abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163740853
O jee, in scene gezet om vindersloon te kunnen cashen? Dan hebben ze dat slim gedaan.
  donderdag 14 juli 2016 @ 20:33:09 #177
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_163741425
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 18:39 schreef computergirl het volgende:
Wendel is ook weer vrij
verrassend.
Benieuwd hoe t precies in elkaar zit.
pi_163741888
quote:
De donderdag vrijgelaten Wendel Meijer uit Landsmeer is door zijn ontvoerders mishandeld. Dat heeft zijn zus gezegd in RTL Boulevard. ,,Ik heb hem gezien. Hij is er slecht aan toe. Hij praat niet, hij verkeert in shock en je ziet zichtbare mishandeling”, aldus de vrouw.

Meijer werd donderdag vrijgelaten nadat hij vorige week door onbekenden werd ontvoerd. De politie Noord-Holland Noord heeft de vrijlating bevestigd, maar kan nog niet zeggen hoe de man eraan toe is, waar hij is en wat er precies is voorgevallen. ,,Alles wordt op dit moment gecheckt, tot die tijd kunnen we niets zeggen”, aldus een woordvoerder.

http://nieuws.nl/algemeen(...)-meijer-vrijgelaten/
pi_163743662
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 20:11 schreef Loekie1 het volgende:
O jee, in scene gezet om vindersloon te kunnen cashen? Dan hebben ze dat slim gedaan.
Lijkt me niet.
Ik twijfel ook of dat bedrag wordt uitgekeerd als de tip alleen iets zegt over de verblijfplaats van de slachtoffers en verder niks wat naar de daders kan wijzen.
pi_163744957
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 22:09 schreef Physsic het volgende:

[..]

Lijkt me niet.
Ik twijfel ook of dat bedrag wordt uitgekeerd als de tip alleen iets zegt over de verblijfplaats van de slachtoffers en verder niks wat naar de daders kan wijzen.
Dit, wie neemt dat risico nou in deze drugsoorlog?
Iedereen is te traceren en wat zijn de gevolgen?
Niet alleen voor de tipgever maar ook voor zijn/haar familieleden.

Dat soort tipgelden zouden kunnen werken in zaken van Nicky Verstappen maar niet in een drugsoorlog
pi_163786990
Sorry jongens, ik was onder invloed van medicijnen anders had ik dit meteen wel gezien: die camera hangt daar veel te gunstig. Nep dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')