http://nieuws.nl/algemeen(...)-meijer-vrijgelaten/quote:De donderdag vrijgelaten Wendel Meijer uit Landsmeer is door zijn ontvoerders mishandeld. Dat heeft zijn zus gezegd in RTL Boulevard. ,,Ik heb hem gezien. Hij is er slecht aan toe. Hij praat niet, hij verkeert in shock en je ziet zichtbare mishandeling”, aldus de vrouw.
Meijer werd donderdag vrijgelaten nadat hij vorige week door onbekenden werd ontvoerd. De politie Noord-Holland Noord heeft de vrijlating bevestigd, maar kan nog niet zeggen hoe de man eraan toe is, waar hij is en wat er precies is voorgevallen. ,,Alles wordt op dit moment gecheckt, tot die tijd kunnen we niets zeggen”, aldus een woordvoerder.
Lijkt me niet.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:11 schreef Loekie1 het volgende:
O jee, in scene gezet om vindersloon te kunnen cashen? Dan hebben ze dat slim gedaan.
Dit, wie neemt dat risico nou in deze drugsoorlog?quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:09 schreef Physsic het volgende:
[..]
Lijkt me niet.
Ik twijfel ook of dat bedrag wordt uitgekeerd als de tip alleen iets zegt over de verblijfplaats van de slachtoffers en verder niks wat naar de daders kan wijzen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |