als ik pro was qua ontvoeringquote:Op woensdag 13 juli 2016 00:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zo op eerste gezicht lijken me dit pro's, als ik politie was zou ik eens gaan kijken bij ex mariniers.
Dat ben je duidelijk niet pro genoeg. Deze pro's hebben niet eens een busje nodig.quote:Op woensdag 13 juli 2016 07:55 schreef computergirl het volgende:
[..]
als ik pro was qua ontvoeringzou ik een busje jatten, daar is een volwassen kerel vast makkelijker in te proppen dan witte pooierauto
quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:05 schreef Grems het volgende:
Kijk, prima criminelen dus. Gewoon hun gang laten gaan, verkeerde gepakt en netjes thuis afgeleverd met een excuusbriefje en een zoen op het voorhoofd.
Voorbeeldig.
Moet je maar niet in de auto van je rippende neef gaan zitten s'nachts op een parkeerplaats.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:27 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Levenslang trauma opgelopen, maar jah.. da's bijzaak
Misschien was hij niet op de hoogte van de activiteiten van zijn rippende neef, weet jij veel....quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:31 schreef Grems het volgende:
[..]
Moet je maar niet in de auto van je rippende neef gaan zitten s'nachts op een parkeerplaats.
Geloof je het zelf? Zo'n neef is in dergelijke "culturen" een absolute topheld.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien was hij niet op de hoogte van de activiteiten van zijn rippende neef, weet jij veel....
Eehmm.. zijn oom is het doelwit.... die zal wel opgelucht zijn idd...quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:23 schreef Copycat het volgende:
Wat een opluchting voor die jongen en zijn familie.
Ja inderdaad. Dat is een wet van Meden en Perzen. Gaat voor allemaal op. En altijd.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:35 schreef Grems het volgende:
Geloof je het zelf? Zo'n neef is in dergelijke "culturen" een absolute topheld.
Die weet iig dat hij goed moet uitkijken.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:37 schreef Zolderkamer het volgende:
Eehmm.. zijn oom is het doelwit.... die zal wel opgelucht zijn idd...
Tuurlijk... de zussen van Willem Holleeder zijn ook zó blij met hun broerquote:Op donderdag 14 juli 2016 10:35 schreef Grems het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Zo'n neef is in dergelijke "culturen" een absolute topheld.
Dat weet je al vanaf het moment dat je het criminele circuit in wandelt en daar ook nog eens bekend bent...quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die weet iig dat hij goed moet uitkijken.
Willem klinkt ook zo lekker Noord-Afrikaans inderdaad.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Tuurlijk... de zussen van Willem Holleeder zijn ook zó blij met hun broer
misdaad cultuurquote:Op donderdag 14 juli 2016 10:41 schreef Grems het volgende:
[..]
Willem klinkt ook zo lekker Noord-Afrikaans inderdaad.
Die zijn iig zo weer boven water met hun contacten....quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Tuurlijk... de zussen van Willem Holleeder zijn ook zó blij met hun broer
Ja ja ja , nou ik bedoel maar te zeggen dat je niet altijd weet wat familieleden uitvreten...quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:44 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Die zijn iig zo weer boven water met hun contacten....
En enkel Astrid heeft zich geprobeerd los te weken..
Sonja heeft jaren geprofiteerd van de centen, net als Sandra van Klepper..
En nu lopen ze te huilen..omdat het boven hun hoofd is gegroeid...
Maar ze hadden zich ook gewoon niet in kunnen laten met criminele zaken... Simple as that..
Er is (nog) niks te vinden over hoe meneer weer terecht is, bevrijd of vrijgelaten. Al vermoed ik dat laatste.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:40 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat weet je al vanaf het moment dat je het criminele circuit in wandelt en daar ook nog eens bekend bent...
Maar dan weer niet zo bekend dat je je familie terug kan regelen...
Gerommel in de marge dus..
En te achterlijk voor woorden.. maarja dat zijn de meeste criminelen die in de pers komen..
Dat wisten ze wel...quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ja ja , nou ik bedoel maar te zeggen dat je niet altijd weet wat familieleden uitvreten...
dat was het eigenlijk
En die zekerheid heb je hoe?quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:48 schreef Zolderkamer het volgende:
En dat is niet anders voor (de ouders van) die gast die nu terug is...
Al wisten de ouders ervan dan nog... als die jongen van niks weet is het wel even schrikken voor hem toch?quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:48 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat wisten ze wel...
En dat is niet anders voor (de ouders van) die gast die nu terug is...
Donderdagochtend werd de neef van Essabaouni ingelicht dat hij zou zijn thuisgekomen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er is (nog) niks te vinden over hoe meneer weer terecht is, bevrijd of vrijgelaten. Al vermoed ik dat laatste.
Natuurlijk niet hij is schuldig vanwege zijn afkomst, dat blijkt ook wel uit de eerdere reacties.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Al wisten de ouders ervan dan nog... als die jongen van niks weet is het wel even schrikken voor hem toch?
Of mag ik dat gewoon niet zeggen ofzo?
Zn neef krijgt het bericht dat ie terugkomt...quote:
Ja die indruk krijg ik nu ook sterkquote:Op donderdag 14 juli 2016 10:50 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Natuurlijk niet hij is schuldig vanwege zijn afkomst, dat blijkt ook wel uit de eerdere reacties.
ow........quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:51 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Zn neef krijgt het bericht dat ie terugkomt...
Zn oom is een bekende crimineel...
En zn ouders weten van niets....
Dat gaat er bij mij niet in..
Jawel hoor.... ik zou mn oom met de grond gelijk maken...quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Al wisten de ouders ervan dan nog... als die jongen van niks weet is het wel even schrikken voor hem toch?
Of mag ik dat gewoon niet zeggen ofzo?
je zou hem doodmaken ja?quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:53 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Jawel hoor.... ik zou mn oom met de grond gelijk maken...
Beetje je familie in gevaar brengen... de supercrimineel...
klinkt logisch, al twijfel ik nog wat over de betrouwbaarheid. Lijkt me nogal een risico, neef informeren dat er een vrijlating komt. Wat is de meerwaarde daarvan, dat neef zijn mond houdt?quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:54 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Niet door de politie... die gaat naar de eerste bloedlijn...
Als ik een week ontvoerd zou worden in complete onschuld, door toedoen van de zooi die mn oom maakt, had ik hem minimaal een rolstoel bezorgd ja...quote:
Neef is zoon van criminele oom.. met contacten?quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
klinkt logisch, al twijfel ik nog wat over de betrouwbaarheid. Lijkt me nogal een risico, neef informeren dat er een vrijlating komt. Wat is de meerwaarde daarvan, dat neef zijn mond houdt?
Tja... ik denk dat jij dan ook de bak indraaid, maar ik begrijp wel wat je wil zeggen...quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:56 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Als ik een week ontvoerd zou worden in complete onschuld, door toedoen van de zooi die mn oom maakt had ik hem minimaal een rolstoel bezorgd ja...
En dan vooral om de rest van mn familie te beschermen...![]()
Je zou maar kinderen willen oid....
Dat zou ik er wel voor over hebben...quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja... ik denk dat jij dan ook de bak indraaid, maar ik begrijp wel wat je wil zeggen...
Fijn is het niet zo iemand in je familie.
Ik weet het niet. t Kan. Maar dat is dan toch wel een risico. Hoe meer mensen ervan weten hoe minder risico, dat wel.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:57 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Neef is zoon van criminele oom.. met contacten?
Misschien werd de druk te groot... 25000 euro beloning maakt de familie van de ontvoerders ook behoorlijk kwetsbaar...quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik weet het niet. t Kan. Maar dat is dan toch wel een risico. Hoe meer mensen ervan weten hoe minder risico, dat wel.
Er staat toch helemaal niet dat er aangekondigd is dat hij vrij zou komen?quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
klinkt logisch, al twijfel ik nog wat over de betrouwbaarheid. Lijkt me nogal een risico, neef informeren dat er een vrijlating komt. Wat is de meerwaarde daarvan, dat neef zijn mond houdt?
Als onschuldige ga jij dus iemand te lijf die mogelijk betrokken is geweest bij rip deals. Heerlijk die forum grootspraak.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:56 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Als ik een week ontvoerd zou worden in complete onschuld, door toedoen van de zooi die mn oom maakt, had ik hem minimaal een rolstoel bezorgd ja...
En dan vooral om de rest van mn familie te beschermen...![]()
Je zou maar kinderen willen oid....
quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus Soufyan is ontvoerd, oom Achmed is de crimineel, neef Said (de zoon van tante Fatima) is degene die contact heeft met AT5. Soufyan is veilig thuis, moeder belt met tante Fatiima dat hij weer thuis is en die geeft gelijk de telefoon door aan Said, zodat hij het ook van de moeder van Soufyan zelf kan horen.
Vervolgens neemt Said contact op met AT5, of andersom, als er al eerder contact was tussen Said en AT5.
Hihaho. Wat een lol.quote:
klopt, dat staat er niet (meer, of verkeerd gelezen)quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er staat toch helemaal niet dat er aangekondigd is dat hij vrij zou komen?
De neef die met AT5 gepraat heeft is op de hoogte gesteld dat hij weer thuis was. Meer niet.
Dus Pietje is ontvoerd, oom Jaap is de crimineel, neef Kees (de zoon van tante Annie) is degene die contact heeft met AT5. Pietje is veilig thuis, moeder belt met tante Annie dat hij weer thuis is en die geeft gelijk de telefoon door aan Kees, zodat hij het ook van de moeder van Pietje zelf kan horen.
Vervolgens neemt Kees contact op met AT5, of andersom, als er al eerder contact was tussen Kees en AT5.
Rip deals... Heerlijk die forum grootspraak...quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:34 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Als onschuldige ga jij dus iemand te lijf die mogelijk betrokken is geweest bij rip deals. Heerlijk die forum grootspraak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |