Altijd handig zo'n bench, je kunt er ook andere "dingen" in opsluiten tochquote:Op maandag 11 juli 2016 11:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Hond heeft inmiddels een bench, het ziet er niet uit, zo'n ding in huis, maar goed, hond op de bank is ook geen optie
Maar het is wél een handige optie. Toch?quote:Op maandag 11 juli 2016 11:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Hond heeft inmiddels een bench, het ziet er niet uit, zo'n ding in huis, maar goed, hond op de bank is ook geen optie
Leg er een jaren '70 tafelkleed overheen!quote:Op maandag 11 juli 2016 11:20 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op maandag 11 juli 2016 11:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Leg er een jaren '70 tafelkleed overheen!
Vaasje van de kringloop er op, en zo'n metalen wesp-asbak en je merkt er niks meer van!quote:Op maandag 11 juli 2016 11:34 schreef knokkels het volgende:
[..]multifunctionele bench. Kan je er nog wat op zetten, en de hond is rustig
Roken?quote:Op maandag 11 juli 2016 11:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Vaasje van de kringloop er op, en zo'n metalen wesp-asbak en je merkt er niks meer van!
quote:Op maandag 11 juli 2016 11:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Roken?
Mag... Alleen dan IN de bench, ja?
Het is voor jou de beste oplossing tussen 2 'kwaden'.quote:Op maandag 11 juli 2016 11:20 schreef Doedezemaar het volgende:
eensquote:Op maandag 11 juli 2016 11:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is voor jou de beste oplossing tussen 2 'kwaden'.
Na deze maar beter geen hond meer nemen.
Hugo wandelde al wat langer rond in het huis!quote:Op maandag 11 juli 2016 11:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is voor jou de beste oplossing tussen 2 'kwaden'.
Na deze maar beter geen hond meer nemen.
Niet bij haar, bij Symph, en ik zeg je eerlijk, ik wil geen relatie met een vrouw met een hond.quote:Op maandag 11 juli 2016 11:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Hugo wandelde al wat langer rond in het huis!
Maar idd, zo'n bench is gewoon lelijk, dat klopt, maar als de bank belangrijker is en een dekentje op de bank niet het gewenste effect heeft, dan zal dit idd maar moeten.
quote:Op maandag 11 juli 2016 11:53 schreef knokkels het volgende:
DDM:
Pimp je bench
Die onderste, die kast, zoiets heb ik voor mijn kattebak
Owjah, klopt idd!quote:Op maandag 11 juli 2016 11:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet bij haar, bij Symph, en ik zeg je eerlijk, ik wil geen relatie met een vrouw met een hond.
Ik weet dat onderhand wel, dat levert alleen maar ruzie op omdat ik nu eenmaal niet van die beesten hou, dus kan me goed voorstellen hoe moeilijk die hond in huis voor DDM is.
Met een beetje formaat hond wandelt je tafel dan door je huis heen, dat is een oplossing.quote:Op maandag 11 juli 2016 11:53 schreef knokkels het volgende:
DDM:
Pimp je bench
Die onderste, die kast, zoiets heb ik voor mijn kattebak
quote:Op maandag 11 juli 2016 11:56 schreef knokkels het volgende:
* knokkels gaat even douchen, scheren, koffie drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |