quote:
Zo kan je toch geen conclusies trekken johquote:Op maandag 11 juli 2016 17:36 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Rosberg was beter dan Schumacher ten tijde dat ze allebei voor Mercedes reden.
Ricciardo was beter dan Vettel ten tijde dat ze allebei voor RB reden.
Feit is dat of Hamilton de beste is of Max.
De rest doet er niet toe.
Behalve als je Weltschmerz heet.quote:Op maandag 11 juli 2016 17:38 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zo kan je toch geen conclusies trekken joh
Ik zit as we speak in dubio of ik nog ff naar de winkel crossquote:Op maandag 11 juli 2016 18:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
Behalve als je Weltschmerz heet.
[offtopic]T300 al gekocht?
Doen. Krijg je geen spijt van.quote:Op maandag 11 juli 2016 18:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik zit as we speak in dubio of ik nog ff naar de winkel cross
Die Alcantara versie he, is dat hard plastic waar je vast pakt? Ik krijg altijd zweethanden als ik aan het rijden ben. Dan is plastic wat fijner dan een soort van leer/rubberquote:
Alcantara is een soort van stof. Microvezel. Fijne grip (beter dan leer), zeker als je zweethanden hebt.quote:Op maandag 11 juli 2016 18:59 schreef Fopje het volgende:
[..]
Die Alcantara versie he, is dat hard plastic waar je vast pakt? Ik krijg altijd zweethanden als ik aan het rijden ben. Dan is plastic wat fijner dan een soort van leer/rubber
Die alcantara versie is bekleed met alcantara van dezelfde fabriek als waarvan ook het alcantara stuur van de echte Ferrari 599XX mee bekleed is.quote:Op maandag 11 juli 2016 18:59 schreef Fopje het volgende:
[..]
Die Alcantara versie he, is dat hard plastic waar je vast pakt? Ik krijg altijd zweethanden als ik aan het rijden ben. Dan is plastic wat fijner dan een soort van leer/rubber
Altijd handig wanneer de voorkant wordt opgetild terwijl ze aan de achterkant een band moeten verwisselen.quote:
Hoe mooi ditquote:Op maandag 11 juli 2016 18:14 schreef Geralt het volgende:
https://streamable.com/e/x9le
Engelse fans
Ok wellicht ook gejuich wegens anti Rosberg natuurlijk, maar toch leuk om te zien/horen als Max inhaalt
zo was het bij ons ook, zo niet luiderquote:Op maandag 11 juli 2016 18:14 schreef Geralt het volgende:
https://streamable.com/e/x9le
Engelse fans
Ok wellicht ook gejuich wegens anti Rosberg natuurlijk, maar toch leuk om te zien/horen als Max inhaalt
quote:Op maandag 11 juli 2016 18:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Geen protest van Mercedes tegen straf Rosberg https://www.mercedesamgf1(...)intention-to-appeal/
linkje?quote:Op maandag 11 juli 2016 19:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die alcantara versie is bekleed met alcantara van dezelfde fabriek als waarvan ook het alcantara stuur van de echte Ferrari 599XX mee bekleed is.
Ergo: het is dus alcantara.
=edit=
En verder in het simracetopic waar ik je naartoe gelokkwoot heb
GAM / Het algemene sim race topicquote:
Koop wel aparte pedals. De pedals die bij de T300 zitten zijn enorm kut en van amateuristische kwaliteit. Het wiel daarentegen is wel topquote:Op maandag 11 juli 2016 18:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik zit as we speak in dubio of ik nog ff naar de winkel cross
Ja, ik ken de stad en omgeving op mijn duimpje. Alleen zal mijn baas van een ticket met vertrek op zaterdagmorgen van 621 euro niet vrolijk van worden, wanneer het op maandagmorgen ook voor 178 euro kan. Daarnaast nog ff hotels gecheckt, maar die zijn ook echt drie keer duurder dat weekend. Dat gaat 'm dus niet worden. Ik beperk het wel tot Marina Bay en Sepang.quote:Op zondag 10 juli 2016 22:49 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Koop een vliegticket. Het circuit ligt naast de stad en er rijden gratis bussen (vanaf Boedapest) naar het circuit toe (op vertoon van je toegangskaart).
Waarbij die laatste op Twitter een, terechte, enorme bak bagger over zich heen gekregen heeft vanwege wat al te chauvinistische tweets dat HAM fenomenaal was. Kun je als Steward ook niet maken natuurlijk.quote:Op maandag 11 juli 2016 15:21 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, niet allemaal Engelsen. De stewards voor deze Grand Prix waren een Amerikaan, Singaporees en twee Engelsen waaronder Nigel Mansell.
http://www.fia.com/events(...)timing-information-4
De FIA doet niet aan precedenten he.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:15 schreef MakkieR het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de topteams over twee weken de boordradio regels gaan hanteren, nu we weten dat de straf momenteel op 10 seconden staat. Ik kan mij voorstellen, dat het gebruik van de boordradio over de gehele wedstrijd, meer tijdwinst oplevert dan de 10 strafseconden. Straks neemt elke topteam de 10 seconden nog gewoon voor lief en houdt niemand meer zich aan die radio regels. Ik zou echt in een deuk liggen
Oef, succes daarmee.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
Werk toch thuis vandaag, dus straks in de pauze eens even wat foto's uitzoeken. Het zijn er maar 2000
Gasly ontbreekt nog in dit rijtjequote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:23 schreef sasquatsch het volgende:
Vandaag is de eerste dag van de tweedaagse test op Silverstone.
De line-up is als volgt:
Esteban Ocon (Mercedes),
Charles Leclerc (Ferrari),
Alex Lynn (Williams),
Nikita Mazepin (Force India),
Sergey Sirotkin (Renault),
Carlos Sainz (Toro Rosso),
Fernando Alonso (McLaren),
Rio Haryanto (Manor)
Santino Ferrucci (Haas F1)
Pascal Wehrlein (Pirelli, 2014 Mercedes)
Fixed. Stond niet in het lijstje van de bron maar werd apart genoemd. Dat had ik even gemist.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gasly ontbreekt nog in dit rijtje
Ziet zo uit alsof het behoorlijk je zicht ontneemt, maar kan aan de hoek van de foto liggen.quote:
Ik zie ook niet echt het nut van zo'n ding eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:12 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ziet zo uit alsof het behoorlijk je zicht ontneemt, maar kan aan de hoek van de foto liggen.
quote:Hamilton: 'We moeten rekening houden met Verstappen'
Drievoudig wereldkampioen Lewis Hamilton meent dat de Formule 1 nu echt rekening moet gaan houden met de klasse van Max Verstappen. De jonge Nederlander heeft in de korte tijd dat hij bij Red Bull rijdt al één race gewonnen en twee keer een tweede plaats veroverd........
Gaaf!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
Voor de geinteresseerden, een 'kleine' selectie aan foto's: http://imgur.com/a/liWNs
Goede platenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
Voor de geinteresseerden, een 'kleine' selectie aan foto's: http://imgur.com/a/liWNs
Waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:18 schreef ender_xenocide het volgende:
on meent dat de Formule 1 nu echt rekening moet gaan houden met de klasse van Max Verstappen. De jonge Nederlander heeft in de korte tijd dat hij bij Red Bull rijdt al één race gewonnen en twee keer een tweede plaats veroverd......
Mooie foto's, vind die foto met de Red Bull en Torro Rosso wel apart, van toen(6 GP's geledenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
Dat komt volgens Vettel omdat coureurs geen vertrouwen in de regenband hebben.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
beetje jammer dat ze achter de SC startten, maar het was niet anders.
quote:10:58 – Sebastian Vettel believes Formula 1's issue in wet weather surrounds the lack of trust on the full Wet tyre, after the second Safety Car start of 2016 at the British Grand Prix.
Heavy rain fell prior to the start at Silverstone and Race Control elected to begin proceedings behind the Safety Car, as it had done under similar conditions in Monaco.
When the restart was given after five laps behind the Safety Car a host of drivers immediately pitted in order to discard their Wet tyres for the Intermediate compound.
"I think what to criticise is not really the call whether to start behind the Safety Car or not, [but] that nobody really has any trust in the extreme wet [tyres]," he said.
"So you'd rather take a lot of risk going onto Intermediates, where there was a lot of aquaplaning in the beginning, simply because it's the quicker tyre.
"I think we've [the drivers] mentioned it a couple of times that the extreme wets are basically just good enough to follow the Safety Car, then you want to fit Intermediates.
Lewis Hamilton, who won the race, nonetheless reckons it was the wrong call to start behind the Safety Car.
"I personally think we could have started on the grid – for sure there were patches all over the place and it would have been tricky, but that's what motor racing's about," he explained.
"But then we did stay for sure out far too long. It was pretty much Intermediates by the time they let us go.
"There was more water on the track in 2008 when we started from the grid."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |