Het is verwarrend voor het topic om er een Pietje, Kees en tante Annie in de verwerken.quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:44 schreef Copycat het volgende:
Oh ja, er moeten uiteraard Marokkaanse namen worden gebruikt in het voorbeeld.
Zijn gewoon professionalsquote:Op donderdag 14 juli 2016 12:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar ff serieus, ik had niet verwacht dat hij überhaupt nog in leven zou zijn.
Ze laten toch een getuige laten gaan na flink wat media-aandacht, zou er flink onderhandeld zijn met de ontvoerders?
Ze schieten in het wilde weg, hakken een kop af van een twintiger, schieten op agenten, plegen ripdeals, nemen het risico om de verkeerde te liquideren maar laten een jonge man vrij na zeven dagen ontvoerd te zijn geweest?quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:27 schreef Grems het volgende:
[..]
Zijn gewoon professionals![]()
Zullen wel oostblokkers ingehuurd hebben.
Meestal gaan dat soort zaken in criminele kringen buiten de politie om..quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze laten toch een getuige laten gaan na flink wat media-aandacht, zou er flink onderhandeld zijn met de ontvoerders?
Dat zeg ik, professionals. Buiten per ongeluk de verkeerde mee te nemen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze schieten in het wilde weg, hakken een kop af van een twintiger, schieten op agenten, plegen ripdeals, nemen het risico om de verkeerde te liquideren maar laten een jonge man vrij na zeven dagen ontvoerd te zijn geweest?
Komt vaker voor, is een Duitse naam.quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:40 schreef Zolderkamer het volgende:
Maar er zouden dus nog twee lui ontvoerd zijn in deze zaak volgens de politie... die ene is dus Wendel Meijer en die ander is mij onbekend..
Btw wie noemt zn zoon nou Wendel.. das net als Kim.. Dat doe je gewoon niet...
Nee maar als ik een niet werkende neef zou hebben die wel een erg dikke auto zou rijden zou ik toch wel mijn vraagtekens erbij hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ja ja , nou ik bedoel maar te zeggen dat je niet altijd weet wat familieleden uitvreten...
dat was het eigenlijk
Adolf is ook een Duitse naam..quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Komt vaker voor, is een Duitse naam.
http://www.babybytes.nl/namen/jongens/Wendel
En dat is wel vaker het geval inderdaad. Een andere ontvoering die hiermee te maken zou hebben is ook al afgelopen met het vrijlaten van het slachtoffer.quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze schieten in het wilde weg, hakken een kop af van een twintiger, schieten op agenten, plegen ripdeals, nemen het risico om de verkeerde te liquideren maar laten een jonge man vrij na zeven dagen ontvoerd te zijn geweest?
vraag me af of deze jongen gaat meewerken met politieonderzoek.quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Tja, RTL Boulevard had de primeur..quote:
'hij praat niet', niet duidelijk of dat keuze isquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Tja, RTL Boulevard had de primeur..
Wendel kan nog niet praten en had letsel van mishandeling..
Misschien heeft iemand in die tijd een koffertje met geld afgeleverd.quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Helemaal niets. Nog geen naam gehoord trouwens of een oproep.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:08 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Oh en nog iets over die derde die er zou zijn?
http://nieuws.nl/algemeen(...)-meijer-vrijgelaten/quote:De donderdag vrijgelaten Wendel Meijer uit Landsmeer is door zijn ontvoerders mishandeld. Dat heeft zijn zus gezegd in RTL Boulevard. ,,Ik heb hem gezien. Hij is er slecht aan toe. Hij praat niet, hij verkeert in shock en je ziet zichtbare mishandeling”, aldus de vrouw.
Meijer werd donderdag vrijgelaten nadat hij vorige week door onbekenden werd ontvoerd. De politie Noord-Holland Noord heeft de vrijlating bevestigd, maar kan nog niet zeggen hoe de man eraan toe is, waar hij is en wat er precies is voorgevallen. ,,Alles wordt op dit moment gecheckt, tot die tijd kunnen we niets zeggen”, aldus een woordvoerder.
Lijkt me niet.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:11 schreef Loekie1 het volgende:
O jee, in scene gezet om vindersloon te kunnen cashen? Dan hebben ze dat slim gedaan.
Dit, wie neemt dat risico nou in deze drugsoorlog?quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:09 schreef Physsic het volgende:
[..]
Lijkt me niet.
Ik twijfel ook of dat bedrag wordt uitgekeerd als de tip alleen iets zegt over de verblijfplaats van de slachtoffers en verder niks wat naar de daders kan wijzen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |