. Ik weet helemaal niets van Pokemons maar ik heb net 6 van die beesten gevangen door er met een balletje naar te gooien. Snap nog weinig van het spel maar als dit de bedoeling is dan vind ik het leuk. Ik heb ook gym gevonden, in een bejaardentehuis, maar daar mag ik pas in als ik level5 ben. Ik ben nu level3.
Dit is wel fucking grappig en een goed excuus om op rare plekken terecht te komen met een telefoon in je hand, een vrouwenkleedkamer ofzo.
getrektsonquote:Op maandag 11 juli 2016 12:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Komt het ook naar de windowsphone of zijn wij weer eens de lul.
Praat Nederlands met me even Nederlands met me.quote:
Heeft windowsphone ook al geen Google Translate? #DyingOSquote:Op maandag 11 juli 2016 12:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Praat Nederlands met me even Nederlands met me.
Nee joh gewoon onder werktijd doen!quote:Op maandag 11 juli 2016 12:48 schreef picodealion het volgende:
Tijdens mijn lunchpauze al wat mooie gyms rond mijn werk gespot, na afloop maar even een rondje rijden.
Ik ben ook een n00bquote:Op maandag 11 juli 2016 12:23 schreef YokiKater het volgende:
Hoi, ik ben een noob. Ik weet helemaal niets van Pokemons maar ik heb net 6 van die beesten gevangen door er met een balletje naar te gooien. Snap nog weinig van het spel maar als dit de bedoeling is dan vind ik het leuk. Ik heb ook een gym gevonden, in een bejaardentehuis, maar daar mag ik pas in als ik level5 ben. Ik ben nu level3.
Dit is wel fucking grappig en een goed excuus om op rare plekken terecht te komen met een telefoon in je hand, een vrouwenkleedkamer ofzo.
Er popt hier op kantoor regelmatig wat op. Een paar Fearows, Ratata.quote:Op maandag 11 juli 2016 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee joh gewoon onder werktijd doen!
Die gym bij mij zit ook in t bejaardentehuis jaquote:Op maandag 11 juli 2016 12:23 schreef YokiKater het volgende:
Hoi, ik ben een noob. Ik weet helemaal niets van Pokemons maar ik heb net 6 van die beesten gevangen door er met een balletje naar te gooien. Snap nog weinig van het spel maar als dit de bedoeling is dan vind ik het leuk. Ik heb ook een gym gevonden, in een bejaardentehuis, maar daar mag ik pas in als ik level5 ben. Ik ben nu level3.
Ja en ik dus vooral ratten en duivenquote:Op maandag 11 juli 2016 12:47 schreef Lastpost het volgende:
Merk wel dat wij in onze groene gemeente praktisch alleen maar bos en water pokemon kunnen vinden.
Toch maar een keer richting Rotterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |